Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

"Copilaşul" meu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scriam acu fix 2 ani:
    Originally posted by Levi View Post
    ...cu ocazia reparării alternatorului, am schimbat și telescopul întinzătorului de curea (Ina, Made in Germany), care s-a dovedit a fi un gunoi de 2 bani... s-a scurs uleiul din el... Acum am și un telescop ”nou”, primit cadou de pe o mașină dezmembrată (nu știu de ce, dar am impresia că va ține mult mai mult, decât precedentul).
    ... și a ținut fix 2 ani La ăsta s-a dus bucșa de jos...
    Acum am pus Febi... juma de oră durează înlocuirea. Curios, ăsta cât o rezista?
    Attached Files
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • Ohoo, ce vremuri. Prin 2000 am bucsat un amortizor original la al meu 300D dupa doua FEBI - uri din care a curs zama in 2-3 luni...
      Un sfat: verifica atent cantarul si arcul, poate ceva il face sa se duca asa de repede.
      Daca are joc in rulment, cantarul vibreaza si rupe bucsa de jos.
      Last edited by Zeus; 08-05-2018, 20:47 PM.

      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

      Comment


      • Originally posted by Zeus View Post
        Un sfat: verifica atent cantarul si arcul, poate ceva il face sa se duca asa de repede.
        Daca are joc in rulment, cantarul vibreaza si rupe bucsa de jos.
        Verificat rulmentul cu ocazia schimbării telescopului... joc zero.
        Cântarul a fost schimbat acu 8 ani, când am transplantat motorul, tot atunci și telescopul. A făcut față 6 ani (cca. 60k KM), după care s-a scurs zeama din el, dar bucșele erau OK... Restul poveștii e mai sus, nu mă mai repet.
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • Levi, am cumparat si eu un telescop pentru directie la W126C-ul meu. Cu toate ca e cutie Febi (arata ca si cutia din poza ta), pe telescop scrie STABILUS Made in Germany. Din cate stiu eu Stabilus sunt o firma destul de buna si cu o istorie lunga. E cazul si la telescopul pe care l-ai instalat tu?

          Comment


          • Originally posted by Karmann_20v View Post
            cutie Febi (arata ca si cutia din poza ta), pe telescop scrie STABILUS Made in Germany. Din cate stiu eu Stabilus sunt o firma destul de buna si cu o istorie lunga. E cazul si la telescopul pe care l-ai instalat tu?
            Pe al meu scrie Febi...
            Din câte știu eu, Stabilus e o firmă independentă de Febi, dar poate exista o colaborare între ei...
            Oricum, încurcate sunt căile Domnului în hățisul corporatist Febi (Ferdinand Bilstein) aparține de Bilstein Group (care mai deține SWAG (!) și Blue Print), care aparține la rândul lui de ThyssenKrupp Tehnologies AG
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • In ultimul timp se practica din ce in ce mai des schema inlocuirii unor piese mai putin calitative in cutii pentru piese mai scumpe/calitative si returnarea lor. Am doi prieteni care au patit recent astfel de schema.

              Comment


              • Febi nu produce nimic este doar ambalator , poti gasi in cutiile lor si piese originale sau producatori foarte buni , dar si piese mai slab calitativ, depinde cum ti e norocu' . La fel si Ruville .

                P.S. Felicitari pentru masina , arata f bine parca mai aproape de original .
                Last edited by Kay; 08-07-2018, 11:59 AM.
                Honda.

                Comment


                • Originally posted by Levi View Post
                  Pe al meu scrie Febi...
                  Din câte știu eu, Stabilus e o firmă independentă de Febi, dar poate exista o colaborare între ei...
                  Oricum, încurcate sunt căile Domnului în hățisul corporatist Febi (Ferdinand Bilstein) aparține de Bilstein Group (care mai deține SWAG (!) și Blue Print), care aparține la rândul lui de ThyssenKrupp Tehnologies AG
                  Asa este, sincer nu imi explic cum a ajuns telescopul Stabilus (cu toate etichetele intacte) in cutie FEBI. Eu incerc sa stau departe de FEBI, MEYLE, URO Parts s.a.m.d. dar din pacate unele repere nu mai sunt disponibile de la producatorii de incredere cum ar fi Lemforder si OEM sunt la preturi astronomice.

                  Comment


                  • Originally posted by Karmann_20v View Post
                    ...si OEM sunt la preturi astronomice.
                    Trebuie tinut cont ca si cele OEM sunt produse tot de una din firmele mentionate anterior... MB nu produce elemente "consumabile" cum nu produce nici uleiuri (a se vedea n-spe miile de discutii cu uleiul MB).

                    L.E.

                    Ca o paranteza si fapt divers, in urma cu ceva vreme mi s-a defectat pompa de la spalatorul de parbriz. Am cautat una online (noua) dupa codul de pe ea, gasind-o dispoibila pentru MB. Cautand mai in detaliu, am gasit ACEEASI pompa, dar pentru grupul VAG, la aproape jumate de pret (acelasi magazin online, acelasi produs).

                    Trageti voi concluziile...
                    Last edited by dan500se; 08-13-2018, 08:33 AM.
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                    W126 500SE Nautical Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • Piese bune si rele, pana la urma de lanturile si pinioanele originale MB care se duc la 100k nu zice nimeni nimic?
                      La chestii simplu de schimbat si ieftine nu merita OE. Mai bine risti cu una la un pret corect.

                      Comment


                      • După pățania din ianuarie, când mi s-a rupt arcul sport din stânga-față, și până acum am circulat cu arcurile normale, montate atunci, indecis fiind dacă să tai din ele sau să pun arcuri normale și pe spate. De vreo 3 săptămâni însă am pus mâna pe niște arcuri sport (cele roșii, la fel cu cel verde a cărui pereche s-a rupt) și odată montate, fața mașinii a coborât la loc.

                        P.S. Omul cară cu ce are în bătătură 80 de dale mari = 560 kg, 40 dale mici = 90 kg, eu+muiere = 150 kg, rezervor pe jumate = 50 kg. Grand Total = 850 kg. Parcurs traseu Leroy-Merlin - acasă = 8 km, în treapta a 2-a, iar apa n-a trecut de 80 de grade
                        Attached Files
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • Originally posted by Levi View Post
                          După pățania din ianuarie, când mi s-a rupt arcul sport din stânga-față, și până acum am circulat cu arcurile normale, montate atunci, indecis fiind dacă să tai din ele sau să pun arcuri normale și pe spate. De vreo 3 săptămâni însă am pus mâna pe niște arcuri sport (cele roșii, la fel cu cel verde a cărui pereche s-a rupt) și odată montate, fața mașinii a coborât la loc.

                          P.S. Omul cară cu ce are în bătătură 80 de dale mari = 560 kg, 40 dale mici = 90 kg, eu+muiere = 150 kg, rezervor pe jumate = 50 kg. Grand Total = 850 kg. Parcurs traseu Leroy-Merlin - acasă = 8 km, în treapta a 2-a, iar apa n-a trecut de 80 de grade
                          Da muierea de ce ai mai carat-o cu tine ?
                          Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                          Comment


                          • Mi-ai adus aminte de cand am carat cu 124-ul toata gresia din baia mare a lui soacramea !
                            Sa pastrezi cateva pentru ninsori !
                            Stefan

                            Comment


                            • Originally posted by SEBASTIAN 77 View Post
                              Da muierea de ce ai mai carat-o cu tine ?
                              1. A ajutat la încărcat
                              2. 60 de kile +/- nu făceau diferența
                              3. La ea erau banii
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • Originally posted by Levi View Post
                                1. A ajutat la încărcat
                                2. 60 de kile +/- nu făceau diferența
                                3. La ea erau banii
                                Defapt totul se reduce la bănuți ! 😂😂😂
                                Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF