Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

125 de ani de inovatii Mercedes Benz

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by 300zxtt View Post
    Sunt multe chestii pe care Mercedes si le-a atribuit pe nedrept ,mincinoase din lista mai sus mentionata.
    Da-ne niste exemple

    Comment


    • #17
      Originally posted by 300zxtt View Post
      Mai da-o dracului, mai e putin si scot astia ca au inventat si roata....Cum sa nu vii cu cate o soapta cand vezi niste lucruri aberante?
      Nu te-am contrazis, mie-mi place "audiatur et altera pars". Am zis doar : nu la o aniversare. Pe Băse l-aş huidui de ziua lui, dar pe "nenea" Mercedes, NU !
      Să nu crezi că nu am stimă faţă de realizările celorlalte mărci ! Fiecare marcă mare şi-a amprentat logoul pe Walk of fame al industriei auto.

      Off : Ştii care a fost prima lampă de iluminare a unui portbagaj ? La Trabantul Combi P601, aşa era concepută lampa de iluminare al numărului de înmatriculare pe spate, că atunci când ridicai "hayonul", portbagajul se scălda în lumină. Şi era Trabant ...
      Last edited by Levi; 01-29-2011, 16:29 PM.
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #18
        Originally posted by adrianw140 View Post
        Da-ne niste exemple
        E prea lunga lista.....adica cam toate.

        Originally posted by Levi View Post
        Nu te-am contrazis, mie-mi place "audiatur et altera pars". Am zis doar : nu la o aniversare. Pe Băse l-aş huidui de ziua lui, dar pe "nenea" Mercedes, NU !
        Să nu crezi că nu am stimă faţă de realizările celorlalte mărci ! Fiecare marcă mare şi-a amprentat logoul pe Walk of fame al industriei auto.

        Off : Ştii care a fost prima lampă de iluminare a unui portbagaj ? La Trabantul Combi P601, aşa era concepută lampa de iluminare al numărului de înmatriculare pe spate, că atunci când ridicai "hayonul", portbagajul se scălda în lumină. Şi era Trabant ...

        Prima lampa de iluminare a fost montata de Cadillac, cu 20 de ani inaintea lui trabi. Adevarat, fiecare marca a venit cu ceva inovator, dar nu copiat sau furat de la ceilanti constructoti. si stiu ce vb acum.
        Last edited by 300zxtt; 01-29-2011, 18:28 PM.

        Comment


        • #19
          Foarte adevarat....

          Comment


          • #20
            300zxtt sincer chiar nu stiu ce cauti pe forumul asta ca nu par sa iti placa Mercedesurile. In orice topic ai avut oportunitatea ai desconsiderat aceasta marca. Toate Mercedesurile din punctul tau de vedere sunt sub celelalte masini din toate punctele de vedere si tot ce a fost aceasta firma s-a bazat pe furt. Eu chiar sunt foarte neplacut surprins ca pe un topic in care se vorbeste despre aniversarea a 125 de ani de Mercedes tu vii si arunci cu rahat.

            Motoarele de la VW de care tot vorbesti poate stau bine la consum/putere dar fiabilitate 0. Spun asta pentru ca am prieten care lucreaza la reprezentanta VW si mi-a spus cat de reusite sunt aceste motoare.

            Atata sunt de fiabile masinile astea pe care le tot lauzi tu incat plina ii soseaua de TDI-uri Audi si VW cu carnatzi in bota la afumat deasupra barii.

            Normal ca isi permit in momentul actual cei de la grupul VAG sa investeasca mai mult in motoare si in cercetarea pentru autovehicule mai economice pentru ca in acest grup sunt reunite mai multe marci care vor urma sa imparta aceste motoare.

            In ce priveste marcile japoneze cred ca de fapt te referi la Lexus ca in rest nu prea cred ca se poate vorbi despre faptul ca sunt peste Mercedes. Sau tu compari mere cu pere?

            Tot vorbesti de eficienta masinilor japoneze si a altor marci. Cat consuma o trompeta deasta de masina cu motoare TDI,TSI,FSI,CaisanfsSPSI de ultima generatie si cat consuma un W124 spre exp cu motor 2.5?

            Nu zic ca este cea mai buna marca. Are si BMW-ul acum niste motoare diesel foarte bune si care au un consum teribil de mic fara a face rabat de la putere, are si Lexus nite masini luxoase, elegante... fiecare are ceva aparte. Toti prietenii mei care au Golfuri si Passaturi si alte masini au fost foarte placut surprinsi cand au urcat in 124-le meu si au vazut ce frumos merge un diesel cu injectie liniara vechi de 20 de ani si cand au auzit si consumul au ramas si mai afish. Singurul inconvenient: puterea mica.

            Comment


            • #21
              Cu tot respectul stimati colegi,sa terminam balacareala,ca nu din cauza asta s-a deschis acest topic.Tot respectul pentru Mercedes si pentru inovatiile aduse acestei marci.Iar in privinta colegului 300zxtt,nu inteleg ce nu ii convine,cand vine vorba despre marca Mercedes? Stimate coleg,eu urmaresc forumul de multa vreme si citesc topicurile in fiecare zi,insa am observat ca tu faci flame ori de cate ori ai ocazia. De la un membru VIP,noi ceilalti,totusi ne asteptam la altceva.....Lasand deoparte off-ul,LA MULTI ANI MERCEDES BENZ !
              Last edited by zsolti1981; 01-29-2011, 22:42 PM.
              W202 elegance / 1.8 benzina,1993

              Comment


              • #22
                Originally posted by crstn_savu View Post
                300zxtt sincer chiar nu stiu ce cauti pe forumul asta ca nu par sa iti placa Mercedesurile.
                Imi plac toate masinile bune si in comparatie cu tine sau multi altii de pe acest forum nu pun botul la vrajelile de marketing inventate de oricare firma ar fi ea, sau nu ma minunez la toate aburelile sau ''inovatiile'' de care esti tu minunat. In comparatie cu tine sau ma rog, cu alti colegi de pe forum, am o bogata cunostinta in materie auto si nu ascult de ce spune nu stiu ce amic sau prieten. Indiferent care ar fi ea,respect orice firma si stiu care e locul fiecaruia.Vad ca toata lumea crede niste chestii carenu-s adevarate despre Mercedes. Sau aplicam faza cu : Crede in Mercedes si nu cerceta? Vad ca tu asa procedezi.


                Originally posted by crstn_savu View Post
                In orice topic ai avut oportunitatea ai desconsiderat aceasta marca. Toate Mercedesurile din punctul tau de vedere sunt sub celelalte masini din toate punctele de vedere si tot ce a fost aceasta firma s-a bazat pe furt. Eu chiar sunt foarte neplacut surprins ca pe un topic in care se vorbeste despre aniversarea a 125 de ani de Mercedes tu vii si arunci cu rahat..
                Nu am deconsiderat marca, doar ca nu am ochelari de cal si nu cred in toate aburelile, indiferent care ar fii ele. Vad ca nu prea ai nici un habar despre istoria auto, si te inteleg ca ....ai crede tot ce se indruga acolo....si chiar nu araunc cu rahat ,ci vin cu argumente pe acre astept sale contarzici.....bineinteles daca ai putea.


                Originally posted by crstn_savu View Post
                Motoarele de la VW de care tot vorbesti poate stau bine la consum/putere dar fiabilitate 0. Spun asta pentru ca am prieten care lucreaza la reprezentanta VW si mi-a spus cat de reusite sunt aceste motoare...
                Alta conceptie invechita. In ultimul test, noul V6 VW e mai bun, MULT mai rapid, mai silentios si nu asa gurmand ca cel de Mercedes. Si exact asta ma intereseaza ca si potential client, si nu ma gandesc ca o sa tin masina 20 de ani de acum incolo.Si scuteste-ma cu ce spune X sau Y, ci ma iau dupa statistici, mult mai concludente ,nu dupa ce spune nea Gogu care nici macar nu stie cum se deschide capota masinii....


                Originally posted by crstn_savu View Post
                Atata sunt de fiabile masinile astea pe care le tot lauzi tu incat plina ii soseaua de TDI-uri Audi si VW cu carnatzi in bota la afumat deasupra barii. ...
                Aici ai spus multe despre cultura ta auto....

                Originally posted by crstn_savu View Post
                Normal ca isi permit in momentul actual cei de la grupul VAG sa investeasca mai mult in motoare si in cercetarea pentru autovehicule mai economice pentru ca in acest grup sunt reunite mai multe marci care vor urma sa imparta aceste motoare....
                Nu ma intereseaza acest aspect, ci calitatea produsului finit. Ma intereseaza ce consum, nu istoria grupului din care provine masina mea .

                Originally posted by crstn_savu View Post
                In ce priveste marcile japoneze cred ca de fapt te referi la Lexus ca in rest nu prea cred ca se poate vorbi despre faptul ca sunt peste Mercedes. Sau tu compari mere cu pere?....
                Japonia nu are Lexus singura firma constructoare de masini, sau tu doar aceasta marca o cunosti?

                Originally posted by crstn_savu View Post
                Tot vorbesti de eficienta masinilor japoneze si a altor marci. Cat consuma o trompeta deasta de masina cu motoare TDI,TSI,FSI,CaisanfsSPSI de ultima generatie si cat consuma un W124 spre exp cu motor 2.5?....
                Irelevant si fara logica ce intrebi. Cred ca nici tu nu ai inteles intrebarea. TDI sunt campioane la consum redus mult mai redus decat exppiratul de 2.5.


                Originally posted by crstn_savu View Post
                Nu zic ca este cea mai buna marca. Are si BMW-ul acum niste motoare diesel foarte bune si care au un consum teribil de mic fara a face rabat de la putere, are si Lexus nite masini luxoase, elegante... fiecare are ceva aparte. .
                Bmw a excelat in motoare, Lexus in finete si Mercedes in renume, ca la capitolul tehnica....


                Daca stau si ma gandesc, Mercedes a copiat sau a furat, nu a inventat, iar multe din ce-s enumerate au fost folosite cu multi ani inainte pe alte masini sau modele concurente....

                Sa enumar cateva care mi-au sarit la ochi:

                Originally posted by fratilocu View Post
                1.921 - Pentru prima dată, frânele roţilor din faţă sunt incluse ca standard la Mercedes în vederea unei decelerări mult superioare - începand cu Sport 28/95 CP, modelul de putere mai mare. Înainte de acesta, numai roţile din spate şi arborele cardanic erau în mod obişnuit echipate cu frâne. Frânarea pe patru roţi devine disponibilă pentru toate modelele de autoturisme Mercedes începând cu vara anului 1924..
                ,Primul automobil cu frana pe 4 roti a fost in 1909 si anume: Argyll. Cu 10 ani inaintea celor de la Mercedes au folosit franarea pe toate cele patru roti.


                Originally posted by fratilocu View Post
                1.931 - Odată cu modelul 170 (W 15), primul automobil de pasageri produs în serie, cu suspensie independentă pe toate cele patru roţi ("ax oscilant") şi sistem hidraulic de frânare, se pune o nouă piatră de hotar în domeniul siguranţei în conducere.
                Primul automobil cu sistem hidraulic de franre nu a fost w15 , ci modelul Duesenberg A tip, in anul 1921, adica tot cu 10 ani inaintea celor de la /Mercedes. Suspensia independenta parca a fost folosita de Lancia Lambda prin anii 1922 si parca Morgan a folosit pt prima oara prin 1911suspensia independenta ce a fost imbunatatita apoi de Lancia.


                Originally posted by fratilocu View Post
                1.933 - Premiera suspensiei independente faţă cu braţ dublu la modelul Mercedes-Benz 380 (W 22), o construcţie revoluţionară, care realizează funcţiile de orientare a roţilor, suspensie şi amortizare separat una de alta, devine conceptul standard de suspensie faţă - şi nu doar la Mercedes-Benz, ci şi la numeroşi producători din întreaga lume..
                Inventat de Fiat tot prin anii 20. Mercedes a copiat....si eventual a imbunatatit


                Originally posted by fratilocu View Post
                1.958 - Automobilele Mercedes-Benz oferă opţional centuri subabdominale pentru scaunele din faţă...
                Nimic deosebit,in acelasi an,1958 Saab oferea standard pe GT 750 centurile de siguranta. NU OPTIONAL.....iara Volvo in acelasi an inventa centura cu 3 prinderi....iar in 59 era oferit tot standard si nu optional de Volvo, dar cu prindere in 3 puncte.


                Originally posted by fratilocu View Post
                1.959 - Intră în producţie zona de deformare: modelele Mercedes-Benz 220, S 220 şi 220 SE (seria111) sunt primele autovehicule de serie care aveau caroserie de siguranţă şi interior "anti-rănire"....
                Acelasi interior era oferit si de Volvo cu un an inainte..


                Originally posted by fratilocu View Post
                1.961 - În locul centurilor subabdominale anterioare, se oferă ca supliment opţional centuri diagonale de umăr. Toate automobilele Mercedes-Benz sunt echipate ca dotare standard cu puncte de ancorare pentru centurile de siguranţă. Mercedes-Benz echipează ca standard modelul 300 SL Roadster (W 198) cu frâne pe disc pe toate roţile.....
                Pioner in centuri a fost Volvo, Iar primele modele cu frane disc au fost in 1950 oferite de Chrysler's Imperial apoi si pe Jaguar C-Type prin 1953 sau 54. Iar prima masina cu 4 frane disc era Austin-Healey 100S in 1954. Deci iara cineva minte. Unde e pionieratul pana acum?




                Originally posted by fratilocu View Post
                1.963 - Modelul Mercedes-Benz 230 SL (W 113) devine primul automobil sport cu o caroserie de siguranţă. De asemenea, Mercedes-Benz introduce sistemul de frânare hidraulic cu dublu-circuit pentru toate modelele de autoturisme."....
                Pe departe lucrul asta, altii fiind primii in inovatii la sistemul de franare.

                1.967 - Sistemul de direcţie de siguranţă cu o coloană de direcţie şi volan telescopic cu absorbant de impact apare ca standard la toate modelele Mercedes-Benz. Se dă startul acţiunilor pentru dezvoltare airbag-ului.


                Originally posted by fratilocu View Post
                1.970 - Mercedes-Benz prezintă prima generaţie a sistemului de frânare anti-blocare (ABS), în versiune experimentală..
                Primul ABS e folosit in 1966 pe modelul Jensen FF. In 1969 e lansat Lincoln Continental Mark III ce folosea primul ABS-ul, ce a fost imbunatatit apoi de Nissan cu un sistem electronic ce era superior celui folosit de Mercedes si copiat apoi de cei de la Bosh si implemantat apoi pe Mercedes.



                Originally posted by fratilocu View Post
                1.976 - În premieră mondială la modelul de serie 123 intră în producţie sistemul de direcţie de siguranţă...
                Vezi Volvo....


                Originally posted by fratilocu View Post
                1.978 - Clasa S Seria 116 devine primul automobil din lume care oferă cea de a doua generaţie de sistem anti-blocare la frânare (ABS). Până în anul 1980, acesta este disponibil pentru toate autoturismele Mercedes-Benz...
                Sistemul Abs e similar cu cel de pe Nissan President lansat in 71.Unde sunt pionerii in ABS????
                Nissan oferind un sistem mult mai bine pus la punct la data lansarii inaintea celor de la Mercedes.


                Originally posted by fratilocu View Post
                1.981 - Pentru prima dată, la modelele berlină şi Coupé de clasă S (seria126) devin disponibile airbag-ul şoferului si dispozitivul de tensionare a centurii pasagerului din faţă....
                Nimic inovator aici...Mercedes doar a facut mai mult tam tam asupra acestui lucru, ca si multe din ''invetiile'' copiate de el. Americanii au folosit airbag cu mult inaintea lui Mercedes , adica prin 1974 cu modelul Oldsmobile Tornado



                Originally posted by fratilocu View Post
                1.984 - Mercedes-Benz îşi echipează toate modelele de autoturisme în dotarea standard cu centuri de siguranţă faţă pretensionate....
                Nici aici.....altii au avut cu mult inainte lucrul asta

                Originally posted by fratilocu View Post
                Mercedes-Benz introduce ca standard sistemul de frânare anti-blocare ABS la Clasa S (seria126) şi modelele SL (seria107). Începând cu anul 1988, acestea fac parte şi din specificaţiile standard ale modelului 124 de serie mijlocie.....
                Japonezii aveau la inceputul lui 80 abs pe multe modele de lux standard.


                Originally posted by fratilocu View Post
                1.985 - Mercedes-Benz introduce trei sisteme de comandă controlată electronic: 4MATIC cu tracţiune integrală (seria124), blocajul automat ASD al diferenţialului (seriile 201, 124), precum şi controlul ASR al patinării la accelerare (seria 126)......
                Diferential automat aveau multe modele japoneze la inceputul lui 80, si chiar gaseai la modele fabricate la sfarsitul lui 70, chiar inainte sa fie folosite pe modele 126.


                Originally posted by fratilocu View Post
                1.987 - La Salonul Auto IAA, Mercedes-Benz prezintă primul airbag pentru pasagerul din faţă, disponibil opţional pentru Clasa S (seria126) şi, începând din anul 1988, şi pentru modelul de serie mijlocie 124...
                Primul airbag din istoria Mercedes, pt ca erau folosite de peste 10 ani de americani. in 88 Porsche chiar propunea dublu airbag ce a fost apoi si pe mercedes dupa 3 ani.


                Originally posted by fratilocu View Post
                1.991 - La autovehiculul de cercetare C 112, Mercedes-Benz prezintă pentru prima dată un sistem de suspensie controlat activ....
                Aici tot asa, au copiat sistemul activ de suspensie dupa ce a fost folosit cu succes de japonezi de peste 10 ( ZECE) ani. Skyline a venit in 81 cu un sistem electronic de control al suspensiilor, Soarer in 83 si apoi in 89 a avut un sistem ce acum e pe W215. Unde e ingineria celor de la Mercedes? Japonezii avand cu peste 10 ani avans in asa ceva. Modele de lux japoneze aveau la inceputurile lui 80 ce are Mecedes ''inovator'' pus pe modele ai anilor 2002-2003.


                Originally posted by fratilocu View Post
                1.992 - Începând cu luna octombrie, airbag-ul şoferului şi sistemul de frânare anti-blocare (ABS), devin dotare standard pentru toate autoturismele Mercedes-Benz.....
                Erau standard si pe alte modele ale concurentei. Bmw avea standard pe modele E32 din 89.
                .


                Originally posted by fratilocu View Post
                1.994 - Premiera Sistemului Electronic de Tracţiune (ETS) la modelele de Clasă S cu şase cilindri (seria 140) şi Clasă SL (R 129). Mercedes-Benz prezintă în premieră Programul Electronic ESP® de Stabilitate, care intră în producţia de serie în anul următor la modelele V12......
                Pai ETS era deja pe multe japoneze la sfarsitul lui 90.ESP-ul a fost montat in acelasi timp si pe S-classe, si pe seria 7 si pe Toyota Crown. Iara nimic spectaculos. Reclama e mama comertului

                Originally posted by fratilocu View Post
                1.995 - Premiera mondială a farului cu xenon cu control dinamic al distanţei la Clasa E (W 210) şi Clasa SL (R 129).
                Noul model de Clasă E (W 210) apare pentru prima dată cu centuri cu limitatoare integrale de forţă la scaunele din faţă. Opţional, se pot comanda suplimentar şi airbag-uri laterale la uşile din faţă.......
                Premiera pe dracu. Mari mincinosi. Primul Xenon a fost lansat de Bmw pe seria 7 in 91, si apoi furat si studiat si poi montat pe W140. Airbag-urile laterale au fost lansate pt prima oara de Volvo pe 850 si nu de Mercedes.



                Originally posted by fratilocu View Post
                1.998 -.Sistemul AIRMATIC de suspensie pneumatică intră în producţie în combinaţie cu Sistemul Adaptiv de Amortizare (Adaptive Damping System - ADS II), la noul model de Clasă S (seria 220)........
                Tarziu au adoptat aceasta varianta de la americani, care-l foloseau cu mult timp inainte. Mai ales Cadillac , care era inventatorul suspensiei pe aer.Si japonezii, il foloseau la inceputul anilor 90.Iara nimic revolutionar...


                Originally posted by fratilocu View Post
                1.999 - Suspensia Active Body Control (ABC) sărbătoreşte premiera mondială la modelul de Clasă CL (C 215). .......
                Infinitti folosea aceasta varianta prin anii 1991-93

                Deja nu mai am chef sa dezbat aceste ''inovatii'' deosebite cu care e consacrat Mercedes-ul. Mai sunt o gramada de alte chestii , dar continuarea o fac alta data,ca deja e prea lung postul.

                Mai repet intrebarea. Unde a fost atat de inovator Mrcedes-ul? Ce a adus deosebit in industria auto?

                In materie de motoare, cu ce a venit revolutionar? Japonezii au adus atatea inovatii, dar nu se bat cu pumnul in piept. Mai ales la segmentul motoare.

                Singurul lucru care pot spune ca e inventie Mercedes , e NIGHT VISION. In rest, dormi in pace Mercedes ca ai de unde fura inovatii tehnice.


                Alta chestie mincinoasa

                Originally posted by fratilocu View Post
                Una dintre inovaţiile remarcabile în domeniul ingineriei sistemului de propulsie a apărut în anul 1936, odată cu introducerea lui D 260 ca primul automobil diesel din lume aflat în producţie de serie.)........
                Din cate stiu eu, primul automobil diesel a fost in 1935 Citroen Rosalie si ncidecum Mercedes. Nu stiu de unde si cum si-au atribuit toate meritele de pana acum.
                Last edited by 300zxtt; 01-29-2011, 23:16 PM.

                Comment


                • #23
                  Aşa mai merge ! Documentat, contraargumente - asta înseamnă dialogul. Totuşi, trebuia deschis alt topic pt polemică.
                  Mai jos, contribui şi eu cu un copy-paste :

                  Mercedes aniversează azi 125 de ani de la primul automobil din lume. Astăzi, Mercedes-Benz aniversează 125 de ani de la înregistrarea patentului pentru primul automobil din lume. Constructorul german a inventat numeroase elemente de siguranţă găsite pe toate automobilele moderne.

                  În urmă cu 125 de ani, Karl Benz înregistra la Biroul de Patente din Berlin primul automobil din lume. La acea vreme, patentul Benz reprezenta primul automobil din lume, iar acest lucru a fost confirmat ulterior prin studierea celorlalţi constructori de automobile. De atunci, 29 ianuarie este ziua de naştere a automobilului. În acelaşi timp cu Benz, Gottlieb Daimler realiza primul automobil cu patru roţi. În mod independent unul de celălalt, părinţii fondatori ai Daimler AG şi ai mărcii Mercedes-Benz au pus bazele automobilelor moderne, după care au realizat o fuziune.

                  Primul automobil modern Mercedes destinat pasagerilor a fost prezentat în luna februarie a anului 1900 şi se numea 35 HP. După cum spune şi numele, modelul furniza 35 CP. Douăzeci şi unu de ani mai târziu, cei de la Mercedes-Benz introduceau în standard pentru automobile frânele pe roţile din faţă. Din vara anului 1924, toate modelele de autoturisme Mercedes erau echipate cu frâne pe toate cele patru roţile. În 1931, Mercedes a lansat primul automobil de pasageri produs în serie echipat cu suspensie independentă pe toate cele patru roţi şi sistem hidraulic de frânare, marcând un adevărat hotar în ceea ce priveşte siguranţa în conducere şi manevrabilitate.

                  Mercedes a realizat şi prima coloană de direcţie deformabilă la impact, alături de sistemul de blocare de siguranţă a uşilor pentru a împiedica deschiderea acestora în cazul unui impact. Mercedes-Benz a creat şi prima caroserie de siguranţă din lume cu compartiment rigid pentru pasageri şi zone predefinite de deformare, concept utilizat şi de automobilele de astăzi. De asemenea, Mercedes-Benz oferă opţional centuri subabdominale pentru pasagerii locurilor din faţă încă din 1958.

                  În acelaşi an în care a debutat primul automobil de serie echipat cu o caroserie cu zone de deformare predefinite, cei de la Mercedes au început să efectueze, în mod sistematic, teste de impact la fabrida din Sindelfingen. Până în 1973, acestea s-au desfăşurat în aer liber. Mercedes-Benz este primul constructor care introduce sistemul de frânare cu dublu-circuit pentru toate modelele de autoturisme din gamă, iar sistemul de direcţie de siguranţă cu coloană de direcţie şi volan telescopic cu absorbant de impact devin standard la Mercedes din 1967.

                  La fel ca inginerii Volvo, cei de la Mercedes-Benz au deschis un centru ce cercetare pentru Accidente. Respectiva echipa mergea la faţa locului pentru a cerceta accidentele reale care aveau loc pe şoselele din Germania în vederea îmbunătăţirii siguranţei modelelor noi. În urma acestor cercetări, cei de la Mercedes-Benz au creat centura de siguranţă pre-tensionată şi, ulterior, airbag-ul. Printre inovaţiile Mercedes-Benz se numără centurile de siguranţă cu rolă de interţie în trei puncte, testele offset de coliziune ( impact frontal parţial, similar cu cele din realitate), sistemul ABS, centurile de siguranţă reglabile pe înălţime, ESP, sistemul de frânare asistată şi multe altele.

                  Cei de la Mercedes-Benz au realizat o serie de inovaţii tehnice pe care le folosesc şi astăzi. Printre acestea se numără suspensia Active Body Control, sistemul AIRMATIC Dual Control şi sistemul de tracţiune integrală permanentă 4MATIC. Totodată, Mercedes a creat un sistem de siguranţă care pregăteşte maşina de accident, chit că acesta are loc sau nu. În mod evident, se vizează evitarea accidentului. E-Klasse W211 primeşte în 2003 un sistem de iluminare activă în viraje, care îmbunătăţeşte vizibilitatea cu 90%. În ceea ce priveşte sistemele de iluminare, Mercedes a creat mai multe tehnologii, care fie adaptează intensitatea şi direcţia razelor de lumină în funcţie de condiţiile meteorologice, fie în funcţie de distanţa faţă de vehiculele din faţă.

                  Constructorul în stea din Stuttgart a creat şi un sistem care frânează parţial în mod automat pe care l-a implementat, în primă fază, pe modelele S-Klasse W221 şi CL C216. În cazul unui impact iminent, Brake Assist Plus pregăteşte şi furnizează puterea maximă pe care o poate oferi sistemul de frânare al automobilului. Automobilul din faţă este monitorizat cu ajutorul tehnologiei radar, lucru care a dus la integrarea sistemului de cruise control adaptiv DISTRONIC Plus.

                  Spre deosebire de alte mărci, Mercedes-Benz a avut un număr redus de designeri şefi. Din 1975 până în 1999, Bruno Sacco a fost designerul şef al mărcii Mercedes-Benz. Sacco este responsabil în mare măsură pentru toate creaţiile moderne ale mărcii, după care a fost înlocuit în 1999 de Profesorul Peter Pfeiffer. Nouă ani mai târziu, locul lui Pfeiffer este luat de profesorul Gorden Wagener, care creează modelul GLK. Predecesorul lui Bruno Sacco se numea Friedrich Geiger, iar el este responsabil pentru crearea modelelor postbelice Mercedes-Benz.
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #24
                    Din ce ai mentionat mai sus, Mercedes nu si-a adus cu nimic aportul. De exemplu, iluminarea in viraje era standard pe multe modele japoneze cu mult inaintea lui W211.

                    Comment


                    • #25
                      Nu procedez deloc asa... m-am exprimat clar ca sunt masini mai bune decat Mercedes, fiecare la anumite lucruri, dar acest lucru implica sacrificii la celelalte aspecte (face motoare bune =>confort sau siguranta neglijate). Pentru mine experienta practica este cea care este definitorie nu ce scrie pe un site sau altul si pot sa iti spun ca dintre masinile conduse sunt cel mai incantat de Mercedes.

                      Experienta mea este mica, o recunosc, am 19 ani, cerneala pe carnet e in curs de uscare. Pana la 34 (multi inainte) cat vad ca ai tu mai am de invatat.

                      300zxtt te rog inca o data sa citesti ce scrie in acel mesaj si o sa vezi ca scrie gen: "prima data pe o masina de serie", "prima cu dotare standard", "prima data pe o clasa S" etc. Intr-adevar sunt si la care isi adjudeca patentul pe nedrept. Formularea este inteligent facuta incat sa para ca toate sunt inovatii, nimic de zis, dar totul tine de interpretarea textului. Deh... maketingul adesea se bazeaza pe ciori vopsite si ca sa formezi un asa brand iti trebuie cateva stoluri, noroc ca ciorile traiesc mult.

                      In industria asta totul s-a bazat pe furtul de la o firma la alta. Tot timpul firma care era cu tehnica la ultima ora era studiata intens de concurenta si in cativa ani apareau fiecare cu varianta lor a aceleiasi dotari... Acest lucru s-a intamplat la toate marcile nu doar la Mercedes.

                      Apreciez si am apreciat la tine vasta cultura automobilistica, dar tot nu pot sa concep ideea de a intra pe un forum al pasionatilor unei marci si sa critici marca respectiva cu orice ocazie. Eu sincer as fi curios sa aud ce iti place la marca asta?

                      LE. Sa-ti spun de unde porneste pasiunea mea pt masina asta: de la confortul/stabilitatea/fiabilitatea cobrei. Eu cred ca o poti compara cu multe masini ale acelei vremi si nu multe iti ofera acelasi confort (exceptand americanele )
                      Last edited by crstn_savu; 01-29-2011, 23:44 PM.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by crstn_savu View Post
                        Apreciez si am apreciat la tine vasta cultura automobilistica, dar tot nu pot sa concep ideea de a intra pe un forum al pasionatilor unei marci si sa critici marca respectiva cu orice ocazie. Eu sincer as fi curios sa aud ce iti place la marca asta?

                        LE. Sa-ti spun de unde porneste pasiunea mea pt masina asta: de la confortul/stabilitatea/fiabilitatea cobrei. Eu cred ca o poti compara cu multe masini ale acelei vremi si nu multe iti ofera acelasi confort (exceptand americanele )
                        Sunt multe aspecte care-mi plac la Mercedes, dar asta nu ma face sa cred ca a inventat roata. Am mai spus, fiecare marca si-a adus un aport in modernizarea automobilului, dar nu se bate atat cu pumnul in piept cum o face Mercedes. Dehhh,cum ai spus mai sus....fiecare cu stolul lui. Si nu o critic, sunt realist.

                        Revenind la cobra, era o masina exceptionala, dar cand cobra folosea injectia mecanica, la japonezi injectia electronica deja devenea ceva comun si treceau la patru supape pe cilindru, s a nu mai vorbim de chichite electronice ce nici nu erau conoscute de cei de la Mercedes. Vezi postul meu de mai sus.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by zsolti1981 View Post
                          300zxtt,nu inteleg ce nu ii convine,cand vine vorba despre marca Mercedes? Stimate coleg,eu urmaresc forumul de multa vreme si citesc topicurile in fiecare zi,insa am observat ca tu faci flame ori de cate ori ai ocazia. De la un membru VIP,noi ceilalti,totusi ne asteptam la altceva.....Lasand deoparte off-ul,LA MULTI ANI MERCEDES BENZ !
                          Iara am produs flame ? Sau am cartile pe fata despre ''inovatiile'' Mercedes? Daca sunt membru VIP, asta inseamna ca trebuie sa inghit toate gogosile? De fiecare data cand pot, imi exprim parerea si totul e documentat si nu scos din burta. Daca nu ai stiut toate astea pana acum, nu inseamna ca nu sunt adevarate.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by 300zxtt View Post
                            Iara am produs flame ? Sau am cartile pe fata despre ''inovatiile'' Mercedes? Daca sunt membru VIP, asta inseamna ca trebuie sa inghit toate gogosile? De fiecare data cand pot, imi exprim parerea si totul e documentat si nu scos din burta. Daca nu ai stiut toate astea pana acum, nu inseamna ca nu sunt adevarate.
                            "Crede in Mercedes si nu cerceta?"

                            Asta a fost tare!!!

                            sigpic

                            "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                            Comment


                            • #29
                              Sa mai calmam spiritele...

                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Levi View Post
                                Cei de la Mercedes-Benz au realizat o serie de inovaţii tehnice pe care le folosesc şi astăzi. Printre acestea se numără suspensia Active Body Control, sistemul AIRMATIC Dual Control
                                Ceva interesant lansat de japonezi pe Lexus, si apoi preluat de Mercedes dupa 7 ani si denumit de ei ABC (Active Body Control) fara a ajunge insa la nivelul celor de la Lexus din anii 90...http://www.youtube.com/watch?v=eSi6J...eature=related

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF