Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

"Copilaşul" meu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • După lupte seculare, am găsit (de fapt, vânzătorul m-a găsit pe mine) vas încăzit pt. lichidul de parbriz. Se poate observa cu uşurinţă diferenţa dintre cele 2 (eu am făcut un artificiu, montând în vasul original, o serpentină de pe W124, găurind vasul şi scoţând 2 conducte subţiri de cupru, ceea ce se şi vede). Acuma, am unul original de W126
    Attached Files
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • Se pare ca iarasi a batut soarele pe strada ta...ma bucur pentru tine.

      P.S. Daca stii pe cineva care are inca una de vanzare atunci anuntama, pentru ca ma intereseaza si pe mine una.
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • Minunata masina,si prin cate ai trecut frate .....Copilasul asta tine mult la tine,sa il stapanesti sanatos si sa te bucuri din plin de el,chiar meriti si la cat ai investit in el.....numai bine

        Comment


        • Mulţumesc frumos, asemenea !
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • Prin generozitatea prietenului dan500se, Lord şi-a primit paravânturile. După părerea mea arată chiar bine, oricât de subiectivă ar fi această părere ...
            Mersi, Dane !
            Attached Files
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • Cu placere Levi. Aceste paravanturi sunt "mostenire" primite de mine de la colegul Radu Cartianu (http://www.clubmercedes.ro/deflector...flectoare+vant). La fel m-am bucurat cand le-am primit si eu iar acum ma bucur ca iti sunt de folos tie.

              Imi place si mie cum arata. Eu, totusi nu le purtam iarna. Imi era frica ca la -15 grade sa nu plezneasca la o atingere de la vreo creanga sau ceva...
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 300SE Anthracite Grey Metallic
              W126 500SE Nautical Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • S-a ieftinit motorina ...

                Alimentat full, făcut 900 km (Tg-Mureş - Valea Oltului - Calafat şi înapoi sunt 860 km, plus ceva loco Calafat), şi la întoarcere au intrat 63 de litri de nafta de bucătărie ... eu zic că nu e rău ...
                Attached Files
                Last edited by Luxian; 04-17-2012, 09:57 AM.
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • Mai Levi...altii nu au cu ce praji cartofii si tu bagi in masina ...lasa, bine ca merge agregatul!
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • Off topic

                    Na, şi tu ... şi dacă-ţi zic că D-na soaţă oricum mi-a furat juma' de kil de ulei , lăsând să se scurgă din cele 24 de flacoane de 5 kile, ce a mai rămas pe fundul lor ... A făcut şi ea o afacere ...
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • Supertare.
                      Ai ceva adaptare facuta la motor sau pur si simplu bagi ulei alimentar in loc de motorina si atat?
                      De curiozitate, care e pretul cu care achizitionezi uleiul?

                      Comment


                      • Nu este nevoie de niciun fel de adaptare. Uleiul se gaseste in supermarketuri la oferat in jurul sumei de 5 lei.
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                        W126 500SE Nautical Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • Alimentat DOAR cu ulei sau se amesteca cu motorina?
                          E220 cdi W210, 2001

                          E320 W210, 1997
                          C180 W202, 1994
                          W123 200D, 1978 cu inima de W124


                          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                          Comment


                          • Ma gandesc ca in limita disponibilitatii...in acest caz particular.

                            In general, ramane la latitudinea fiecaruia cum face "reteta". Stiu cazuri care merg 100% pe ulei, fifti-fifti, aleatoriu la nimereala baga cand una cand alta...amestecat, alti merg cu ulei reutilizat...Dar asta este deja potrivit pentru topicul cu BioDiesel.

                            Eu am insa unele retineri cu privire la calitatea uleiului "SUPER-OFERTA". Am cumparat pentru uz gospodaresc si de multe ori am avut surpriza ca odata incis in tigaie sa faca ca un fulcan in clocot (banuiesc ca era prea multa apa in concentratie). Nu cred ca e sanatos nici pentru motor ca uleiul sa fie de proasta calitate...
                            W123 280E Blue Green Metallic

                            W126 280SE Champagne Metallic
                            W126 280SE Black Blue Metallic
                            W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                            W126 500SE Nautical Blue Metallic
                            W126 500SE Midnight Dark Blue

                            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                            Comment


                            • Originally posted by dan500se View Post
                              Ma gandesc ca in limita disponibilitatii...in acest caz particular.

                              In general, ramane la latitudinea fiecaruia cum face "reteta". Stiu cazuri care merg 100% pe ulei, fifti-fifti, aleatoriu la nimereala baga cand una cand alta...amestecat, alti merg cu ulei reutilizat...Dar asta este deja potrivit pentru topicul cu BioDiesel.

                              Eu am insa unele retineri cu privire la calitatea uleiului "SUPER-OFERTA". Am cumparat pentru uz gospodaresc si de multe ori am avut surpriza ca odata incis in tigaie sa faca ca un fulcan in clocot (banuiesc ca era prea multa apa in concentratie). Nu cred ca e sanatos nici pentru motor ca uleiul sa fie de proasta calitate...
                              Eu am bagat in motor de w 124 200 d de proba, suna mai frumos, se tura normal, asta in amestec cu motorina cam 70% ulei si 30% motorina asta dupa ce am incins uleiul o tura in o oala, ca la aceeasi chestie cu apa in ulei m-am gandit si eu...

                              Comment


                              • Stop suplimentar

                                În timp ce alţi prieteni de-ai mei desfac toată maşina, înlocuiesc interioare, schimbă motoare in no time, mie mi-a trebuit juma' de an bun să ajung să montez stopul suplimentar original, luat în decembrie ... eh,a fost iarnă luuungă ...
                                Attached Files
                                Lord W126 500SE -> 2.5D
                                Lady W123 230C -> 240D
                                W124 -> 200D
                                W208 CLK200 -> 2.0

                                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF