Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

"Copilaşul" meu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by dan500se View Post
    sa-ti iei totusi un capac de carlig de SEC, ar arata mult mai bine !
    Corect, dar nu mi-a ieşit niciunul în cale până acum ...
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • Originally posted by Levi View Post
      Corect, dar nu mi-a ieşit niciunul în cale până acum ...
      Exista cod OEM
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • ... nimic interesant pe aici, doar un mic incident ... La capitolul ”Buturuga mică răstoarnă caru' mare”: am rămas fără curent datorită decesului unei piese de doi lei (mai exact: 30 de lei), din cauza căreia alternatorul nu mai pompa energie la baterie ...
        Attached Files
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • Fratele meu intr-ale metalului...cand ne ducem Merc-urile la Wacken sau Hellfest? \m/\m/ sau macar la un ultim tour aniversar Black Sabbath?
          Ti-as mai recomanda ceva...ca tot te vad calator.A mea e 420 clasa (cea din poza), tu poti sa te indrepti spre un 470 sau de ce nu spre una mai mare cabinata.
          Attached Files
          Doua stele si alerg dupa ele...Steluta & Stelut
          https://w124-coupe.com

          Comment


          • Off topic

            Într-o vreme mă bătea serios gândul să iau o caravană (interesant, niciodată nu mi-am dorit o cabană, deși am avut nenumărate ocazii să iau teren la munte sau la lac, sau o casă țărănească într-un sătuc uitat de lume, ”unde are uliul cap de linie”). MB of course, și ceva old school bineînțeles ! - ceva în genul celor din poze, sau un furgon MB407/408/409/410 ori - cu mare aroganță - un 508D transformat ”DIY”, dar băgând datele în ”procesator” mi-a dat cu virgulă ... prea puțin timp liber pt. a exploata o caravană la valoarea și posibilitățile ce le oferă (cu o casă pe roți merită să te pornești ”blind” și să te întorci după 4-5 săptămâni, și asta s-o comiți de 2-3 ori pe an, că doar nu ești legat de nimic, practic ai nevoie doar să refaci rezerva de apă și să golești kakao, dar conform atlasului meu ”Europa Caravanning & Camping” acest lucru o poți face în mii (DA, mii !!!) de locații după ce treci granița de vest), mai apoi lipsa unui loc de refugiu pt. dihanie (n-am zis garaj, doar un loc ferit/acoperit), mai apoi ... multe ...
            Așa că a rămas varianta rutelor prestabilite și a motelurilor rezervate ... dar viața e frumoasă oricum, dacă știi s-o trăiești !
            Attached Files
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • În legătură cu alternatorul, m-am bucurat prea repede: după ce am schimbat releul de încărcare, am mai avut încărcare până săptămâna trecută, când a început să facă iarăși figuri. De data asta n-am mai rămas fără baterie (înseamnă că mai încărca cât de cât), dar azi am reînviat alternatorul la bunul meu prieten Ghiță-electricul, prin înlocuirea rulmenților, periilor și a colectorului.
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • Scorul?.................
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                W126 500SE Nautical Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • Originally posted by dan500se View Post
                  Scorul ? .................
                  ... ”decent”: 130 piesele + 70 manopera.
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • Si mai ziceai ca 245 ai mei au fost multi...
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                    W126 500SE Nautical Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • E mult, dacă stai să te gândești că de banii ăștia iei un alternator SH (poate chiar două), dar tot atât de adevărat este și ce ai zis tu: aia e loterie, poa' să te mai ducă și 10 ani, dar poa' să te și lase după 100 de km ...
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • D-lor, fiti mai optimisti..
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • Originally posted by Levi View Post
                          E mult, dacă stai să te gândești că de banii ăștia iei un alternator SH (poate chiar două), dar tot atât de adevărat este și ce ai zis tu: aia e loterie, poa' să te mai ducă și 10 ani, dar poa' să te și lase după 100 de km ...
                          Ai dat un ban dar sti o treaba: alternatorul e pregatit sa functioneze multi km de acum... Nu mai ai grija pieselor componente!
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                          W126 500SE Nautical Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • Corect, luand in considerare ca mai faci cate'o tura de Europa...
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • Originally posted by mer_se280 View Post
                              Corect, luand in considerare ca mai faci cate'o tura de Europa...
                              Foarte adevarat!
                              W123 280E Blue Green Metallic

                              W126 280SE Champagne Metallic
                              W126 280SE Black Blue Metallic
                              W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                              W126 500SE Nautical Blue Metallic
                              W126 500SE Midnight Dark Blue

                              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                              Comment


                              • Dragi prieteni, aici aveți dreptate amândoi ! Chiar vorbeam cu electricianul la atelier, că dacă mă lăsa alternatorul în timpul vreunui sejur astă-vară, o puneam ...
                                Un coleg de serviciu a rămas fără electromotor la un Laguna II în Grecia, într-o stațiune la vreo 100 de km de Salonik (știu, corect e Thessaloniki), l-a costat 300 de EU, și a avut totuși noroc că s-a dus omu' de la service-ul din localitate (noroc 1 - a găsit atelier în localitate) la Salonik după electromotor (noroc 2 - a plătit inclusiv drumul, dar singur nu se descurca) și l-a înlocuit (noroc 3 - stătea într-un singur loc și măcar familia a putut profita de concediu; eu ce făceam ?, că la traseele mele eu sunt totdeauna contra cronometru, o bubă d-asta mi-ar da peste cap toate rezervările, ergo tot concediul).
                                Lord W126 500SE -> 2.5D
                                Lady W123 230C -> 240D
                                W124 -> 200D
                                W208 CLK200 -> 2.0

                                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF