Cine a mai auzit de modelul VRC (Vario Research Car), un prototip care a fost prezentat la salonul de la Geneva in anul 1994, insa de care nu am mai aflat nimic de atunci.
Iata cateva informatii:
VRC (Vario Research Car) prezentat de Mercedes ca fiind masina cu caroserie variabila, cu care nu mai e necesar sa iti cumperi un cabrio pentru mers sub cerul liber, un brek sau un pick-up pentru carat marfa sau un coupe pentru sportivitate.
Practic, exista o caroserie de baza, care poate fi transformata pe rand in coupe, pick-up, cabrio sau brek. Operatiunea de transformare este foarte simpla, iar fiecare acoperis care se adauga cantareste intre 30 si 50 kg. ceea ce face posibil ca doi oameni sa modifice brek-ul in cabrio in cateva minute.
In cazul cabrio-ului, partea de caroserie care se adauga permite plierea completa a acoperisului textil ca la orice Mercedes deschis. Varianta coupe urmeaza linia clasica Mercedes, avand 2 usi si 4 locuri ca la E-Klasse coupe. Apare insa un amanunt important: bancheta din spate poate fi rabatata, creand un portbagaj imens, lucru neintalnit la alte coupe-uri de lux.
Modelul pick-up este primul de acest fel din gama Mercedes, fiind un utilitar in stil tipic american: 2 locuri luxoase si un spatiu pentru bicicleta, jet-sky sau snowboard.
In sfarsit, brek-ul este ceva mai deosebit fata de filozofia Mercedes. Este un brek cu doar 2 usi, genul celor de vanatoare, asemenatoare lui Aston Martin Shooting Brake. Bineinteles, el are toate facilitatile unui brek, locurile din spate putand fi rabatate total pentru incarcarea obiectelor voluminoase.
VRC este fara indoiala un vehicul al viitorului si nici interiorul nu face exceptie. Exista 2 display-uri, unul incastrat in tabloul de bord si unul pe consola centrala, pe care se afiseaza limita de viteza prescrisa sau distanta fata de vehiculul din fata.
Pentru industria automobilului si pentru Mercedes, VRC reprezinta o solutie interesanta mai ales in ceea ce priveste reducerea costurilor.
Sorry daca am aberat, dar este un articol mai vechi, dupa care nu am mai aflat nimic.
Iata cateva informatii:
VRC (Vario Research Car) prezentat de Mercedes ca fiind masina cu caroserie variabila, cu care nu mai e necesar sa iti cumperi un cabrio pentru mers sub cerul liber, un brek sau un pick-up pentru carat marfa sau un coupe pentru sportivitate.
Practic, exista o caroserie de baza, care poate fi transformata pe rand in coupe, pick-up, cabrio sau brek. Operatiunea de transformare este foarte simpla, iar fiecare acoperis care se adauga cantareste intre 30 si 50 kg. ceea ce face posibil ca doi oameni sa modifice brek-ul in cabrio in cateva minute.
In cazul cabrio-ului, partea de caroserie care se adauga permite plierea completa a acoperisului textil ca la orice Mercedes deschis. Varianta coupe urmeaza linia clasica Mercedes, avand 2 usi si 4 locuri ca la E-Klasse coupe. Apare insa un amanunt important: bancheta din spate poate fi rabatata, creand un portbagaj imens, lucru neintalnit la alte coupe-uri de lux.
Modelul pick-up este primul de acest fel din gama Mercedes, fiind un utilitar in stil tipic american: 2 locuri luxoase si un spatiu pentru bicicleta, jet-sky sau snowboard.
In sfarsit, brek-ul este ceva mai deosebit fata de filozofia Mercedes. Este un brek cu doar 2 usi, genul celor de vanatoare, asemenatoare lui Aston Martin Shooting Brake. Bineinteles, el are toate facilitatile unui brek, locurile din spate putand fi rabatate total pentru incarcarea obiectelor voluminoase.
VRC este fara indoiala un vehicul al viitorului si nici interiorul nu face exceptie. Exista 2 display-uri, unul incastrat in tabloul de bord si unul pe consola centrala, pe care se afiseaza limita de viteza prescrisa sau distanta fata de vehiculul din fata.
Pentru industria automobilului si pentru Mercedes, VRC reprezinta o solutie interesanta mai ales in ceea ce priveste reducerea costurilor.
Sorry daca am aberat, dar este un articol mai vechi, dupa care nu am mai aflat nimic.
Comment