Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Presiune ulei la Mercedes-urile mai vechi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Presiune ulei la Mercedes-urile mai vechi

    Cam cum ar trebui sa arate presiunea de ulei la un benzinar ? In principiu ma intereseaza la W126, dar vorbim generic de benzinare aici. Mai concret la cat ar trebui sa stea acul la relanti ? 1/2/3

  • #2
    Mie la ambele imi sta la 3. Cam tot timpul.
    1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
    1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
    dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

    Comment


    • #3
      Deci si la relanti sta acul la 3. Ce turatie are motorul cald la relanti la tine. Intreb pentru ca la mine cand e cald motorul si sta la relanti, turatia e de 550-600 si presiunea de ulei scade sub 3. La cea mai usoara turare urca la 3, dar strict la relanti cu motorul cald se duce pe la 2.

      Comment


      • #4
        Normal la cald trebuie sa stea in jur de 2 (indicatorul din bord este racordat la motor printr-o teava prin care trece ulei si fiind mai '' gros'' ,cand este rece iti indica presiune 3 )

        Comment


        • #5
          Originally posted by cristi nastase View Post
          Normal la cald trebuie sa stea in jur de 2 (indicatorul din bord este racordat la motor printr-o teava prin care trece ulei si fiind mai '' gros'' ,cand este rece iti indica presiune 3 )
          Uleiul trebuie sa stea la maxim cald si rece. Rece e mai vascos si presiunea mai mare. Daca scade dupa ce se incalzeste insemna un singur lucru: cuzinetzi uzati!
          http://www.caesaralexandru.wordpress.com

          Comment


          • #6
            Originally posted by Demiurgos View Post
            Uleiul trebuie sa stea la maxim cald si rece. Rece e mai vascos si presiunea mai mare. Daca scade dupa ce se incalzeste insemna un singur lucru: cuzinetzi uzati!
            Trebuie sa stea la maxim cand mergi cu ea... ia las`o vre`o 2 ore pornita fara s`o muti din loc (adica la relanti) si vezi pana la cat scade... atunci iti dai seama daca motoru` e ratat sau mai duce... cel putin la diesel`ache daca nu scade de 2 e buna treaba... si din cate stiu eu la benzinar tot pe acolo 2 2.3....
            Last edited by cipa; 01-02-2009, 13:41 PM.

            Comment


            • #7
              S-a mai discutat pe undeva subiectul, dar nu mai gasesc exact unde... Conform manualelor, cu motor cald la ralanti orice presiune peste 0.7 e buna, si la diesel si la benzina. Presiunea cit mai ridicata la cald indica starea generala buna a ansamblului de lagare al motorului. A nu se confunda, la diesel, presiunea uleiului cu compresia... multa lume face gresheala asta. Exista motoare cu compresie zdravana, dar cu linie obosita. Te dezamageshte acul care scade sub o atmosfera la cald, dar motorul insista in prostia lui sa porneasca la sfert la -15. Presiunea mica nu il face mort, cel putzin la Mercedes aceste motoare pot fi exploatate ani de zile, protejate corespunzator. Adica fara sa le rupi dintzii...

              Comment


              • #8
                Originally posted by doktor4carz View Post
                S-a mai discutat pe undeva subiectul, dar nu mai gasesc exact unde...
                "Gata i-am dat prima cheie". Acolo colegul Mihnea incerca sa ma convinga ca nici o masina veche nu are presiunea de 3 la relanti cu motorul incins!
                http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                Comment


                • #9
                  N-a vazut panarama mea de Cobra verde, 200 dizel cu aer conditzionat, din '79, care scade din 3 la ralanti la 110 grade...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by doktor4carz View Post
                    N-a vazut panarama mea de Cobra verde, 200 dizel cu aer conditzionat, din '79, care scade din 3 la ralanti la 110 grade...
                    200 cu aer? Rare modele... de fapt cobrele diesel cu aer rare... sau e vre`o adaptre aeru` ala?

                    Comment


                    • #11
                      Vaz si io ultima data cand s-a postat p-aici si poate-i rasuflat. La cobra me, presiunea e la 3 bari. Rar s-a intamplat sa scada dupa drumuri lungi (200 km fara oprire) pana la 2.8 bar.
                      Motor de 124 200 dizel. Poate ati mai auzit de ea.
                      E220 cdi W210, 2001

                      E320 W210, 1997
                      C180 W202, 1994
                      W123 200D, 1978 cu inima de W124


                      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                      Comment


                      • #12
                        A dracu presiune .. La mine cand pornesc sta in 3 si coboara usor ..2.8. Merg cam 10 km si scade la 2 . Daca merg 100 KM ajungela 1 sigur aproape sub unu. Merge perfect. Cand accelerez sta in 3. La carte zice ca e ok sa stea pe la 1 cum a zis si doctoru deci nu imi fac griji.
                        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                        now - bicicleta !

                        0744 239 949

                        WEB
                        http://garajautodiag.blogspot.com

                        Comment


                        • #13
                          La Cobra mea 200D, cand e cald motorul sta la ralanti la 1.6. In mers sta la 3.
                          1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                          1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                          dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                          Comment


                          • #14
                            Hai sa bag si eu ceva... deshi am zis standardul la manual. La panarama de W124, dupa 343 de mii azi. Minim 1 jumate la hoarja totala, 1.7 la mers normal, ralanti la 6 sute de ture. Cobra lu' Preoteasa, cu care imi duc zilele, 1 jumate la cald, 1.2 aproape gen la hoarja (adica 175, cit poate...) la cam 400 de mii, cit aproximez eu ca ar avea motorul, nefiiind al mashinii de fabrica. W126 300 SE, tot a lu' sus-numitul, 1 jumate la cald, 1.3 la goneta, la cam 240 de mii incertzi...

                            Mai nou, W116 450 SEL, 1.5 la goneta, motor la pina in doua sute de mii. Asta seara. Si mai vechi, din amintiri, Cobra 300 diesel, cam 1.7 la cald, ceva goana, una galbena de CL, la vro juma de milion motorul.

                            Mai zic ? Am statistica la cerebel... Dar imi e lene, mai degraba un shpritz...

                            Si se muta... nu mai e discutzie de motoare pe benzina.

                            Era sa uit... nici unul nu a avut reparatzie la linie (cuzinetzi egal presiune....). Doar pe linga... fapt cert, confirmat de mecanicul care nu e, de fapt, mecanic, ci doar un amarit de economist.
                            Last edited by doktor4carz; 04-18-2009, 00:50 AM.

                            Comment


                            • #15
                              Eu am un 190E din `91(nu stiu ce model de caroserie e, din cate am inteles asta e treaba cu "w..." poate ma ajutati sunt fan nou Mercedes) si presiunea la rece sta la 3, iar dupa ce se incalzeste motorul la 2 si un pic.
                              Searching for something to learn ...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF