Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

ASR-ul ma dispera

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ASR-ul ma dispera

    La W140_S280_an '93, de ieri ASR-ul ma dispera.
    Pun contactul, toate se aprind in bord, se aprinde inclusiv ASR-ul si triunghiul si dreptunghiul, pornesc masina, se stinge totul, mai putin indicatorul dreptunghiular (galben) ASR, si nu ca ramine aprins, dar cind patinez/derapez ASR-ul nu mai intra (nu lucreaza) si normal ca nici triunghiul de ASR din bord nu indica ca ar lucra, ramine doar dreptunghiul ASR aprins care i-mi indica ca sint probleme. Am fost si am pus astazi masina pe tester, si nu indica nici o defectiune in electronica masinii, testerul zice ca toate sistemele sint OK. (operabile), au resetat cu testerul, am incercat si cu dat jos borna de baterie, am si fortat masina, poate-poate isi da drumul, nimic. ABS-ul functioneaza normal. Ce poate fi ?
    .. ________ ..
    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
    (Oo\==/oO)
    ..U...............U.
    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

  • #2
    cred ca ceva electric,ia-o pe fir.....

    Comment


    • #3
      Specialisti cu testere (am fost in doua locuri diferite) spun ca daca ar fi ceva in electronica masinii (releu, sigurante, senzor, fir/conductor ce intrerupe, etc.) ar arata pe tester si daca o siguranta ar fi arsa, dar nimic, testerul zice ca nu exista nici o probleme.
      Cind am avut problema cu ABS-ul, imediat testerul a indicat ; senzorul de turatie (ABS) stinga fata intrerupe si intrerupatorul/schimbator de sub pedala de frina, defecte. Testerul a citit din memoria compiuterului masinii si ca am avut probleme cu clima (deja reparata din vara, dar neresetat defectul).
      Acum nu arata nimic defect.
      .. ________ ..
      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
      (Oo\==/oO)
      ..U...............U.
      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

      Comment


      • #4
        da jos ceasurili,las-o fara baterie o noapte,fii inventiv,tinere...

        Comment


        • #5
          Ma duc sa dau jos borna, si o las asa pina dimineata. Daca fac asta de ce sa mai dau jos si ceasurile ?, astept...
          .. ________ ..
          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
          (Oo\==/oO)
          ..U...............U.
          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

          Comment


          • #6
            hallo! ich habe mal wieder ein problem! vor ein paar monaten habe ich die hydraulikeinheit des abs/asr ausgetauscht da die lampen geleuchtet haben und der händler mir gesagt hat,dass das teil kaputt ist. mercedes benz wien hat mir das teil eingebaut und alles hat prima funktioniert. das war...


            Mai vrei?mai na http://www.benzworld.org/forums/w140...sr-issues.html



            Singurul caz total identic(fara erori pe tester)era de vina cablul de acceleratie reglat aiurea si ulterior actuatorul de minim....doar ca e vorba de motor de 8 cil....ultimul link uk.....

            Te rog eu frumos foloseste EDIT !

            atentie,cica computerica se reset dupa 24h,fara baterie,,,
            Last edited by Danny_bb; 12-18-2007, 22:41 PM.

            Comment


            • #7
              Originally posted by DMIHNEA View Post



              Singurul caz total identic(fara erori pe tester)era de vina cablul de acceleratie reglat aiurea si ulterior actuatorul de minim....doar ca e vorba de motor de 8 cil....ultimul link uk.....

              atentie,cica computerica se reset dupa 24h,fara baterie,,,
              Unul dintre meseriasi zicea azi ceva asemanator : cum ca ar mai putea fii de la clapeta de acceleratie...
              Deja am scos bateria si ceasurile de bord, vad dimineata daca sa schimbat ceva.
              Nu pot sa deschid pagina cu forum mercedesclub.org.uk
              Multam de sfaturi.
              .. ________ ..
              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
              (Oo\==/oO)
              ..U...............U.
              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

              Comment


              • #8
                salut
                o problema asemanatoare am avut si eu pe w210-le meu..
                zilele trecute am schimbat cauciucurile de vara cu niste cauciucuri sh de iarna...dar la momentul respectiv vanzatorul nu avea 4 modele identice de pneuri asa ca am cumparat 2x225/55/17 si 2x205/50/17..in speranta ca o sa primesca in ianuarie un nou lot de cauciucuri. imediat dupa ce le-am schimbat la vreo 30-40 sec dupa ce porneam de pe loc apareau 4 alarme : EPC, ESP, ABS si BAC daca nu ma insel + ca cutia de vit titpronic a intrat in stare de avarie...ce sa mai zic...2 zile n-am mai fost om..am fost la un mecanic serios care a pus-o pe laptop ...i-a resetat alarmele dar tot asa pateam...el zicea ca e dusa cutia de viteze si trebuie schimbat ceva la ea...daca mi-aduc aminte bine i-am zis de cauciucuri dar nu si ca aveau marimi diferite...el se tot lega de cutie ca-i dusa...noroc ca am citit mesajele voastre pe forum si am plecat inapoi la amicul meu cu cauciucurile de vara sa le pun inapoi..intre timp a primit inca 2 de 205 si acum merge normal..
                tin sa multumesc cu aceasta ocazie forumistilor...m-ati salvat

                Comment


                • #9
                  Nu m-am scapat de problema nici dupa ce am stat cu ceasurile din bord deconectate si bornele de la acumulator +/- desfacute timp de 24h.
                  Am fost iar la service-uri si nu este nici de la cablu de km, nici de la actuator.
                  Azi am incercat sa aerisesc ASR-ul pe la ventilele/supape de aerisire de pe grupul diferentiar, si surpriza vine ulei foarte putin (doar picura), in schimb in fata la borcanul de ulei pompa baga/impinge cu presiune uleiul care pleaca pe tur si revine pe teva de retur cu presiune in borcan. Maine ma duc iar la service sa vad : sub masina (cam in spatele soferului) pe traseu intre borcan si grup este o cutie cu "maimute" ventile/supape, pina acolo ajunge uleiul bine de tot, de unde se intoarce pe retur in borcan, dar nu se duce mai departe spre grupul diferentiar la ASR.
                  Nu stiu daca e de bine sau de rau, nu stiu daca se poate repara/desfunda, cit ar costa una SH. Nici nu am stiut ca exista sub masina asa ceva, nu stiu exact ce este, si ce face. Sper ca maine voi fi mai destept.
                  Daca stiti ceva, nu ezitati, luminatzima.
                  Last edited by orca; 09-06-2008, 10:23 AM.
                  .. ________ ..
                  o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                  (Oo\==/oO)
                  ..U...............U.
                  Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                  http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                  Comment


                  • #10
                    si eu am o problema identica cu vito, daca mai aflati ceva scrieti, is foarte curios sa vad ce are, pana dupa sarbatori toate atelierele de reparatii sunt inchise, dar dupa o sa ma duc sa vad ce are.La Multi Ani.

                    Comment


                    • #11
                      Si eu am avut la W 210 problema asta
                      si era cum s-a scris si mai sus de la cauciucuri.
                      Masina stie cand e mai inclinata pe o parte, la fel se inclina si cand derapeaza,
                      La BMW cand pui roata de rezerva nu te lasa sa mergi mai mult de 100.
                      dimensiunea trebuie sa fie acceasi
                      de ex daca ai o roata 225/45/16 si una 215/45/16 nu o sa mearga, pt ca nu au aceeasi inaltime. Latimea rotii nu conteaza dar 45 inseamna 45 % din 225 sau 45 % din 215.
                      De aceea masiniile cu rotiile mai late pe spate au talonul mai mic de fapt sunt la fel.
                      De ex. pe spate 235/50/16 pe fata 215/55/16. au aceasi inaltime.

                      Comment


                      • #12
                        Fara sa vreau, am omis la aceea vreme sa specific cum sa rezolvat problema cu ASR-ul.
                        In Ungaria la Budapesta, au reschimbat intrerupatorul/schimbator de sub pedala de frina, au resetat defectul de pe computerul masinii, si merge ca "unsa", totul a costat 40 euro.
                        PS.
                        Au reschimbat intrerupatorul/schimbator de sub pedala de frina pe care-l schimbasem in urma cu cateva zile, si pe care-l cumparasem de la reprezentanta Mercedes Casa Auto din Timisoara (pret aprox 60 RON), si care se pare ca nu a "corespuns".
                        Last edited by orca; 09-06-2008, 10:44 AM.
                        .. ________ ..
                        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                        (Oo\==/oO)
                        ..U...............U.
                        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                        Comment


                        • #13
                          Am vazut topicul tirziu de tot... Switch-ul de la pedala era primul lucru de verificat. Bine ca s-a rezolvat. Deci se poate inchide.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF