Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfaturi Tehnice Mercedes G 300GD

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi Tehnice Mercedes G 300GD

    Salut! Am nevoie de ajutorul colegilor cu ceva cunostinte de mecanica.Pe scurt: Am avut un noroc chior.Am fost trimis intr-o deplasare cu avionul firmei si ce am descoperit in hala unde era avionul parcat?Un Mercedes G 300GD suspendat pe capre,prafuit,vai de el.Ma apropiu,ma uit mai bine...arata ca scos din fabrica...Il intreb pe pilot ce e cu masina si imi spune ca sta acolo de 16 ani !!!!! Crede ca o vor arunca la gunoi,ca nu se intereseaza nimeni de ea.Fac ochii mari,si ca romanul ii spun ca o vreau eu daca e de pomana .Imi spune ca vorbeste cu proprietarul ( proprietarul firmei constructoare de avioane ) si ma suna.De prisos sa va spun ca nu am dormit vreo 6 nopti.Ma suna pilotul si imi da nr sa il sun direct pe ala...Sun,ala ca nu stie cat sa ceara,ca si uitase de masina,etc...Pe scurt,am cumparat-o cu !!!!! 2 5 0 0 euro !!!! . E din 1985,diesel, 3 blocari de diferentiale,scaune electrice,servo, 60.000 km cu carte service.In hala unde stau avioanele cu reactie e temperatura si umiditate constanta,asa se explica starea impecabila.Am primit si un set nou de cauciucuri,cumparat de 2 ani,dar nemontat pe masina.
    Asaaaa.Gata introducerea,urmeaza intrebarile: Ce trebuie sa fac inainte sa o pornesc?Ma gandesc sa schimb filtrele,uleiurile din motor,cutie,diferentiale,lichidul de frana,de racire....Ce ar mai fi de facut?
    Pe el este motorul de 3000cmc in 5 cilindri,care e montat si pe W123 "Cobra".
    Atasez ceva poze cu noua mea iubita :
    Va multumesc anticipat pentru sfaturi,daca am postat gresit,rog moderatorii sa mute topicul.
    Attached Files
    Last edited by ovidiu_sb; 07-22-2008, 19:39 PM.

  • #2
    Multumiri

    Nu am postat ca sa ma laud ci pentru ca asteptam ceva sfaturi din partea colegilor de forum.Se pare ca din cei 45 de membri care au citit topicul pana la aceasta ora,nici unul nu a stiut sau a vrut sa ma ajute.Multumesc frumos,ma scuzati de deranj si rog moderatorii sa inchida topicul.
    O zi buna tuturor!

    Comment


    • #3
      Ma coleg masina e super, si mai e si chilipir, faina, daca a stat in hala cum zici tu, ii dai cheie si gata, filtrele si uleiu le schimbi pe urma!
      W110-2.0 D 1966
      W115-2.0 D 1971
      W123-2.4 D 1982

      Comment


      • #4
        mergi cu ea cateva zile si dupa aia uita-te cum arata uleiul.....dc ti se pare k e ceva in neregula cu el schimba-l.....in rest nu cred k trebuie sa schimbi vreo ceva.....

        pune si niste poze cu motorul....
        Last edited by florineasca; 08-09-2008, 08:21 AM.

        Comment


        • #5
          Iti dau eu 3000 euro pe ea :P Felicitari pt. masina! Eu zic sa schimbi uleiul filtrele si porneste`o si vezi cum merge... nu cred ca are rost sa mai schimbi altceva la ea pana nu faci un test drive sa vezi daca bate ceva sau e altceva in neregula cu ea!

          Comment


          • #6
            Pai ai dat 2500euro pe ea si inca n-ai pornit-o???

            Ca sa ii schimbi uleiul oricum trebuie sa fie motorul cald asa ca da-i bataie.

            Daca nu s-a folosit de mult timp inseamna ca are TUV-ul expirat (verificarea tehnica) asa ca va trebui sa revizuesti si franele ca sa treaca testul.

            Cat costa inscrisul pentru un 3000 cc Non-euro?

            Comment


            • #7
              O sa incep cu o scurta povestioare: nu stiu cati dintre cei de pe forum au obsevat ca in perioada ~1997 - 2004 in intersectia de la Diham, pe diagonala cu fostul sherriff's, a stat parcat un BMW 728 din 1982; acea masina i-am aratat-o unui prieten in aprilie 2004 si am inceput cautarile proprietarului. In aproximativ 1 saptama masina o cumparase acest prieten. Nu cred ca mai trebuie sa va spun ca in acea perioada masina nu a fost pornita...ne-am "inarmat" cu bateria de la masina mea si cu 200 ml de benzina si in 5 minute masina a pornit: am invartit motorul pana a facut presiune de ulei(s-a stins becul in bord), am pus la loc fisa centrala si cu putina benzina in galerie a pornit si mers regulat la a 3-a cheie. Primul drum a fost la service-ul de peste drum unde am schimbat filetrele(aer+ulei) si uleiul motor si cutie viteze(cutie automata) si bice nene.... TOTUL a functionat pe masina de la prima cheie(ABS, servo motoare bord, clapete bord, instalatia electrica, geamurile electrice, oglinzile electrice, etc)....cat timp a tinut prietenul acesta masina(~8 luni) a schimbat doar pompa de benzina(120 roni - SH). Ca un sfat personal pentru tine: scoatei bujiile si pune putin ulei in capul pistoanelor, inainte de prima cheie si verifica franele, in rest masina ta e oricum tanc, deci nu prea cred ca o sa ai probleme(electric, cutie viteze, diferentia). Spor...

              Comment


              • #8
                Salutari tuturor!
                Pana acum am facut urmatoarele:
                Am demontat baia de ulei,am golit-o si am spalat-o, si am montat-o la loc ( cu garnitura noua).Am schimbat filtrul de ulei,de aer si filtrele de motorina.Am cumparat baterie noua ( Bosch Silver 95 Ah ).Am scos toata motoria veche si am bagat alta buna.In plan mai am sa schimb lichidul de frana,lichidul de racire.

                DAR NU PORNESTE!

                Am dat la pompa de mana sa bage motorina si am incercat-nimic,am desfacut un injector sa vad daca ajunge motorina la el si am dat la cheie-nu ajunge.I-am dat cu spray de pornire in galerie-se chinuie,dar nu reuseste.Am incercat sa o trag,dar nu intra in viteza decat foarte greu.Cred ca ambreajul nu actioneaza destul. Ce ma sfatuiti?Nu sunt chiar profan,in tinerete am avut W116,apoi W123, apoi acum vreo 10 ani W201.Masina de servici am un ML 430 si cand am noroc,mai prind si R-Class-ul patronului.Asa ca,pentru mine...sau Mercedes sau nimic.Dar nu mai stiu ce sa fac!!!
                Mai vreau sa mentionez ca pe masina este motorul diesel de 3000 cmc de pe Mercedesul W123 Cobra.
                Am urmatoarele intrebari:

                1. Se poate ca noul filtru de motorina sa se fi infundat cu motorina aia veche ce mai era pe conducta pana la rezervor?
                2. Se poate sa fie blocata pompa de injectie?Cum pot controla?
                3. Valva hidraulica de pe pompa de injectie poate sa fie blocata?Ce pot sa ii fac?
                4. Ce alte cauze ( mecanice,electrice,hidraulice ar mai putea fi de nu porneste?
                5. La ambreaj,exista un reglaj,ceva?Lichidul de frana e la nivel.Unde se aeriseste?
                6. Franele se aerisesc cu motorul pornit,sau pot sa fac asta si acum?Am pe fata 3 suruburi de aerisire pe fiecare etrier.
                7. La grup trebuie sa schimb uleiul?Dar la diferentiale?


                Stiu ca sunt cam multe intrebari,dar m-ar bucura fiecare raspuns.Si ca sa dau si eu niste raspunsuri: Masina nu va fi inmatriculata in RO ca taxa lui tariceanu ( scris intentionat cu litere mici) ar fi vreo 6.000.Poate daca ii pun un catalizator.Nu mai are TÜV ( verificare) si ASU ( testul de gaze),dar dupa ce o pun la punct,o sa i le fac.Daca o inscriu in Germania platesc cam 100 euro pe luna impozit +asigurare.Merita, vand in vedere ca o sa o folosesc doar in concediu,cand vin in tara.Si mai ales,e o pasiune,si stiti si voi ca atunci nu are pret!
                Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!

                Comment


                • #9
                  Uleiurile, lichidul de frana si/sau ambreaj trebuiesc musai schimbate... nu mai sta pe ganduri. Cat despre motorina... curata conductele de la rezervor spre motor + o curatare a rezervorului, ca nu strica; e posibil sa fi avut apa in rezervor....cat despre spray-ul de pornire eu stiam ca in atunci cand "ii dai" o cam ia din loc motorul, chit ca nu are motorina, nu ca se chinuie...daca ai la indemana un manometru poti verifica si compresia pe pistoane. Ai pus cateva picaturi de ulei in capul pistoanelor, inainte de pornire, face minuni.

                  P.S.: o metoda simpla de a verifica daca pompa de injectie functioneaza este sa ii scoti o conducta si actionezi electromotorul, ar trubui sa vin motorina pe acolo.
                  Last edited by Tossi; 08-11-2008, 12:18 PM.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF