Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Salut toti membrii acestui forum

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut toti membrii acestui forum

    Sunt un nou membru al acestui tanar forum si va salut pe toti.
    Inca nu sunt un posesor de Mercedes,dar voi fi curand.Intr-adevar nu nou,dar un Mercedes Benz!!Am luat aceasta hotarare pentru admiratia ce o am fata de acesta marca.
    M-am hotarat la un E 320 4matic full din 1998 cu 200.000. rulati.Un vis!!
    Ce parere aveti?E o alegere buna?
    Astept sfaturi,pareri,orice detaliu e bine venit.(consum,costuri de intretinere,etc.).

  • #2
    Bine ai venit pe forumul clubmercedes!
    Acum sa iti raspund la intrebarea ta , Clasa E din 1998 este o masina deosebita , care nu iti va creea probleme suplimentare , chiar din potriva. Singurul lucru cu care trebuie sa te obisnuiesti este dimensiunea generoasa a masinii.Service-ul nu este exagerat in conditiile in care nu esti obligat sa te duci numai la cele Benz , existand pentru acest model de masina mai multe variante unde sa te duci.
    Per ansamblu masina este foarte buna , insa ai grija mare sa o verifici daca are probleme cu uleiul , daca scapa lichid de frane , etc.

    Comment


    • #3
      Multumesc mult ptr sfaturi,LemonDemon,dar si pentru salutul de bun venit!
      Voi tine cont de ce mi-ai spus.Masina oricum o voi verifica cu mecanicii mei dar am vazut-o si e un avion.Motorul e tot o capsula si nu are pete de ulei pe niciunde.(nici pe dedesubt chiar).
      Experienta in ceea ce inseamna Mercedes nu am.Am condus,am avut si am Toyota si sunt obisnuit cu un grad de fiabilitate ridicat din partea masinii pe care o sofez.Si eu ii dau ce-i mai bun(consumabile,spare parts,etc.),dar am pretentia sa nu aud de service-uri.
      Stiu din cultura generala ca la Mercedes nu-i un cap de tara 200 de mii de km rulati.Crezi ca o asemenea masina poate sa mai duca 2-300 de mii in conditile unei exploatari civilizate?

      Comment


      • #4
        Sunt Mercedesuri care au 700 000 km si merg foarte bine daca au fost intretinute.

        Comment


        • #5
          In condiitile in care ii vei oferii consumabile si un regim de exploatare recomandat de constructor , nu vei avea probleme cu ea.Sper sa intrii in posesie cat mai repede si sa ne impartasesti parerile.

          In legatura cu fiabilitatea , cunosc masini E din 1998 care au fost pe taxi in Germania pana pe la 400.000 km dupa care au fost vandute unor persoane fizice la preturi de nimic.Nu neg ca nu au existat anumite probleme legate de motor si transmisie , probleme care au fost rezolvate.Ceea ce m-a impresionat pe mine a fost ca atunci cand i-am inchis usa , s-a facut mai usor si mai silentios decat la alte masini europene care sunt noi noute.Acest lucru vorbeste de la sine de fiabilitatea E-ului de care vorbesti.


          Daca vrei un sfat sa te feresti de E-ul din 2001-2002 pana acum la cel restilizat , acela din pacate are multe probleme.

          Comment


          • #6
            Buna ziua tuturor!
            Abia m-am inscris pe acest forum, si am facut-o pentru ca aceasta marca este una dintre marile mele pasiuni.
            De ce imi place? Pentru ca de copil am trait printre ele (am un frate ca lucreaza la Auto Rom), dupa care si-a cumparat un E 220, din 1992 intr-adevar, dar tot Mercedes este.....
            Normal ca printre visele mele se afla si acela de a-mi lua propriul meu Mercedes, chiar daca acesta va fi un A-Klasse pentru inceput.
            Imi place si B-ul supermult, am fost la lansare si abia m-am dezlipit de acolo!
            Va salut pe toti!
            Das Neueste vom Erfinder des Autos. Die neue Mercedes-Benz.

            Comment


            • #7
              Bine ai venit pe forum !

              Comment


              • #8
                Mersi frumos pentru primirea calduroasa!
                Das Neueste vom Erfinder des Autos. Die neue Mercedes-Benz.

                Comment


                • #9
                  Ce pot sa iti spun ai facut o alegere buna este o masina foarte reusita dar va trebuii sa de duci si tu cu ea la un mecanic pt un control de rampa sai schimbi toate consumabilele si porma sa iesi cu ia la plimbare eu iti urez numai bine.

                  Comment


                  • #10
                    Bine ati venit in herghelia noastra.
                    Draga Mshul vreau sa iti spun ca si eu am o masina similara si sant foarte multumit de ea. Daca stii sa ai grija de ea pot sa iti spun ca este o masina "long life" iar in ceea ce priveste costurile de intretinere nu trebuie sa te temi ca nu sant foarte mari. Asteptam cu nerabdare sa vedem fotografii cu ea.
                    Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                    Comment


                    • #11
                      Masinile astea sunt facute sa dureze ..... spre deosebire de restul majoritatii
                      vara-meu are 400 mii in bord la o cobra si porneste la sfert(200d), eu aveam 500 de mii(pana sa-i schimb bordul) la fel pornire la sfert pentru o masina de peste 40 de ani(200d)
                      Si mai am un cumatru cu un 124 fost taxi in germania (200d)..... multi multi km dar asta nu inseamna ca nu este superior net fata de ...... restul fie ele si noi
                      Ok am un var care are un vito(primul model) cu peste 800 mii in bord, un minirecord zic eu.....
                      Bine ai venit....
                      W110-2.0 D 1966
                      W115-2.0 D 1971
                      W123-2.4 D 1982

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF