Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Anvelopele m+s se pot folosi in orice anotimp?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by nykolas79 View Post
    Am gasit unicul importator de anvelope Nokian, m-am interesat si m-au asigurat ca pot sa le folosesc si vara fara probleme, deci vom vedea cum se comporta in conditii de vara.

    Site-ul producatorului nu te-a convins? Trebuia sa cauti importatorul sa intrebi daca merg si vara?
    Ce te faceai daca spunea ca nu merg si ca trebuie sa cumperi altele? Dupa cine te luai?
    Mercedes CL 200 Kompressor
    Mercedes C 180 Kompressor

    Diamonds are forever. Mercedes-Benz is working on it.

    Comment


    • #17
      Nu l-am cautat express, am un amic care este prieten cu patronul care se ocupa cu acest tip de anvelope. Oricum ma luam dupa ce apare pe siteul producatorului.
      ____________
      W 201 190D
      W 202 C180 fosta masina

      Comment


      • #18
        Ti-am mai spus si ti-o repet.Daca nu mergi tare cu masina (adica 200km/h),ceea ce e putin probabil folosestele vara fara frica.Eu cu coaja mea merg pana in 160 km/h pentru ca se tureaza de dracii o ia si consuma cat un tanc cu senile.
        Asa ca nu mai baga banii in cauciucuri de vara decat daca esti fraier.oricum compozitia la cele de iarna e mai buna decat la cele de vara normale.

        Comment


        • #19
          Nu are nici o importanta daca mergi sau nu tare cu masina. Aici intra in calcul doar indicele de viteza al anvelopei respective si nu conteaza daca sunt de vara , iarna sau all seasons.
          Daca vrei siguranta maxima la franare pe timp de vara si o aderenta cat mai buna da banii pe un set de anvelope de vara pentru ca 4-5 metri la o distanta de franare pot conta enorm.
          De obicei anvelopele pentru toate anotimpurile se folosesc in tarile unde clima nu se schimba cu pana la 60 grade C de iarna pana vara .

          Comment


          • #20
            Depinde de nr de km care ii faci pe an, daca nu depasesti 20-25 de mii e ok cu alea de iarna. Garantat la un mers la limita sau in situatii critice un cauciuc de iarna nu va da ac randament ca si unul de vara (Vara). Pe masina tatalui meu, o kia ceed ,(am scris intentionat cu litera mica) are doar pneuri de iarna <=> pana la viteza de 150-160 nu prea faci diferenta. Dar peste ac viteza diferentele sant usor sesizabile, avand ca termen de comparatie pneurile vechi , Michelin energy. In concluzie daca ai un stil de condus mia linistit, nu te dau banii afara din casa, nu ai spatiu de depozitare , si faci putini km pe an... eu zic sa o tii numai pe cauciucuri de iarna. Eu am o BESTIE cu 75 de cai cu care voi face cam 30000 km pe an si nu intentionez sa o incalt cu pneuri de vara. In speranta ca ti-am putut fi de folos iti doresc mii de km fara probleme

            P.s: Acesta este primul meu post pe acest forum si beau o bere calda in cinstea lui popeye_pmm care mi-a activat useru
            Cine se scoala de dimineata ... doarme mai putin
            W202 2.0 diesel

            Comment


            • #21
              Discutia vad ca este despre anvelope nu despre C-clase asa ca s-a mutat unde trebuia...
              nykolas79 te rog sa ai grija pe viitor unde postezi un nou thread.

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF