Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Lonjeroanele si rezistenta la impact frontal

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lonjeroanele si rezistenta la impact frontal

    Se spune ca din anii 70 pana in anii 90 structura de rezistenta a mercedesurilor a devenit tot mai fragila.
    Personal am observat ca dintre toate modelele anilor 70-80-90,cele mai zdravene lonjeroane le are w123,adica batranul cobran.Mai groase si decat la w126 si w116,w114-115,w124 si mai ales fata de w210,w202 si w201.Am omis w140 din aceasta comparatie pt ca nu am avut niciodata ocazia sa ii observ lonjeroanele.
    Desi la "palpare" se vede clar ca w116 si botul de cal sunt mai subtiri in lonjeroane,am inteles ca ar fi totusi mai solide la un impact frontal.
    Asta s-ar putea explica prin faptul ca nu doar lonjeroanele intervin in preluarea impactului ci si aripile,contraaripile s.a.
    Care credeti ca esti masina cu cea mai solida caroserie dintre toate cele enumerate mai sus,o masina cu maximum de siguranta in situatia in care v-ati trezi cu un nebun pe contrasens.In ce model mercedes anii 70-90 v-ati simti cel mai in siguranta?
    MÃREAȚA COBRA

  • #2
    eu zic w202. Daca nu gresesc la el au fost aplicate inventiile de "subtiere" intentionata a lonjeroanelor tocmai pentru a permite preluarea socului in cazul unor impacte frontale si pentru a lasa posibilitate motorului de a se deplasa sub masina (protejand partea frontala a habitaclului). repet...posibil sa gresesc, dar ma pun cu burta pe carte si revin. Cu siguranta asta da subiect incitant si interesant.
    felicitari pentru idee ionutz
    toate cele bune,

    Stelian

    Comment


    • #3
      Originally posted by dstelian View Post
      ...si pentru a lasa posibilitate motorului de a se deplasa sub masina
      Se vede ca nu ai avut cobra.Cand ridici capota la o cobra,te cam "izbeste" privelistea acelui tunel,facut special pt a prelua si baga motorul dedesuptul masinii in cazul unui impact.Arata cam ca o intrare in pestera muierii.
      Privind insa aceste 2 filmuletze,eu unul,as prefera cobra mai degraba decat w202

      MÃREAȚA COBRA

      Comment


      • #4
        1: c-classu s`a facut praf
        2: cobra....ia sa te uiti la primul impact frontal cum au facut capetele pasagerilor in mom impactului.
        3:e un bun subiect
        4: sa te f......t ca mi`ai aratat cum face un c`u la poc...
        Last edited by mezzo; 05-14-2008, 21:16 PM.
        1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
        2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
        Si o panarama de scuter

        Comment


        • #5
          Stai linistit ca nu e dracu chiar asa de negru.Nu conteaza cum se face botul,conteaza habitaclul,iar in C,rezista cat de cat,volanul nu se deplaseaza decat putin in spate.Daca vrei sa vezi masina naspa cu adevarat aia se cheama bmw seria 3 e36,pisicuta,sau frate-su mai vechi,ursuletul(e30 parca e ala).La pisicuta,in mom impactului,volanul se deplaseaza cu vreo 25 de cm in spate,te striveste pur si simplu intre volan si spatar.

          Adevarat ca in cobra nu prea ai amortizare,dar tocmai de aia eu am precizat o situatie mai aparte,aia in care intra unul in tine de pe contrasens si nu situatia in care tu cu viteza mare ai intra cu masina in copac sau altceva.Parerea mea este ca,cele 4 tancuri: w114-115,w123,w116 si w126,sunt cele mai safe in situatia de fata in care nu ai nevoie de cine stie ce amortizare.
          P.S.Daca te incalzeste cu ceva uite okiosul modelul pana in 98 cum face:
          MÃREAȚA COBRA

          Comment


          • #6
            lonjeroane

            vorba mea:

            frunza verde trei ardei,
            tancu'123
            pe toate le da pe spate
            mai solid nu se mai poate
            au incercat sa-l rastoarne,
            panterul i-a luat in coarne
            la marsu'nainte frate,
            de rasturnat nu se poate.
            inca una va mai spui ,
            Nu stati inaintea lui.
            ..........................................
            si iar verde si-o mimoza
            have a look stanga la poza

            steen
            Last edited by steen; 05-15-2008, 11:11 AM.

            Comment


            • #7
              W115 e cel mai solid!

              Comment


              • #8
                Originally posted by sebastian04
                testu ala cu okiosu nu e facut de euroncap e facut de un institut din america(sua) sa mai discutat in alt topic dak mashina se comporta asa nu se trecea la producerea modelelor de serie(nus povesti cu pesti dak gresesc sami iau ban -am mai vazut treba asta discutata paici)....copania aia care a facut testu cica ar fi facut ceva mashinii ca sa faca o reclama proasta mercedesului....intervenitzi dak gresesc.....
                Gresesti.Asta e realitatea legata de okiosul model 95-97.In 97 a suferit improvement iar modelul 1998 s-a comportat astfel:

                Pe pagina euroncap,pt okiosul testat in 98 si imbunatatit,se recunoaste ca mercedes a imbunatatit modelul pt a fi testat in 98 dinnou dupa ce anterior cam daduse kicks:
                "Mercedes decided to retest a modified car after the left front wheel was forced back in an initial test, rupturing the driver's footwell."
                UIte aici si pagina respectiva:
                Find Euro NCAP latest ratings for recently tested vehicles sorted by publication date, star rating and make with standard equipment or safety pack

                P.S.Bine ai revenit Steen!
                MÃREAȚA COBRA

                Comment


                • #9
                  sa fie cum zici tu...nu ma apuc sa caut topicu respectiv pt ca imi ia ceva timp nu tin minte numele sau altceva decat filmuletzu si imi aduc aminte ca era o discutie in contradictoriu...suntetzi mai batrani si mai desteptzi
                  God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

                  Comment


                  • #10
                    lonjeroane...

                    Originally posted by ionutz_ng View Post
                    Gresesti.Asta e realitatea legata de okiosul model 95-97.In 97 a suferit improvement iar modelul 1998 s-a comportat astfel:

                    Pe pagina euroncap,pt okiosul testat in 98 si imbunatatit,se recunoaste ca mercedes a imbunatatit modelul pt a fi testat in 98 dinnou dupa ce anterior cam daduse kicks:
                    "Mercedes decided to retest a modified car after the left front wheel was forced back in an initial test, rupturing the driver's footwell."
                    UIte aici si pagina respectiva:
                    Find Euro NCAP latest ratings for recently tested vehicles sorted by publication date, star rating and make with standard equipment or safety pack

                    P.S.Bine ai revenit Steen!
                    vorba mea :

                    Ionut tu esti pe felie,
                    lonjeronul se te tie
                    de la cel finut Cobran
                    care-i cel mai barosan
                    n-are grad de comparare
                    si cred ca e cel mai tare
                    asa ca sa traiesti frate
                    eu always ti-am dat dreptate
                    ...........................................
                    noi primit la constantica
                    cu rechinul si berica

                    din lirica unui koleg sincer
                    steen

                    Comment


                    • #11
                      bun bun...ai si poezie de la colegu` steen.....
                      1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                      2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                      Si o panarama de scuter

                      Comment


                      • #12
                        Koada e mai masiva baieti decat botu zic io!!! am bara din fata prinsa de un 'lonjeron' frontal transversal gros ca la dacie, de lonjeroane nu mai zic nimik!!!
                        W110-2.0 D 1966
                        W115-2.0 D 1971
                        W123-2.4 D 1982

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by pneu View Post
                          Koada e mai masiva baieti decat botu zic io!!! am bara din fata prinsa de un 'lonjeron' frontal transversal gros ca la dacie, de lonjeroane nu mai zic nimik!!!
                          Daca as fi un miliardar excentric as face un crash test cu toate masinile astea.Le-as lua si le-as busi intre ele.Chiar as fi suuuper curios sa vad ce s-ar intampla la o pupatura serioasa bot in bot intre un okios si un tanc gen 123,116,114,etc .Ambele sa vina cu cate 80-90 la ora din seunsuri opuse.
                          Ia zi koleg pneu,te oferi voluntar sa iti bagi coada la un test de asta?Sa iti bagi coada...si la figurat dar mai ales la propriu.
                          MÃREAȚA COBRA

                          Comment


                          • #14
                            Parerea mea vis-a-vis de siguranta ocupantilor este ca fiecare generatie a evoluat, si ca la un crash frontal intre doua generatzii Mercedes din aceeashi clasa, ocupantii generatziei mai noi au shanse mai mari.
                            Last edited by orca; 05-16-2008, 13:18 PM.
                            .. ________ ..
                            o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                            (Oo\==/oO)
                            ..U...............U.
                            Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                            http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by pneu View Post
                              Koada e mai masiva baieti decat botu zic io!!! am bara din fata prinsa de un 'lonjeron' frontal transversal gros ca la dacie, de lonjeroane nu mai zic nimik!!!

                              Da dar koada nu e proiectata sa se duca motorul dedesubt, sa ramana cabina intacta, etc. E doar mare si grea.
                              Deci rezulta in mod clar ca cea mai rezistenta masina din clasa E este botul de cal

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF