Salutare colegi forumisti,
Nu stiu daca s-a mai discutat pe aici subiectul atitudinii cel putin suspecte a centrului de relatii cu clientii Mercedes din tara noastra, cel putin in cazul persoanelor juridice.
Sa va povestesc un caz concret:
De la inceputul lui 2022 am "in dotare" o limuzina hibrida plugin diesel+electric, E300de 4MATIC, model 2020.
Masina a fost adusa din Suedia si cumparata/inmatriculata pe firma (pers. juridica) prin intermediul PlusAuto.
Toate bune pana aici...
Printre micile probleme (inerente la orice masina cumparata la mana a doua), am observat si faptul ca nu pot folosi unele facilitati precum Android Auto sau Apple Car Play.
Nefind ceva tocmai critic pentru mine, n-am dat atentie prea mare subiectului si abia ulterior am realizat ca masina nici macar nu avea activat serviciul "Smartphone Integration".
Ok, mi-am zis intr-un final, mergem la reprezentanta si cumparam Smartphone Integration.... Right???
Wrong! La reprezentanta mi s-a spus ca ei nu pot sa faca asa ceva...
Cica Mercedes le impune ca serviciile astea sa fie achizitionate numai online, prin platforma Mercedes Me...
Asta a fost prima ciudatenie...
N-am inteles (si nici acum nu pot gasi vreun motiv bine intemeiat)... de ce nu se poate cumpara asa ceva de la orice reprezentanta, ca orice piesa de schimb sau serviciu prestat...
Ai o cerere de service, ti se face deviz, il accepti, platesti o factura si toata lumea e multumita... Dar ce sa vezi... nuuu, nu se poate asa cu Smartphone Integration...
Pana la urma am cedat, ca n-avem nerv sa ma iau de ei... am inghitit-o asa cum mi-au servit-o si i-am lasat in pace...
Ajuns la birou, intru pe mercedes me, imi fac cont, vad ca au modalitate de plata cu cardul, perfect zic... am cardul de business, plastic-fantastic... nu e prima data cand cumpar ceva online....
Dau sa completez datele cardului... apoi ale firmei... cand, surpriza!
Wait... what? WTF? Nu am unde sa pun numele firmei si CUI, ca la orice site cu pretentii de e-commerce?
Iau la butonat mai serios platforma, poate mi-a scapat ceva din vedere...
Nu se poate, zic, tre' sa fie o scapare, ceva... Nu pot sa cred ca e ceva intentionat... nu la o firma de anvergura Mercedes... right?
Asa ca pun mana pe telefon si sun la hotline Mercedes - relatii cu clientii. Trebuie sa ma lamureasca ei unde gresesc!
Dupa vreo ora de asteptare imi raspunde intr-un tarziu un ametit... ii povestesc pe scurt cam tot ce am scris si aici...
Zice ca intelege, imi serveste scurt un numar de tichet/reclamatie si-mi zice ca o sa primesc eu un raspuns...
Ce credeti? Bine-nteles ca nu m-a sunat nimeni nici dupa o luna!
Asa ca m-am apucat sa le scriu pe email.
Le-am scris cate un mail pe zi timp de vreo saptamana si doar asa am primit ceva mai rapid niste reactii..
Doar ca toate sunt ceva de genul asta:
Ce parere aveti?
In afara de batjocura cu care suntem tratati, nu e cumva si un pic cam ilegala treaba asta?
Care poate fi baza legala ca sa ma oblige sa cumpar EU, ca persoana fizica, ceva destinat pentru un bun al unui tert (persoana juridica, care e proprietarul de fapt si de drept al masinii!) ???
Voi v-ati confruntat vreodata cu genul asta de situatie?
Nu stiu daca s-a mai discutat pe aici subiectul atitudinii cel putin suspecte a centrului de relatii cu clientii Mercedes din tara noastra, cel putin in cazul persoanelor juridice.
Sa va povestesc un caz concret:
De la inceputul lui 2022 am "in dotare" o limuzina hibrida plugin diesel+electric, E300de 4MATIC, model 2020.
Masina a fost adusa din Suedia si cumparata/inmatriculata pe firma (pers. juridica) prin intermediul PlusAuto.
Toate bune pana aici...
Printre micile probleme (inerente la orice masina cumparata la mana a doua), am observat si faptul ca nu pot folosi unele facilitati precum Android Auto sau Apple Car Play.
Nefind ceva tocmai critic pentru mine, n-am dat atentie prea mare subiectului si abia ulterior am realizat ca masina nici macar nu avea activat serviciul "Smartphone Integration".
Ok, mi-am zis intr-un final, mergem la reprezentanta si cumparam Smartphone Integration.... Right???
Wrong! La reprezentanta mi s-a spus ca ei nu pot sa faca asa ceva...
Cica Mercedes le impune ca serviciile astea sa fie achizitionate numai online, prin platforma Mercedes Me...

Asta a fost prima ciudatenie...
N-am inteles (si nici acum nu pot gasi vreun motiv bine intemeiat)... de ce nu se poate cumpara asa ceva de la orice reprezentanta, ca orice piesa de schimb sau serviciu prestat...
Ai o cerere de service, ti se face deviz, il accepti, platesti o factura si toata lumea e multumita... Dar ce sa vezi... nuuu, nu se poate asa cu Smartphone Integration...
Pana la urma am cedat, ca n-avem nerv sa ma iau de ei... am inghitit-o asa cum mi-au servit-o si i-am lasat in pace...
Ajuns la birou, intru pe mercedes me, imi fac cont, vad ca au modalitate de plata cu cardul, perfect zic... am cardul de business, plastic-fantastic... nu e prima data cand cumpar ceva online....
Dau sa completez datele cardului... apoi ale firmei... cand, surpriza!
Wait... what? WTF? Nu am unde sa pun numele firmei si CUI, ca la orice site cu pretentii de e-commerce?
Iau la butonat mai serios platforma, poate mi-a scapat ceva din vedere...
Nu se poate, zic, tre' sa fie o scapare, ceva... Nu pot sa cred ca e ceva intentionat... nu la o firma de anvergura Mercedes... right?
Asa ca pun mana pe telefon si sun la hotline Mercedes - relatii cu clientii. Trebuie sa ma lamureasca ei unde gresesc!
Dupa vreo ora de asteptare imi raspunde intr-un tarziu un ametit... ii povestesc pe scurt cam tot ce am scris si aici...
Zice ca intelege, imi serveste scurt un numar de tichet/reclamatie si-mi zice ca o sa primesc eu un raspuns...

Ce credeti? Bine-nteles ca nu m-a sunat nimeni nici dupa o luna!

Asa ca m-am apucat sa le scriu pe email.
Le-am scris cate un mail pe zi timp de vreo saptamana si doar asa am primit ceva mai rapid niste reactii..
Doar ca toate sunt ceva de genul asta:
Stimate Domnule ...,
...
Asa cum ati mentionat si dumneavoastra in email, in Romania, nu exista posibilitatea achizitionarii serviciilor Mercedes Me folosind datele companiei, ci numai pentru persoane fizice.
...
Va multumim pentru intelegere !
sau altul:...
Asa cum ati mentionat si dumneavoastra in email, in Romania, nu exista posibilitatea achizitionarii serviciilor Mercedes Me folosind datele companiei, ci numai pentru persoane fizice.
...
Va multumim pentru intelegere !
Vă mulțumim că ați contactat Departamentul de Asistență Clienți Mercedes-Benz România.
Revin in scris legat de solicitarea dumneavoastra pentru modificarea facturii.
Din pacate,in Romania,nu exista posibilitatea achizitionarii serviciilor din Mercedes me pe datele companiei.
Pentru moment,puteti achizitiona doar pe persoana fizica.
Revin in scris legat de solicitarea dumneavoastra pentru modificarea facturii.
Din pacate,in Romania,nu exista posibilitatea achizitionarii serviciilor din Mercedes me pe datele companiei.
Pentru moment,puteti achizitiona doar pe persoana fizica.
Ce parere aveti?
In afara de batjocura cu care suntem tratati, nu e cumva si un pic cam ilegala treaba asta?
Care poate fi baza legala ca sa ma oblige sa cumpar EU, ca persoana fizica, ceva destinat pentru un bun al unui tert (persoana juridica, care e proprietarul de fapt si de drept al masinii!) ???
Voi v-ati confruntat vreodata cu genul asta de situatie?
Comment