Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by hd20max View Post
    Buna seara,
    In speranta unor raspunsuri va cer sfatul la urmatoarea problema
    Date masina:
    MB W168 – WDB1680311J388636
    ENGINE: 166940 30 318643
    TRANSMISSION: 722700 00 085078
    Simptom cutie automata:
    - Cand bag in R masina nu pleaca intotdeauna de pe loc
    - Am observat ca atunci cand e uleiul rece (dimineata la prima plecare) pleaca intotdeauna dar se simte un usor soc cand bag in R (si se cupleaza discurile de frictiune…cred)
    - Cand nu pleaca de pe loc se aude un usor zgomot asemanator cu zgomotul unei cutii manuale care nu a intrat “cum trebuie” in marsarier si s-a lasat pedala de ambreiaj
    - De obicei nu pleaca de pe loc cand masina este oprita in panta chiar usoara si trebuie o forta mai mare la plecarea cu spatele
    - La insistente (accelerare repetata) masina pleaca cu soc (puternic sau nu, in functie de accelerare)
    - La mersul inainte (D) nu a facut niciodata vreo problema – schimba vitezele lin, insesizabil.
    Am schimbat uleiul la cutie si motor la reprezentanta MB. Uleiul vechi era limpede, fara urme de span in baia de ulei.
    Atasez constatarea lor privitoare la acest defect
    P1889 – Pressure too low at regulating valve 2/5/R or too high at solenoid valve 2/5/R (y3/7y3)
    Remedy: Change electrohydraulic control unit.
    Intrebari:
    - Trebuie schimbat blocul electro hidraulic sau se poate repara?
    - Poate sa fie altceva defect in cutie?
    - E mai bine sa caut o cutie 722700 second si sa o schimb cu totul sau doar blocul electo hidraulic?
    Va multumesc,
    Buna seara, era bine de stiut cum a aparut acest simptom,asta e , ce trebuie facut: in mod normal se demonteaza cutia de viteze , si se vede ce s-a rupt pe acolo , faptul; ca nu este span , e un lucru bun , care nu implica si alte piese prin cutie , doar cele care tin de reverse .
    Pana la schimbarea blocului mai sunt multe de facut , in primul rand piesele din interiorul cutiei , trebuie verificate si inlocuit ce este defect si etansarea circuitului de ulei pentru reverse, asamblata la loc, pus ulei , facut nivelul corect si la probe , DACA dupa aceea mai apare acel cod , se mai poate umbla prin blocul hidraulic .
    Toate astea le poate face cineva care stie acest model de cutie , majoritatea fug de ele , sau cumpara una SH care merge cat merge.
    In functie de tine o poti repara sau schimba cu una SH.
    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
    TEL 0722623721.

    Comment


    • Originally posted by xxmihai View Post
      Ma puteti ajuta dumneavoastra cu verificarile si reparatia? Prin focsani nu ai la cine sa te duci ca o pune in sac si mi-o dau acasa.. )
      Buna seara, scrie o serie de caroserie pentru a identifica modelul de cutie si de converter.
      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
      TEL 0722623721.

      Comment


      • Originally posted by automaticul View Post
        buna seara, scrie o serie de caroserie pentru a identifica modelul de cutie si de converter.
        wdf6390313039418 WDF63960313039418

        Comment


        • Originally posted by automaticul View Post
          Buna seara, in mod normal se ia codul de revizie care il genereaza masina si se baga in calculator , dupa aceea poti stii cu adevarat ce este necesar sa se schimbe si ce este necesar sa se verifice .
          Pentru foarte multi revizia inseamna ulei la motor si filtre , adica filtru de aer, combustibil, clima , filtru de ulei la motor . asta in adevaratul sens al cuvantului nu este revizie , revizia implica foarte multe alte operatii care trebuiesc facute la masina , ca de exemplu verificarea presiunii in roata de rezerva .
          Acum in functie de fiecare face cum crede sau cum dispune de bani .
          Codul care spuneti este cel ce se gaseste in meniul de service?

          Comment


          • Am resetat cutia azi si totul ok pentru moment merge ok. Multumesc domnule Automatic, tot respectul. Stima

            Comment


            • Buna seara

              Ma adresez dvs. cu urmatoarea problema:
              Masina - W164 320cdi - WDC1641221A244226 - 642.940.40.345596 - 567 164122 0 0001 - 2007
              Da socuri la schimbarea de viteze mai ales pe decelerare. Cand iau piciorul de pe acceleratie intra in frana de motor destul de agresiv. De vreo 2 ori cand am plecat cu ea, am apasat acceleratia in podea... si scapa cutia apoi prindea.. iar scapa... iar prindea. Nu stiu sa descriu intocmai fenomenul. Intr-o dimineata mi-a scris in bord mesajul rosu "drive to workshop without changing gear". Am oprit si repornit motorul si a mers.
              La cutia de viteze au fost schimbate in anul 2009 converterul si blocul de valve. Tot atunci a fost schimbat si uleiul din cutie ultima oara. Acum masina are 150.000km si a fost depasit cu 30.000km momentul in care trebuia facuta revizia cutiei.
              Astazi am fost la reprezentanta unde am cerut o diagnoza. Conform parametrilor din diagnoza mi s-a spus ca trebuiesc schimbate corp frana B1 si corp ambreiaj K1. Ba mai mult... mi s-a spus ca dupa ce se desface cutia este posibil sa fie necesar sa mai fie schimbate alte lucruri.
              Doresc inca o parere si inca un deviz, deoarece scorul anuntat astazi... este ametitor

              Multumesc

              Comment


              • Originally posted by vmaxim View Post
                Buna seara

                Ma adresez dvs. cu urmatoarea problema:
                Masina - W164 320cdi - WDC1641221A244226 - 642.940.40.345596 - 567 164122 0 0001 - 2007
                Da socuri la schimbarea de viteze mai ales pe decelerare. Cand iau piciorul de pe acceleratie intra in frana de motor destul de agresiv. De vreo 2 ori cand am plecat cu ea, am apasat acceleratia in podea... si scapa cutia apoi prindea.. iar scapa... iar prindea. Nu stiu sa descriu intocmai fenomenul. Intr-o dimineata mi-a scris in bord mesajul rosu "drive to workshop without changing gear". Am oprit si repornit motorul si a mers.
                La cutia de viteze au fost schimbate in anul 2009 converterul si blocul de valve. Tot atunci a fost schimbat si uleiul din cutie ultima oara. Acum masina are 150.000km si a fost depasit cu 30.000km momentul in care trebuia facuta revizia cutiei.
                Astazi am fost la reprezentanta unde am cerut o diagnoza. Conform parametrilor din diagnoza mi s-a spus ca trebuiesc schimbate corp frana B1 si corp ambreiaj K1. Ba mai mult... mi s-a spus ca dupa ce se desface cutia este posibil sa fie necesar sa mai fie schimbate alte lucruri.
                Doresc inca o parere si inca un deviz, deoarece scorul anuntat astazi... este ametitor

                Multumesc
                Buna seara, cum au aparut aceste socuri pe decelerare, asa dintr-o data sau in timp? din ce imi descrieti , masina are mai multe probleme , si nu cred ,, ca ,, cutia este atat de defecta precum pare.
                In primul rand cutia nu se manifesta asa, adica sa mearga in hopuri cum ati descris ,daca apar probleme la cutie aceasta intra in avarie , adica nu mai schimba treptele si motorul se poate tura, acea manifestare pe care ati descris-o , cred ca vine de la motor , si daca pui un tester pe masina vei gasi un sensor de pe turbina care apare ca defect, si care daca analizezi cu atentie nu este el cel defect ci alta este cauza care provoaca acel simptom.
                Referitor la mesajul din bord cel cu ,, cutia , este posibil o problema pe la cablajul ISM-ului , dar trebuie pus testerul si vazut de ce se plange ,
                In legatura cu piesele care trebuiesc schimbate prin cutie , ma abtin deocamdata , nu tot ce spune testerul este si adevarat, tind sa cred ca masina sufera de alte probleme si nu de cele care apar la prima vedere.
                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                TEL 0722623721.

                Comment


                • Studiind threadul, am inteles ca dvs. lucrati la autoklass pipera. Acolo a fost masina
                  Mi s-a mai dat necesar schimbat radiatorul de ulei deoarece sunt scurgeri.. masive pe la garnitura radiatorului si este deformat si schimbarea casetei de directie pentru ca sunt scurgeri de lichid servodirectie. Si situatia cu cutia. Altceva nimic
                  Da... socurile au aparut in timp. sunt si la decelerare si la accelerare si s-au intetit. Deasemenea si turbina a fost schimbata in 2008 pe garantie inainte de componentele de cutie pe care le-am mentionat, deoarece masina tot intra in avarie si nu i se gasea cauza. Iar referitor la piesele ce trebuiesc schimbate acum in cutie, eu am incredere in ceea ce mi se spune la reprezentanta... ca daca nici in asta sa nu mai cred ce mi-ar mai ramane, dar din experienta am observat ca la reprezentanta doar se inlocuieste, nu prea se repara(un exemplu l-am trait asta vara cu alternatorul caruia ii uruiau niste rumelnti... solutia la Mercedes - inlocuire. Solutia mea - inlocuire rulmenti la baietii cu alternatoare de pe bd. Dacia ) Insa nu am notiuni de mecanica, am cautat mai multe ateliere specializate pe cutii de viteze dar ma tem sa nu dau de vreun cioban si sa iasa si mai prost. Plus ca ma indoiesc ca oricata experienta ar avea unii in repararea de cutii, ma indoiesc ca au toate interfetele, instrumentele, etc. necesare pt a rescrie softul cutiei si a duce treaba pana la capat ca la carte.

                  Comment


                  • Originally posted by vmaxim View Post
                    Studiind threadul, am inteles ca dvs. lucrati la autoklass pipera. Acolo a fost masina
                    Mi s-a mai dat necesar schimbat radiatorul de ulei deoarece sunt scurgeri.. masive pe la garnitura radiatorului si este deformat si schimbarea casetei de directie pentru ca sunt scurgeri de lichid servodirectie. Si situatia cu cutia. Altceva nimic
                    Da... socurile au aparut in timp. sunt si la decelerare si la accelerare si s-au intetit. Deasemenea si turbina a fost schimbata in 2008 pe garantie inainte de componentele de cutie pe care le-am mentionat, deoarece masina tot intra in avarie si nu i se gasea cauza. Iar referitor la piesele ce trebuiesc schimbate acum in cutie, eu am incredere in ceea ce mi se spune la reprezentanta... ca daca nici in asta sa nu mai cred ce mi-ar mai ramane, dar din experienta am observat ca la reprezentanta doar se inlocuieste, nu prea se repara(un exemplu l-am trait asta vara cu alternatorul caruia ii uruiau niste rumelnti... solutia la Mercedes - inlocuire. Solutia mea - inlocuire rulmenti la baietii cu alternatoare de pe bd. Dacia ) Insa nu am notiuni de mecanica, am cautat mai multe ateliere specializate pe cutii de viteze dar ma tem sa nu dau de vreun cioban si sa iasa si mai prost. Plus ca ma indoiesc ca oricata experienta ar avea unii in repararea de cutii, ma indoiesc ca au toate interfetele, instrumentele, etc. necesare pt a rescrie softul cutiei si a duce treaba pana la capat ca la carte.
                    Buna seara, se pare ca nu ati citit tot , de aprope 2 ani , nu mai de a face cu Autoklass , nu a fost o experienta prea fericita , cat priveste reparatia si costurile sunteti cel in masura sa decideti eu doar am dat un sfat .
                    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                    TEL 0722623721.

                    Comment


                    • w211 7g tronic

                      Buna seara.
                      De aproape un am sunt in posesia unui w211 an 2007, motorizare 3000, 190 cp si cutie 7g tronic. Inca de la inceput am avut o problema la accelerare cand e motorul rece. Pana nu ajunge motorul la temperatura optima imi e frica sa apas mai tare pedala de acceleratie deoarece imi da niste socuri. Dupa cateva socuri motorul nu se mai accelereaza dupa 3000 rpm. Acest simptom se mai manifesta si cand merg cu masina pentru cativa zeci de km cu o viteza constanta si daca apas kick down am sanse sa primesc un soc si sa se plafoneze. De asemenea, motorul se plafoneaza si in situatia in care am lasat masina cu motorul oprit 5-10 minute dupa ce a ajuns la temperatura optima si am plecat mai tare, dar fara sa trec peste 3000 si fara sa dea in nas.
                      Cand plec dimineata cu masina si e motorul rece, la schimbarea cutiei din treapta 2 in 1 schimba cu greu si masina suporta un soc. De asemenea, mai nou am observat un lag tot dimineata cu motorul si uleiul din cutie rece la schimbarea din 2 in 3. Socurile de schimbarile dintre trepte si lagul nu il mai simt dupa ce motorul s-a incalzit, de asemeanea si uleiul din cutie.
                      Uleiul din cutie a fost schimbat de fostul proprietar la reprezentanta si nu a vrut sa imi recunoasca niciodata intreruperile si plafonarea masinii.
                      Care ar putea fi problema intreruperii la accelerare si plafonarea motorului? Am facut diagnoza la Sf Tex Galati si nu mi-au gasit nimic in neregula la motor. Au dat vina pe filtrul de particule, l-au regenerat, insa cand am plecat de la ei, la accelerare am patit acelasi lucru. Multumesc.

                      Comment


                      • Buna ziua,
                        Revind pe formum cu placere dar si de nevoie. Acum ceva timp am primit sfaturi foarte bune de la D-nul Automaticul pe care am si vrut sa-l vizitez dar era in amenajari, sfaturi care s-au dovedit a fi corecte. Dupa cum am mai scris am un CDi din 2007 (WDD2040081F015835) Dupa ce i-am completat, la reprezentanta MB, ulei la cutie- cca juma de bidon si i-am schimbat trei tampoane la motor si cutie, masina nu a mai trepidat in modul C iar intirzierea in cuplarea treptei 2 (cred) a devenit extrem de rara. Deci mergea super bine cu exceptia unui mic soc cind motorul era rece cred ca treapta 3 ca deodata mergea mai repede. Astazi insa cind sa opresc la un stop masina se comporta ca o masina cu cutie normala pe care vrei sa opresti dar nu apesi si ambreiajul... Avea niste socuri ciudate parca cupla, parca decupla cutia. De oprit s-a oprit dar pret de citeva fractiuni de secunda am cautat ambreiajul... Nu mi-a afisat nici o eroare. Ce-o mai fi si asta ? Cu deosebit respect !

                        Comment


                        • Buna ziua d.le Automaticul!
                          Apelez din nou la cunostintele dvs. si va rog sa ma ajutati cu urmatoarea informatie.
                          Diferentialul montat pe un E200 (w124) cu seria de sasiu: WDB1240191J034097, echipat cu o cutie automata, poate fi inlocuit cu unul cu acelasi raport de la un E200 cu cutie manuala de pe sasiul cu seria de sasiu: WDB1240401C131529?
                          Va multumesc amticipat pentru informatie si timpul acordat.
                          tel. 0757.026.962, Galati.

                          Comment


                          • Buna seara domnule Automaticul! Intr-un post de-al dumneavoastra mai vechi, spuneati urmatoarele:
                            Buna seara, bineinteles, nu este o regula cati km trebuie sa reziste un converter, banuiesc ca cel care a fost schimbat nu a fost nou , a fost SH , si ca masina a functionat mai mult pe C ( confort).

                            Spuneti-mi si mie va rog, ce diferenta e pentru un torque converter intre mersul pe S (sport), sau C (confort)? Este cumva converterul mai expus uzurii, sau mai vulnerabil la mersul pe S (sport)? De ce? Pun aceste intrebari, pentru a incerca sa fiu mai preventiv pe viitor! Multumesc anticipat!
                            Last edited by daniel_tandara; 01-15-2013, 18:32 PM.

                            Comment


                            • Originally posted by George Adam View Post
                              Buna seara.
                              De aproape un am sunt in posesia unui w211 an 2007, motorizare 3000, 190 cp si cutie 7g tronic. Inca de la inceput am avut o problema la accelerare cand e motorul rece. Pana nu ajunge motorul la temperatura optima imi e frica sa apas mai tare pedala de acceleratie deoarece imi da niste socuri. Dupa cateva socuri motorul nu se mai accelereaza dupa 3000 rpm. Acest simptom se mai manifesta si cand merg cu masina pentru cativa zeci de km cu o viteza constanta si daca apas kick down am sanse sa primesc un soc si sa se plafoneze. De asemenea, motorul se plafoneaza si in situatia in care am lasat masina cu motorul oprit 5-10 minute dupa ce a ajuns la temperatura optima si am plecat mai tare, dar fara sa trec peste 3000 si fara sa dea in nas.
                              Cand plec dimineata cu masina si e motorul rece, la schimbarea cutiei din treapta 2 in 1 schimba cu greu si masina suporta un soc. De asemenea, mai nou am observat un lag tot dimineata cu motorul si uleiul din cutie rece la schimbarea din 2 in 3. Socurile de schimbarile dintre trepte si lagul nu il mai simt dupa ce motorul s-a incalzit, de asemeanea si uleiul din cutie.
                              Uleiul din cutie a fost schimbat de fostul proprietar la reprezentanta si nu a vrut sa imi recunoasca niciodata intreruperile si plafonarea masinii.
                              Care ar putea fi problema intreruperii la accelerare si plafonarea motorului? Am facut diagnoza la Sf Tex Galati si nu mi-au gasit nimic in neregula la motor. Au dat vina pe filtrul de particule, l-au regenerat, insa cand am plecat de la ei, la accelerare am patit acelasi lucru. Multumesc.
                              Buna seara, se pare ca masina are doua probleme , una legata de motor si alta legata de cutie .
                              Cea legata de motor :de regula cand motorul intra in avarie ramane memorat codul sau codurile si conditiile in care s-a produs defectul , daca pui un Star pe masina trebuie sa gasesti ceva acolo , dupa cum se manifesta masina ar putea fi , sensorul de volanta sau sensorul de protectie al turbinei ,dar pana nu pui testerul nu se poate sti cu exactitate , mai trebuie stiut daca s-a umblat pe la volanta sa nu fie cumva stramba si atunci sa apara astfel de simptome.
                              Cea legata de cutie :in prima faza se verifica tampoanele de motor sa nu fie rupte, daca sunt OK, se face un up-date de soft motor - cutie , dupa care readapteaza converterul si cutia , daca dupa aceea mai apare ceva , ramane de vazut ce.
                              Last edited by automaticul; 01-15-2013, 22:34 PM.
                              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                              TEL 0722623721.

                              Comment


                              • Originally posted by IBF View Post
                                Buna ziua,
                                Revind pe formum cu placere dar si de nevoie. Acum ceva timp am primit sfaturi foarte bune de la D-nul Automaticul pe care am si vrut sa-l vizitez dar era in amenajari, sfaturi care s-au dovedit a fi corecte. Dupa cum am mai scris am un CDi din 2007 (WDD2040081F015835) Dupa ce i-am completat, la reprezentanta MB, ulei la cutie- cca juma de bidon si i-am schimbat trei tampoane la motor si cutie, masina nu a mai trepidat in modul C iar intirzierea in cuplarea treptei 2 (cred) a devenit extrem de rara. Deci mergea super bine cu exceptia unui mic soc cind motorul era rece cred ca treapta 3 ca deodata mergea mai repede. Astazi insa cind sa opresc la un stop masina se comporta ca o masina cu cutie normala pe care vrei sa opresti dar nu apesi si ambreiajul... Avea niste socuri ciudate parca cupla, parca decupla cutia. De oprit s-a oprit dar pret de citeva fractiuni de secunda am cautat ambreiajul... Nu mi-a afisat nici o eroare. Ce-o mai fi si asta ? Cu deosebit respect !
                                Buna seara,cand spui ca s-a oprit , te referi la motor , s-a oprit in mers ??, ai alimentat de curand ??
                                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                                TEL 0722623721.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF