Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce consum are Mercedes-ul vostru?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E 320 4matic din 2001
    14 - 16 urban
    8,8 (mers economic) - 10,5 extraurban

    Comment


    • W211 2005 3.0 cdi

      Am pus doua poze. Astept pareri. Prima valoare exclude bucurestiul.

      Toate bune.
      Attached Files
      Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

      Comment


      • Ieri consum balenosaurus cu metoda plin-plin,ciclu extraurban,fara autostrada,9 l la 100km.....

        Comment


        • Ieri consum balenosaurus cu metoda plin-plin,ciclu extraurban,fara autostrada,9 l la 100km.....ocazie cu care am descoperit ca poseda senzor de ploaie si parameterlenkung.

          Comment


          • parameterlenkung=?
            Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

            Comment


            • Originally posted by valentinion View Post
              parameterlenkung=?


              Mai pe romaneste: directie servo-asistata variabila! La viteze mici ai nevoie de mai multa putere ca sa intorci volanul iar odata cu cresterea vitezei aceasta scade proportional. Acest sistem ajusteaza aceasta puetre in functie de viteza!

              Sa ma corecteze cineva daca nu este corect!
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 500SE Lapis Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • Cred ca ai vrut sa zici la viteze mici ai nevoie de mai putina putere ca sa intorci volanul iar odata cu cresterea vitezei forta necesara invartirii volanului creste proportional.
                W208 CLK200Kompressor 722.6 Avantgarde Designo
                W163 ML 55 AMG 2001
                W163 ML 55 AMG 2002
                W164 ML 320 CDI
                W251 R350

                Comment


                • Originally posted by bassfreak View Post
                  Cred ca ai vrut sa zici la viteze mici ai nevoie de mai putina putere ca sa intorci volanul iar odata cu cresterea vitezei forta necesara invartirii volanului creste proportional.

                  Nu m-ai inteles dar principiul de functionare vad ca il intelegi!

                  Incearca sa rotesti volanul la 1 km/h sa vezi cat efort iti ia si vezi la , sa zicem, 50 km/h...

                  La viteza mica ai nevoie de forta mai mare sa-l intorci iar la viteze mai mari intorci volanul si cu un deget...Isn`t it?

                  Sau poate nu stiu eu bine?
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 500SE Lapis Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • Nu stiu ce inseamna parameterlenkung dar in legatura cu viteza si rotatia volanului Dan500se are dreptate.Cel mai usor se observa pe o masina care nu are servodirectie si daca vrei sa iti recomand o masina pe care sa vezi ca nu prea poti de pe loc sa intorci volanul e Aro.Trebuie sa incepi sa te deplasezi ca sa poti invarti altfel rotile nefiind foarte elastice trag volanul inapoi spre pozitia din care ai inceput sa rotesti.
                    Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

                    Comment


                    • Originally posted by mibotto View Post
                      ...iti recomand o masina pe care sa vezi ca nu prea poti de pe loc sa intorci volanul e Aro...
                      Ce sa mai zicem atunci de un tractor...? Dar nici cu Dacia nu imi este rusine!
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 500SE Lapis Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • La dacie oricum e bine dar la aro am observat cum se iese dintr-o parcare cu vreo 10 miscari ca nu puteai sa intorci volanul decat cand il miscai si puteai sa deplasezi masina cate 20-30 centimetri..Acuma depinde mult si de alti factori si mai ales marimea volanului,adica la un vw transporter vechi te jucai cu volanul dar iti crestea barba pana il intorceai o tura.
                        Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

                        Comment


                        • Originally posted by dan500se View Post
                          http://www.autoversicherung-online.i...rameterlenkung

                          Mai pe romaneste: directie servo-asistata variabila! La viteze mici ai nevoie de mai multa putere ca sa intorci volanul iar odata cu cresterea vitezei aceasta scade proportional. Acest sistem ajusteaza aceasta puetre in functie de viteza!

                          Sa ma corecteze cineva daca nu este corect!
                          Eu stiam ca odata cu cresterea vitezei creste si fortza cu care trebuie sa tragi de covrig pt ca la 150 /ora daca tragi brusc de volan si merge usor ajungi in balarii ,posibil sa ma insel ...

                          Comment


                          • Originally posted by papini View Post
                            Eu stiam ca odata cu cresterea vitezei creste si fortza cu care trebuie sa tragi de covrig pt ca la 150 /ora daca tragi brusc de volan si merge usor ajungi in balarii ,posibil sa ma insel ...
                            Propun sa facem un topic pe tema asta...Poate cineva astfel ne va edifica!


                            L.E. S-a facut...am deschis un topic cu aceasta tema!
                            Last edited by dan500se; 03-09-2010, 09:17 AM.
                            W123 280E Blue Green Metallic

                            W126 280SE Champagne Metallic
                            W126 280SE Black Blue Metallic
                            W126 500SE Lapis Blue Metallic
                            W126 500SE Midnight Dark Blue

                            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                            Comment


                            • Salut!

                              Am eu impresia sau E240-ul meu consuma prea mult? Adica: motorul e de 2597 cmc (nu inteleg de ce nu l-au numit E260, ma rog), e V6, si la drum lung nu am vazut niciodata sa scada sub 9, taicamiu povestise de un 8,9 acum ceva ani ...Am vazut E270-uri sau E320 care aveau mici recorduri de 8-8,5... In oras imi mananca ~ 12,5-14 l, in functie de trafic. Deasemenea am observat ca dupa prima pornire dupa care o las sa zaca putin la relanti consumul masinii "creste de nu se mai opreste", spre 25-30 etc. . Multumesc!
                              Last edited by vladi_ivans; 03-09-2010, 19:14 PM.
                              Oo==oO

                              Comment


                              • Originally posted by vladi_ivans View Post
                                Salut!

                                Am eu impresia sau E240-ul meu consuma prea mult? Adica: motorul e de 2597 cmc (nu inteleg de ce nu l-au numit E260, ma rog), e V6, si la drum lung nu am vazut niciodata sa scada sub 9, taicamiu povestise de un 8,9 acum ceva ani ...Am vazut E270-uri sau E320 care aveau mici recorduri de 8-8,5... In oras imi mananca ~ 12,5-14 l, in functie de trafic. Deasemenea am observat ca dupa prima pornire dupa care o las sa zaca putin la relanti consumul masinii "creste de nu se mai opreste", spre 25-30 etc. . Multumesc!
                                În afară cred că ai consum cam mare (cine știe de vreo sondă, debitmetru sau altele care fac figuri), dar în oraș pare decent. După ce am schimbat o sondă și debitmetrul, acu' vreo 1 an și ceva, mi'a scazut consumul afara de la 12 la 10 (același stil de condus), iar în oraș n'am remarcat diferențe.

                                Cât despre consumurile alea enorme afișate, pe vremea asta la mine, când pornesc motorul, stă între 35 și 38, fac 2 km și scade și la jumătate (18 la mine e consum mediu de oraș). Am văzut și la Bora "tedi" de 90 de cai consumuri de 99.9% (am stat prin 2003 la ceva Tuning show, la Oradea la aeroport, în aglomerație, la o coadă de mașini unde am parcurs distanța de 800m în 33 de minute)

                                Fiind calculată media, cred că sunt relevante acele consumuri calculate pe o distanță parcursă de cel puțin 7-8 km.
                                Last edited by petrut; 03-09-2010, 19:48 PM.
                                driving sideways is better

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF