Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Spray

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spray

    Salut!. Am o problema cu anvelopele SH. montate pe partea din fata a masinii.
    La doa-trei zile dupa ce le fac presiunea, respectiv 2 atm., le gasesc la 1,5 atm.
    Mentionez ca sau executat toate operatiile si verificarille posibile, atat la jenti cat si la cauciucuri+ventile.
    Am inteles ca exista un spray care se introduce in interiorul anv.
    Stie cineva cum se numeste, daca a folosit si cu ce rezultate. Multumesc.
    PS: anv. sunt aproape noi, dar totusi SH.

  • #2
    Pai si care este motivul pentru care pierd presiune atunci ? Zici ca la verificare nu a aparut nici un cui nimic. Ce an de fabricatie au ? (DOT), ca sunt multe anvelope "noi" dpdv al cauciucului ramas dar din cauza ca sunt vechi ca productie fac pori prin care scapa aerul.

    Spray-ul respectiv il gasesti la aproape orice benzinarie, este bun, l-am folosit eu la o pana de motocicleta.
    C 200 CDI
    ML 63 AMG
    S 55 AMG Long
    SL 55 AMG
    Yamaha R1
    Yamaha R6

    Comment


    • #3
      Originally posted by nstoe View Post
      Salut!. Am o problema cu anvelopele SH. montate pe partea din fata a masinii.
      La doa-trei zile dupa ce le fac presiunea, respectiv 2 atm., le gasesc la 1,5 atm.
      Mentionez ca sau executat toate operatiile si verificarille posibile, atat la jenti cat si la cauciucuri+ventile.
      Am inteles ca exista un spray care se introduce in interiorul anv.
      Stie cineva cum se numeste, daca a folosit si cu ce rezultate. Multumesc.
      PS: anv. sunt aproape noi, dar totusi SH.
      Stimate coleg, o avelopa SH a fost data jos de pe o janta din mai multe motive nu pentru ca este buna chiar daca arata bine. Sfatul meu pentru tine si pentru restul colegilor NU VA MAI CUMPARATI ANVELOPE SH, cumparati anvelope noi si in timp ve-ti vedea ca o sa cheltuiti mai putin(comparativ cu anvelope SH).
      Last edited by SEBASTIAN 77; 02-23-2010, 19:34 PM.
      Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

      Comment


      • #4
        Spray anvelope

        Multumesc pentu promptitudine. Raspuns:
        1- Pentru colegul Baracuda: si eu asi vrea un raspuns pe unde "respira"; cu anv. umflata si introdusa in bazinul cu apa nu apare nici un semn ca ar pierde aer.
        2-Pentru colegul SEBASTIAN: am aceeasi filosofie de viata ca si tine, dar la momentul respectiv nu m-au dat afara din casa 10.000.000 lei pentru patru anv. 175/70 R14. Masina este din 1981, nu circul decat foarte rar cu ea, iarna aproape deloc, si am considerat ca nu se merita o investitie mare.
        Un prieten a cumparat doua anv. noi de firma, si cu unul din ele a patit acelasi lucru; pana la urma a folosit metoda cu sprayul. De aceea m-am hotarat sa o folosesc si eu.
        Intrebarea este daca sunt mai multe firme care produc acel spray, daca da care este mai bun. Poate au mai folosit si alti colegi si ne pot spune.

        Comment


        • #5
          Spray anvelope

          Multumesc pentu promptitudine. Raspuns:
          1- Pentru colegul Baracuda: si eu asi vrea un raspuns pe unde "respira"; cu anv. umflata si introdusa in bazinul cu apa nu apare nici un semn ca ar pierde aer.
          2-Pentru colegul SEBASTIAN: am aceeasi filosofie de viata ca si tine, dar la momentul respectiv nu m-au dat afara din casa 10.000.000 lei pentru patru anv. 175/70 R14. Masina este din 1981, nu circul decat foarte rar cu ea, iarna aproape deloc, si am considerat ca nu se merita o investitie mare.
          Un prieten a cumparat doua anv. noi de firma, si cu unul din ele a patit acelasi lucru; pana la urma a folosit metoda cu sprayul. De aceea m-am hotarat sa o folosesc si eu.
          Intrebarea este daca sunt mai multe firme care produc acel spray, daca da care este mai bun. Poate au mai folosit si alti colegi si ne pot spune.
          Ps: -sigur ca anv. se dau jos din anumite motive, dar mai sunt si exceptii. De ex. strainii dau anv. bune jos pentru ca fabrica schimba lotul si implicit modelul, iar ei isi permit acest lucru.
          Last edited by nstoe; 02-23-2010, 20:51 PM.

          Comment


          • #6
            Originally posted by nstoe View Post
            Multumesc pentu promptitudine. Raspuns:
            1- Pentru colegul Baracuda: si eu asi vrea un raspuns pe unde "respira"; cu anv. umflata si introdusa in bazinul cu apa nu apare nici un semn ca ar pierde aer.
            2-Pentru colegul SEBASTIAN: am aceeasi filosofie de viata ca si tine, dar la momentul respectiv nu m-au dat afara din casa 10.000.000 lei pentru patru anv. 175/70 R14. Masina este din 1981, nu circul decat foarte rar cu ea, iarna aproape deloc, si am considerat ca nu se merita o investitie mare.
            Un prieten a cumparat doua anv. noi de firma, si cu unul din ele a patit acelasi lucru; pana la urma a folosit metoda cu sprayul. De aceea m-am hotarat sa o folosesc si eu.
            Intrebarea este daca sunt mai multe firme care produc acel spray, daca da care este mai bun. Poate au mai folosit si alti colegi si ne pot spune.
            Ps: -sigur ca anv. se dau jos din anumite motive, dar mai sunt si exceptii. De ex. strainii dau anv. bune jos pentru ca fabrica schimba lotul si implicit modelul, iar ei isi permit acest lucru.
            Colegul tau, daca a cumparat anvelope noi si a avut probleme, trebuia sa mearga la firma respectiva si facea reclamatie si mai mult ca sigur ii schimba acea anvelopa.
            Cu datul jos o anvelopa buna la straini , mai grau mai ales ca un anume profil se schimba o data la 5-8 ani.Sunt ASM, la o firma ce importa si distribuie anvelope si stiu ce vorbesc.
            Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

            Comment


            • #7
              Cred ca daca esti in bransa stii ce vorbesti. A naibii anv. noua, i-a aparut aceea problema imediat ce a iesit din garantie. Nu contest datele oferite de tine.Multumesc si ne mai auzim.

              Comment


              • #8
                Odata demult pe cind calaream faimoasa Dacie pe soselele patriei ,de fiecare data cind aveam delegatie la Calarasi ( odata pe luna) plecam de la Bucuresti cu toate rotile la 2 Bar si ajungeam la Calarasi cu dreapta spate dezumflata Am verificat la fel ca si colegul nstoe genti ,cauciucuri valve adica tot ce se putea verifica pt a elucida misterul .Singura explicatie ,,plauzibila cit de cit " mi-a dat-o un vulcanizator din Calarasi : fortind masina mai ales in curbe cauciucul se dezlipeste de pe janta incepand sa piarda presiune .Cum aveam de a face cu citeva curbe in drumul meu am acceptat aceasta explicatie nemaibatandu-mi capul cu gasirea alteia mai bune ...

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF