Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motoare mercedes

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Dat... sa le fut mortzii in git, de unde or fi napadit, nu shtiu... Continuatzi, va rog...

    Comment


    • #17
      Parerea mea este ca nu e posibil asa ceva numai daca ai masina donatoare completa, vorbesc din punct de vedere electric, ca-ti trebuie multe chestii, computere, imobilizatoare, cutie, computerul cutiei si multe altele.Apropo, la masinile mai noi de 2002, 2003 sint care au cod de immo si in instrumente, adica in ceasurile de bord.Si eu m-am gindit la un moment dat sa-mi schimb motoru la SEC-ul meu dar no chance.Ca sa fie rentabil trebuie sa fii cu cilindreea sub 3000 cmc si puterea peste 200 cai,Cilindreea sub 3000 cmc pentru impozit si peste 200 de cai sa traga cit de cit, w126 nu-i masina usoara si trebuie si un pic de viteza cit de cit.Apoi nu prea poti monta motoare foarte noi, aici intervine electronica si complicatiile ei.Singurul motor care se apropie cit de cit ar cam fii 2800 cmc de 193 cai, care o fost pus pe w124, sl si balena cred prin '94 '95.Acuma cit de reusite is motoarele alea numai Dok poate sa ne lamureasca, sau sa ne trimita catre alt motor.
      Toate cele bune.

      Comment


      • #18
        De unde motor? Cine le produce? Sau vorbiti de dezmembrari?

        Comment


        • #19
          Originally posted by MAC99 View Post
          Nici nu ma gandeam ca ar fi usor...e un vis de-al meu sa pastrez aspectul original al masinii dar motorul l-as schimba...imi doresc ceva mai modern...
          din pacate traim in romania unde nimik bun nu e posibil...
          Cum ar suna w126 320CDI (224hp)?
          Nu pot sa nu-ti raspund! Ar suna ca un tractor!

          Comment


          • #20
            Originally posted by mortu140 View Post
            Nu pot sa nu-ti raspund! Ar suna ca un tractor!
            Aici se vb despre 320 CDI nu despre 220 cdi.Dieselurile common rail in cel putin 6 pistoane sunt super silentioase.
            Sfatul meu pt MAC este sa caute un diesel de generatie mai veche putin,de exemplu 300TD an 96-97 de 177cp,cum a avut arhitect.Nu cred ca mai necesita atat de multe electronice atasate si alti sateliti.
            Daca vrei motor common rail,trebuie sa gasesti o masina avariata donatoare,de la care sa iei acele multe piese,senzori,etc care sunt necesare.
            MÃREAȚA COBRA

            Comment


            • #21
              O schimbare de motor implica si niste costuri imense. Mai ales daca este vorba de mercedes. Dar daca iti permiti, sunt sigur ca merita.

              Ideea este ca daca iti schimbi motorul trebuie sa il duci la un service specializat pe asa ceva si sa astepti in jur de 2-3 saptamani pana iti regleaza totul la el.

              Cars Ireland :: Masini de vanzare
              FMBuff :: Cars Ireland :: Masini de vanzare

              Comment


              • #22
                Sa-i spui lui mutu' ca sunt silentioase! Dieselul tot diesel! Sa vedem intr-o dimineata de iarna cat de silentios mai e motorul ala dupa ce a stat o noapte la -10 grade. A... si poate ca are si un consum mai mic ca de obicei, poate un -20%!

                Comment


                • #23
                  Asta am intzeles ca suna ca tractorul... Mai zi-ne si noua ceva mai interesant, ca shtim totzi cum suna un diesel, n-ai gasit-o pe elodia vie, nici America n-ai desoperit-o... crede-ma... Daca avetzi ceva argumente in plus sa va sustzinetzi afirmatziile, datzi-i bataie... in lipsa, nu vad sensul s-o tzii langa-langa-danga-danga pe o fixatzie...

                  Daca avetzi de gind sa sustzinetzi ceva pe aici, sa facetzi bine sa va si argumentatzi solid treaba. Ca de pareri gen "nu itzi pune, ca nu-mi place mie" sint satul pina in git....

                  De asemenea, il rog si pe Ionutz a se abtzine in a oferi sfaturi tehnice. Ne sutor ultra crepidam... Si nu am de gind sa zic si a doua oara.

                  Comment


                  • #24
                    Pentru o limuzina sport cum ai tu nu se merita sa o strici cu un motor de tractoras nici chiar asa...dar in curand si romanii vor renunta la motorul diesel. Motorul Otto e mult mai performant , mai rezistent si nu trebuie protejat cum trebuie dieselul. Uite...iti recomand un motor mercedes care mie unul mi s-a parut cel mai bun pentru Romania. 2,3L kompresor. Bineinteles cu o cutie automatica. Are cuplu maxim la DOAR 3000rpm spre deosebire de celelate motoare care il au peste 4000-4500. O sa fie o frumusete sa rulezi cu el.
                    PS: Nu am uzit de masini genuine sport cu motor diesel...
                    Mercedes-Benz C180 Classic - 90KW

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by cristian_sladariu View Post
                      PS: Nu am uzit de masini genuine sport cu motor diesel...

                      BMW serie 6 e o masina sport? Probabil ca pt multi este, intamplarea face sa existe un model 630d.

                      Audi R8 e masina sport? Pt multi e o masina super-sport si in acest caz exista un model Audi R8 TDI.

                      Porsche construieste SUV-uri sport? Tocmai recent am simtit ca vor pune pe Cayenne si o motorizare turbodiesel...

                      De ce se intampla astea? Pentru ca piata o cere iar performantele acestor motorizari nu ii fac de rusine pe acesti producatori de modele sport.

                      PS. Nu comentam prin acest post oportunitatea schimbarii acelui motor de care vorbeai.

                      Comment


                      • #26
                        Eu nu inteleg de ce se sufera atat de mult din cauza combustibilului cu care merge motorul. A dat Dumnezeu vreo porunca cum ca masinile sport trebuie sa mearga pe benzina? Daca trage ca lumea, din partea mea poate sa fie si electric.

                        Comment


                        • #27
                          Mai...vad ca a-ti sarit in sus de parca va ars la inima. Am zis limuzina. Dieselul nu e pentru limuzine si mai ales pentru sport. Eventual un motor cu benzina usoara cu o cifra octanica cat mai mare. Asta inseamna putere bruta foarte mare. Dar asta inseamna si un aliaj si o constructie complicata a motorului. Cat despre diesel mi se pare un motor pentru oamenii care nu vor sa dea multi bani pe carburant dar vor totusi un motor puternic. Dar niciodata un motor diesel de cilindree egala cu unul pe benzina nu va avea acelasi demaraj. Si vorbesc de o generatie la fel de noua de motoare.
                          PS: Nu contest faptul ca motoarele noi sunt din ce in ce mai fiabile dar cele pe motorina cer obligtoriu evacare fortata. Un Biturbo pe benzina face orice motor diesel vreti voi ...
                          Mercedes-Benz C180 Classic - 90KW

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by cristian_sladariu View Post
                            Mai...vad ca a-ti sarit in sus de parca va ars la inima. Am zis limuzina. Dieselul nu e pentru limuzine si mai ales pentru sport. Eventual un motor cu benzina usoara cu o cifra octanica cat mai mare. Asta inseamna putere bruta foarte mare. Dar asta inseamna si un aliaj si o constructie complicata a motorului. Cat despre diesel mi se pare un motor pentru oamenii care nu vor sa dea multi bani pe carburant dar vor totusi un motor puternic. Dar niciodata un motor diesel de cilindree egala cu unul pe benzina nu va avea acelasi demaraj. Si vorbesc de o generatie la fel de noua de motoare.
                            PS: Nu contest faptul ca motoarele noi sunt din ce in ce mai fiabile dar cele pe motorina cer obligatoriu evacuare fortata. Un Biturbo pe benzina face orice motor diesel vreti voi ...
                            Inainte de a spune ca sarim noi de nu stiu ce in sus ar cam fi cazul sa te documentezi. Mai precis un singur exemplu. Cursa de 24 de ore de la Le Mans de anul trecut a fost castigata de un protoip Audi R8 TDI. Asta ce vrea sa insemne? Anduranta, rezistenta, cuplu si demaraj suficient incat a dat la spate tot ce era pe benzina. Si culmea mai facea si economie de carburant. Ca dieselul n-o fi potrivit pt o limuzina mai treaca mearga. Depinde la urma urmei de gusturi. Insa am vazut destule 180 care cloncane mai rau ca al meu 250 turbodiesel. Si o spun nu pt ca tu ai 180 si eu 250. O spun pt ca asa stau lucrurile. O spun din propriile experiente si din ceea ce vad pe strazi si in jurul meu. Insa fiecare cu propriile convingeri...

                            Comment


                            • #29
                              Nu stiu despre cursa cu Audi R8. Oricum R8 nu e masina sa poti face o statistica. Din cate stiu eu nu e vorba de motorina ci de principiul de functionare. Si acum am vazut ca se merge foarte mult pe motoarele FSI, TSI. Adica benzina cu aprindere prin compresie. Acelasi principiu ca la diesel. Oricum ca si carburant, benzina e altceva decat motorina. Mult mai volatila si cu o cifra octanica mai mare. Practic motorina e un reziduu ce remane de la benzina. Parerea mea e ca motoarele pe motorina sunt mult mai noi din punct de vedere tehnologic fata de cele e benzina. Si daca vrei o comparatie... Compara 2.5l al tau diesel cu 2.3L compresor pe benzina. Nu e diferenta mare de cmc...Tin sa precizez ca 2.3C consuma mai putin decat 1.8 al meu, confrom cartii 6.2/8/10. Cat despre trancanit nu putem vorbi de o comparatie intre un junghi si o masina intretinuta si exploatata corect.
                              Eu raman la parerea ca un motor pe benzina este mult mai durabil, mai usor de intretinut si nu foarte pretentios.
                              ps: Probabil a castigat Audi pentru ca oprit de mai putine ori sa faca plinul
                              Mercedes-Benz C180 Classic - 90KW

                              Comment


                              • #30
                                Una e ce scrie in carte, alta e ce vad pe forum. Vad ca unii cu compresoare se cam vaita de consum. Pana acum n-a aparut nici unul cu vreun 220 sau 270 CDI sa zica ca nu mai suporta consumul.
                                Cat despre motorina nu stiu unde ai auzit ca e un reziduu. O fi nu te contrazic. Insa din punct de vedere al prelucrarii stiu ca se obtine mai usor ca benzina. Partea proasta e ca numai la noi in Ro a ajuns sa coste mai mult ca benzina desi, repet, ca sa obtii un litru de motorina e mai ieftin decat sa obtii un litru de benzina. Cel putin asa stiu eu.

                                Nu incerc sa te conving ca una e mai buna ca cealalta si nici nu vreau sa facem discutii de dragul lor. Asta e parerea mea. Cum de altfel ai si tu parerea ta pe care ti-o respect. Si ca intotdeauna adevarul e undeva la mijloc. Fiecare isi alege masina, motorizarea, modelul in functie de buget si de preferinte.
                                Last edited by florineasca; 10-15-2008, 21:30 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF