Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

"Copilaşul" meu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Revizie

    După 2 ani de tras de el, a fost cazul să mai verific câte ceva la fier, şi să rezolv problemele care au rămas de data trecută, respectiv verificarea tăblăriei de sub bandouri şi praguri, care nu au fost date jos niciodată.
    La aripa stânga-faţă s-a accentuat rugina ce a apărut imediat în primăvara de după vopsirea maşinii de acu' 2 ani (poza 1), s-a străpuns tabla şi e nevoie să schimb aripa. Nu am speranţa să reziste 25 de ani, ca asta originală, dar trebuie s-o înlocuiesc, n-am ce face.
    Mai am 2 puncte cu rigină (pozele 2 şi 3), şi mă mai aştept să găsesc şi sub praguri (alea încă nu sunt demontate).
    În schimb, spre uimirea mea, aripa interioară arată ca-n prima zi (poza 4), la fel şi panoul uşii stânga-spate (foto 5) - celelalte bandouri încă urmează, să vedem dacă avem noroc să găsim şi la restul la fel ...
    Attached Files
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • Levi, nu e nimic grav. La 25 de ani de folosinta se ingaduie doar atat de putina rugina. Am vazut masini de dupa 2000 care aratau jalnic. Masina ta se prezinta chiar foarte bine avand in vedere ca nu s-a intervenit niciodata la ea. Bine, conteaza si proprietarii anteriori... care de data asta au fost seriosi!
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • Hmm...sper sa vina randul si la a mea...necesita saraca! Din pacate proprietarii anteriori nu au avut deloc grija de ea .
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • Alte poze din timpul reparaţiei ...
          Problemele nu sunt foarte grave, şi mă bucur că n-am mai amânat lucrarea (iniţial trebuia s-o fac încă anul trecut), maşina asta merită atenţia. Rugină pronunţată am găsit până la urmă acolo unde ne aşteptam, dar la praguri (după demontarea plasticului) problema era mai mare la capetele din faţă, dacât la suporţii de cric, cum am anticipat eu. Am găsit găuri şi pe la capetele din faţă a lonjeroanelor (nimic grav, în faza asta se remediază uşor, din fericire). În rest, puncte de rugină pe la pasaje, dar - cum ziceam şi data trecută - la panourile de uşi nu, am găsit doar la uşa faţă-dreapta.
          Complectările se fac din tablă originală, luată de pe utilaje MB (în speţă, 2 Cobre) decedate.
          A sosit şi aripa, săptămâna viitoare ne vom apropia de finish (sper).
          Attached Files
          Last edited by Levi; 11-07-2012, 19:21 PM.
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • Hmm...se pare ca frumusetea cateodata ascunde cate-o buba...si la mine va fi din belsug cand o sa ma apuc si eu de a mea.

            Cat a fost aripa...este OEM?
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • Originally posted by mer_se280 View Post
              aripa este OEM ?
              Nope ... replacement ...
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • Levi sa dai multa izolatie pe interior la aripa noua si nu o sa ai treaba,aici e problema ca vin fara nimic pe ele si oamenii le vopsesc doar,le pun sus si dupa 1 an apare rugina...
                Spor!
                Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
                Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
                Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
                Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

                Comment


                • Originally posted by GoguL View Post
                  sa dai multa izolatie pe interior la aripa noua
                  Bineînţeles că va fi zemuită din belşug !
                  Plus că, se va băga oloi peste tot (uşi + praguri).
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • Pânã sã ajungi la vopsirea aripii noi, îþi sugerez s-o pui pe maºinã ca pentru montajul definitiv. Urmãreºte alinierea cu restul caroseriei, îndeosebi distantele aripã-capotã ºi aripã-portierã. ªi mai fã un lucru, monteazã lampa de semnalizare în locaºul ei.
                    Tot din dorinþa de a pune elemente de caroserie noi în locul celor corodate, am luat ºi eu o aripã nouã (TAIWAN) ºi am avut surpriza ca lampa de semnalizare (originalã, BOSCH made in Sweden) cum cred cã sunt ºi ale tale, sã nu încapã corect în zona unde era locul ei. Forþatã (lampa) intra pânã la urmã, dar apleca într-un mod foarte inestetic colþul aripii ºi nu se mai alinia cu muchia capotei. A trebuit sã optez pentru repararea aripii vechi, bazându-mã pe promisiunea tinichigiului cã "peticirea" nu se va observa.
                    Poate cã aripa ta are altã provenienþã ºi totul va fi OK.

                    Unde e la tine ruginã, era la toate S-urile care mi-ai trecut prin mânã. Sunt zone predispuse la ruginire datoritã contactului îndelungat cu noroiul, care ºi datoritã vechimii acestor maºini, învinge în cele din urmã bariera anticorozivã.

                    "Mânjeºte" zonele unde intervii, cu HAMMERITE. E o vopsea cu proprietãþi speciale (se poate aplica chiar ºi peste ruginã) inhibând oxidarea.

                    Nu bãga ulei în praguri. O sã curgã încet printre punctele de sudurã.

                    Comment


                    • Levi, de ce nu folosesti reteta lui Orvo? A iesit super OK pe masina lui. Si mie imi pare aiurea sa bagi ulei... Daca vrei ceva profi, vezi ca sunt firme specializate pe "ceruire" si protectie anticoroziva cu scule si tot ce trebuie pentru astfel de operatie!
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 500SE Lapis Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • Eu am luat Ceara de cavitati Novol la spray. Se gaseste si la flacon de 1L pentru aplicare cu pistol. Spray-ul vine cu un furtunas lung de cca 60 cm cu duza de pulverizare la 360 grade in capat. E ideala pentru praguri, lonjeroane, usi, etc.
                        Vad ca e foarte laudata pe diverse forumuri. Daca bagi ulei va iesi afara si se va innegri.
                        Spray-ul de 500 ml costa 28 lei iar flaconul de 1L 38 lei.
                        Attached Files
                        W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                        W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                        W 124 `93 E250 D ex 300 D


                        - Bond - James Bond.
                        - `Dullah - Abdullah.

                        Comment


                        • Interesant... La prima saltare pe elevator o sa incerc si eu. Vine iarna, sare multa etc.

                          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                          Comment


                          • Încerc să răspund pe rând:
                            Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                            Pânã sã ajungi la vopsirea aripii noi, îþi sugerez s-o pui pe maºinã ca pentru montajul definitiv. Urmãreºte alinierea cu restul caroseriei, îndeosebi distantele aripã-capotã ºi aripã-portierã. ªi mai fã un lucru, monteazã lampa de semnalizare în locaºul ei.
                            Tot din dorinþa de a pune elemente de caroserie noi în locul celor corodate, am luat ºi eu o aripã nouã (TAIWAN) ºi am avut surpriza ca lampa de semnalizare (originalã, BOSCH made in Sweden) cum cred cã sunt ºi ale tale, sã nu încapã corect în zona unde era locul ei. Forþatã (lampa) intra pânã la urmã, dar apleca într-un mod foarte inestetic colþul aripii ºi nu se mai alinia cu muchia capotei. A trebuit sã optez pentru repararea aripii vechi, bazându-mã pe promisiunea tinichigiului cã "peticirea" nu se va observa.
                            Poate cã aripa ta are altã provenienþã ºi totul va fi OK.
                            Lămpile de semnalizare nu sunt cele originale. Aripa e din Taiwan (aşa a fost filmul, nu comentăm ...), dar s-a potrivit, atât la "proba la rece", cât şi la montajul final, nu au fost probleme.
                            Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                            Unde e la tine ruginã, era la toate S-urile. "Mânjeºte" zonele unde intervii, cu HAMMERITE. E o vopsea cu proprietãþi speciale (se poate aplica chiar ºi peste ruginã) inhibând oxidarea. Nu bãga ulei în praguri. O sã curgã încet printre punctele de sudurã.
                            Cunosc Hammerite-ul foarte bine, îl folosim de mai mulţi ani în fabrică, dar dă-mi voie să-ţi spun că nu e chiar aşa de super-extra precum e descris pe ambalaj: tot ce am confecţie metalică în curte (gard, porţi, stâlpi, copertine - totul din profile NOI)) e dat cu 2 straturi de Hammerite negru, şi sunt doar 90% mulţumit, după primul an au apărut câteva puncte de rugină, dar asta e altă poveste ...
                            Originally posted by dan500se View Post
                            Si mie imi pare aiurea sa bagi ulei... Daca vrei ceva profi, vezi ca sunt firme specializate pe "ceruire" si protectie anticoroziva cu scule si tot ce trebuie pentru astfel de operatie!
                            Operaţie care începe de la 200 de lei ... Jaf la drumu' mare !
                            Originally posted by Leo View Post
                            Ceara de cavitati Novol
                            Interesant, mersi de pont.

                            S-a terminat operaţia de estetizare a Lordului, a mai rămas ceruirea pragurilor (sau oloi, om vedea săptămâna viitoare, până atunci mai am ceva de bibilit la ceasurile de bord) şi montarea bandoului la aripa faţă-stânga (am rămas fără cleme, iar cele comandate sosesc abia săptămâna viitoare). Cel mai tare mi-a fost frică (exact ca acu' 2 ani) de nuanţa vopselei, dar au nimerit-o băieţii.
                            Revin cu nişte poze. Am mai făcut un pas spre a satisface un alt moft de-al meu: suportul pt. steag - suportul e gata, mai trebuie stindardul, emblema şi steagul ...
                            Ultimele 2 poze sunt cu sistemul de accelerare (vechi şi nou), pe care am reuşit să-l simplific mult, renunţând la cablu, acum totul fiind doar pe tije.
                            Attached Files
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • Originally posted by Levi View Post
                              Am mai făcut un pas spre a satisface un alt moft de-al meu: suportul pt. steag - suportul e gata, mai trebuie stindardul, emblema şi steagul ...
                              Dara nu vrei sa iti pui suport? .
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • Ce sa spun, a iesit bine! Si eu am acelasi gen de emotii la vopsirea partiala a caroseriei. Imaginea finala a unei masini este data de felul cum e vopsita. Nu o data am vazut masini perfect reparate, dar vopsite stangaci, sau intr-o nuanta usor diferita de restul masinii. Si n-aratau bine deloc.

                                Te mai intreb o chestie. La muchia pasajului aripii din spate, s-au remediat problemele de coroziune si la partea dinspre roata? (interiorul aripii) Altminteri, n-o sa treaca nici jumatate de an si vopseaua se umfla iar.

                                Tot ce-am vopsit cu Hammerite (am vopsit personal), se comporta excelent. Evident o doza de neincredere privitoare la "chiar si peste rugina" dupa cum scrie pe ambalaj, am avut-o si eu avut-o si eu, de aceea am inlaturat toate urmele de coroziune. Pe tabla sanatoasa, n-au fost niciun fel de probleme.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF