Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

"Copilaşul" meu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ieri dimineață Lordul mi-a furnizat o ”bucurie” pe față/stânga...
    Attached Files
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • Am un arc de W126, daca te intereseaza...
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 300SE Anthracite Grey Metallic
      W126 500SE Nautical Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • Mersi, dar eu am (avut) arcuri sport pe față, așa am luat mașina, încă Silviu le-a montat... Așa că sunt nevoit să schimb pereche... Oricum, dacă se duce un arc, e indicat înlocuirea ambelor, să fie la fel de uzate (sau la fel de noi).
        Mi-am comandat o pereche pe Lesjöfers, am ales cele pentru cea mai mică motorizare din fabrică pe un W126, adică 260SE... așa s-ar putea să nu se ridice foarte mult față de cum a fost cu arcurile sport, dar oricum va sta mai ridicată de bot.
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • Tu sti, ti-l dadeam pe gratis, de pe un W126 280SE, il montai si vedeai cum iti vine... Era original, de pe masina cu rulaj mic!
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
          W126 500SE Nautical Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • Mersi încă o dată , dar nu îl puteam împerechea nicicum cu arcul sport care rămânea pe dreapta... în mod sigur stătea mașina într-o parte
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • Au sosit arcurile...
              Attached Files
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • Salut Levi! De curiozitate, cat te-au costat arcurile?
                W202 elegance / 1.8 benzina,1993

                Comment


                • Tot asa de curiozitate, tot sport?
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • Normale, pentru motorizarea 2600, 390 de lei perechea.
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • Originally posted by Levi View Post
                      Mi-am comandat o pereche de arcuri pe Lesjöfers, am ales cele pentru cea mai mică motorizare din fabrică pe un W126, adică 260SE... așa s-ar putea să nu se ridice foarte mult față de cum a fost cu arcurile sport, dar oricum va sta mai ridicată de bot.
                      Din păcate s-a ridicat foarte tare... arată ca dreq
                      Mă gândesc ca în viitorul apropiat să tai o spiră din fiecare arc... dar asta numai după ce vine un pic de căldură, că nici acum n-a fost vis de fată mare să lucrezi cu fierul rece într-un garaj neîncălzit
                      Attached Files
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • Eu le-aş schimba şi-n spate. O ridici puţin toată, pragurile îţi vor mulţumi! In plus, conflictul bară-bordură dispare şi el.

                        Comment


                        • Corect, de luat în calcul...
                          ... dar dacă mă uit la pozele astea, parcă tot mai mult îmi place așa
                          Attached Files
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • Ah, poze vechi! Acum am cautat in arhiva si am poze imediat dupa conversie cand masina era inca la Siviu si era mai ridicata decat la tine... Posibil sa fi taiat/schimbat arcurile dupa aceea...

                            Intr-o poza apare si (fosta) masina Domnului Nelu Patrascu!
                            Attached Files
                            W123 280E Blue Green Metallic

                            W126 280SE Champagne Metallic
                            W126 280SE Black Blue Metallic
                            W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                            W126 500SE Nautical Blue Metallic
                            W126 500SE Midnight Dark Blue

                            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                            Comment


                            • Mersi de poze! Prima și ultima nu le aveam...
                              Acum chiar stau în cumpănă... să tai din arcurile pe față sau să le schimb și pe cele de pe spate...
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • E otzara cam ridicata daca ma intrebi pe mine. Amu depinde si pe ce drumuri umbli cu ea, ca asta e pana la urma important la Romanica. Daca vrei doar oras si drumuri bune, o cobori.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF