Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

"Copilaşul" meu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by ElCid View Post
    Salut Levi, pacat de incendiu dar bine ca Lord are un inger pazitor si ca pagubele au fost mici si s-au remediat. Nu se poate monta un intrerupator general, ptr. a evita astfel de situatii? Ma gandesc ca dupa patania ta, multi vom sta cu frica in san.
    Se poate.Am asa ceva pe Vito.http://www.accesorii-auto.ro/?page=s...29c49d8dd4ae8e

    In cazul in care ai o patanie de genul asta , si nu ai inspiratia , sau nu poti scoate borna urgent , ai contactul care poate fi actionat foarte rapid.Si permitand trecerea unui curent de 300A poate fi legat direct pe plus/minus la baterie.

    Comment


    • Originally posted by ElCid View Post
      Nu se poate monta un intrerupator general, ptr. a evita astfel de situatii?
      După ce am păţit-o, am primit şi eu acest sfat, dar - pe lângă utilitatea de necontestat al unui astfel de întrerupător, ca o măsură de siguranţă în plus - are şi nişte dezavantaje, fiind pe + permanent: toată memoria trebuie resetată (ex: cod casetofon), moare alarma şi închiderea, etc. Pe lângă acestea, mai e şi aspectul că, ţi se poate întâmpla în mers (au fost nenumărate cazuri), sau în parcarea de la Mall în acel sfert de oră cât ai stat să-ţi cumperi ceva.
      SAVIEM-urile, RABEle sunt dotate din fabrică cu aşa ceva, dar alea sunt camioane de şantier, nu autoturisme.
      Originally posted by grigorean View Post
      Se poate. Am asa ceva pe Vito.
      Cum spuneai, e foarte util în cazul în care deja s-a produs scurtul ... Dar trebuie să recunoşti că nici tu nu-l decuplezi după fiecare oprire, nu-i aşa ?
      P.S. Pui totuşi o poză cu el montat ? Mersi

      Încă odată, îi mulţumesc lui Dumnezeu că a fost "doar" atât.
      Cele bune !
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • Eu il decuplez numai cand eu sunt plecat si masina ramane acasa.Acum nu am , nu sunt acasa de exemplu.Eu l-am montat sub scaunul soferului , cade fix langa baterie.M-am legat cu el pe minus.Daca te legi pe plus poti defecta anumite procesoare/memorii electronice din calculatoare.Gen imobiliser , ecu , s.a.m.d.Doar si la scoaterea bateriei , se ia jos intai masa , apoi +.

        Comment


        • Musai să pun aici poza cu stopurile noi fumurii ale lui Lord ...
          Attached Files
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • Originally posted by Levi View Post
            Musai să pun aici poza cu stopurile noi fumurii ale lui Lord ...
            Arata Ok...se asorteaza bine cu culoarea masinii.
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • Da, dar nu stiu parca nu se asorteaza si cu acel ornament rosu in jurul placutei de imatriculare... acela a mers cu cele originale rosii.
              In rest felicitari pentru masina, arata grozav in trafic, sare in ochi cum ar veni... )

              Comment


              • Originally posted by Karak View Post
                ... parca nu se asorteaza si cu acel ornament rosu in jurul placutei de imatriculare... acela a mers cu cele originale rosii.
                Mda, aici aveam şi eu o mică reţinere. Poza nu e foarte clară (maşina era în garaj, iar eu, afară), dar "live" e un pic altfel: partea interioară a dispersoarelor (unde se află luminile de ceaţă spate) e un roşu mai deschis faţă de partea unde vin luminile de poziţie şi stop. Astfel, lângă acel ornament, e un roşu mai intens, iar către extremităţi devine mai fumuriu. Bine, nu sunt absurd, recunosc că, un contrast tot rămâne, dar asta e, eu mă bucur că am reuşit să găsesc stopurile astea până la urmă, după "lupte seculare".
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • O poză mai clară, cred, cu stopurile fumurii. Şi încă una, "la Peco" ...
                  Attached Files
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • Originally posted by Levi View Post
                    "la Peco" ...
                    wtf
                    Oo\=|=/oO

                    Comment


                    • Originally posted by Levi View Post
                      Şi încă una, "la Peco" ...
                      Cat e litru? Fa si tu o poza mai de aproape sa vedem ce marca e...Bagi numai ulei? sau combinat cu motorina?

                      Comment


                      • Originally posted by radu cartianu View Post
                        Cat e litru? Fa si tu o poza mai de aproape sa vedem ce marca e...Bagi numai ulei? sau combinat cu motorina?
                        În mod normal, uleiul alimentar a ajuns mai scump decât motorina, dar am prins o promoţie la deschiderea unui magazin nou (Lidl - să fac şi eu reclamă ), şi de aceea nu are importanţă marca, că oricum, a 2-a zi nu mai era la preţul ăla. După cum am mai zis altă dată, eu obişnuiesc să bag la o alimentare, un bax (6 kg) de oloi peste motorină, chiar şi iarna, dar acum am împărţit 150 de kg la cele 2 utilaje, şi merg până se gată. Aş circula eu numai cu ulei (nu chiar curat, că oricum, aş combina cu un pic de motorină - măcar 20 de kile la 80 de ulei), dar nu rentează, din cauza preţului. Ar mai fi varianta uleiului recuperat de la restaurante, dar aici există riscul să-ţi dea ceva "lături de porci". Eu am un pic de noroc: am un prieten care colectează ulei ars, şi când e absolut sigur că e ulei neamestecat cu alte porcării, îmi pune de o parte câte o damigeană.
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • Dupa ce ai inceput sa folosesti ulei, ai observat vreo diferenta la noxe...scoate ceva fum?

                          Ma gandesc ca se uita lumea cand stai la semafor si simt mirosul de prajeala.

                          Eu cand am folosit GPL-ul si stateam la semafor am observat ca se uita urat lumea la mine...intradevar sa simtit noxele de la gaz.
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • Că veni vorba de noxe: uite, nici nu m-am gândit, ce ar fi să mă duc să fac o măsurare ? Oare se dă peste cap aparatu' ? Bănuiesc, că uleiul alimentar degajă alte noxe (sau măcar altă concentraţie). Cert este că, mirosul de "McDonald's" mă urmăreşte peste tot
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • Chiar sunt curios ce rezultat iti da dupa masuratoare.

                              In privinta cu McDonald's...te vei ingrasa mirosind
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • Levi, poti sa folosesti numai ulei uzat, de la restaurante, daca ai posibilitatea sa-l obtii gratis sau aproape gratis. Trebuie lasat sa se decanteze cateva zile, apoi trebuie filtrat foarte bine si ultima faza a procesului, este aducerea la ph-ul motorinei ( preferabil a celei de tip noneuro ).

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF