Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

"Copilaşul" meu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Păi la arat nu m-oi duce cu ea, aia-i sigur
    Cred că rămâne varianta de a o coborâ...
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • Levi, poate că-i o idee preconcepută, dar eu asociez maşinile "lăsate" cu oboseala. E un automatism mental care se face fără să vreau, mă trezesc gândindu-mă, că atâta a cărat săraca până i s-au muiat arcurile. Cele mai "ridicate" par (în mintea mea) că încă mai au acea alură zveltă, acea graţie -dacă nu-i prea mult spus- care ne-a cucerit pe toţi acum foarte mulţi ani.

      Pe lângă aceasta, un arc retezat, modifică dezbaterea amortizorului, afectând neplăcut confortul de neuitat al acestui model. Bruno Sacco ne-a lăsat o maşină ca un îndemn spre visare şi întotdeauna am considerat că oricât am fi de înzestraţi cu simţ estetic (noi, utilizatorii din ce în ce mai puţini ai acestor maşini) cu greu vom reuşi s-o facem s-arate mai bine decât a făcut-o el.

      Comment


      • Parerea "meu" e sa nu tai nimic. Ultima masina care am cumparat-o era lasata de fostul proprietar foarte mult! Primul lucru dupa achizitie i-am schimbat toate arcurile si amortizoarele, flanse noi si stock.
        Se vede diferenta intre arcurile sport h&r si cele KYB stock in a doua fotografie.
        Attached Files
        Stefan

        Comment


        • @ Nelu Patrascu
          @ dog
          Mă omorâți...
          Nu vreți să-mi schimbați voi arcurile și pe spate, să văd cum arată și cum se comportă, și după aia să iau o decizie???
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • Strans legat de subiect , anul trecut am aruncat 126-ele lui nelu patrascu si statea inca sus

            Comment


            • Originally posted by sile1 View Post
              ...anul trecut am aruncat 126-ele lui nelu patrascu...
              Adica a ajuns la dezmembrat? Nu ai postat thread cu masina... Sau mi-a scapat?
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 300SE Anthracite Grey Metallic
              W126 500SE Nautical Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • Aproape că nu-mi vine să cred că fosta mea maşină a trecut Styx-ul!

                Evoc,-din păcate postum-imaginea ei din perioada când -fără s-o laud- avea încă un cuvânt de spus în trafic! A fost fără nicio îndoială, o maşină sprintenă, cel puţin pe mine m-a mulţumit.
                Îi cer scuze lui Levi că "amestec" fosta mea maşină în postul dedicat prezentării maşinii lui, o fac doar ca să-i exemplific ceea ce spuneam cu un post mai devreme.

                Aşadar,...
                Attached Files

                Comment


                • Eu zic ca e mai ok inalta...
                  Pare mai autentica, + la bordurile din Tg Mures e nevoie de asa ceva.
                  Pierzi la viteza in viraje ceva, dar compenseaza cu confortul. Altfel lucreaza amortizoarele din pozitia aia.

                  Comment


                  • Originally posted by Levi View Post
                    După ce Fricike (W201) ne-a părăsit, a apărut în familie un alt ”copil” cu stea în frunte ... un W124.
                    ... ziceam nu demult...
                    ... și cum Doamna mea soață are ziua de naștere fix în 8 martie, numa' bine s-a trezit cu un cadou CLK200 Kompressor 1.8 benzină.
                    Urmează desigur prezentarea, la secțiunea dedicată.
                    Attached Files
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • La multi ani si felicitari!

                      Asteptam poze.

                      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                      Comment


                      • La multi ani doamnei si felicitari pentru achizitie! Trebuia sa lasi zambetul necenzurat !
                        Stefan

                        Comment


                        • La Multi Ani! Frumos cadou! Frumoasa masina!
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                          W126 500SE Nautical Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • Felicitări Laurei!

                            Zi-mi și mie, cu ce-ai greșit că trebuie sa-ți recucerești nevasta?

                            Comment


                            • Originally posted by Levi View Post
                              ... ziceam nu demult...
                              ... și cum Doamna mea soață are ziua de naștere fix în 8 martie, numa' bine s-a trezit cu un cadou CLK200 Kompressor 1.8 benzină.
                              Urmează desigur prezentarea, la secțiunea dedicată.
                              Sa o stapaneasca sanatoasa Laura !
                              Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                              Comment


                              • Mulțumesc frumos de urări din partea ei
                                Lord W126 500SE -> 2.5D
                                Lady W123 230C -> 240D
                                W124 -> 200D
                                W208 CLK200 -> 2.0

                                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF