Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

De ce este Mercedes cea mai lenta masina?

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De ce este Mercedes cea mai lenta masina?

    Pt a nu fi off topic,raspund lui Orca,la un post de pe alt thread aici.
    Inainte de a-mi cumpara aceasta masina credeam sincer ca toate masinile sunt atat de rapide in functie de puterea motorului si de greutatea acestora.Nu-mi imaginam niciodata ca dintre 2 masini de aceeasi greutate si putere,una poate fi clar mai rapida decat cealalta.
    Originally posted by orca View Post
    E280 _ Benzinar _ (1997 - 1999)_2799cm3_204ps/150kW la 5700rpm_270Nm la 3000rpm_7.20 kg/ps_Top Speed 230 km/h_0-100 km/h = 8.9 sec.
    Din pacate asa este,doar 8,9 secunde.
    As vrea sa stiu si eu,de ce,aproape orice masina de aceeasi greutate cu Mercedes w210 si cu acelasi numar de cai sau chiar o idee mai putini,scoate timp mai bun de accelerarea 0-100km/h.Am mai jos exemple cu alte masini de aceeasi masa si cu cel mult cuplul si caii w210-lui 280 benzina,absolut toate sunt evident mai rapide.Poate cineva sa-mi explice cum e posibil?
    -Passat modelul 98-2005 2,8l 193cp,timp de accellerare 0-100km/h 7,8 sec.
    -Audi A6,model 96-2003,cu acelasi motor de pe passatul de mai sus,in 8,3 sec.
    -Bmw 525i,model 96-2003,motorul de 2,5 litri si 193 cp,de asemenea atinge suta in 8,1 sec.
    -Volvo s80,2,8 litri 204cp(exact motorul meu),8,2 sec...iarasi mult mai rapid si asta.
    -Jaguar S-type 2,5 litri,200cp,8,6 sec,dar de remarcat ca aceasta masina este o idee mai grea decat cele de mai sus.
    Lista poate continua si eu chiar va invit sa imi gasiti o masina,orice masina de pe acest pamant,de masa si putere apropiate cu mercedes w210 280benzina ,care sa demareze la fel sau mai lent(adica sa aiba timpul de accelerare 0-100km/h cel putin 8,9 sec).Pun pariu ca nu veti gasi niciuna,o spun cu o mare parere de rau,mercedes demareaza cel mai greu dintre toate masinile.
    Tocmai de asta eu am acum ambitia sa ii dau masinii mele atatia cai cati vor fi necesari sa manance asfaltul.Cine stie,poate cu vreo 320 de cp va reusi si ea sa demareze precum un bmw de vreo 200 de cai
    MÃREAȚA COBRA

  • #2
    Viteza... cat ,,baga,, mercedesul omului

    Ca are legatura cu viteza

    Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

    Comment


    • #3
      Pentru ca, si aici va ploua cu injuraturi dar nu imi pasa, Mercedes nu mai este cea mai buna masina de pe piata. A ramas in urma si vand masini numai prin puterea simbolului de pe capota, castigat cu ani in urma prin tehnologie si calitate. Care acum nu mai exista.

      Comment


      • #4
        O sa ploua cu bobarnaci clar, pai ma kolegu, daca mercedes a scos masinile cele mai bune in trecut care ar fi motivul pentru care nu mai e asa? de ce crezi tu ca un audi a devenit brusc din producator de conserve in producator de MASINI!? cum dovedesti tu ca mercedesul e inferior concurentei acu, in trecut concurenta era nula clar!!!
        W110-2.0 D 1966
        W115-2.0 D 1971
        W123-2.4 D 1982

        Comment


        • #5
          Originally posted by shadow View Post
          Pentru ca, si aici va ploua cu injuraturi dar nu imi pasa, Mercedes nu mai este cea mai buna masina de pe piata. A ramas in urma si vand masini numai prin puterea simbolului de pe capota, castigat cu ani in urma prin tehnologie si calitate. Care acum nu mai exista.
          Da si tu un 3 exemple documentate te rog! Ca ma intereseaza subiectul. Evident. Multumesc neinjurios, Razvan
          Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

          Comment


          • #6
            Punctisoarele de rugina si apa din portbagaj care apar la modelele E din 2001-2002.
            Vibratiile la ralanti la modelul S 320 CDI din 2008.
            Lipsa de putere, de spatiu interior in spate si plasticul inestetic de la C 180 din 2008.

            Comment


            • #7
              Originally posted by shadow View Post
              Punctisoarele de rugina si apa din portbagaj care apar la modelele E din 2001-2002.
              Vibratiile la ralanti la modelul S 320 CDI din 2008.
              Lipsa de putere, de spatiu interior in spate si plasticul inestetic de la C 180 din 2008.
              Ok, nu ai inteles. NU ti-am spus sa spui despre mercedes NUMAI ce probleme are. Compara mercedesul E din 2001 2002 cu modele similare de la alte marci, compara mercedesul S320 din 2008 cu alt modele de masini din aceeasi clasa de la alte firme. Documentat adica sa imi spui: uite mercedesul are problemele astea la clasele astea, pe cand alte marci (vw, audi, etc) la aceeasi clasa NU au nimic. Atunci o sa te privesc (citesc) cu mai multa atentie. Pana atunci imi faci impresia unui om dezamagit de mercedes care enumera pur si simplu problemele stiute de toata lumea. Vrei sa iti fac si eu o lista cu vw passat cu ce probleme sunt? Nu cred ca exista masina pe lumea asta care sa nu aiba probleme. Noi sau sehashuri. Problema, ca si la acoperisuri este data de ,,vechimea,, bradului pe piata. Nu poti spune ca mercedesul nu face masini mai bune in ansamblu decat alti producatori. Pe anumite clase poate sa ia bataie la tabla goala de la unii sau altii. Dar doar atat. Daca privesti TOATE modelele fabricate de mercedes vei observa ca multi asazisi concurenti NU au nici macar pe jumatate modele de masini pe cate are mercedesul. Sa nu mai vorbim de vechime ,,pe piata,, etc si etc. Sunt arhitect, nu ma pricep la masini, daca am gresit ceva mai sus - intelege-ma. Multumesc pentru citit. Sau nu. Razvan
              Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

              Comment


              • #8
                Originally posted by shadow View Post
                Punctisoarele de rugina si apa din portbagaj care apar la modelele E din 2001-2002.
                Vibratiile la ralanti la modelul S 320 CDI din 2008.
                Lipsa de putere, de spatiu interior in spate si plasticul inestetic de la C 180 din 2008.
                Hai sa nu exageram.
                1.Din astea 3 doar ultimul poate ramane in picioare desi in ceea ce priveste "plasticul si aspectul inestetic" este vb de gusturi care nu se discuta,iar in ce priveste puterea,la drive testul care l-am facut cu C180 K,eram 5 insi in masina si ne-a bagat in scaun inclusiv in viteza a 4-a serios.
                2.Pt clasa E din 2000-2001,cum am si eu nu o sa vezi nici un punctisor de rugina sau apa in portbagaj.Asta a fost o problema a modelelor w210 din primii ani(95-97),rezolvata apoi.
                3.Clasa S 320 cdi,ca orice alt 320 cdi,care este deci in 6 cilindri nu are NICI O VIBRATIE la ralanti.Doar 270 cdi-urile au.Crede-ma este un aspect pe care eu l-am studiat maniacal,cativa de pe forum stiu cat de obsedat sunt de aspectul asta si pot sa-ti spun clar ca,cdi-urile in 6 sau mai multi cilindri sunt exact ca si benzinarele la ralanti.
                P.S.Aveti un mare talent sa divagati de la subiect.Eu v-am intrebat din ce cauza,alte marci produc masini ce aceeasi masa si putere,dar care culmea scot cu aproape o secunde demaraj mai rapid pana in 100km/h.
                MÃREAȚA COBRA

                Comment


                • #9
                  Am inteles ce spui. Eu am crescut cu ideea ca Mercedes este o masina superioara. Nu o masina buna, ci o masina superioara! In momentul in care se incadreaza in aceeasi categorie cu celelalte masini, d.p.d.v. al fiabilitatii si al performantelor, nu mai este o masina superioara. Este doar o masina buna. Si Toyota este o masina buna si costa jumatate din pret. Mi-ar place sa fac o sinteza Mercedes versus alte marci, dar nu am timpul si resursele necesare. Pot sa zic doar ca experienta de a conduce un Mercedes 200 din 1968 nu este aceeasi cu a conduce un Mercedes 200 din secolul XX. Si ca Toyota Corolla de 1.4 diesel de 90 de cai accelereaza la fel, franeaza la fel si sta pe sosea la fel ca un C180.
                  De unde trag eu concluzia ca s-a pierdut ceva ...

                  Oricum nu vreau sa monopolizez topic-ul cu dipute legate de calitatea Mercedes.
                  Era vorba de ce Mercedes este cea mai lenta masina, iar eu, din coltul meu zic, "pentru ca nu isi mai dau silinta". Sunt la randul meu interesat sa vad si alte pareri.

                  Edit: Ionutz_ng: Nu pot sa fac altceva decat sa te contrazic daca zici ca C-ul te-a bagat in scaun.
                  Last edited by shadow; 06-23-2008, 13:12 PM.

                  Comment


                  • #10
                    M-am retras din aceasta discutie. Oficial. Fara argumente si vorbind metaforic pot spune si eu la randul meu ca mercedesul nu este pe lista mea cu cei mai buni 10 prieteni. Comparand mere cu pere, pricepandu-ne la politica si fotbal si traind in continuare in praf si printre gropi, ratand intr-un mod similar cu impotenta o calificare, etc...

                    Mai bine spunem ca Vadim Tudor este mai ,,fiabil,, decat Tariceanu.
                    Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

                    Comment


                    • #11
                      Daca consideri ca afirmatia mea e lipsita de argumente, atunci consider-o o simpla parere.
                      Vreau sa ascult si parerea ta in legatura cu "De ce este mercedes cea mai lenta masina?"
                      Last edited by shadow; 06-23-2008, 13:54 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Baieti...sa stam strimb si sa judecam drept...SHADOW are dreptate pentru ca MERCEDES este fortat sa faca fata concurentei si nu mai sunt alese solutiile cele mai fiabile ci cele mai economice.
                        Daca nu s-ar adapta la piata nu ar mai avea profit si ar deveni falimentar.
                        La inceputuri nu fcea oricine masini dar acum valorile s-au uniformizat si lupta se duce la nivel continental.

                        Am pretentia ca noi ,posesoirii de MERCEDES suntem cerebrali si putem accepta si calitatile celorlalti.
                        Tocmai am trecut printr-o experienta neplacuta pe un alt forum in care oamenii erau super injectati si indoctrinati si orice le-ai fi spus ..."masina lor era cea mai buna"

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by shadow View Post
                          Daca consideri ca afirmatia mea e lipsita de argumente, atunci consider-o o simpla parere.
                          Vreau sa ascult si parerea ta in legatura cu "De ce este mercedes cea mai lenta masina?"
                          In comparatie cu ce? Cu cine? Pune si tu 2 modele in discutie, apoi alte 2, apoi alte 2 si la sfarsit tragem o concluzie. Cu hartiile pe masa nu cu inimile. Nu ma pricep la masini asa de bine ca tine, de aceea doream sa imi spui ca ,,x,, model de la mercedes in comparatie cu ,,y,, model de la alta firma este mai prost... etc... Nu te acuz, nu te cert, etc. Spor la discutii. Prefer sa citesc decat sa ma amestec intr-o discutie care ,,nu imi apartine,, si pe care nu inteleg.
                          Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by asfalttango View Post
                            "masina lor era cea mai buna"
                            Fiecare isi lauda cea ce are!

                            Eu totusi raman la parerea ca in luat ca marca in general, Mercedes inca este cea mai buna masina...Parerea mea...

                            Cat despre faptul ca este asa de lenta...un motor de 5000 accelereaza la 100 in 7.5 sec la o caroserie de w126 de aproape doua tone!

                            Si oricum nu acceleratia conteaza ci sentimentul care il ai cand te aflii la volan!
                            W123 280E Blue Green Metallic

                            W126 280SE Champagne Metallic
                            W126 280SE Black Blue Metallic
                            W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                            W126 500SE Nautical Blue Metallic
                            W126 500SE Midnight Dark Blue

                            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by asfalttango View Post
                              Baieti...sa stam strimb si sa judecam drept...SHADOW are dreptate pentru ca MERCEDES este fortat sa faca fata concurentei si nu mai sunt alese solutiile cele mai fiabile ci cele mai economice.
                              Daca nu s-ar adapta la piata nu ar mai avea profit si ar deveni falimentar.
                              La inceputuri nu fcea oricine masini dar acum valorile s-au uniformizat si lupta se duce la nivel continental.

                              Am pretentia ca noi ,posesoirii de MERCEDES suntem cerebrali si putem accepta si calitatile celorlalti.
                              Tocmai am trecut printr-o experienta neplacuta pe un alt forum in care oamenii erau super injectati si indoctrinati si orice le-ai fi spus ..."masina lor era cea mai buna"
                              DE ACORD CU TINE! Brava! Unul din exemplele bune in acest sens sunt eu Mi-am comandat recent un passat 2008 variant pe care il astetept cu nerabdare. Consider ca masina trebuie sa o adaptezi nevoilor personale. Nu ,,nevoilor,, personale... (fortand limba romana) - ale celorlalti (uite-l si pe ala ce masina are, wow ce masina ai, mamaaa... super, etc). Asadar coleg Shadow... esti suparat pe mercedes, eu nu Inca
                              Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF