Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Diamantul meu: W211 E270CDI !

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diamantul meu: W211 E270CDI !


    Deși sunt de ceva timp pe forumul Mercedes, din motive necunoscute nici mie nu am reusit sa îmi postez în această arie dedicată mașina, pardon…”diamantul” (ca să citez caracterizarea colegului cristian1981), dar a sosit în sfârșit clipa cea mare în care am pus mâna pe aparatul foto…si nu l-am mai lasat

    Dupa cum bine puteți observa... mașina cu pricina este un E270CDI W211 fabricație aprilie 2002 ( când s-a lansat pe piață fost mașină de expziție ), asadar…. La Mulți Ani pentru cei 8 anișori pe care îi împlinește în aceste zile.

    În prezent mașina are un rulaj de 187.000km, a fost adusă în țară în 2006 la 110.000km, avand cartea service cu toate reviziile făcute la zi la reprezentanță, iar in grija personala se află de aproximativ 3 ani și 3 luni, timp în care m-am ingrijit de ea cât am putut.

    Pentru mine modelul acesta a fost un vis împlinit,(de când s-a lansat în 2002, visam tot timpul la acest model, veți înțelege din poze de ce….) vis ce s-a realizat printr-o configuratie ideală.

    Voi amintii mai jos o parte din opționalele cu care a fost dotată, iar pentru cei care vor să afle mai amănunțit lista totala de optionale - WDB2110161A036823 :

    - Suspensie Airmatic ( Confort, 2 trepete Sport și mod Off-Road)
    - Distronic ( Pilot Automat Adaptiv)
    - Keyless-Go (deschide/inchidere usi + pornire/oprire motor doar prin prezenta cheii)
    - Cupolă Panoramică
    - Direcție Parametrică
    - Cârlig Remorcare Hidraulic
    - Banchetă Încălzită
    - Încălzire & Ventilație Scaune Față
    - Pachet Memorii Scaune
    - Sistem Multi Contur Scaun Șofer + Masaj + Mod Dynamic (susținere laterală variabilă în funcție de viraj)
    - Jaluzea lunetă electrică + jaluzele laterale
    - Oglinzi încălzite & heliomate
    - Sistem Audio 50 APS & Magazie CD-uri
    - Banchetă Rabatabilă & Sac Ski incorporat
    - CarKit Nokia
    - Parktronic
    - Sistem de monitorizare presiune pneuri
    - Sistem Thermotronic pe 4 zone
    - Inserție lemn volan & Încâlzire volan

    Attached Files
    Last edited by mircea600sel; 11-18-2010, 12:04 PM.
    MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

  • #2
    Este absolut superba masina. Ai optiuni de E500 pe E270 CDI. Nu cred ca mai sunt multe cu motorizarea asta sa aiba atatea optiuni. Supre tare! Din punctul meu de vedere un Mercedes fara multe optiuni nu are nici un farmec, dar un E de asta asa full ca al tau l-as prefera la orice ora fatza de un S class din acelasi an de fabricatie dar fara optiuni. S-o stapanesti sanatos!

    Comment


    • #3
      Originally posted by Mertzanu View Post
      Este absolut superba masina. Ai optiuni de E500 pe E270 CDI. Nu cred ca mai sunt multe cu motorizarea asta sa aiba atatea optiuni. Supre tare! Din punctul meu de vedere un Mercedes fara multe optiuni nu are nici un farmec, dar un E de asta asa full ca al tau l-as prefera la orice ora fatza de un S class din acelasi an de fabricatie dar fara optiuni. S-o stapanesti sanatos!
      Multumesc pentru gandurile frumoase, intr-adevar m-am atasat foarte mult de masina, tatal meu a vrut sa o vanda de multe ori (din cauza anului), dar a realizat ca nu prea ai ce cumpara in prezent pe la aceeasi bani....
      Multi mi-au spus ca este "S-ul" ideal....cam asa este cand stii ca masina a costat de noua 76.000 euro.
      MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

      Comment


      • #4
        Felicitari pentru dotarile de exceptie!
        W208 CLK200Kompressor 722.6 Avantgarde Designo
        W163 ML 55 AMG 2001
        W163 ML 55 AMG 2002
        W164 ML 320 CDI
        W251 R350

        Comment


        • #5
          Foarte bine intretinuta,curata,si ai facut poze exact la ce trebuie.Pacat ca nu ai vopsit si etrierele in alta culoare decat negru,poate ca un argintiu erau mai evidentiate si masina arata pe loc ca si cum ar merge,oricum masina foarte frumoasa si s-o stapanesti sanatos si cat mai multi ani in starea asta.Bafta!
          Allways on the move...
          http://www.youtube.com/watch?v=Nwx_Bdgl2Bg

          Comment


          • #6
            Super, extra, prea accesoriata! Eu nam mai intalnit un w211 cu atatea pe el Singurul lucru care ma dezamagit putin este ca nu ai navigatia mare Oricum felicitari pentru bijuterie!


            Aaaa...si inca ceva: Ce vre sa insemna bre astia?
            Attached Files
            Oo\=|=/oO

            Comment


            • #7
              Originally posted by PapyVicK View Post
              Super, extra, prea accesoriata! Eu nam mai intalnit un w211 cu atatea pe el Singurul lucru care ma dezamagit putin este ca nu ai navigatia mare Oricum felicitari pentru bijuterie!


              Aaaa...si inca ceva: Ce vre sa insemna bre astia?
              Da, ai subliniat bine, si iti spun si de ce nu se afla Comand-ul pe masina, la data fabricatiei 50 APS-ul era varful sonorizarii, Commandul s-a putut regasi pe w211 abia in Octombrie 2002 ( m-a macinat si pe mine chestia asta, de ce nu s-a pus si Comand, dar m-am linistit cand am afla ca nu exista la momentul respectiv).

              Acum ce semnifica butonasele de pe scaunul soferului....
              Dynamic - functie ce iti ofera suport lateral in viraje, de exemplu...mergi drept, urmeaza un viraj la dreapta, din momentul in care incep sa virezi dreapta incepe sa se umfle perna laterala stanga de pe spatar (pentru a te tine mai bine in scaun), cu cat virajul e mai strans cu atat se umfla mai tare, dupa ce iesi din viraj incepe sa se dezumfle....are un algoritm dupa viteza si unghiul volanului...

              Pulse - ofere o croaziera mai relaxanta, in sensul ca o data activat iti maseaza spatele...la intervale de timp se umfla/dezumfla o "chestie" in spatarul scaunului....

              Restul sunt pentru reglaje de contur fin ale corpului ( pentru coloana, sustinere laterala, picioare etc).
              MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

              Comment


              • #8
                M-ai lasat cu gura cascata.Superba masina.Sunt S-uri care nu ai optiunile astea..Cat ai dat pe ea ?Ai avut probleme cu ea?Cati km ai facut de cand o ai?Asta pt ca majoritatea zic ca nu e bine sa iti iei masina din primul an de la aparitie..

                Comment


                • #9
                  Originally posted by tu_marus View Post
                  Superba masina.Sunt S-uri care nu ai optiunile astea..
                  90% din w220 nu au atatea optiuni...

                  Comment


                  • #10
                    Foarte frumoasa masina.Sa ai grija de ea.Totusi,un pret de achizitie ne zici si noua? (stiu ca ai cumparat acum 3ani de zile)

                    Comment


                    • #11
                      Dream. Din aceasta "cauza" prefer un MB inaintea oricarei alte masini de pe lumea asta. Lux suprem si eleganta.
                      Un lucru care imi place extrem de mult si care il apreciez la un MB este trapa panoramica, pentru ca iti da senzatia de masina decapotabila, si asta din cauza ca nu prea ma impac cu climatronicul/aerul conditionat.
                      In oras folosesc climatronicul, pentru ca mai mult stai pe loc si nu prea intra aer pe trapa, dar in rest imi place sa merg cu trapa deschisa, mai ales cand sunt pe un drum de la munte.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by FFF View Post
                        Foarte frumoasa masina.Sa ai grija de ea.Totusi,un pret de achizitie ne zici si noua? (stiu ca ai cumparat acum 3ani de zile)
                        Masina a costat 23.000 euro in ianuarie 2007. Am preluat-o la 140.000km, deci 47.000km realizati personal....probleme au fost ceva (dar o inteleg la cata electronica pe cm patrat are...).
                        Ce s-a schimbat la ea: SBC-ul pe la 150.000km, Injectoarele (probleme pentru toate w211 din 2002), Compresorul Airmatic, Regulator Tensiune Alternator, la partea de "bucsaraie" pot spune ca e destul de reusit modelul, am schimbat doar pivotii la ea pana acum, in rest consumabile si intretinere la maxim
                        Last edited by flavius89; 04-05-2010, 18:31 PM.
                        MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                        Comment


                        • #13
                          Masinuta chiar ca e vis... daca te hotarasti s`o dai vre`o`data anunta`ne si pe noi pe forum prima oara... sunt sigur ca se vor gasi amatori la asa dotari.

                          In rest... s`o stapanesti sanatos si fara incidente si alte reparatii costisitoare!

                          Comment


                          • #14
                            Diamant adevarat!

                            Salut flavius89!Detii o bijuterie de masina,o adevarata nava spatiala.Felicitari si iti doresc in viitor numai bucurii si satisfactii din partea "diamantului".Acum te intreb mergi la intalnirea nationala din sibiu de 1 mai?Felicitari inca odata pt masina si sa o stapanesti sanatos!Cu respect

                            Comment


                            • #15
                              Flavius ... fi atent. Iti propun un targ. Iti dau cobra mea si mai imi dai 200 euro. Eu zic sa nu stai mult pe ganduri ca mai am clienti la ea ). Glumesc of course.

                              Incredibil se prezinta masina atat ca stare cat si ca dotari. Rar am vazut asa E cu atatea dotari unele chiar de S sau chiar CL. Sa o stapanesti sanatos si cu cat mai putine necazuri la ea.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF