Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Istoria acestei marci

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Istoria acestei marci

    Voi ce stiti despre cum s-a nascut aceasta masina?

    Eu stiu ca Daimler si Chrysler s-au asociat si au creat concernul Daimler-Chrysler, iar cand a fost gata si automobilul, acesta a luat numele fiicei unuia dintre ei: Mercedes.
    Astept pareri si impresii.....e o chestie draguta sa stii cum a inceput totul.

    Iar sigla Mercedes inseamna "Cei mai buni in aer, in apa si pe pamant".
    Wright?
    Das Neueste vom Erfinder des Autos. Die neue Mercedes-Benz.

  • #2
    arunca un ochi pe www.mercedes.lx.ro . e acolo o scurta istorie
    daca vrei mai mult cauta pe wikipedia. dar nu vei gasi cu mult mai mult decat pe site.

    Comment


    • #3
      Sar'na! chiar sunt niste chestii care nu le stiam. Dar numele de Mercedes, tot nu scrie de unde vine.
      Apropo.......maine ma duc la interviu la Casa Auto....tineti-mi pumnii....
      Das Neueste vom Erfinder des Autos. Die neue Mercedes-Benz.

      Comment


      • #4
        Bafta multa ! Pentru ce post ?

        Comment


        • #5
          Mercic :*pai...asistenta unui director! Eu am mai fost odata la un interviu dar m-au respins.....Acu' sper sa am mai mult noroc!
          Das Neueste vom Erfinder des Autos. Die neue Mercedes-Benz.

          Comment


          • #6
            vezi ca gasesti istoria pe site. numai ca trebuie sa dai click pe logo-ul MB.

            Comment


            • #7
              Originally posted by GTR-said View Post
              Sar'na! chiar sunt niste chestii care nu le stiam. Dar numele de Mercedes, tot nu scrie de unde vine.
              Apropo.......maine ma duc la interviu la Casa Auto....tineti-mi pumnii....
              S-ai bafta!!!
              | Anulare DPF, Anulare EGR, Chiptuning |

              Comment


              • #8
                merci mult MercedesBenz....am fost de dimineata acolo....m-a uimit ca mi-au oferit un salariu mult mai mic decat ma asteptam eu.....doar e o firma care se respecta.....te intorc pe toate partile, am fost pana acum la 5 interviuri cu tot cu asta de azi....si test de calulator, test de limbi straine.....50 de mii de intrebari care mai de care mai stupida......
                ma oftic, sunt dezamagita.
                Diseara cica ma suna sa imi dea un raspuns. Sa vedem.

                Va pup
                Das Neueste vom Erfinder des Autos. Die neue Mercedes-Benz.

                Comment


                • #9
                  Eu stiu ca Daimler si Chrysler s-au asociat si au creat concernul Daimler-Chrysler, iar cand a fost gata si automobilul, acesta a luat numele fiicei unuia dintre ei: Mercedes.
                  Cred ca te refereai la Daimler si Benz.Numele vine de la fiica unuia dintre ei pe care o chema Mercedes.
                  Daimler-Chrysler a aparut dupa anii 90.

                  Comment


                  • #10
                    era obsedat omul de numele asta. chiar si-a schimbat si el numele.
                    si in continuare numele asta continua sa obsedeze.
                    Last edited by Danny_bb; 06-02-2007, 20:30 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Originile Daimler-Benz, companie infiintata in urma unei aliante in anul 1926 dateaza de la mijlocul anilor 1880, cand Gottlieb Daimler (1834-1900) lucrand cu Wilhelm Maybach (1846-1929) si Karl Benz (1844-1929) au inventat independent automobilul propulsat de un motor cu combustie interna, in sudul Germaniei. Desi nu ii desparteau decat 100 km, nici unul din ei nu a stiut de munca celuilalt.
                      Karl Benz avea atelierul in Mannheim si a inventat "primul automobil din lume propulsat de un motor cu combustie interna" in 1885. Avea 3 roti. A primit un patent pentru automobilul sau, datat 29 ianuarie 1886, pe care l-a numit "Benz Patent Motorwagen". Printre numeroasele sale inventii, Benz si-a patentat primul motor in 1879 si a inclus in designul "intregral" al Motorwagen-ului un motor in 4 timpi, cu un singur cilindru, motor proiectat de el.
                      In 1885, Gottlieb Daimler and partenerul sau Wilhelm Maybach, lucrand in Cannstatt, Sttutgart, au primit un patent datat 29 august 1885 pentru motorul considerat prototipul motorul pe benzina modern, pe care l-au numit "grandfather clock engine".
                      Pe 8 martie 1886, Daimler a cumparat o trasura facuta de Wilhelm Wimpff & Sohn si a adaptat-o impreuna cu Maybach astfel incat sa sustina motorul, astfel dand nastere unui vehicul pentru carat propulsat de motor, cum multi realizasera deja inaintea lor. Singura diferenta consta in prezenta motorul cu ardere interna. Nici un vehicul similar nu fusese propulsat pana atunci de un asemenea motor. Acest vehicul era considerat "o trasura fara cai". Daimler si Maybach au construit mai tarziu, integral, primul automobil cu 4 roti propulsat de un motor in 4 timpi (1889). Au fondat DMG in 1890 si au vandut primul automobil in 1892.
                      Motoarele stationare au fost principala sa afacere si a inventat multe imbunatatiri pentru ele si pentru aplicatiile lor, dar Karl Benz a continuat sa-si imbunatateasca Motorwagen-ul prin cateva modele si a vandut primul automobil in 1888. Pe primul cu 4 roti l-a construit in 1921. Benz&Cie, compania fondata de inventator, a devenit nu numai primul, ci si cel mai mare producator de automobile in 1900.

                      In 1899, automobilele DMG produse la Unterturkheim (Stuttgart) au fost conduse cu succesc la curse de catre Emil Jellinek (1853-1918), un auto-entuziast si dealer de masini.. Avea numele fiicei sale, Mercedes, vopsit pe masini, pentru noroc. Dorind masini de curse mai rapide, Jellinek a grabit dezvoltarea importantului 1900 DMG, model care avea sa fie primul din seria DMG Mercedes, purtand numele fiicei sale.
                      Dupa ce a sugerat cateva specificatii de design, a promis ca va cumpara 36 din noul model DMG daca Maybach va numi noul motor se 35 cp motorul "Daimler-Mercedes". Un contract de 550 000 de marci a fost semnat pentru aceste noi modele. In cateva saptamani a contractat 36 de DMG model cu motor de 8 cp. I-a fost acordata concesiunea exlcusiva pentru vanzarea noilor automobile DMG in Austro-Ungaria, Franta, Belgia, si SUA.
                      Noul model urma sa fie numit "Mercedes 35 cp" si era un progres important in design-ul de automobile. El devenise obsedat de numele "Mecedes" si chiar si-a schimbat numele in Jellinek-Mercedes. Jellinek a fost invitat sa faca parte din consiliul de directori al DMG si a dat curs inviatiei intre anii 1901-1909 cand s-a retras din activitatile auto in favoarea intalnirilor diplomatice.
                      Schimbarea numelui a fost utila in prevenirea problemelor legale deoarece dupa moartea lui Daimler, DMG a vandut drepturile pentru numele Daimler si conceptele tehnice companiilor din strainatate.
                      Un incendiu care a devastat vechea fabrica de piane Steinway din New York, care fusese transformata pentru a produce noile modele Mercedes, a pus capat visului de a produce automobile in America.
                      Companiile rivale Daimler-Motoren-Gesellschaft (DMG) si Benz&Cie. au inceput sa coopereze in 1924 din cauza necesitailor generate de economia germana in declin de dupa Primul Razboi Mondial si s-au unit in 1926 pentru a deveni Daimler-Benz AG, care urma sa produca automobile si camioane Mercedes-Benz. Tratatul stabilea ca cele 2 companii trebuiau sa ramana unite pana in anul 2000. In timp ce se concentra pe vehicule terestre, Mercedes-Benz a construit si motoare pentru barci, avioane (civile si militare) si chiar pentru Zeppelin-e. Karl Benz moare in 1929.
                      Desi marca este celebra pentru limuzinele sale , un numar semnificativ de masini sport au fost produse. De exemplu, modelul SSK supraalimentat dezvoltat de Ferdinand Porsche. Alt model legendar a fost 300SL Gullwing din 1954 lansat la Salonul Auto de la New York.
                      Mercedes-Benz a produs insa si masini mai ieftine, in cantitati mai mari. In ultimii ani compania a produs A-Class care este relativ ieftin in comparatie cu celelalte modele. De asemenea brandul Smart care produce automobile mici destul de accesibile face parte din grupul Mercedes-Benz din anul 1994.

                      este tradus de mine din wikipedia. asa ca daca veti gasi greseli sa stiti pe cine trebuie sa trageti de urechi

                      Comment


                      • #12
                        mamaaaa Danny, cu ce ne-ai cadorisit!!!
                        Am citit post-ul tau cu interes maxim. Mai vrem post-uri asemanatoare!!!
                        Das Neueste vom Erfinder des Autos. Die neue Mercedes-Benz.

                        Comment


                        • #13
                          De asemenea, Mercedes a fost primul producator de automobile care a folosit motorul cu aprindere prin comprimare, adica dizel, pe masini de serie, Primul care a introdus Anti-Blockier-System, adica abeesu, pe masini de serie. Editez mai tirziu, acum am un W115 pe butuci demontat si nu am timp , trebuie sa fie gata pina diseara.
                          Reeditez: Au fost primii care au folosit, la pompele de injectie diesel, regulator de turatie vacuumatic, si daca nu ma insel, singurii. La fel, au ramas multi ani de zile fideli pompelor de injectie liniare, mult mai andurante. Au fost cei care au promovat utilizarea carburatoarelor tip Stromberg pe motoarele pe benzina, in anii 60, care s-au folosit cu succes timp de peste 30 de ani la motoarele 4 in linie cod M115, respectiv M102, pe caroseriile W110, W115, W123, W124, W201. Au mai folosit acest tip de carburator Jaguarul si, mai putin, Volvo( La Jaguar, cel putin, te sperii; motorul V12 de 5300 are 4(patru) Stromberguri...)Tot in anii 60, W110 Heckflosse, adica coada de rindunica, era singura cu frina de serviciu pe disc integral si cea auxiliara pe saboti separat (mai erau si Renault si altele gen care aveau frina pe disc, dar sistemul de frinare de siguranta era pe alt sistem, numai cu saboti separati nu). S-a dovedit un sistem de frinare foarte eficace, avind in vedere ca se foloseste si in ziua de azi.
                          Last edited by doktor4carz; 06-04-2007, 00:27 AM.

                          Comment


                          • #14
                            Dok, cred ca ar trebui sa-ti iei concediu vreo 5-6 luni ca sa scrii tot ce stii despre MB.

                            Comment


                            • #15
                              @GTR-said: Sa ne anunti daca te-ai angajat la Casa Auto.
                              http://img524.imageshack.us/img524/8...nsgalleqr3.jpg

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF