Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

"Copilaşul" meu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Levi View Post
    Iată, că "m-am enervat" şi am trecut la fapte. Nu sunt galbene (yellow), ci aurii (golden) ... După cum se vede în poze, am vopsit şi "rama" oglinzilor, dar cu dispersorul montat, e aproape insesizabilă diferenţa.
    Buna ziua,

    Daca reflectorul farului este de metal se poate reface (metaliza din nou mai exact aluminiza ; adica se depune un nou strat de aluminiu) cat despre cele "golden" in domeniu metalizarii acesta este un defect.
    Tehnologia utilizata este HV (high vacuum system).
    Ca sa iti faci o idee cam ce se poate face viziteaza: www.arzuffi.com cu astfel de masini se poate rezolva.
    Daca erai in Timisoara sau daca ajungi pot incerca sa iti refac reflectoarele doar aluminizat.

    Mercedes E200 / W211 - 2004
    Mercedes CLK 200 / W209 - 2003

    Comment


    • Oglinda era OK, nu avea defecte, tre' să recunosc că am vopsit-o doar pt. efect. Bineînţeles că oglinda cu aluminizarea originală reflectă mai bine, dar nici aşa nu a scăzut vizibilitatea semnificativ. Am folosit vopsea spray superlucioasă. În mod normal, farurile de ceaţă se folosesc rar de tot (probabilitatea să circuli pe ceaţă tot timpul, e foarte mică), aşa că a primat efectul oferit de culoare.

      Cele bune !
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • Raport săptămânal (nu am timp să lucrez la maşină, doar sâmbătă, şi asta dacă nu se arată alt program):
        - proiectoarele din bară funcţionale
        - consolele cu butoane montate la loc
        Attached Files
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • Salut

          Cum as putea la un w124 sa imi pun becurile de la semanlizare sa lumineaza cand pornesc farurile,ca ale tale?

          Comment


          • Vad ca butonul de la perdeluta l-ai montat...si cand va fi functionala? Mama dar tu ti-ai montat la butoane ...ai schimbat lautarii?
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • S-a jumulit emblema, sau e demontabila?
              Last edited by Zeus; 03-02-2013, 20:17 PM.

              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

              Comment


              • Originally posted by Zeus View Post
                S-a jumulit emblema, sau e demontabila?
                Este demontabila...cand am fost in vizita la Levi atunci am vazut si eu...daca nu gresesc avea postat poza cu emblema.



                Edit: postul #92.
                Last edited by mer_se280; 03-02-2013, 20:41 PM.
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • Rezon... acum am vazut

                  https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                  Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                  Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                  Comment


                  • Originally posted by ioscutz View Post
                    Cum as putea la un w124 sa imi pun becurile de la semanlizare sa lumineaza cand pornesc farurile,ca ale tale?
                    Citeşte de la postul #167 în jos. Tu ai nevoie la W124 de un soclu cu codul A0008269582, care costă în jur de 35 de lei bucata. Al 3-lea pin al soclului se leagă la poziţie.

                    Originally posted by mer_se280 View Post
                    Vad ca butonul de la perdeluta l-ai montat...si cand va fi functionala? Mama dar tu ti-ai montat la butoane ...ai schimbat lautarii?
                    1. Perdeluţa va fi montată tot într-un WE, când voi avea timp. Butonul e legat, e funcţional, dă curent, doar că n-are la cine ...
                    2. Butoane sunt din belşug ... 2 dintre ele (faderul şi avaria de sus) sunt în plus, dar trebuia să pun ceva acolo, să nu rămână gol ...
                    3. Lăutarii i-am schimbat azi-vară. Cum nu se prea mai folosesc CD-uri, am căutat ceva care citeşte SD şi USB.
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • Am ajuns aproape de final cu lucrările la Lord. Singurul lucru rămas nerezolvat (asta, până nu mai visez ceva), este Webasto ... Ah, și turometrul, care mai trebuie bibilit să indice corect (după bănuiala colegului entty, provine de pe un 3000 Diesel, de aceea dă eroare la motorul meu de doijumate).
                      Am montat și perdeluța electrică, funcționează perfect. Am avut ceva de lucru la ea, până am reușit să schimb cremalierul, deoarece a trebuit să desfac angrenajul complet, piesa veche fiind ruptă și înțepenită înăuntru. Plus că au trebuit făcute anumite adaptări și improvizații pt. a se fixa carcasa perdeluței pe poliță, șuruburile originale ale acesteia nepotrivindu-se nicicum. Acum e totul OK. Mai puțin culoarea, care e gri, dar de data asta tapițeria este în stare excelentă (nu ca la cealaltă, cea manuală, la care i-am schimbat tapițeria), și așa va rămâne.
                      Attached Files
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • Mai ai un pic si-l depasesti pe ala de la "FUN" cu display-urile din Lord...
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                        W126 500SE Nautical Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • Să vezi seara ... e belea ...
                          Attached Files
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • Felicitari...frumos, frumos...imi place perdeluta !
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • Între timp Lord a mai trecut de câteva ori pe la doctor, pt. că nu am vrut să las nimic nerezolvat.
                              1. Am început cu bucșăraie/rotule pe dreapta-față. N-am poze ...
                              2. Am continuat cu cardanul. În ultima vreme simțeam din ce în ce mai tare bătaia sub mașină, provocată de mișcarea excentrică a cardanului. Am zis să facem o investigație. Eu suspectam uzura rulmentului intermediar, dar am avut surpriza să constat cu totul altceva: sărmanul meu cardan avea defect ”din naștere”. Ca să fie imaginea mai clară și să nu mă întorc la posturile din acest topic cu transplantul motorului, reamintesc doar atât că la vremea respectivă a trebuit tăiat din cardan 80 de mm. Din păcate, eu nu văzusem atunci operațiunea, doar cardanul deja montat. Cu toate că am fost asigurat că s-a lucrat pe strung, am constatat cu stupoare că, cardanul meu are o bătaie de 3,5 (!) mm (”piesa” în prima poză). Nu-mi explic, cum de nu mi-am dat seama timp de 2 ani jumate de zile, ci doar acum, și cum de a rezistat așa, fără să facă ravagii mari pe acolo ... Am scăpat doar cu un rulment și o flanșă, aceasta din urmă chiar nefiind distrusă foarte tare (poza 2). De data asta am fost îndrumat la un strungar bun, și am și asistat da capo al fine. L-a tăiat la sudura veche, l-a bucșat (poza 3), și l-a scos la 0,1 mm, măsurat cu ceasul comparator.
                              3. A urmat (în urma unor trosnete la viraje la mersul înapoi) ”osul de câine”, tot pe dreapta (poza 4). După toate astea, bineînțeles am trecut pe la service-ul de roți în vederea refacerii geometriei, operațiune bifată cu succes.
                              4. Cu ocazia montării roților de vară (cam târziu, nu ?) am reușit să rezolv și lipsa capacului la o jantă (poza 5), pierdut anul trecut din cauza filetului decedat la janta respectivă. A fost turnat în aluminiu un alt capac, iar încă unul stă de rezervă, în caz că ...
                              5. Am adaptat un soclu T5 cu bec SMD roșu la stopuri, astfel am iluminare și pe lateral (ultimele poze). La proiectoarele de ceață am montat tot becuri cu SMD, le folosesc ca lumini de zi, iar rolul inițial al lor a fost preluat de cele din bară.
                              6. Era să uit de schimbul de ulei: Aral 10W-40, cu Metabond. La motorină am început să folosesc ulei 2T. Nu am parcurs decât vreo 100 de km, dar s-au liniștit injectoarele. Sper să dea roade și pe termen lung.

                              P.S. Bonus o poză cu un ”conțăran”, care așteaptă o inimă nouă, cea veche (3000 dizăl) încetând să mai bată ...
                              Attached Files
                              Last edited by Levi; 05-16-2013, 16:25 PM.
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • Arata bine capacele! Cine ii proprietarul tancului...il cunosti? Ce motorizare avea inainte?
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF