Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut toti colegii !!

    Am un mercedes w163, 320 benzina si de la un timp de vreme a inceput sa sa auda un suierat destul de puternic cand vin din turatie si nu mai accelerez masina, incepand cu viteza a doua face aproape la fiecare viteza, in viteza a cince nu am observat sa faca . ( Se intampla atunci cand i-au piciorul dupa acceleratie si vine in asa zisa frana de motor, sa-i zic asa.) Precizez ca uleiul din cutie si filtrul l-am scimbat acum 20000 de mii de km. Am cumparat si joja de ulei pentru cutie si am masurat, este in regula dupa cum mi s-a spus la servis, cand este uleiul rece trebuie sa fie in dreptul celor 30de grade dupa joja iar cand este cald la 80 de grade pe joja.
    Masina are seria 4JG163154A015506. Masina este printre primele modele fabricatie luna 12. 1997.
    Multumesc anticipat tuturor care imi pot da cateva sfaturi.
    Ford- 1937 (nerestaurat)
    Chrysler Plymouth- 1936 (nerestaurat)
    Chrysler Plymouth- 1939 (nerestaurat)
    W126 - '87, 500SEL
    W126 - '88, 300SEL
    Simson 425 s - '57

    Comment


    • Buna ziua tuturor. Sunt in cautarea unui sprinter 319, automat. Exista automat 5 trepte si 7 g-tronic. Intebarea mea este: pe care sa o aleg, si de ce? In afara de cele 2 trepte, ce are in plus 7g-tronic, care ar fii avantajele sau dezavantajele lui ? Multumesc.

      Comment


      • Buna . Am un W211 ,7 cdi cutie automata in 5 trepte si am urmatoarea problema: Cand accelerez masina mai puternic de pe la 80 km la ora in sus se simte cum masina vibreaza Cand merg normal vibreaza mai putin. Aceasta vibratie se simte si la rece si la cald. Am observat o smucitura cand sunt cu masina in P si o mut in R. Daca o mut in D nu se simte nimic, cupleaza normal. Pot fi de la cutie acele vibratii sau de la cardan? Cu ce ma sfatuiti sa incep ? Va multumesc.
        Last edited by m3seriasu; 09-25-2017, 19:53 PM.

        Comment


        • Cutie. Corpul de valve. Dar sa vedem ce zic colegii nai experimentați. Oricum diagnoza cu star și schimb de ulei și filtru.
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • Vibratia persista in viteza a 4 a si a 5 a. Am încercat si pe manual si e exact aceeasi problema. Pare sa vina undeva din spatele masinii. Pe un tester normal nu Star nu am avut nici un fel de eroare.


            Sent from my iPhone using Tapatalk
            Last edited by Florin_WES; 09-26-2017, 11:39 AM. Reason: Nu apar diacriticele din Tapatalk.

            Comment


            • Tampoanele de la motor , cutie in prima faza sa le inlocuiesti.

              Comment


              • Salut!
                Are cineva cunostinta de un mester bun manuitor de Star in zona Galati sau imprejurimi? Incerc sa ajut un amic, problemele sunt la cutia(7g) unui w212.
                Merci!
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • Salut! Cristi- 0740267483. Are service-ul pe langa Divino pe centura. Are Star-ul ca e impreuna cu Marian( Bucsa) de la Sf Tex.

                  Comment


                  • Merci fain!
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • Stii multe, pacat ca nu mai activezi.Totusi eu nu judec sau poate am inteles gresit : In Romania la reprezentanta se baga alte uleiuri decat cele recomandate de producator??? Vai de capu meu.

                      Comment


                      • buna am o intrebare de baraj.
                        tot caut pe net si nu ma lamureste nimeni(ok pe joja am limitele min-max la temp. de 30 sau 80grade),am un w124 250td automat cu 722.4,intrebarea e:
                        Ca sa verific nivelul de la uleiul din cutie tre sa am motorul pornit sau oprit?

                        Comment


                        • Pornit, desigur.

                          Comment


                          • stoian1982

                            Respectă regulile generale de postare!

                            P.S.: Vezi că la useru’ care ți-a lăsat mesaj pe profil i-ai dat raportare, nu răspuns. Raportarea este pentru altceva... . El ți-a scris în Martie 2016 .
                            Regulament general Club Mercedes.

                            Comment


                            • Aceeasi Problema

                              Originally posted by automaticul View Post
                              Buna seara,problema se afla in blocul hidraulic , sunt valve care nu vor sa mai munceasca , ca si cost pentru remediere ,undeva la 500 ron .
                              Buna Automaticule.


                              Aceeasi problema pe C220CDi - 143CP, 2002 - Schimbare din viteza 3 in 4, se face ca si cum ar patina, si daor cand e cald motorul, de exemplu dimineata se schimba perfect. Tocmai am facut revizia la cutie. Schimba mult mai lin, iar la trecerea din D in N sau P, nu mai face buf. Am aceeasi problema, exact chiar. Masina o am de 1 luna. In rest fara probleme la ea. Motorul trage tare si bine, doar acest mic "derapaj la cutie". Imi poti spune ce ar trebui reparat sau inlocuit la ea? Si daca se umbla acele valve, trebuie schimbat uleiul din nou? PS: Prietena mea s-a inregistrat cu adresa mea de email, pentru A180CDI, iar eu nu am mai putut sa ma inregistrez cu aceeasi adresa de email, pentru C220.


                              Respecte!
                              Last edited by Denisa1992; 10-21-2017, 22:01 PM.

                              Comment


                              • Probleme cutie viteze automata GLK 220cdi

                                Salut baieti,
                                Masina pe care o posed: GLK 220CDI 4MATIC 125kw, Transmisie automata 7g An 2010. Nr km 220ooo

                                De vreo cateva zile au aparut probleme la cutia de viteze: plec de pe loc, ajung in treapta maxima fara probleme, dar dupa 10-15km la decelerare, nu mai schimba in treapta inferioara. Trecut pe manual in mers, tot blocata in treapta superioara ramane. Oprit masina, oprit motorul, repornit, functionare relativ ok. Pe manual, merge fara probleme (cel putin din ce imi pot da eu seama). Nu am erori afisate in bord.

                                Am fost la service, la reprezentanta, si diagnosticul a fost ca trebuie schimbata cutia de viteze cu totul.

                                Evident ca piesa de noua plus manopera valoareaza aproape cat masina, asa ca ma vad nevoit sa caut cutia de viteze la dezmembrari.
                                Nu sunt foarte multe, spre deloc, si ce exista este destul de scump.

                                Am gasit in schimb o cutie de viteze automata, de GLK, dar versiunea 350 4Matic Benzina.
                                Aveti idee daca se potriveste la GLK 220 CDI 4matic diesel?
                                Multumesc

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF