Salut !
O problema mai rar intilnita cred de unii dintre posesorii Mercedes si anume este vb despre un GLK 250cdi 2010 care sufera de o afectiune neobisnuita!
Masina cind ajunge la temperatura optima de functionare(80+) incepe sa capete un tremurat intermitent dar numai la
relanti ! Atit timp cit motorul este rece nu prezinta nici un semn !
Mai mentionez ca dimineata la prima cheie masina ruleaza perfect la relanti citeva secunde bune dupa care apare o fluctuatie in turometru care e foarte ciudata acompaniata de un tacanit dupa care i si revine!
Masina a avut parte de citeva piese schimbate si anume 4 injectoare delphi noi noute , tampoane noi om etc etc!
Nu s a tinut cont de pret si anume s au investit circa 4000€ in ea numai cu original dar nu se da de cap nici chiar cu tester original mercedes de aceasta problema cu scuturatul intermitent relanti care se transmite in toata masina!
Daca a ti mai intilnit asa ceva ar fi de folos o parere!
Multumesc!
O problema mai rar intilnita cred de unii dintre posesorii Mercedes si anume este vb despre un GLK 250cdi 2010 care sufera de o afectiune neobisnuita!
Masina cind ajunge la temperatura optima de functionare(80+) incepe sa capete un tremurat intermitent dar numai la
relanti ! Atit timp cit motorul este rece nu prezinta nici un semn !
Mai mentionez ca dimineata la prima cheie masina ruleaza perfect la relanti citeva secunde bune dupa care apare o fluctuatie in turometru care e foarte ciudata acompaniata de un tacanit dupa care i si revine!
Masina a avut parte de citeva piese schimbate si anume 4 injectoare delphi noi noute , tampoane noi om etc etc!
Nu s a tinut cont de pret si anume s au investit circa 4000€ in ea numai cu original dar nu se da de cap nici chiar cu tester original mercedes de aceasta problema cu scuturatul intermitent relanti care se transmite in toata masina!
Daca a ti mai intilnit asa ceva ar fi de folos o parere!
Multumesc!