Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by PARAZYTW210 View Post
    Buna seara tuturor! Sper ca Dl Cristian ma poate ajuta si pe mine cu cateva dileme
    Am o cutie 722.6 cu schimbul nefacut de vreo 100.000km~5 ani si pana ii fac schimbul de ulei(momentan nu sunt fonduri si masina e sub prelata in garaj-o folosesc doar la drumuri lungi pe extern) as dori:

    1. Sa ii verific nivelul de ulei din cutie....De ce?-in momentul cand e rece sau am de urcat vreun deal lung si masina schimba in panta(downshifting), practic iese din viteza si se tureaza in gol pana o scot din D si o pun in N sau opresc si pornesc motorul din nou...Alta data o ajut din frana(reduc pana la 10km/h) accelerez din nou si pleaca impecabil... Nu detin joja originala mercedes...As dori sa stiu nivelul care ar trebui sa fie pe joja(minim cat cm de ulei in cutie si ce culoare)ca am alta joja dar cu alte gradatii si de asemenea ce aspect ar trebui sa aiba uleiul cand il testez pe degete(culoare miros).

    2. Sa aflu de ce maneta schimbatorului se misca stanga dreapta("+"si "-") in pozitia D dar de schimbat treptele manual nu schimba....am pus o poza cu modelul de schimbator si locasul "-D+"

    3. Sa imi spuneti daca este bine sa mut levierul din D in N (!!Si invers!!?)in mers in decelerare si/sau ajutata usor cu frana...restul miscarilor (P-R-D)stiu ca se fac cu rotile oprite-0 km/h.

    Tin sa adaug sa precizez ca automata mea nu are vreo eroare schimba toate cele 5 trepte foarte bine la ce turatie doresc(atat la 1500rpm cat si pe rosu dar doar din pozitia pedalei nu manual) si marsarierul merge fara probleme odata ce se incalzeste....cu conditia sa nu fie panta/rampa...

    Cu stima!


    Buna seara, nivelul se verifica cu joja de Mercedes, nu cu alte inventii , culoarea nu este standart, in functie de km, uzura , culoarea difera , nu te astepta sa fie o culoare deschisa , ci inchisa cu siguranta , maro inchis spre negru .
    Nu prea se poate sa schimbe pe automat si pe manual nu , posibil contacte imperfecte , dat tot nu cred ,trebuie un star pe masina pentru a lamuri aceasta problema.
    Chestia cu levierul din D in N si invers o fac soferii de pe RATB , adica de pe autobuzele mercedes care transporta calatori , sperand ca fac economie la motorina , probabil au masini personale diesel , si le mai trebuie ceva in rezervor , suntem romani nu???, nu ai nici un ,motiv sa pui cutia pe N in timp ce cobori o panta sau esti pe un drum drept. nu te ajuta cu ninic.
    Incearca sa controlezi nivelul de ulei in cutie si sa pui un Star pe toate calculatoarele masinii , astfel vei gasi de ce nu schimba pe manual.
    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
    TEL 0722623721.

    Comment


    • Buna ziua,

      Intentionez sa achizitionez un C200 fabricatie 2005 VINWDB2030071A879473, cutie automata. Imi puteti spune va rog la ce sa fiu atent in momentul achizitiei si cateva sfaturi in privinta modului de rulare fiind prima mea masina cu cutie automata.

      Multumesc

      Comment


      • Originally posted by Wolfy521 View Post
        Buna ziua,

        Intentionez sa achizitionez un C200 fabricatie 2005 VINWDB2030071A879473, cutie automata. Imi puteti spune va rog la ce sa fiu atent in momentul achizitiei si cateva sfaturi in privinta modului de rulare fiind prima mea masina cu cutie automata.

        Multumesc
        Buna seara, ma indoiesc ca vei putea sa intelegi si sa invetii unde sa te uiti la o masina , doar spunandu-ti cateva lucruri , SI MAI ALES , ca este prima masina cu ,, cutie automata,
        Sfatul meu este sa vii pana la atelier , pentru a vedea masina impreuna , constatarea pentru astfel de cazuri este 100 de lei , acum depinde de tine .
        Masina este din 01-12-2005, serie motor 646963 30 493991, serie cutie 722699 06 336039, este fabricata pentru 567L Rumania, 115A-IMITATION LEATHER - BEIGE (imitatie piele), 523 RADIO AUDIO 20, 926 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 4 TECHNOLOGY, M22- DISPLACEMENT 2.2 LITER, R20- 16" LIGHT ALLOY WHEEL 7-SPOKE DESIGN ALL-ROUND.359U TANZANITE BLUE METALLIC FINISH
        Astea sunt unele dintre optiunile masinii ,
        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
        TEL 0722623721.

        Comment


        • Buna seara tuturor , de ceva vreme imi pun o intrebare la care paradoxal nu stiu sa dau un raspuns (probabil am ceva la cap), intrebarea este :: MAI MERITA SA REPARI O CUTIE AUTOMATA????.
          Dupa ani de studiu , nopti nedormite, tone de carti citite, crize de nervi , am ajuns sa nu stiu ce sa fac, daca mai merita efortul, poate este momentul sa schimb meseria , sincer as opta pentru a fi gropar , este ceva stabil, mancare asigurata, marfa slava domnului.
          Oare se merita in aceasta tara ,sa inveti ,sa vrei sa faci ceva si intr-un final , sa vezi ca nimic din ce ai invatat nu te ajuta la nimic, sau poate nu am invatat ce trebuie ???
          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
          TEL 0722623721.

          Comment


          • Originally posted by automaticul View Post
            MAI MERITA SA REPARI O CUTIE AUTOMATA?
            Din punctul meu de vedere se merită numai dacă o faci singur. Piesele sunt și-așa scumpe, și dacă mai calculezi și manopera ajungi la un preț destul de mare. Mai bine cumperi second și te rogi să ai noroc.
            ...

            Comment


            • Asa zisa evolutie a creat acest fenomen....Criza a facut ca preturile sa cada la orice,inclusiv meseriile nu mai sunt apreciate.E doar o chestiune de timp pina cind NIMIC NU VA MAI AVEA VALOARE...

              Comment


              • Originally posted by automaticul View Post
                Buna seara tuturor , de ceva vreme imi pun o intrebare la care paradoxal nu stiu sa dau MAI MERITA SA REPARI un raspuns (probabil am ceva la cap), intrebarea este ::O CUTIE AUTOMATA????.
                Dupa ani de studiu , nopti nedormite, tone de carti citite, crize de nervi , am ajuns sa nu stiu ce sa fac, daca mai merita efortul, poate este momentul sa schimb meseria , sincer as opta pentru a fi gropar , este ceva stabil, mancare asigurata, marfa slava domnului.
                Oare se merita in aceasta tara ,sa inveti ,sa vrei sa faci ceva si intr-un final , sa vezi ca nimic din ce ai invatat nu te ajuta la nimic, sau poate nu am invatat ce trebuie ???
                Nu stiu daca se merita sa mai repari o cutie si ma refer la cutia in sine dar ce stiu e ca merita sa-ti faci meseria, mai ales daca o faci din pasiune. Suntem din aceeasi bransa si crede-ma ca de multe ori zic: gata m-am saturat. Dar cand le vad pe strada spun: ce frumoasa e, eu am vopsit-o. Parca am asa ceva al meu care nu mi-l poate lua nimeni. Eu zic sa o repari si daca nu se merita ia-o ca pe o provocare. Cel mai mare castig e sa zici la urma: GATA,AM FACUT-O. Ca gropar ce satisfactie ai? CAPU' SUS. VIATA E FRUMOASA.
                Last edited by cutaresku; 04-02-2012, 20:19 PM.

                Comment


                • Buna seara !!! Am o problema cu masina .. este un mercedes E klass W211 din 2008 si as dori un sfat din partea ta automaticule daca se poate ...
                  Pornesc masina dimineata bag pe D(drive) si plec , daca o turez pana in 1500 rpm si merg incepe sa se intample urmatorul fenomen : cand iau piciorul de pe acceleratie sa ma opresc la o trecere de pietoni de ex se aude un huruit care se simte in toata masina si in special in spate se simte cel mai mult dupa care dispare cand motorul se incalzeste mai exact cand apa ajunge la 90 grade eu m-am gandit ca poate fi uleiul la diferential sau niste bucse sau chiar rulmenti ... De stiut : Am schimbat filtre si ulei atat la motor toate cat si la cutie doar la diferential nu am schimbat nimic iar acest fenomen cu toate ca se intampla cand e motorul rece daca o turez peste 1500 de rpm masina merge ok cutia schimba cum trebuie si mai este un fenomen care tot cand e rece , cand sunt in turatii mai mici de exemplu am 40 km/h si sunt cu a 3 a masina merge putin in suturi dar putin e acel fenomen cand nu pleci calumea de pe loc cu o cutie manuala ... fenomenul e foarte usor sesizabil toata lumea nu l-a observat ... decat daca le-am aratat eu , aa si e mai sesizabil cand e oleaca in panta ... Astept o parere din partea ta automaticule .. STIMA !!!

                  Comment


                  • Originally posted by pasarel View Post
                    Buna seara !!! Am o problema cu masina .. este un mercedes E klass W211 din 2008 si as dori un sfat din partea ta automaticule daca se poate ...
                    Pornesc masina dimineata bag pe D(drive) si plec , daca o turez pana in 1500 rpm si merg incepe sa se intample urmatorul fenomen : cand iau piciorul de pe acceleratie sa ma opresc la o trecere de pietoni de ex se aude un huruit care se simte in toata masina si in special in spate se simte cel mai mult dupa care dispare cand motorul se incalzeste mai exact cand apa ajunge la 90 grade eu m-am gandit ca poate fi uleiul la diferential sau niste bucse sau chiar rulmenti ... De stiut : Am schimbat filtre si ulei atat la motor toate cat si la cutie doar la diferential nu am schimbat nimic iar acest fenomen cu toate ca se intampla cand e motorul rece daca o turez peste 1500 de rpm masina merge ok cutia schimba cum trebuie si mai este un fenomen care tot cand e rece , cand sunt in turatii mai mici de exemplu am 40 km/h si sunt cu a 3 a masina merge putin in suturi dar putin e acel fenomen cand nu pleci calumea de pe loc cu o cutie manuala ... fenomenul e foarte usor sesizabil toata lumea nu l-a observat ... decat daca le-am aratat eu , aa si e mai sesizabil cand e oleaca in panta ... Astept o parere din partea ta automaticule .. STIMA !!!
                    Buna seara, schimba converterul , dar nu unul sh ci unul nou sau unul reparat , dupa care vei scapa de aceste simptome.
                    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                    TEL 0722623721.

                    Comment


                    • Buna seara ... uite un video care l-am gasit pe youtube care arata perfect simptomele care mi se intampla mie ... http://www.youtube.com/watch?v=0YoVaN5LKFg

                      Si as vrea sa stiu un pret pt aceasta piesa ... ca daca tot o cumpar sa o cumpar noua ... STIMA !!! si multumesc pt sfat.

                      Si in ca ceva .. : Cum vad modelul cutiei de viteze unde trebuie sa ma uit ca am gasit piesa pe afara dar majoritatea ma intreba ce model de cutie e ...
                      Last edited by cutaresku; 04-02-2012, 20:20 PM.

                      Comment


                      • Originally posted by pasarel
                        Si as vrea sa stiu un pret pt aceasta piesa ... ca daca tot o cumpar sa o cumpar noua ... STIMA !!! si multumesc pt sfat.
                        Buna seara, la dealer este pe la 1300-1500 E, sau reparat 6-700 E
                        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                        TEL 0722623721.

                        Comment


                        • Originally posted by pasarel
                          Si in ca ceva .. : Cum vad modelul cutiei de viteze unde trebuie sa ma uit ca am gasit piesa pe afara dar majoritatea ma intreba ce model de cutie e ...
                          Dupa seria de caroserie.
                          Last edited by cutaresku; 04-02-2012, 22:38 PM.
                          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                          TEL 0722623721.

                          Comment


                          • Salutare tuturor colegilor de pe acest forum. Nu prea are legatura cu subiectul acestei teme, dar fiind vorba despre service am zis sa nu mai deschid alta.
                            Astazi am facut si eu un schimb de ulei si filtre la motor si cutie automata la un W211. Asa cum s-a recomandat, m-a si convins domnul @automaticul sa merg pe mana dansului.
                            Lucrare facuta cu precizie acuratete si competenta. Nu stiu ce sa va spun despre pret pentru ca este prima revizie de acest gen la w211. Dar sa stiti ca a meritat fiecare banut.
                            Recomand cu caldura si voua daca aveti revizii de facut si nu mai sunteti in garantie. Toate cele consumabile au fost aceleasi pe care le folosesc reprezentantele, ba mai mult de atat am avut placerea sa vad cu ochii mei cum este construita aceasta masina. si de ce are nevoie la revizii.

                            Multumesc domnule Cristi.
                            Singurul repros pe care l-as putea aduce in discutie ar fi tema capselor de pe jacheta, dar asa sunt eu mai exagerat.

                            Comment


                            • Buna ziua ,

                              Sunt proaspat posesor de un MB Vaneo 1.7 CDi Automatic , fiind prima mea masina cu cutie automata sunt un pic cam paranoia cand e vorba de zornaieli si alte sunete ciudate. Una dintre aceste zornaieli apare dupa un timp de mers cu masina prin oras mai mult , cand incerc sa accelerez apare aceasta zornaiala si accelereaza mai incet masina , iar daca o accelerez brusc(kickdown ) se accelereaza bine si schimba viteaza la turatie mai mare. As fi recunoscator daca imi puteti da niste sfaturi sau un indiciu de ce ar putea sa fie.
                              VIN : WDB4147001N221999
                              Va multumesc!

                              Comment


                              • Buna ziua, am un Mercedes s 320 cdi din 2002 si am o problema cu masina: rotile de pe spate au ramas blocate, cand schimb din P in R sau D masina nu reactioneaza si cand o turez nu ma lasa mai mult de 1000 rot/min .
                                Inainte sa se intample asta a avut urmatorul simptom: am mers pana la destinatie si cand am vrut sa o pun din D in P nu ma lasa sa cuplez in P. Am oprit motorul si am impins mai in forta in P ca sa scot cheia din contact. Apoi am repornit motorul si am incercat sa pun in D iar maneta schimator mergea in gol.
                                Sunt din Hunedoara si as dori sa imi spuneti o parere, nu vreau sa fiu tepuit de mecanicii de pe aici.
                                Va multumesc anticipat.
                                Last edited by cutaresku; 04-02-2012, 20:22 PM. Reason: Mai atent la redactat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF