Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buna seara domnule Automatic! Am patit o chestie dubioasa in seara aceasta, am incercat sa plec cu masina din loc ( pe o panta foarte inclinata pe drum de tzara cu foarte mult pietris) a derapat putin si apoi a facut un zgomot ciudat in cutie si nu mai transmitea la roti, ca si cum ar patina ambreajul, am incercat de 2 ori si a facut la fel , am dat apoi cu spatele si mi-am luat avant ca sa pot pleca ok. De la ce sa fie ? Sa fie de la ulei caci am bagat in ea febi 134 sau are vreo problema cutia? Stima. Multumesc anticipat pentru raspuns.

    Comment


    • Originally posted by Jashem View Post
      Buna asa ca si, informatie sunt curios de ce se plang mai toti cu b klassuri 2007 ca se rupe lantul distributie din cutie? Ce rol are si acesta nu se poate schimba ca prevenire ?
      Buna seara, eu personal nu am auzit de astfel de probleme , nu este lant ci o curea metalica care e formata din benzi otelite si niste aripioare metalice daca vrei o poti schimba dar trebuie sa demontezi cutia si sa ai niste scule pentru aceasta operatie /
      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
      TEL 0722623721.

      Comment


      • Originally posted by petri View Post
        Buna seara .Am o intrebare. Pot sa inlocuiesc o cutie automata de tipul 722608 de pe un W210 E300 TD(WDB2100251A903943) cu o cutie de tipul 722600? Daca o montez pe masina,ce riscuri sunt sa nu functioneze? Multumesc
        Buna seara, am discutat la tel si ti-am spus ca se poate daca este de pe o masina cu acelasi motor dar un al an de fabricatie .
        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
        TEL 0722623721.

        Comment


        • Originally posted by gabytzu1983 View Post
          Buna seara domnule Automatic! Am patit o chestie dubioasa in seara aceasta, am incercat sa plec cu masina din loc ( pe o panta foarte inclinata pe drum de tzara cu foarte mult pietris) a derapat putin si apoi a facut un zgomot ciudat in cutie si nu mai transmitea la roti, ca si cum ar patina ambreajul, am incercat de 2 ori si a facut la fel , am dat apoi cu spatele si mi-am luat avant ca sa pot pleca ok. De la ce sa fie ? Sa fie de la ulei caci am bagat in ea febi 134 sau are vreo problema cutia? Stima. Multumesc anticipat pentru raspuns.
          Buna seara, verifica nivelul de ulei , cu motorul pornit si cutia in P dar cu joja de MERCEDES nu cu alte sarme improvizate.si vezi sa nu ai pierderi de ulei .
          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
          TEL 0722623721.

          Comment


          • Multumesc mult de raspuns,nu eram sigur de codul cutiei cand am vorbit la telefon pentru ca in acel moment cutia era in Irlanda. Acum ca o am in fata,vroiam sa ma asigur inca o data ca sa nu muncesc degeaba. Multumesc inca o data pentru raspuns.

            Comment


            • Te rog ajuta-ma cu un sfat. Detin un Mercedes ML 320 CDI din 2008, ce s-a intimplat de fapt: oprit masina pentru a plati o parcare, pus cutia in P, ok pina aici dar cind am vrut sa plec de pe loc nu se cupla deloc in D, trageam de maneta in jos dar degeaba. Nu mergea nici in D nici in R dar nici in N. M-am gindit sa opresc motorul, in fine, oprit motorul, pornit si ...totul si-a revenit la normal....pina acasa cind s-a intimplat aceeasi problema. Ce poate fi?

              P.S. Motorul are 148.000 km, am intrebat un mecanic(in decembrie) cica specializat un Mercedes daca imi poate schimba uleiul din cutie, el a zis ca nu e nevoie ca Mercedes foloseste un ulei special care nu trebuie schimbat, ce zici de asta?
              Multumesc!

              Comment


              • Originally posted by savimbi View Post
                Te rog ajuta-ma cu un sfat. Detin un Mercedes ML 320 CDI din 2008, ce s-a intimplat de fapt: oprit masina pentru a plati o parcare, pus cutia in P, ok pina aici dar cind am vrut sa plec de pe loc nu se cupla deloc in D, trageam de maneta in jos dar degeaba. Nu mergea nici in D nici in R dar nici in N. M-am gindit sa opresc motorul, in fine, oprit motorul, pornit si ...totul si-a revenit la normal....pina acasa cind s-a intimplat aceeasi problema. Ce poate fi?

                P.S. Motorul are 148.000 km, am intrebat un mecanic(in decembrie) cica specializat un Mercedes daca imi poate schimba uleiul din cutie, el a zis ca nu e nevoie ca Mercedes foloseste un ulei special care nu trebuie schimbat, ce zici de asta?
                Multumesc!
                Buna seara, ai calcat frana cum trebuie?? vezi daca se mai repeta simptomul , daca se mai repeta trebuie pus testerul si vazut ce coduri sunt memorate pe cutie si pe cel al manetei care schimba P, R,N D , este posibil ca maneta sa nu mai functioneze corect .
                Uleiul la cutie se schimba la 60000 km , nu mai este Mercedes la care sa nu se mai schimbe uleiul in cutie , era ceva vreme in urma in State cand au vrut si ei sa faca long life dar nu a tinut mult , asa ca pune si cumpara 9 litri de ulei , filtru , garnitura de baie si schimba-i uleiul in cutie chiar daca merge bine masina , poti folosi unul dintre aceste uleiurihttp://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&blat t=236.14&content_action=show .
                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                TEL 0722623721.

                Comment


                • Multumesc!!!

                  Comment


                  • cutie viteza mercedes a160

                    Am un mercedes a160, automat tiptronic.Merge in F, iar ca si cod de eroare este P1841.
                    M-ar interesa daca poti sa-mi repari aceasta cutie sau daca nu da-mi un numar de contact al unei persoane care repara cutii automate.
                    Multumesc!

                    Comment


                    • Salutare, vreau sa iti cer paerea pentru cutia de viteze al Range Roverului meu din 1998, e un ZF cuplata la un motor 2.5Tds de BMW.
                      Cutia e in 4 trepte, schimba perfect 1,2,3 Problema e ca de un timp am observat cand trece intr-a 4-a o face in "doua trepte" adica turatia scade de la ~3000 rot/min la ~2500 pt 2 secunde si apoi cupleaza a 4-a la ~2100 rot/min ca si cum ar patina ambreiajul.
                      Asta s-a intamplat dupa ce am facut un drum de vreo 3000km si la intoarcere am oservat simptomul. De cateva zile am verificat uleiul in cutie cum scrie si pe joja (in N cu motorul pornit la rece) si nivelul era sub minim, am completat 500 ml si a ajuns la nivelul de max. Chestia e ca schimba la fel din a 3-a in a-4a, nu s-a imbunatatit nimic.
                      Ce ar trebui sa fac? sa schimb tot uleiul? se poate sa fie ceva stricat? Masina are 245mii km iar uleiul in cutie schimbat acum 2 ani la vreo 200mii km.

                      Multumesc.

                      Comment


                      • buna ziua si toata stima , revin cu win ul masinii ,WDB2100351A064086 ,nu am mai mers aproape deloc cu ea , pana la peco sa ii pun benzina , cand e rece schimba foarte fin , cum se incalzeste smuceste si la accelerare brusca nu trece in inferioara . multumesc pentru atentia pe care ne o acordati .


                        Litera mare, citeste regulamentul!
                        Last edited by Zeus; 01-30-2013, 17:06 PM. Reason: Majuscula!

                        Comment


                        • Originally posted by geo01234 View Post
                          buna ziua si toata stima , revin cu win ul masinii ,WDB2100351A064086 ,nu am mai mers aproape deloc cu ea , pana la peco sa ii pun benzina , cand e rece schimba foarte fin , cum se incalzeste smuceste si la accelerare brusca nu trece in inferioara . multumesc pentru atentia pe care ne o acordati .


                          Litera mare, citeste regulamentul!
                          Buna seara, trebuie reglata capsula vacuumatica si cablul de kick-down , astfel incat sa poata merge corect , asta daca nu mai sunt alte probleme in interiorul cutiei.
                          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                          TEL 0722623721.

                          Comment


                          • Originally posted by robyc1982 View Post
                            Salutare, vreau sa iti cer paerea pentru cutia de viteze al Range Roverului meu din 1998, e un ZF cuplata la un motor 2.5Tds de BMW.
                            Cutia e in 4 trepte, schimba perfect 1,2,3 Problema e ca de un timp am observat cand trece intr-a 4-a o face in "doua trepte" adica turatia scade de la ~3000 rot/min la ~2500 pt 2 secunde si apoi cupleaza a 4-a la ~2100 rot/min ca si cum ar patina ambreiajul.
                            Asta s-a intamplat dupa ce am facut un drum de vreo 3000km si la intoarcere am oservat simptomul. De cateva zile am verificat uleiul in cutie cum scrie si pe joja (in N cu motorul pornit la rece) si nivelul era sub minim, am completat 500 ml si a ajuns la nivelul de max. Chestia e ca schimba la fel din a 3-a in a-4a, nu s-a imbunatatit nimic.
                            Ce ar trebui sa fac? sa schimb tot uleiul? se poate sa fie ceva stricat? Masina are 245mii km iar uleiul in cutie schimbat acum 2 ani la vreo 200mii km.

                            Multumesc.
                            Buna seara, pentru inceput demonteaza baia de ulei a cutiei si verifica ce se gaseste in baie , daca sunt urme de span fin , span de aluminiu , de metal , uleiul cum miroase si ce culoare are .
                            Dupa cum se manifesta , poate fi converterul , de fapt lock-up -ul , poate genera astfel de schimbari , dar nu este exclus sa avem pierderi de presiune catre viteza 4 , provocate de blocul hidraulic sau de elementele de etansare din interiorul cutiei +governor .
                            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                            TEL 0722623721.

                            Comment


                            • Salut colegul ``automaticul`` ai sa imi pui te rog o poza cu placa electronica la cutia 722608 de pe w210?Se poate inlocui?
                              Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
                              Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
                              Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
                              Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

                              Comment


                              • Originally posted by GoguL View Post
                                Salut colegul ``automaticul`` ai sa imi pui te rog o poza cu placa electronica la cutia 722608 de pe w210?Se poate inlocui?
                                Buna seara, se poate la toate 722.6 , care sunt montate pe orice model de masina , A1402700861, acesta este codul de piesa , la Mercedes din ce stiu eu costa vreo 1000 de lei , daca vrei SH risti sa fie sensorii defecti sau sa nu te tina mult .http://www.ebay.co.uk/itm/Mercedes-5-Speed-Automatic-Transmission-Valve-Body-/270762131403.
                                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                                TEL 0722623721.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF