Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

"Copilaşul" meu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mer_se280 View Post
    Cine ii proprietarul tancului ... il cunosti? Ce motorizare avea inainte?
    Ştiu maşina, dar cu proprietarul m-am întâlnit o singură dată, întâmplător. M-a abordat el într-o parcare, văzând că sunt lângă maşină, şi aşa am stat un pic în poveşti. Atunci mi-a zis că şi el are un W126, eu mi-am dat seama despre care e vorba (în tot oraşu' sunt 4, din care mai circulă 2, cu Lord cu tot), şi aşa mi-a zis de motorul decedat. Mi-a zis şi ce motor avea înainte, dar sincer să fiu, nu mai reţin ... Când mai era funcţional, circula cu el ficioru-so (poate că l-au mâncat hormonii şi el l-a calat) ... Poza am făcut-o tot întâmplător: trecând pe acolo, am văzut locul liber lângă el şi am tras acolo să fac o poză.
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • Cu mici emoții (Lord are aproape 27 de ani, totuși), dar în concediul de anu` ăsta m-am încumetat la un drum mult mai lung ca cel de anul trecut (atunci am parcurs 3500 de km). Traseul a străbătut 11 țări (dacă le socotesc și pe cele pitice):
      1. Ungaria (doar tranzit, atât dus, cât și la întoarcere),
      2. Croația (Senj - poza1, Plitvice, Rijeka)
      3. Slovenia (doar tranzit)
      4. Italia (Rimini, Florența, Pisa - poza2, Genova - poza3, San Remo - poza4)
      5. San Marino - poza5
      6. Monaco (Monte Carlo - poza6)
      7. Franța - poza 7 (Nizza - poza8, Cannes - poza 9) ..... continuă ........
      Attached Files
      Last edited by Levi; 07-06-2013, 15:59 PM.
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • Frumos D-le, asteptam continuarea in rest no coment!
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • .... continuare .....
          7. Franța (Saint Tropez, Marseille - pozele 1 și 2, Lyon, Aix-Les-Bains, Annecy - poza3, Evian-Les-Bains)
          8. Elveția (Montreux, Berna, Interlaken - poza4, Lucerna)
          9. Liechtenstein (a 3-a oară la Vaduz - poza5)
          10. Germania (München, Chiemsee - poza6, Berchtesgaden-Obersalzberg)
          11. Austria (Bregenz; Salzburg, zona lacurilor Mond, Atter - poza 7, și Wolfgang; Hallstatt)

          Au fost 5519 km (contorizați cu GPS-ul, deoarece n-am trecut bine de Cluj și s-a rupt, iarăși, cablul de km). Viteza de croazieră a fost cea a camioanelor, căci Lord nu merge mai tare de 110 ... asta când e în toane bune. Când nu e, merge cu 95, iar când e pornit și AC-ul, merge cu 85. Așa mai ai timp să admiri peisajele ... Compensează puternic însă la consum ! De data asta am făcut consumul cu bonuri de motorină în mână, și - oricât de incredibil a fost pentru mine, căci la un moment dat la socoteală am crezut că pierdusem un bon - mi-a ieșit așa: 5519 km cu 330,84 litri, adică 6 litri la suta de km.
          În afară de ruperea cablului de km, Lord s-a comportat exemplar, chiar nu am ce îi reproșa. Nici chiar viteza lentă, în condițiile în care l-am urcat pe niște pante unde abia mergeam cu a 2-a, cu juma` de mașină pe banda de refugiu ; sau la San Marino unde aveam cazare la hotelul situat la cel mai înalt nivel (Hotel Rosa, fără să știu dinainte unde se află) și am urcat acolo cu a 2-a și a-ntâia, după 600 de km parcurși aproape fără oprire în ziua aia; sau la Marseille, unde urca străzile spre Notre Dame de la Garde tot cu a întâia ...
          Attached Files
          Last edited by Levi; 07-06-2013, 16:33 PM.
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • Acuși observ că am omis să atașez la postul #212 poza de la Monte Carlo. Remediez greșeala acum ...
            Attached Files
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • Bravo, frumoasa vacanța !!!!
              Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

              Comment


              • E cel mai frumos w126 Levi.Imi place foarte mult!Multa bafta si multa sanatate!

                Comment


                • Mulțumesc, asemenea !

                  ... și încă o poză cu un W126, ”capturat” în Austria, la Unterach Am Attersee ...
                  Attached Files
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • De vreo 2 ani jumate vânez accesorii la Lord ( http://www.clubmercedes.ro/scormones...3.html?t=19523 ), printre care și o cutie de depozitare cu rulou ce vine între scaunele din față (poza 1). Din moment ce acest obiect face parte din categoria ciorilor albe, nu mi s-a arătat până în prezent ...
                    Mai era varianta de a monta o cutie normală, să zic așa, dar nu-mi place ideea (poza 2).
                    Apoi, acum vreo 3 săptămâni, plimbându-mă prin piața de vechituri (dealtfel program oblogatoriu de fiecare duminică dimineața) am zărit o cutie cu rulou (poza 3) care aproape că se încadra ca și dimensiuni la locul cu pricina. Am achiziționat-o cu fabuloasa sumă de 3 (trei) lei grei. Un prieten și coleg de serviciu în același timp, s-a oferit să-mi construiască o cutie dedicată, folosind ruloul de pe cutia cumpărată de mine. Lucrarea a demarat (poza 4), dar se va termina mai târziu, deoarece a intervenit un ”eveniment neprevăzut”: colegul a plecat în concediu de odihnă, 2 săptămâni ...
                    Să vedem, ce va ieși ...
                    Attached Files
                    Last edited by Levi; 08-24-2013, 12:44 PM.
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • Mama unde te duce mintea...eu zic ca o sa iasa o treaba calumea. Din ce lemn ii ruloul/cutia?

                      Hmmm...un pic scump 3 lei dar eu zic ca a meritat....



                      Hai noroc!
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • Originally posted by mer_se280 View Post
                        Din ce lemn ii ruloul/cutia ?
                        Materialul pentru cutia nouă este lemn de tei. Ruloul, habar n-am ce origine poartă ... Oicum, sunt foarte convins că finisajul nu va fi nici pe departe Zebrano, dar deocamdată asta e ...
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • Stai lin ca ce e al tau e pus deoparte...de fiecare data cand intreb de piese pentru mine si ale tale sunt trecute pe lista...caci nu mi-e greu sa intreb !
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • Originally posted by Levi View Post
                            Un prieten și coleg de serviciu în același timp, s-a oferit să-mi construiască o cutie dedicată, folosind ruloul de pe cutia cumpărată de mine. Lucrarea a demarat, dar colegul a plecat în concediu ... Să vedem, ce va ieși ...
                            A venit colegul din concediu, și a ieșit așa ...
                            Încă nu e încleiat/băițuit/lăcuit, i-am făcut doar un ”premontaj”, adică am probat-o între scaune și m-am asigurat că se potrivește la fixometru (asta se vede în poze). Azi am luat și baițul (culoarea cea mai apropiată a fost nuc), dar sunt perfect conștient că nu va arăta Zebrano veci pururi ...
                            Attached Files
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • Ce sa zic fratele meu alb...jos palaria! Din poza pare ca meseriasul a facut o treaba buna...chiar daca nu ii OEM, mie imi place cum arata. Parerea mea e ca isi va face rolul pana gasesti una OEM!
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • Se pricepe meseriasul, n-am ce zice...cred ca i-a luat ceva timp sa o faca. Greu de gasit storage box pentru W126. Vin si eu cu o propunere - sa lacuiesti doar lamelele din lemn, iar corpul cutiei sa fie vopsit in culoarea consolei, sau imbracat in piele / imitatie la culoare.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF