Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut,

    Am si eu urmatoarea problema la W123 230C, an 1978, cutie automata.

    Curge ulei din baia de ulei a cutiei de viteze, asa parea pe elevator.
    Face balta sub ea (vezi poza, sta pe locul ala de vreo 5 luni).
    Am verificat mai mereu nivelul uleiului din cutie si mereu era peste maxim, dar doar acum de curand am citit pe acest topic faptul ca verificarea se face cu motorul cald, schimbatorul in pozitia P.
    La verificarea cu motorul cald (vezi poza), fara sa fie plimbata, niveul inca este peste maxim.

    Exista posibilitatea ca scurgerile sa fie cauzate de faptul ca e prea mult ulei?
    Este vreo problema daca merg asa cu ea, sau trebuie scos excesul.
    As vrea sa schimb uleiul si filtrul dar nu stiu incotro sa o apuc. Imi puteti recomanda un service ok in Bucuresti?
    Attached Files

    Comment


    • Buna seara ! Doresc sa achizitionez un Mercedes s320 Cdi w220 din anul 2001 si proprietarul scrie ca schimba mai greu cateodata si ca nu a mai fost folosita de 6 luni. E posibil sa fie doar nevoie de un schimb de ulei si filtru sau e ceva mai grav ? Daca m-as duce cu tester mi-ar arata daca ar avea o problema anume la cutie ? Sper ca nu deranjez cu intrebarie dar nu am avut automata pana acum. Va multumesc, astept raspunsurile dumneavoastra .

      Comment


      • Un tester da erorile mai mari si bineinteles punctul de plecare pentru rezolvarea problemei insa totodata un schimb de ulei si filtru ajuta foarte mult dar in functie de problema care o are masina/cutia nu este obligatoriu sa se rezolve tot doar cu atat...
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • Originally posted by Dabi View Post
          Salut,

          Am si eu urmatoarea problema la W123 230C, an 1978, cutie automata.

          Curge ulei din baia de ulei a cutiei de viteze, asa parea pe elevator.
          Face balta sub ea (vezi poza, sta pe locul ala de vreo 5 luni).
          Am verificat mai mereu nivelul uleiului din cutie si mereu era peste maxim, dar doar acum de curand am citit pe acest topic faptul ca verificarea se face cu motorul cald, schimbatorul in pozitia P.
          La verificarea cu motorul cald (vezi poza), fara sa fie plimbata, niveul inca este peste maxim.

          Exista posibilitatea ca scurgerile sa fie cauzate de faptul ca e prea mult ulei?
          Este vreo problema daca merg asa cu ea, sau trebuie scos excesul.
          As vrea sa schimb uleiul si filtrul dar nu stiu incotro sa o apuc. Imi puteti recomanda un service ok in Bucuresti?
          Eu stiam ca nivelul uleiului la automata se ia in D cu frana de mana cuplata.
          Tot la W123 e vorba.
          La cat ulei e sub ea, ma mir ca mai ai ulei pe joja - chiar daca plinul e7 litri.

          Comment


          • Am uitat sa pun semnul ? dupa prima propozitie si a iesit o afirmatie.
            Cum e corect ? Pe liber ( N/P) sau in D/R ?

            Comment


            • Originally posted by automaticul View Post
              NIVELUL SE CONTROLEAZA IN P cu motorul pornit indiferent de temperatura uleiului sau a motorului sau cea de afara.
              Prima pagina, #7.

              Comment


              • Am inteles. Pentru masina as plati undeva la 6500 de lei si ma gandesc ca nu ar costa exagerat de mult inlocuirea cutiei daca asta ar fi cauza, am gasit la cineva de incredere cu 1000 de lei cutia... Ce spuneti, s-ar merita cumparata masina ? Nu are rugina,nu are alte probleme, volan stanga, acte valabile tot anul . Astept pareri si multumesc pentru raspunsul anterior .

                Comment


                • Daca e doar la banii aia desigur ca merita incercat si pus un tester vazut sa nu mai aiba si altele si la fel daca ai pret doar de 1000 de ron pt cutie go4it!
                  Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                  Comment


                  • Multumesc pentru sustinere ! Va tin la curent dupa ce o iau, sper sa fie bine . O zi frumoasa sa aveti !

                    Comment


                    • Am schibát placa Electricá de pe cutie nu necesíta nici o resoftare....

                      Comment


                      • Originally posted by cristi_fulger View Post
                        Are dreptate. Pune la cutie numai ulei original Mercedes si filtru MANN. Nu te bucura ca e mai ieftin Mobil ca o sa te coste rau dupa. S-a mai discutat aici problema asta.
                        "Uleiul original MB are codul A0019896803 si este rosu cu norma 236.14". Colegul CL600 a postat mai in urma exact ce ulei iti trebuie.
                        Buna ziua
                        Am un W211.092 an 2005 model E280 4Matic 3.0i cu cutie 722.690.
                        Pana acum am schimbat (revizie la 60.000km) de doua ori uleiul CVA, ultima data in 2013, de fiecare data la Tiriac Auto si de fiecare data au pus A0019892103, norma 236.10. Acum urmeaza sa fac a treia revizie la cutie.

                        Am citit si aici si pe alte forumuri ca s-a trecut la norma 236.14, cod A0019896803. Parerile erau impartite daca sa se amestece sau nu cele doua uleiuri, avand in vedere ca nu se poate face un schimb integral, ci o diluare a uleiului nou in cel vechi. Pe piata romaneasca se gasesc ambele tipuri de ulei (reviziemercedes.ro, de exemplu) deci n-ar fi o problema de cumparat oricare dintre ele. Ba chiar sunt modele de cutii de viteze care folosesc exclusiv uleiul 236.10, de exemplu masinile cu cutii 722.7 (asa cum se specifica aici). Daca norma 236.14 este compatibila in jos, ar fi trebuit sa nu mai existe nicio recomandare pentru uleiul vechi 236.10, asa ma gandesc. Din moment ce inca se mai foloseste, inseamna ca uleiul vechi 236.10 are cateva proprietati pe care uleiul 236.14 nu le are, nu?


                        Cand m-am hotarat sa cumpar uleiul 236.14, m-a pus pe ganduri o informatie ciudata gasita aici (vezi paragraful 3.7, specificatiile sunt updatate in 15.05.2017): http://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/231.0_en.html

                        Iata ce spune chiar firma Mercedes:
                        "3.7. Uleiurile de transmisie automatã (ATF), foaia 236.10, pentru transmisiile automate MB cu și fãrã ambreiaj de blocare a convertizorului controlat (GKÜB), la autoturisme. Aceste ATF sunt instalate din fabricã ca ulei pe viațã în toate transmisiile automate MB 722.6 cu ambreiaj de control al blocarii convertizorului. În cazul lucrãrilor de reparații, numai uleiul ATF de calitatea prezentatã în fișa 236.10 poate fi utilizatã pentru reumplere la aceastã nouã generație de transmisii automate".

                        Am o intrebare pentru cei priceputi in domeniu: cat timp se gaseste pe piata, nu este mai sigur sa folosesc tot tipul vechi de ulei, pentru a evita orice posibila problema?
                        Multumesc initiatorului acestui topic si tuturor celor care se implica oferind sfaturi si informatii in acest mic univers numit clubmercedes.

                        Comment


                        • Pune cu incredere--236.14:
                          Fuchs TITAN ATF 4134
                          Fuchs TITAN EG ATF 134
                          MB 236.14 ATF NAG2VSport A 001 989 68 03
                          Mercedes-Benz Automatik-Getriebeöl Blatt 236.14
                          Mercedes-Benz Getriebeöl Blatt 236.14
                          Mobil ATF 134
                          Shell ATF134

                          Comment


                          • Va salut! Am si eu un clk din 2001, cutie automata. Nu ma pricep, nu stiu modelul cutiei, dar am urmatoarele simptome: Cutia a intrat in treapta de avarie si martorul check engine s-a aprins. In momentul in care bag in D face un soc iar daca vreau sa bag din D in R nu ma lasa. Trebuie sa opresc motorul, sa ma duc in P apoi sa bag in R. Mentionez ca nu i-am schimbat uleiul din cutie in cei 40000 km facuti de mine si nici proprietarul dinainte "nu-si aminteste". Eu am cam fortat-o, facand cei 40000 km in cam 6 luni, majoritatea fiind facuti in afara tarii pe autostrazi, iar prin tara i-am fortat kickdownul incontinuu pe la depasiri. Imi place masina foarte mult si as vrea sa o repar. Ma poate indruma cineva spre un service de calitate? Am incercat sa il contactez pe domnul Automaticul dar numarul de telefon nu mai e valabil. Puteti sa va dati cu parerea si despre simptome si sa imi dati un sfat daca merita sau nu sa o repar. Va multumesc!

                            Comment


                            • In Bucuresti poti merge la colegul Popeye_pmm el se ocupa si de cutia care o are modelul tau de masina.
                              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                              Comment


                              • Ok. I-am dat acum un mesaj si astept raspunsul. Multumesc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF