Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by automaticul View Post
    Buna seara,MERTZANU pot sa iti dau un sfat ? de unde stii ca sa schimbat uleiul la cutie ,chiar daca a fost in reprezentanta, scrie in cartea de service ca sa facut schimbul .
    In legatura cu intrebarea ta ,voi face referire la modelul de cutie 722.6 care echipeaza mai multe modele de Mercedes ,inclusiv WDB220 (S classe).
    Este o cutie destul de fiabila daca este intretinuta corespunzator , dar au avut si ele probleme de fabricatie .
    Ce se intimpla daca nu schimbam uleiul in cutia automata :in primul rind ,scade durata de viata a cutiei, dupa aceea apar uzuri premature in majoritatea pieselor grele(hard parts) piesele in miscare , garniturile de cauciuc se usuca mult mai devreme, blocul hidraulic este cel mai afectat de neschimbarea uleiului, pentru ca in interiorul blocului hidraulic ,avem pasaje in care uleiul se decanteaza si apar acele pauze la schimbarile treptelor de viteza, in special 3-4.
    Defectarea placii electrice in cutie (cea cu sensori N2-N3) deoarece se depune span metalic din uzura pieselor , ceea ce face sa se arda acei sensori.
    Torqe converter este poate piesa cea mai sensibila la neschimbarea uleiului din cutie , deoarece acolo sunt cele mai mari frecari din toata cutia, de aceea apar acele trepidatii undeva la 50-60 km/h cind masina este destul de calda
    Este cunoscuta problema antigelului din cutii la Mercedes.
    Diagnoza este destul de dificila in cazul acestor cutii , nu intotdeauna este ce pare.
    Mai pot spune ca sunt , multe chestii inselatoare la Mercedes, nu intotdeauna cutia este de vina.
    Nu am garantia ca a fost schimbat, ci doar sper... Totusi cred ca daca nu ar fi fost schimbat niciodata pana acum s-ar fi simtit in vreun fel. Dar din fericire inca schimba bine si nu am avut probleme de niciun fel la cutie pana acum. Oricum o sa il schimb de urgenta.
    Mersi pentru raspuns si bine ai revenit pe forum!

    Comment


    • Originally posted by cristian1981 View Post
      Multumesc domnului "Automaticul" pentru raspunsul rapid!Am scimbat uleiul si filtrul acum cand am cumparat-o avea 90.000km.Am pus uleiul original doar ca l-am schimbat doar ce o curs din baiea de la cutie si am bagat 4.5 litri,am sa fac cam 10.000 km si am sa schimb dinou uleiul pt ca am auzit ca ramane inca cam 2-2,5 litri in convertorul de la cutie,asa se mai improspateaza uleiul.Este posibil sa se goleasca si convertorul la acest tip de cutie.MULTUMESC.
      Buna seara,in cazul cutiilor 722.6 si nu numai, nu toate torqe converter(convertoarele) au buson de golire, este bine ca in momentul in care se face schimbul de ulei , sa se verifice daca ai sau nu ai buson .
      Eu personal ,cind fac schimburile de ulei la cutii , verific lucrul acesta .daca are buson de golire , reusesc sa scot din cutie 7-7,5L ulei.daca nu are buson reusesc undeva la 6L de ulei sa scot din cutie, aceste cantitati sunt valabile pentru modelul 722.6, in rest difera de la model la model.
      Deci per ansamblu, este bine sa se verifice daca aveti busoane la convertoare , pentru a reusi sa schimbati o cantitate cit mai mare de ulei din cutie,DAR ATENTIE , asta nu inseamna ca daca cutia are probleme si voi schimbati tot uleiul din ea o veti face Domnisoara.

      Originally posted by mitea View Post
      La wdb 2110041A167278 ce cutie automata am? Multumesc
      Buna seara, in cazul tau cutia este 722.6 , o cutie care echipeaza foarte multe modele de Mercedes, si dupa cum am mai spus destul de fiabila , dar asta nu inseamna ca nu mai trebuie intretinuta .
      Last edited by mircea600sel; 07-16-2010, 21:22 PM.
      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
      TEL 0722623721.

      Comment


      • Iata ce primii pe mail de la Automarket

        Mercedes lucrează în prezent la o cutie automată cu nouă rapoarte, capabilă să ofere performanÅ£e de invidiat în materie de consum ÅŸi emisii CO2.


        Mercedes pregăteşte o cutie automată cu nouă rapoarte

        Mercedes lucrează în prezent la o cutie automată cu nouă rapoarte, capabilă să ofere performanţe de invidiat în materie de consum şi emisii CO2.

        Deşi pe piaţa abia se introduc cutiile de viteze automate cu opt rapoarte, cei de la Mercedes se gândesc deja mai departe. Inginerii constructorului din Stuttgart lucrează în prezent la o nouă transmisie automată, capabilă să depăşească performenţele celei gândite de ZF, cu opt trepte, regăsită pe majoritatea modelelor BMW.

        Potrivit unor surse neoficiale, unitatea de transmisie Mercedes va avea nouă rapoarte şi va fi destinată propulsoarelor de capacitate mare, care dispun de un cuplu motor generos. Spre deosebire de cutiile automate existente în prezent pe piaţă, viitoarea transmisie Mercedes va putea oferi o economie de carburant impresionantă şi va putea reduce emisiile de CO2 până la o limită nouă, fără a afecta performanţele.

        Nemţii optează pentru o astfel de transmisie şi nu pentru una cu dublu ambreiaj, luând în calcul avantaje ca masă totală, fiabilitate, simplitate şi costuri de producţie.

        Deşi se pare că asistăm la un război al transmisiilor cu cele mai multe rapoarte, Mercedes susţine că un număr de nouă trepte este maximul pe care industria actuală îl poate atinge. Germanii sunt de părere că dezvoltarea unei cutii cu mai multe trepte este un proiect nefezabil care, mai presus de orice, ar induce clienţii în eroare.

        Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

        Comment


        • Buna seara, , fotografia este din SLS (interesant facut reportajul, spune de o cutie cu 9 rapoarte si pune o poza dintr-o masina cu 7 rapoarte) daca nu uit ,va voi pune la curent cu ce stie sa faca aceasta masinarie.cutia este cu 7 trepte ,double clutch.
          La prima strigare, cutia nu seamana cu nici o cutie automata , ma refer la design, nu este prinsa direct pe motor ca la celelalte modele, ci este pusa pe puntea din spate , cardanul se invirte incontinuu(adica este actionat direct de motor).
          Pot spune ca este ceva mai ceva decit pina acum. linkurile de mai jos va pot spune cite ceva, despre ce stie sa faca bomba asta atomica.

          www.google.ro/imgres?imgurl=http://www.caranddriver.com/var/ezwebin_site/storage/images/reviews/hot_lists/car_shopping/future_cars_2010_an.
          www.google.ro/imgres?imgurl=http://www.caranddriver.com/var/ezwebin_site/storage/images/reviews/hot_lists/car_shopping/future_cars_2010_a.
          ://www.google.ro/imgres?imgurl=http://mercedesbenzblogphotodb.files.wordpress.com/2009/11/the-all-new-mercedes-benz-sls-amg-official-photos-pa
          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
          TEL 0722623721.

          Comment


          • Tot frunzarind posturile d-lui Automaticul cu respect pentru un adevarat specialist am ajuns la urmatoarea concluzie:e mai rentabil si mai placut sa iti schimbi vitezele singur.Nu stiu de ce o masina cu 2 pedale da impresia de ....obiect folosit pt deplasarea din punctul A in punctul B buna pt nevasta-mea ca ea si asa adoarme de obicei in viteza a 2-a.Placerea de a conduce are ca si conditie necesara dar nu si suficienta transmisia manuala.

            Comment


            • Originally posted by focusufd View Post
              Tot frunzarind posturile d-lui Automaticul cu respect pentru un adevarat specialist am ajuns la urmatoarea concluzie:e mai rentabil si mai placut sa iti schimbi vitezele singur.Nu stiu de ce o masina cu 2 pedale da impresia de ....obiect folosit pt deplasarea din punctul A in punctul B buna pt nevasta-mea ca ea si asa adoarme de obicei in viteza a 2-a.Placerea de a conduce are ca si conditie necesara dar nu si suficienta transmisia manuala.
              Buna seara tuturor ,vedeti voi parerile sunt impartite ,unii prefera manualele altii prefera automatele ,ideea este ca si cu una si cu alta poti face acelasi lucruri.
              Iarna de exemplu ,poti merge foarte bine cu o automata , poti face frina de motor la fel de bine ca si cu una manuala,
              Dupa parerea mea, o automata este mai rapida in trafic si chiar pe autostrada unde poti face depasirile mult mai repede si sigur ,ai doua maini libere care poti manevra volanul foarte bine, si nu in ultimul rind este comfortabila.
              Poate singura diferenta ,este intretinerea uneia si alteia dar sunt fiare si se pot defecta amindoua.
              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
              TEL 0722623721.

              Comment


              • "scutura"

                Buna ziua!
                WDB203006 din 2001. Ce model de cutie are?
                Si inca o problema. De vreo doua zile, cu frana calcata in D masina trepideaza si se balangane fata-spate (n-am gasit alt termen) cateodata de parca ar vrea sa plece de pe loc. La fel a facut o data si in P.
                Aveti idee de la ce poate fi? Multumesc.
                ---
                C220 , 2001, W203.006

                Comment


                • Relantiul prea mic. Verfica tampoane motor..cutie, ulei cutie.
                  `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                  now - bicicleta !

                  0744 239 949

                  WEB
                  http://garajautodiag.blogspot.com

                  Comment


                  • Originally posted by marco17 View Post
                    Buna ziua!
                    WDB203006 din 2001. Ce model de cutie are?
                    Si inca o problema. De vreo doua zile, cu frana calcata in D masina trepideaza si se balangane fata-spate (n-am gasit alt termen) cateodata de parca ar vrea sa plece de pe loc. La fel a facut o data si in P.
                    Aveti idee de la ce poate fi? Multumesc.
                    Buna seara, cutia este 722.6 dar nu cred ca ea ar fi problema ,este bine de stiut cum si cind a aparut acest simptom , in urma unei interventii la masina,alimentarii cu combustibil sau asa din senin, ai pornit dimineata si a apucat-o.
                    Daca nu a intrat in avarie (cutia )este bine de verificat mersul motorului.
                    De foarte multe ori se fac confuzii legate de simptomele care le are o masina cu cutie automata , nu intotdeauna problemele vin din cutie sau motor , ci pur si simplu de pe linga ele .
                    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                    TEL 0722623721.

                    Comment


                    • Salut Automaticule,

                      Am si eu o problema. La o cutie 7G-tronic apar unele suturi in caroserie cand schimba din 4 spre 5, dar numai in stil sportiv de conducere. Cand merg lejer, nu se simte nimic. Simptomul asta a aparut dupa un drum in care am mers foarte alert, si mai mult in kick-down decat constant. Si parca simt un pic cum ar tinde sa patineze cutia. Mentionez ca masina e un CLS 320cdi cu 90.000km.

                      Mersi anticipat.

                      Comment


                      • Originally posted by 300zxtt View Post
                        Salut Automaticule,

                        Am si eu o problema. La o cutie 7G-tronic apar unele suturi in caroserie cand schimba din 4 spre 5, dar numai in stil sportiv de conducere. Cand merg lejer, nu se simte nimic. Simptomul asta a aparut dupa un drum in care am mers foarte alert, si mai mult in kick-down decat constant. Si parca simt un pic cum ar tinde sa patineze cutia. Mentionez ca masina e un CLS 320cdi cu 90.000km.

                        Mersi anticipat.
                        Buna seara, in cazul cutiilor 7G-tronic, pentru a face un lucru de calitate trebuie pus un Star pe masina si citite valorile de adaptare , unele probleme se pot rezolva cu un soft , altele cu o adaptare a cutiei , altele cu bisturiu.
                        Trebuie sa ai grija cu variantele de soft ,este de preferat sa le faci la un dealer on-line si trebuie imperecheat cu softul de motor.
                        Atentie sunt simptome care nici cu testerul nu le poti gasi , chiar daca are atita electronica in ea , iar combinatia motor 642+cutie 7G-tronic au avut cele mai multe probleme la schimbarile treptelor up - down, daca crezi ca te pot ajuta poti da un tel.
                        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                        TEL 0722623721.

                        Comment


                        • Originally posted by automaticul View Post
                          Buna seara, cutia este 722.6 dar nu cred ca ea ar fi problema ,este bine de stiut cum si cind a aparut acest simptom , in urma unei interventii la masina,alimentarii cu combustibil sau asa din senin, ai pornit dimineata si a apucat-o.
                          Daca nu a intrat in avarie (cutia )este bine de verificat mersul motorului.
                          De foarte multe ori se fac confuzii legate de simptomele care le are o masina cu cutie automata , nu intotdeauna problemele vin din cutie sau motor , ci pur si simplu de pe linga ele .
                          Multumesc de raspuns. Simptomul a aparut din senin, rezervorul era la un sfert cand a aparut prima oara, deci am putea sa excludem varianta cu combustibilul prost. Singura interventie care am facut-o a fost schimbarea filtrului de aer(inlocuit cu altul original) si a placutelor de frana spate. La relanti sta constant in 800 rpm, iar cand apare problema cu "scuturatul" nu variaza turatia motorului. Cand e in D imi lasa impresia ca se balangane fata-spate ( ca si cum ai uitat sa calci ambreiajul cand franezi la o masina cu cutie manuala). Astazi am observat ca si in P se "balangane", dar lasa impresia ca ar fi stanga-dreapta. Cutia nu e in avarie, se comporta normal in trafic, doar ca apare acest "scuturat", "balanganeala" cateodata cand sunt cu piciorul pe frana in D si masina stationeaza, sau in P.

                          Are cineva idee de unde se poate achizitiona o joja pentru verificarea nivelului de ulei din cutia de viteze? M-ar interesa chiar si o joja pentru baia motorului.
                          Merci.

                          Originally posted by sovieticool View Post
                          Relantiul prea mic. Verfica tampoane motor..cutie, ulei cutie.
                          L-as verifica uleiul in cutie dar nu am gasit inca joja.
                          Recunosc ca am schimbat uleiul in cutie(doar 4,5 l) si filtrul aferent acu vreo 60.000 km. M-as apuca sa il schimb din nou, dar inca nu am inteles 100% care e procedeul corect si trebuie sa achizitionez si o joja pana dau drumul la treaba.
                          Last edited by mircea600sel; 07-22-2010, 21:55 PM.
                          ---
                          C220 , 2001, W203.006

                          Comment


                          • Originally posted by automaticul View Post
                            Buna seara, in cazul cutiilor 7G-tronic, pentru a face un lucru de calitate trebuie pus un Star pe masina si citite valorile de adaptare , unele probleme se pot rezolva cu un soft , altele cu o adaptare a cutiei , altele cu bisturiu.
                            Trebuie sa ai grija cu variantele de soft ,este de preferat sa le faci la un dealer on-line si trebuie imperecheat cu softul de motor.
                            Atentie sunt simptome care nici cu testerul nu le poti gasi , chiar daca are atita electronica in ea , iar combinatia motor 642+cutie 7G-tronic au avut cele mai multe probleme la schimbarile treptelor up - down, daca crezi ca te pot ajuta poti da un tel.
                            Mersi mult de raspuns. O sa mai merg cateva zile si sa vad cum se comporta cutia, apoi va contactez telefonic . Sau , masina isi va gasi un alt propietar.

                            Comment


                            • Cutie 722.3

                              Salutre! Poate sa ma ajute cineva cu niste coduri de la arcurile din cutiea 722.3. In poza care urmeaza am schimbat K1 kit (incercuit cu verde). Pe mine ma intereseaza la cele doua care sunt incercuite cu rosu! Multumesc anticipat.
                              Attached Files
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • Originally posted by mer_se280 View Post
                                Salutre! Poate sa ma ajute cineva cu niste coduri de la arcurile din cutiea 722.3. In poza care urmeaza am schimbat K1 kit (incercuit cu verde). Pe mine ma intereseaza la cele doua care sunt incercuite cu rosu! Multumesc anticipat.
                                Buna seara, sper sa te ajute aceste documente /avtopedia.ru/akpp/722-3 722-4.pdf
                                //www.w124performance.com/docs/mb/other/tranny_722_repair.pdf
                                /www.w124performance.com/docs/mb/other/tranny_722_Mitchell.pdf
                                Last edited by automaticul; 07-23-2010, 19:29 PM.
                                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                                TEL 0722623721.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF