Ultimul model produs in colaborare cu cei de la McLaren intr-o editie limitata de doar 75 de exemplare va fi prezentat publicului la Salonul Auto de la Detroit 2009.Contra sumei deloc modeste in actualele conditii economice de 750.000 euro Mercedes ofera un motor V8 de 5.5 L si o cutie de viteze in 5 trepte automatica preluata de la modelul 722 adapostite de o caroserie construita integral din fibra de carbon,sasiul ramand acelasi.Viteza maxima declarata este de 350 km/h iar prima suta de kilometri la ora poate fi atinsa in 3.5 secunde.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Mercedes SLR Stirling Moss
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
-
-
1: Nu`mi place designu...nu mai e SLR
2: Cate muste iti iei in gat pe la 300km/h cu asta?))
Ceva nu e bine cu masina asta.E nepotrivita.RAU.Nu mai e SLR.Nu mai e MERCEDES.E o tiganie,o replica(daca pot spune asa).Masina pt snobi.LIMITED EDITION))
1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
Si o panarama de scuter
Comment
-
re...
Attached Files- mercedes-mclaren-slr-stirling-moss.jpg (284.8 KB, 20 views)
- mercedes-mclaren-slr-stirling-moss_3.jpg (346.5 KB, 15 views)
- mercedes-mclaren-slr-stirling-moss_4.jpg (264.2 KB, 10 views)
- mercedes-mclaren-slr-stirling-moss_5.jpg (312.3 KB, 11 views)
- mercedes-mclaren-slr-stirling-moss_6.jpg (409.0 KB, 19 views)
- mercedes-mclaren-slr-stirling-moss-in-detroit.jpg (275.8 KB, 14 views)
- mercedes-mclaren-slr-stirling-moss-in-detroit_1.jpg (229.3 KB, 10 views)
- mercedes-mclaren-slr-stirling-moss-in-detroit_2.jpg (199.7 KB, 9 views)
Te uiti...iti place...iti doresti dar n-ai ce face...Traiesti cu speranta si mori cu regretul...
Comment
-
Originally posted by mezzo View Post1: Nu`mi place designu...nu mai e SLR
2: Cate muste iti iei in gat pe la 300km/h cu asta?))
Ceva nu e bine cu masina asta.E nepotrivita.RAU.Nu mai e SLR.Nu mai e MERCEDES.E o tiganie,o replica(daca pot spune asa).Masina pt snobi.LIMITED EDITION))
Mie imi place. Fara parbriz cred ca ofera niste senzatii unice pe la 300-350 kmh....mai ceva ca pe motor....
E cam o masina de F1 pentru sosea si cu 2 locuri.....merita milionu !Last edited by VLADD; 01-11-2009, 23:23 PM.
Comment
-
Originally posted by vladruse View PostE masina de circuit mai mult nu de sosea......ca nici Stirling Moss n-a fost sofer de autobuz.......cred ca-i recomandat sa porti casca daca iesi la plimbare cu ea.
Mie imi place. Fara parbriz cred ca ofera niste senzatii unice pe la 300-350 kmh....mai ceva ca pe motor....
E cam o masina de F1 pentru sosea si cu 2 locuri.....merita milionu !
Comment
-
Din descriere am inteles ca se vor face 75 de bucati.....probabil omologate pentru strada....?
Atunci mi se pare o realizare foarte frumoasa pentru Mercedes. Ferrari a incercat sa aduca un bolid F1 sub forma de masina de strada cu superbul F50.....asa ca initiativa cu SLR Stirlig Moss e laudabila. De altfel reproduce masina acestuia din vremurile trecute...
Comment
-
Originally posted by cipa View PostCLAR masina de circuit... sincer e ceva interesant, e frumos designu` dar nu poate cumpara oricine asa ceva decat pt. propria colectie... unde sa iesi cu asa ceva pe strada... la fel cum unii au masini de F1 si indy si le aduc doar la expozitii ... cred ca acolo ar fi locul ei la expozitie... si bineinteles pe circuit
Comment
-
Mai pun niste detalii preluate de pe www.autos.yahoo.com :
2010 Mercedes-Benz SLR Stirling Moss
On Sale: June 2009
Expected Pricing: $1,000,000
Intrigued by the Mercedes-Benz SLR Stirling Moss? You can't buy one unless you already own one of the other SLR models, even if you have a spare $1,000,000 burning a hole in your pocket.
The SLR Stirling Moss is the last in a line of big, mega-performance Mercedes SLR sports cars developed with the McLaren Formula One race team and first introduced in 2004. Exactly 75 copies of the SLR Stirling Moss will be built between June and December 2009, when all SLR production ceases.
This SLR is a tribute to renowned British race driver Stirling Moss, who famously won the 1955 Mille Miglia race in Italy in the original Mercedes 300 SLR, in what remains a record time. Yet the SLR Stirling Moss is as much a reward for loyal Mercedes customers. Only those who have purchased previous SLR models (for a minimum of $495,000) will be offered a chance to buy the new SLR Stirling Moss.
The Stirling Moss is what's known as a speedster, though it is almost deliberately cartoon-ish in its exaggerated, arrow-shaped styling. Speedsters typically dispense with most of the windscreen, and with the roof entirely. The Stirling Moss will be equipped with two wind deflectors, less than an inch in height, strategically shaped to direct airflow away from its occupants' faces. It will also come with hard tonneau covers that can be placed over the cockpit opening or stored in the trunk. That for the passenger side can be used when the car is driven, though of course the driver's side tonneau can be installed only when the car is parked.
The Stirling Moss body and chassis are fashioned almost entirely from carbon fiber, which is formed in large ovens at extreme temperatures. Carbon fiber is much lighter than most metals, yet it's incredibly stiff, and it offers outstanding crash protection properties. The car is sculpted with a long hood, short rear overhang and functioning air scoops inside the bars that provide rollover protection. Its high, deep side skirts require side doors that swing upward in front, rather than outward like the typical car door.
Inside, the SLR Stirling Moss is an exercise in minimalism. Most of the exposed surfaces are polished carbon fiber, with a bit of aluminum trim and rugged leather on the seats. Those seats adjust manually, to forgo the weight added by electric motors, and there is no radio, telephone or phone interface included. Each car will have an aluminum plaque engraved with its number and Stirling Moss's autograph, next to the gear selector on the console.
Under its long, arrowhead hood, the SLR Stirling Moss has a supercharged, 5.5-liter V8 hand built by Mercedes' AMG performance division. The engine generates 650 horsepower and about 605 pound-feet of torque. Power flows to the rear wheels through a heavy-duty five-speed automatic transmission that can be shifted manually.
So equipped, the SLR squirts from a stop to 60 mph in about 3.2 seconds, with an unrestricted top speed of 217 mph. Of course, a driver shouldn't expect more than about 12 mpg traveling at a snail-like 75 mph.
Buyers who haven't purchased one of the 1500 SLRs already produced won't have a shot at the Stirling Moss; those who do have a chance to buy one may have to go to Europe to do so. It isn't clear at this point whether Mercedes will be able to certify the Stirling Moss for sale in North America without modifying the tiny wind deflectors, and it has no intention of doing so.
The SLR Stirling Moss has already been priced at 750,000 Euros. At current exchange rates, that translates to slightly more than $1 million.
Comment
Comment