Originally posted by 300zxtt
View Post
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
125 de ani de inovatii Mercedes Benz
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Originally posted by 300zxtt View PostMai da-o dracului, mai e putin si scot astia ca au inventat si roata....Cum sa nu vii cu cate o soapta cand vezi niste lucruri aberante?
Să nu crezi că nu am stimă faţă de realizările celorlalte mărci ! Fiecare marcă mare şi-a amprentat logoul pe Walk of fame al industriei auto.
Off : Ştii care a fost prima lampă de iluminare a unui portbagaj ? La Trabantul Combi P601, aşa era concepută lampa de iluminare al numărului de înmatriculare pe spate, că atunci când ridicai "hayonul", portbagajul se scălda în lumină. Şi era Trabant ...Last edited by Levi; 01-29-2011, 16:29 PM.Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
W124 -> 200D
W208 CLK200 -> 2.0
W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone
Comment
-
Originally posted by adrianw140 View PostDa-ne niste exemple
Originally posted by Levi View PostNu te-am contrazis, mie-mi place "audiatur et altera pars". Am zis doar : nu la o aniversare. Pe Băse l-aş huidui de ziua lui, dar pe "nenea" Mercedes, NU !
Să nu crezi că nu am stimă faţă de realizările celorlalte mărci ! Fiecare marcă mare şi-a amprentat logoul pe Walk of fame al industriei auto.
Off : Ştii care a fost prima lampă de iluminare a unui portbagaj ? La Trabantul Combi P601, aşa era concepută lampa de iluminare al numărului de înmatriculare pe spate, că atunci când ridicai "hayonul", portbagajul se scălda în lumină. Şi era Trabant ...
Prima lampa de iluminare a fost montata de Cadillac, cu 20 de ani inaintea lui trabi. Adevarat, fiecare marca a venit cu ceva inovator, dar nu copiat sau furat de la ceilanti constructoti. si stiu ce vb acum.Last edited by 300zxtt; 01-29-2011, 18:28 PM.
Comment
-
300zxtt sincer chiar nu stiu ce cauti pe forumul asta ca nu par sa iti placa Mercedesurile. In orice topic ai avut oportunitatea ai desconsiderat aceasta marca. Toate Mercedesurile din punctul tau de vedere sunt sub celelalte masini din toate punctele de vedere si tot ce a fost aceasta firma s-a bazat pe furt. Eu chiar sunt foarte neplacut surprins ca pe un topic in care se vorbeste despre aniversarea a 125 de ani de Mercedes tu vii si arunci cu rahat.
Motoarele de la VW de care tot vorbesti poate stau bine la consum/putere dar fiabilitate 0. Spun asta pentru ca am prieten care lucreaza la reprezentanta VW si mi-a spus cat de reusite sunt aceste motoare.
Atata sunt de fiabile masinile astea pe care le tot lauzi tu incat plina ii soseaua de TDI-uri Audi si VW cu carnatzi in bota la afumat deasupra barii.
Normal ca isi permit in momentul actual cei de la grupul VAG sa investeasca mai mult in motoare si in cercetarea pentru autovehicule mai economice pentru ca in acest grup sunt reunite mai multe marci care vor urma sa imparta aceste motoare.
In ce priveste marcile japoneze cred ca de fapt te referi la Lexus ca in rest nu prea cred ca se poate vorbi despre faptul ca sunt peste Mercedes. Sau tu compari mere cu pere?
Tot vorbesti de eficienta masinilor japoneze si a altor marci. Cat consuma o trompeta deasta de masina cu motoare TDI,TSI,FSI,CaisanfsSPSI de ultima generatie si cat consuma un W124 spre exp cu motor 2.5?
Nu zic ca este cea mai buna marca. Are si BMW-ul acum niste motoare diesel foarte bune si care au un consum teribil de mic fara a face rabat de la putere, are si Lexus nite masini luxoase, elegante... fiecare are ceva aparte. Toti prietenii mei care au Golfuri si Passaturi si alte masini au fost foarte placut surprinsi cand au urcat in 124-le meu si au vazut ce frumos merge un diesel cu injectie liniara vechi de 20 de ani si cand au auzit si consumul au ramas si mai afish. Singurul inconvenient: puterea mica.
Comment
-
Cu tot respectul stimati colegi,sa terminam balacareala,ca nu din cauza asta s-a deschis acest topic.Tot respectul pentru Mercedes si pentru inovatiile aduse acestei marci.Iar in privinta colegului 300zxtt,nu inteleg ce nu ii convine,cand vine vorba despre marca Mercedes? Stimate coleg,eu urmaresc forumul de multa vreme si citesc topicurile in fiecare zi,insa am observat ca tu faci flame ori de cate ori ai ocazia. De la un membru VIP,noi ceilalti,totusi ne asteptam la altceva.....Lasand deoparte off-ul,LA MULTI ANI MERCEDES BENZ !Last edited by zsolti1981; 01-29-2011, 22:42 PM.W202 elegance / 1.8 benzina,1993
Comment
-
Originally posted by crstn_savu View Post300zxtt sincer chiar nu stiu ce cauti pe forumul asta ca nu par sa iti placa Mercedesurile.
Originally posted by crstn_savu View PostIn orice topic ai avut oportunitatea ai desconsiderat aceasta marca. Toate Mercedesurile din punctul tau de vedere sunt sub celelalte masini din toate punctele de vedere si tot ce a fost aceasta firma s-a bazat pe furt. Eu chiar sunt foarte neplacut surprins ca pe un topic in care se vorbeste despre aniversarea a 125 de ani de Mercedes tu vii si arunci cu rahat..
Originally posted by crstn_savu View PostMotoarele de la VW de care tot vorbesti poate stau bine la consum/putere dar fiabilitate 0. Spun asta pentru ca am prieten care lucreaza la reprezentanta VW si mi-a spus cat de reusite sunt aceste motoare...
Originally posted by crstn_savu View PostAtata sunt de fiabile masinile astea pe care le tot lauzi tu incat plina ii soseaua de TDI-uri Audi si VW cu carnatzi in bota la afumat deasupra barii. ...
Originally posted by crstn_savu View PostNormal ca isi permit in momentul actual cei de la grupul VAG sa investeasca mai mult in motoare si in cercetarea pentru autovehicule mai economice pentru ca in acest grup sunt reunite mai multe marci care vor urma sa imparta aceste motoare....
Originally posted by crstn_savu View PostIn ce priveste marcile japoneze cred ca de fapt te referi la Lexus ca in rest nu prea cred ca se poate vorbi despre faptul ca sunt peste Mercedes. Sau tu compari mere cu pere?....
Originally posted by crstn_savu View PostTot vorbesti de eficienta masinilor japoneze si a altor marci. Cat consuma o trompeta deasta de masina cu motoare TDI,TSI,FSI,CaisanfsSPSI de ultima generatie si cat consuma un W124 spre exp cu motor 2.5?....
Originally posted by crstn_savu View PostNu zic ca este cea mai buna marca. Are si BMW-ul acum niste motoare diesel foarte bune si care au un consum teribil de mic fara a face rabat de la putere, are si Lexus nite masini luxoase, elegante... fiecare are ceva aparte. .
Daca stau si ma gandesc, Mercedes a copiat sau a furat, nu a inventat, iar multe din ce-s enumerate au fost folosite cu multi ani inainte pe alte masini sau modele concurente....
Sa enumar cateva care mi-au sarit la ochi:
Originally posted by fratilocu View Post1.921 - Pentru prima dată, frânele roţilor din faţă sunt incluse ca standard la Mercedes în vederea unei decelerări mult superioare - începand cu Sport 28/95 CP, modelul de putere mai mare. Înainte de acesta, numai roţile din spate şi arborele cardanic erau în mod obişnuit echipate cu frâne. Frânarea pe patru roţi devine disponibilă pentru toate modelele de autoturisme Mercedes începând cu vara anului 1924..
Originally posted by fratilocu View Post1.931 - Odată cu modelul 170 (W 15), primul automobil de pasageri produs în serie, cu suspensie independentă pe toate cele patru roţi ("ax oscilant") şi sistem hidraulic de frânare, se pune o nouă piatră de hotar în domeniul siguranţei în conducere.
Originally posted by fratilocu View Post1.933 - Premiera suspensiei independente faţă cu braţ dublu la modelul Mercedes-Benz 380 (W 22), o construcţie revoluţionară, care realizează funcţiile de orientare a roţilor, suspensie şi amortizare separat una de alta, devine conceptul standard de suspensie faţă - şi nu doar la Mercedes-Benz, ci şi la numeroşi producători din întreaga lume..
Originally posted by fratilocu View Post1.958 - Automobilele Mercedes-Benz oferă opţional centuri subabdominale pentru scaunele din faţă...
Originally posted by fratilocu View Post1.959 - Intră în producţie zona de deformare: modelele Mercedes-Benz 220, S 220 şi 220 SE (seria111) sunt primele autovehicule de serie care aveau caroserie de siguranţă şi interior "anti-rănire"....
Originally posted by fratilocu View Post1.961 - În locul centurilor subabdominale anterioare, se oferă ca supliment opţional centuri diagonale de umăr. Toate automobilele Mercedes-Benz sunt echipate ca dotare standard cu puncte de ancorare pentru centurile de siguranţă. Mercedes-Benz echipează ca standard modelul 300 SL Roadster (W 198) cu frâne pe disc pe toate roţile.....
Originally posted by fratilocu View Post1.963 - Modelul Mercedes-Benz 230 SL (W 113) devine primul automobil sport cu o caroserie de siguranţă. De asemenea, Mercedes-Benz introduce sistemul de frânare hidraulic cu dublu-circuit pentru toate modelele de autoturisme."....
1.967 - Sistemul de direcţie de siguranţă cu o coloană de direcţie şi volan telescopic cu absorbant de impact apare ca standard la toate modelele Mercedes-Benz. Se dă startul acţiunilor pentru dezvoltare airbag-ului.
Originally posted by fratilocu View Post1.970 - Mercedes-Benz prezintă prima generaţie a sistemului de frânare anti-blocare (ABS), în versiune experimentală..
Originally posted by fratilocu View Post1.976 - În premieră mondială la modelul de serie 123 intră în producţie sistemul de direcţie de siguranţă...
Originally posted by fratilocu View Post1.978 - Clasa S Seria 116 devine primul automobil din lume care oferă cea de a doua generaţie de sistem anti-blocare la frânare (ABS). Până în anul 1980, acesta este disponibil pentru toate autoturismele Mercedes-Benz...
Nissan oferind un sistem mult mai bine pus la punct la data lansarii inaintea celor de la Mercedes.
Originally posted by fratilocu View Post1.981 - Pentru prima dată, la modelele berlină şi Coupé de clasă S (seria126) devin disponibile airbag-ul şoferului si dispozitivul de tensionare a centurii pasagerului din faţă....
Originally posted by fratilocu View Post1.984 - Mercedes-Benz îşi echipează toate modelele de autoturisme în dotarea standard cu centuri de siguranţă faţă pretensionate....
Originally posted by fratilocu View PostMercedes-Benz introduce ca standard sistemul de frânare anti-blocare ABS la Clasa S (seria126) şi modelele SL (seria107). Începând cu anul 1988, acestea fac parte şi din specificaţiile standard ale modelului 124 de serie mijlocie.....
Originally posted by fratilocu View Post1.985 - Mercedes-Benz introduce trei sisteme de comandă controlată electronic: 4MATIC cu tracţiune integrală (seria124), blocajul automat ASD al diferenţialului (seriile 201, 124), precum şi controlul ASR al patinării la accelerare (seria 126)......
Originally posted by fratilocu View Post1.987 - La Salonul Auto IAA, Mercedes-Benz prezintă primul airbag pentru pasagerul din faţă, disponibil opţional pentru Clasa S (seria126) şi, începând din anul 1988, şi pentru modelul de serie mijlocie 124...
Originally posted by fratilocu View Post1.991 - La autovehiculul de cercetare C 112, Mercedes-Benz prezintă pentru prima dată un sistem de suspensie controlat activ....
Originally posted by fratilocu View Post1.992 - Începând cu luna octombrie, airbag-ul şoferului şi sistemul de frânare anti-blocare (ABS), devin dotare standard pentru toate autoturismele Mercedes-Benz.....
.
Originally posted by fratilocu View Post1.994 - Premiera Sistemului Electronic de Tracţiune (ETS) la modelele de Clasă S cu şase cilindri (seria 140) şi Clasă SL (R 129). Mercedes-Benz prezintă în premieră Programul Electronic ESP® de Stabilitate, care intră în producţia de serie în anul următor la modelele V12......
Originally posted by fratilocu View Post1.995 - Premiera mondială a farului cu xenon cu control dinamic al distanţei la Clasa E (W 210) şi Clasa SL (R 129).
Noul model de Clasă E (W 210) apare pentru prima dată cu centuri cu limitatoare integrale de forţă la scaunele din faţă. Opţional, se pot comanda suplimentar şi airbag-uri laterale la uşile din faţă.......
Originally posted by fratilocu View Post1.998 -.Sistemul AIRMATIC de suspensie pneumatică intră în producţie în combinaţie cu Sistemul Adaptiv de Amortizare (Adaptive Damping System - ADS II), la noul model de Clasă S (seria 220)........
Originally posted by fratilocu View Post1.999 - Suspensia Active Body Control (ABC) sărbătoreşte premiera mondială la modelul de Clasă CL (C 215). .......
Deja nu mai am chef sa dezbat aceste ''inovatii'' deosebite cu care e consacrat Mercedes-ul. Mai sunt o gramada de alte chestii , dar continuarea o fac alta data,ca deja e prea lung postul.
Mai repet intrebarea. Unde a fost atat de inovator Mrcedes-ul? Ce a adus deosebit in industria auto?
In materie de motoare, cu ce a venit revolutionar? Japonezii au adus atatea inovatii, dar nu se bat cu pumnul in piept. Mai ales la segmentul motoare.
Singurul lucru care pot spune ca e inventie Mercedes , e NIGHT VISION. In rest, dormi in pace Mercedes ca ai de unde fura inovatii tehnice.
Alta chestie mincinoasa
Originally posted by fratilocu View PostUna dintre inovaţiile remarcabile în domeniul ingineriei sistemului de propulsie a apărut în anul 1936, odată cu introducerea lui D 260 ca primul automobil diesel din lume aflat în producţie de serie.)........Last edited by 300zxtt; 01-29-2011, 23:16 PM.
Comment
-
Aşa mai merge ! Documentat, contraargumente - asta înseamnă dialogul. Totuşi, trebuia deschis alt topic pt polemică.
Mai jos, contribui şi eu cu un copy-paste :
Mercedes aniversează azi 125 de ani de la primul automobil din lume. Astăzi, Mercedes-Benz aniversează 125 de ani de la înregistrarea patentului pentru primul automobil din lume. Constructorul german a inventat numeroase elemente de siguranţă găsite pe toate automobilele moderne.
În urmă cu 125 de ani, Karl Benz înregistra la Biroul de Patente din Berlin primul automobil din lume. La acea vreme, patentul Benz reprezenta primul automobil din lume, iar acest lucru a fost confirmat ulterior prin studierea celorlalţi constructori de automobile. De atunci, 29 ianuarie este ziua de naştere a automobilului. În acelaşi timp cu Benz, Gottlieb Daimler realiza primul automobil cu patru roţi. În mod independent unul de celălalt, părinţii fondatori ai Daimler AG şi ai mărcii Mercedes-Benz au pus bazele automobilelor moderne, după care au realizat o fuziune.
Primul automobil modern Mercedes destinat pasagerilor a fost prezentat în luna februarie a anului 1900 şi se numea 35 HP. După cum spune şi numele, modelul furniza 35 CP. Douăzeci şi unu de ani mai târziu, cei de la Mercedes-Benz introduceau în standard pentru automobile frânele pe roţile din faţă. Din vara anului 1924, toate modelele de autoturisme Mercedes erau echipate cu frâne pe toate cele patru roţile. În 1931, Mercedes a lansat primul automobil de pasageri produs în serie echipat cu suspensie independentă pe toate cele patru roţi şi sistem hidraulic de frânare, marcând un adevărat hotar în ceea ce priveşte siguranţa în conducere şi manevrabilitate.
Mercedes a realizat şi prima coloană de direcţie deformabilă la impact, alături de sistemul de blocare de siguranţă a uşilor pentru a împiedica deschiderea acestora în cazul unui impact. Mercedes-Benz a creat şi prima caroserie de siguranţă din lume cu compartiment rigid pentru pasageri şi zone predefinite de deformare, concept utilizat şi de automobilele de astăzi. De asemenea, Mercedes-Benz oferă opţional centuri subabdominale pentru pasagerii locurilor din faţă încă din 1958.
În acelaşi an în care a debutat primul automobil de serie echipat cu o caroserie cu zone de deformare predefinite, cei de la Mercedes au început să efectueze, în mod sistematic, teste de impact la fabrida din Sindelfingen. Până în 1973, acestea s-au desfăşurat în aer liber. Mercedes-Benz este primul constructor care introduce sistemul de frânare cu dublu-circuit pentru toate modelele de autoturisme din gamă, iar sistemul de direcţie de siguranţă cu coloană de direcţie şi volan telescopic cu absorbant de impact devin standard la Mercedes din 1967.
La fel ca inginerii Volvo, cei de la Mercedes-Benz au deschis un centru ce cercetare pentru Accidente. Respectiva echipa mergea la faţa locului pentru a cerceta accidentele reale care aveau loc pe şoselele din Germania în vederea îmbunătăţirii siguranţei modelelor noi. În urma acestor cercetări, cei de la Mercedes-Benz au creat centura de siguranţă pre-tensionată şi, ulterior, airbag-ul. Printre inovaţiile Mercedes-Benz se numără centurile de siguranţă cu rolă de interţie în trei puncte, testele offset de coliziune ( impact frontal parţial, similar cu cele din realitate), sistemul ABS, centurile de siguranţă reglabile pe înălţime, ESP, sistemul de frânare asistată şi multe altele.
Cei de la Mercedes-Benz au realizat o serie de inovaţii tehnice pe care le folosesc şi astăzi. Printre acestea se numără suspensia Active Body Control, sistemul AIRMATIC Dual Control şi sistemul de tracţiune integrală permanentă 4MATIC. Totodată, Mercedes a creat un sistem de siguranţă care pregăteşte maşina de accident, chit că acesta are loc sau nu. În mod evident, se vizează evitarea accidentului. E-Klasse W211 primeşte în 2003 un sistem de iluminare activă în viraje, care îmbunătăţeşte vizibilitatea cu 90%. În ceea ce priveşte sistemele de iluminare, Mercedes a creat mai multe tehnologii, care fie adaptează intensitatea şi direcţia razelor de lumină în funcţie de condiţiile meteorologice, fie în funcţie de distanţa faţă de vehiculele din faţă.
Constructorul în stea din Stuttgart a creat şi un sistem care frânează parţial în mod automat pe care l-a implementat, în primă fază, pe modelele S-Klasse W221 şi CL C216. În cazul unui impact iminent, Brake Assist Plus pregăteşte şi furnizează puterea maximă pe care o poate oferi sistemul de frânare al automobilului. Automobilul din faţă este monitorizat cu ajutorul tehnologiei radar, lucru care a dus la integrarea sistemului de cruise control adaptiv DISTRONIC Plus.
Spre deosebire de alte mărci, Mercedes-Benz a avut un număr redus de designeri şefi. Din 1975 până în 1999, Bruno Sacco a fost designerul şef al mărcii Mercedes-Benz. Sacco este responsabil în mare măsură pentru toate creaţiile moderne ale mărcii, după care a fost înlocuit în 1999 de Profesorul Peter Pfeiffer. Nouă ani mai târziu, locul lui Pfeiffer este luat de profesorul Gorden Wagener, care creează modelul GLK. Predecesorul lui Bruno Sacco se numea Friedrich Geiger, iar el este responsabil pentru crearea modelelor postbelice Mercedes-Benz.Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
W124 -> 200D
W208 CLK200 -> 2.0
W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone
Comment
-
Nu procedez deloc asa... m-am exprimat clar ca sunt masini mai bune decat Mercedes, fiecare la anumite lucruri, dar acest lucru implica sacrificii la celelalte aspecte (face motoare bune =>confort sau siguranta neglijate). Pentru mine experienta practica este cea care este definitorie nu ce scrie pe un site sau altul si pot sa iti spun ca dintre masinile conduse sunt cel mai incantat de Mercedes.
Experienta mea este mica, o recunosc, am 19 ani, cerneala pe carnet e in curs de uscare. Pana la 34 (multi inainte) cat vad ca ai tu mai am de invatat.
300zxtt te rog inca o data sa citesti ce scrie in acel mesaj si o sa vezi ca scrie gen: "prima data pe o masina de serie", "prima cu dotare standard", "prima data pe o clasa S" etc. Intr-adevar sunt si la care isi adjudeca patentul pe nedrept. Formularea este inteligent facuta incat sa para ca toate sunt inovatii, nimic de zis, dar totul tine de interpretarea textului. Deh... maketingul adesea se bazeaza pe ciori vopsite si ca sa formezi un asa brand iti trebuie cateva stoluri, noroc ca ciorile traiesc mult.
In industria asta totul s-a bazat pe furtul de la o firma la alta. Tot timpul firma care era cu tehnica la ultima ora era studiata intens de concurenta si in cativa ani apareau fiecare cu varianta lor a aceleiasi dotari... Acest lucru s-a intamplat la toate marcile nu doar la Mercedes.
Apreciez si am apreciat la tine vasta cultura automobilistica, dar tot nu pot sa concep ideea de a intra pe un forum al pasionatilor unei marci si sa critici marca respectiva cu orice ocazie. Eu sincer as fi curios sa aud ce iti place la marca asta?
LE. Sa-ti spun de unde porneste pasiunea mea pt masina asta: de la confortul/stabilitatea/fiabilitatea cobrei. Eu cred ca o poti compara cu multe masini ale acelei vremi si nu multe iti ofera acelasi confort (exceptand americanele)
Last edited by crstn_savu; 01-29-2011, 23:44 PM.
Comment
-
Originally posted by crstn_savu View PostApreciez si am apreciat la tine vasta cultura automobilistica, dar tot nu pot sa concep ideea de a intra pe un forum al pasionatilor unei marci si sa critici marca respectiva cu orice ocazie. Eu sincer as fi curios sa aud ce iti place la marca asta?
LE. Sa-ti spun de unde porneste pasiunea mea pt masina asta: de la confortul/stabilitatea/fiabilitatea cobrei. Eu cred ca o poti compara cu multe masini ale acelei vremi si nu multe iti ofera acelasi confort (exceptand americanele)
Revenind la cobra, era o masina exceptionala, dar cand cobra folosea injectia mecanica, la japonezi injectia electronica deja devenea ceva comun si treceau la patru supape pe cilindru, s a nu mai vorbim de chichite electronice ce nici nu erau conoscute de cei de la Mercedes. Vezi postul meu de mai sus.
Comment
-
Originally posted by zsolti1981 View Post300zxtt,nu inteleg ce nu ii convine,cand vine vorba despre marca Mercedes? Stimate coleg,eu urmaresc forumul de multa vreme si citesc topicurile in fiecare zi,insa am observat ca tu faci flame ori de cate ori ai ocazia. De la un membru VIP,noi ceilalti,totusi ne asteptam la altceva.....Lasand deoparte off-ul,LA MULTI ANI MERCEDES BENZ !
Comment
-
Originally posted by 300zxtt View PostIara am produs flame ? Sau am cartile pe fata despre ''inovatiile'' Mercedes? Daca sunt membru VIP, asta inseamna ca trebuie sa inghit toate gogosile? De fiecare data cand pot, imi exprim parerea si totul e documentat si nu scos din burta. Daca nu ai stiut toate astea pana acum, nu inseamna ca nu sunt adevarate.
Asta a fost tare!!!
Comment
-
Sa mai calmam spiritele...
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
Comment
-
Originally posted by Levi View PostCei de la Mercedes-Benz au realizat o serie de inovaţii tehnice pe care le folosesc şi astăzi. Printre acestea se numără suspensia Active Body Control, sistemul AIRMATIC Dual Control
Comment
Comment