Am achizitionat si sinstalat o alarma Viper 5900 SST pe un w124 2.5 td din 1995. Alarma are si functie de pornire a motorului de la distanta, pentru a incalzi/raci interiorul masinii inainte de a te urca la bord.
Am instalat-o la Varna, pentru ca aici locuiesc. Problema e ca pe partea de comunicare cu mecanicii, nevasta-mea e pe post de translator, si aici apar mici probleme, avand in vedere ca nu stie mai nimic despre masini. Am un pic de furca cu alarma asta, si m-am gandit sa intreb aici.
Problema e ca pornirea de la distanta functioneaza, in principiu. Doar ca dimineata, cand motorul e rece, ii dau comanda de pornire, motorul porneste, si se opreste dupa aprox. 10 secunde. Cand motorul e cald, porneste si ramane pornit fara probleme. Deci exact cand am nevoie de functia asta, nu functioneaza cum trebuie
Mecanicul a zis ceva de genul cum ca alarma ar avea un senzor care daca simte ca bateria nu e suficient de incarcata, opreste motorul. Nu prea are sens, ma gandesc ca daca bateria era problema, nu pornea deloc. Din cates stiu eu, chiar si cu motorul la relanti, bateria nu mai da curent nimanui. Sau nu e asa?
Ma rog, am incarcat bateria vreo 14 ore, am pus-o pe masina azi dimineata, si la fel, motorul s-a oprit dupa 10 secunde.
Are cineva idee cum as putea rezolva treaba asta?
Multumesc anticipat.
Am instalat-o la Varna, pentru ca aici locuiesc. Problema e ca pe partea de comunicare cu mecanicii, nevasta-mea e pe post de translator, si aici apar mici probleme, avand in vedere ca nu stie mai nimic despre masini. Am un pic de furca cu alarma asta, si m-am gandit sa intreb aici.
Problema e ca pornirea de la distanta functioneaza, in principiu. Doar ca dimineata, cand motorul e rece, ii dau comanda de pornire, motorul porneste, si se opreste dupa aprox. 10 secunde. Cand motorul e cald, porneste si ramane pornit fara probleme. Deci exact cand am nevoie de functia asta, nu functioneaza cum trebuie
Mecanicul a zis ceva de genul cum ca alarma ar avea un senzor care daca simte ca bateria nu e suficient de incarcata, opreste motorul. Nu prea are sens, ma gandesc ca daca bateria era problema, nu pornea deloc. Din cates stiu eu, chiar si cu motorul la relanti, bateria nu mai da curent nimanui. Sau nu e asa?
Ma rog, am incarcat bateria vreo 14 ore, am pus-o pe masina azi dimineata, si la fel, motorul s-a oprit dupa 10 secunde.
Are cineva idee cum as putea rezolva treaba asta?
Multumesc anticipat.
Comment