Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Maybach

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Maybach

    Am postat thread-ul aici, dar ar trebui mutat la limuzine.


    Maybach 57 sau Maybach 62?

    In ciuda dimensiunilor impunatoare, Maybach nu are un aer de parvenit, asa cum inspira limuzinele americane. La aceasta contribuie atat vopseaua in 2 nuante, care atenueaza din punct de vedere vizual imensa caroserie a masinii, cat si proportiile sale clasice (capota a motorului lunga si un spate mai scurt). In plus, Maybach 62 nu este doar un 57 prelungit, ci are si o linie a acoperisului diferita. De aceea, se poate afirma ca fiecare dintre cele doua versiuni are personalitatea sa proprie.
    Lista de optiuni este atat de lunga, incat sa calculat ca se pot realiza pana la 2.000.000 de combinatii interioare. Fiecare client poate sa isi personalizeze masina asa cum doreste, exact cum ar face interiorul unei case noi. De la cele mai ciudate culori pentru tapiteria din piele pana la furnirul vorpsit cu lac negru pentru piane, aproape totul este posibil. Au ramas clasice, fiind preluate in mare parte de la S-Klasse, aproape toate butoanele si manetele de comanda. Dupa spusele designerilor, nu a fost vorba de economie, ci doar de dorinta de a utiliza elemente care au fost deja intens studiate ca fiabilitate. Un alt avantaj ar fi ca masina iti devine familiara inca din prima clipa. Totusi, in ambianta nou creata nu se prea potrivesc instrumentele preluate practic nemodificate de la Mercedes S-Klasse.
    Greu de ales: Maybach 57 sau Maybach 62? Chiar si modelul scurt se departajeaza clar de cel mai scump reprezentant al clasei S, modelul S 600, impresia profana de mare serie fiins inlocuita de aura exemplarului individual, executat manual. Dar, in principiu, Maybach 57 ramane o limuzina de lux cu caracter conventional, spatioasa, silentioasa, puternica si mai lunga ca S-Klasse cu aproape 70 cm. In schimb, in Maybach 62 luxul este omniprezent, astfel incat nu mai vrei sa conduci singur, ci doresti sa gusti facilitatile exceptionale oferite de locurile din spate.
    Scaunele sezlong ofera un confort put si simplu unic. Suplimentar, in compartimentul frigorific din spatar sta la dispozitie pentru ocazii deosebite, sampania. Ea poate fi servita in cupe argintii ce stau foarte bine fixate chiar atunci cand soferul este nevoit sa franeze brusc, La un astfel de nivel de pret si de pretentii, climatizarea nu trebuie sa fie o problema nici pentru locurile din fata, dar nici pentru cele din spate. Asa se face ca Maybach a fost echipat standard cu doua instalatii de climatizare independente extrem de puternice, care asigura temperatura dorita. Ele sunt in stare, de exemplu, sa raceasca in decurs de cateva minute interiorul incins de soare de la 70 grade C la o temperatura agreabila de numai 2 grade C.
    Rularea intrun Maybach este un vis. Peisajele se perinda prin fata pasagerilor, iar in interior domneste linistea. Curentul de aer abia se aude, motorul scoate un usor mormait numai la acceleratia maxima, iar suspensiile si anvelopele sunt parca inexistente. De viteza cu care ruleaza masina e greu sa iti dai seama daca stai pe locurile din spate si poate de aceea, fabricantii sai au montat un viteziometru in plafon.
    Desi stau unul langa celalalt, cei doi pasageri din spate nu se pot deranja reciproc. Ei pot, fiecare separat, sa telefoneze, sa se uite la diferite programe TV, sau sa asculte muzica preferata. Toate acesetea sunt posibile datorita castilor fara fir si a celor doua monitoare fixate pe spatarele scaunelor din fata.
    Propulsarea celor 2.8 tone este asigurata de un V12 foarte puternic, dotat cu doua turbo-compresoare. Spre deosebire de alt gel de automobile, care ating si ele 100Km/h in numai 5 secunde, La Maybach, datorita greutatii, nu se simte forta de acceleratie, senzatia fiind mai degraba asemanatoare cu decolarea unui avion, decat cu demararea unui automobil. Totusi, greutatea sa devine sesizabila mai ales in virajele rapide.In acest caz, uriasul se inclina maiestuos intro parte. Suspensia Active Body Control (montata pe Mercedes S600) ar fi putut compensa acesta miscare, dar specialistii lui Maybach au optat pentru un nou tip de suspensie pneumatica, mai moale, pentru ca limuzina lor a fost gandita sa alunece pe asfalt nu sa taie virajele in ritm rapid.
    Portbagajul are o capacitate de 605 l, iar ambele versiuni au aceeasi motorizare V12 biturbo care confera un cuplu de 900 Nm.


    Model Maybach 57 Maybach 62
    Motor/cilindri V12 V12
    Cilindree (cmc) 5.513 5.513
    Putere max./turatie 550/5.250 550/5.250
    Cuplu max/turatie (CP/rpm) 900/2.300 900/2.300
    Ampatament 3.390 3.827
    Volum portbagaj 605 605
    Masa proprie (Kg) 2.735 2.855
    Acceleratie 0-100 Km/h 5.2 5.4
    Viteza maxima 250 250
    Consum mediu 15.9 15.9
    Attached Files
    Das Neueste vom Erfinder des Autos. Die neue Mercedes-Benz.

  • #2
    La aceasta intrebare numai jiji becali stie raspunsul.
    Ar fi o masina buna pentru mine, indiferent modelul. Gigi deblocheaza usa cu ranga, iar eu o leg cu lantz, ca pe botul de cal...

    Comment


    • #3
      Mie imi place foarte mult interiorul. Exteriorul nu e cine stie ce, parca sa apropie putin de S Klasse.
      http://img524.imageshack.us/img524/8...nsgalleqr3.jpg

      Comment


      • #4
        Intr-adevar, inauntru e un vis. Nu mi-ar mai trebui casa. Mi-as face si mutatia in buletin. Oricum, am mai mult loc intr-un Maybach decit in apartamentul de la bloc...

        Comment


        • #5
          Cand o sa ma fac mare....o sa-mi cumpar si eu una din asta...

          Comment


          • #6
            Dar cam cit de mare doresti sa te mai faci, tovarashu Augustin ? N-ajunge ca ai masina de 3 tone, vrei s-o ajungi din urma ?

            Comment


            • #7
              eu am stins deja banii pentru brelok-ul de la chei, mai am putin si-mi iau una, ca e sucara rau.
              Marinarul.tk
              Proud owner of C180/96

              Comment


              • #8
                Yo acu am bani sa cumpar praful care se aseaza pa Maybach -ul lu "double J".
                aaaa stai ca imi ajung si pentru noroiul de pa rotzi.
                http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

                Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

                Comment


                • #9
                  Parca un Rolls-Royce Phantom (unul din cei doi concurenti ai Maybach-ului in aceasta clasa) mi se pare mult mai atragator. Are mai multa personalitate, caracter. Probabil ca si imaginea " Becali si Ranga " m-a facut sa imi placa mult mai putin Maybach-ul. Lasand-ul pe Becali in pace, trecand la partea tehnica, Phantom-ul are un motor, tot V12 cu "doar" 450 cai, 100 mai putini fata de Maybach in ciuda unei capacitati cu peste 1 litru mai mare(6,7L). Rolls-Royce-ul are viteza limitata la 240 km/h, cu 0-100km/h in 5.9 secunde. Masa : 3050 kg.
                  Revin. Cu toate ca Phantom-ul are performante sub Maybach si dotari mai putine, sunt de parere ca la o astfel de masina se puncteaza mai mult prezenta. Diferente sunt si pe bancheta...sau mai bine zis fotoliul din spate, unde, la dotari Maybach-ul este cu mult peste Rolls, care ofera un lux englezesc.. mai simplu.. mai de gentleman fata de unul nemtesc, plin de gadget-uri. Cat despre customer care, optiuni si personalizare lucrurile stau cam la fel, poate la maybach usor mai bine. Ca design, Rolls-ul pare mai bine conturat, niste linii mai puternice, mult mai frumos in opinia mea. Ca dimensiuni, Rolls-ul se incadreaza intre 57S si 62S. Asta e parerea mea. Voi ce ziceti ? Sper sa nu continue topicul cu mesaje de genul " mi-l iau acum ".
                  Last edited by tenebris; 08-21-2007, 18:00 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Intradevar lux la modul superior, ca si design rolls-royce e mai monumental ca sa zic asa.....parerea mea! in ce priveste maibacu se putea mai bine cu siguranta.....era loc pentru ceva inedit......o interpretare retro sau ceva! nu o masina culmea cu piese luate de la S cu linia de la S samd
                    Personal daca n-am steaua cu trei colturi pe capota e rau de tot..... dar avem si variante de mercedesuri trucate mai ieftine Smartul... ...!!!
                    Poate sunt prea fixist dar prefer un mercedes pur sange cu steluta decat nustiuce sangyong cu motorizare mercedes .... e ca si cum ai avea o dacie cu sigle de mercedes roata imprejur.....
                    W110-2.0 D 1966
                    W115-2.0 D 1971
                    W123-2.4 D 1982

                    Comment


                    • #11
                      Nu maybachu e copiat dupa S. E invers

                      Comment


                      • #12
                        Sutin !, cu siguranta S-ul copiaza putin MayBach-ul. Si S-ul si MayBach-ul sint adevarate opere de arta, dorite si ravnite de "colectionari".

                        Parerea celor de pe forum-uri nici nu conteaza pt. MayBach. MayBach se adreseaza unei clientele care habar nu are ca exista forum.

                        MayBach nu e ceva nou, e un vechi brand Mercedes..., si e cit se poate de retro, si cu siguranta nu are nevoie de steaua in trei colturi. E o masina pur-sange, pacat ca sangele meu nu contine din ADN-ul celor ce-si pot permite o asemenea opera de arta.

                        In anul 1926 Karl Benz + Wihelm Maybach/[Gottlieb Daimler(mort 1900)] = Compania de astazi, mai exact ;
                        Compania Daimler-Benz AG a fost înfiinţată în 28 iunie 1926 când două companii, Benz & Cie. şi Daimler Motoren Gesellschaft (DMG), au fuzionat.
                        Fondată în 1871, Benz & Cie., a fost una dintre cele mai importante dintre companiile fondate de Karl Benz, fiind şi unul dintre cei mai vechi producători de autovehicule.
                        DMG a fost o altă companie axată pe construcţia de autovehicule, fondată de Gottlieb Daimler şi Wilhelm Maybach în 1890. În 1900, Daimler a murit, iar Maybach a părăsit compania fondată de cei doi în 1907.
                        Attached Files
                        Last edited by doktor4carz; 11-04-2007, 15:58 PM.
                        .. ________ ..
                        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                        (Oo\==/oO)
                        ..U...............U.
                        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                        Comment


                        • #13
                          MayBach va lansa o varianta cabrio

                          Maybach va prezenta la Salonul Auto din Dubai versiunea semidecapotabila a sedanului 62, botezata Landaulet.
                          Desi va fi prezentata sub forma unui concept, limuzina semi-decapotabila va exista si intr-o versiune de productie care nu va fi insa disponibila decat in 20 de exemplare, incepand cu primavara anului viitor.
                          Noul model are la baza actualul Maybach 62 dar, spre deosebire de aceasta, locurile din spate dispun de un acoperis rabatabil de tipul Landaulet, celebru in prima jumatate a secolului XX.
                          La interior nivelul de echipare va creste iar pasagerii vor beneficia de un panou de separare intre ei si sofer. Limuzina va fi alimentata de un motor V12 de 612 cai putere, regasit si pe versiunile actuale.
                          Attached Files
                          .. ________ ..
                          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                          (Oo\==/oO)
                          ..U...............U.
                          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                          Comment


                          • #15
                            Originally posted by orca View Post
                            Sutin !, cu siguranta S-ul copiaza putin MayBach-ul. Si S-ul si MayBach-ul sint adevarate opere de arta, dorite si ravnite de "colectionari".

                            Parerea celor de pe forum-uri nici nu conteaza pt. MayBach. MayBach se adreseaza unei clientele care habar nu are ca exista forum.

                            MayBach nu e ceva nou, e un vechi brand Mercedes..., si e cit se poate de retro, si cu siguranta nu are nevoie de steaua in trei colturi. E o masina pur-sange, pacat ca sangele meu nu contine din ADN-ul celor ce-si pot permite o asemenea opera de arta.

                            In anul 1926 Karl Benz + Wihelm Maybach/[Gottlieb Daimler(mort 1900)] = Compania de astazi, mai exact ;
                            Compania Daimler-Benz AG a fost înfiinţată în 28 iunie 1926 când două companii, Benz & Cie. şi Daimler Motoren Gesellschaft (DMG), au fuzionat.
                            Fondată în 1871, Benz & Cie., a fost una dintre cele mai importante dintre companiile fondate de Karl Benz, fiind şi unul dintre cei mai vechi producători de autovehicule.
                            DMG a fost o altă companie axată pe construcţia de autovehicule, fondată de Gottlieb Daimler şi Wilhelm Maybach în 1890. În 1900, Daimler a murit, iar Maybach a părăsit compania fondată de cei doi în 1907.
                            Dupa parerea mea Exelero nu prea are rival la capitolul design.Mi se pare mult mai frumos si mai bine desenat decat Bugatti Veyron!
                            Mercedes-Benz.The technology of seduction.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF