Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes???????

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes???????

    Am gasit pe NET aceasta poza...Nu am mai vazut niciodata acest tip de Mercedes.Stie cineva ceva despre ea sau e ( a fost ) doar un Prototip?
    Attached Files
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

  • #2
    Nu-i C111 ?

    Comment


    • #3
      Baaa daaa!!!
      DON'T DRIVE FASTER THAN YOUR GUARDIAN ANGEL CAN FLY !!!

      Comment


      • #4
        Esti novice colegu!!!, pai masina asta este sin in world racing 1 adik joku mercedes cum ii zic io!!!

        W110-2.0 D 1966
        W115-2.0 D 1971
        W123-2.4 D 1982

        Comment


        • #5


          1976: The Mercedes-Benz C111 experimental car, originally a test bed for Wankel rotary engines in the early 1970s, was converted into a test vehicle for diesel technologies. The C111 II was powered by a 190-hp turbocharged version of the 5-cylinder diesel engine from the Mercedes-Benz 300D sedan. The car set 16 world speed records, three of which (over 5,000 miles, 10,000 kilometers and 10,000 miles) were absolute world records independent of the type of engine. Speed averaged about 150 mph.

          1978: Encouraged by the potential of its turbodiesel technology, Mercedes- Benz returned to Italy's Nardo circuit in 1978 with the C111 III. This was an all-out racing car with unprecedented aerodynamics, including a Cd of 0.183. Six world records were set during the 12-hour record-breaking run, with the C111 III achieving 321.860 km/h (200 mph) for the 500-km record.
          Mai multe aici, doar ca este in Germana... http://www.classicdriver.de/de/magaz...00.asp?id=2462
          Last edited by orca; 02-18-2008, 15:15 PM.
          .. ________ ..
          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
          (Oo\==/oO)
          ..U...............U.
          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

          Comment


          • #6
            Ata ete ...omu cat traieste invata...
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 500SE Lapis Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #7
              Mi s-a parut mie... De vro 4 ore caut pin casa aparatura de vazut, nu mai shtiu ce dracu am facut cu sticlele, mi se paruse ca e o silueta familiara pe monitor... Se pare ca nu-s chiar asha de chior...
              Edit: Ba da, ca nu mi-am dat seama ca e atashament, daca dadeam click pe poza, o vedeam si fara ochelari. Dar orientarea mea se cam futeaza cind n-am ochelarii, pierd din vedere anumite chestii care sint la mintea cocoshului...asta e.
              Last edited by doktor4carz; 02-18-2008, 15:23 PM.

              Comment


              • #8



                C 111 Specifications (First Version)
                Combustion principle Wankel
                Configuration in front of rear axle (mid engine)
                Engine type M 950 F
                Number of cylinders / arrangement three-rotor Wankel engine
                Total displacement chamber volume 3 x 600 cc
                Compression ratio 9.3
                Rated output 280 hp / 206 kW at 7000 rpm
                Rated torque 294Nm at 4000 - 5500 rpm
                Fuel system direct injection, mechanically controlled; Bosch 3-plunger injection pump
                Cooling water cooling / pump; radiator in the car's front
                Lubrication pressure circulation lubrication
                Electric system 12 V
                Generator three-phase AC
                Starter electrical
                Ignition transistor ignition
                Fuel tank: position / capacity in the lateral frame side rails / 2 x 60 litre
                Fuel supply piston pump as part of the injection pump
                Gearing 5-speed manual transmission ZF 5 DS-25/1
                Shifting central floor gear shift lever
                Clutch dry single-disc clutch
                Synchromesh gears I - V
                Final drive ratio 3.166
                Maximum speed 260 km/h
                Acceleration 0-100 km/h 5 sec (2 occupants)


                C 111 Specifications (Second Version)
                Combustion principle Wankel
                Configuration in front of rear axle (mid engine)
                Engine type M 950 F
                Number of cylinders / arrangement four-rotor Wankel engine
                Total displacement chamber volume 4 x 600 cc
                Compression ratio 9.3
                Rated output 350 hp / 257 kW at 7000 rpm
                Rated torque 392Nm at 4000 - 5500 rpm
                Fuel system direct injection, mechanically controlled; Bosch 4-plunger injection pump
                Cooling water cooling / pump; radiator in the car's front
                Lubrication pressure circulation lubrication
                Electric system 12 V
                Generator three-phase AC
                Starter electrical
                Ignition transistor ignition
                Fuel tank: position / capacity in the lateral frame side rails / 2 x 60 litre
                Fuel supply piston pump as part of the injection pump
                Gearing 5-speed manual transmission ZF 5 DS-25/1
                Shifting central floor gear shift lever
                Clutch dry double-disc clutch
                Syncromesh gears I - V
                Final drive ratio 2.975
                Maximum speed 300 km/h
                Acceleration 0-100 km/h 4.8 secs (2 occupants)
                .. ________ ..
                o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                (Oo\==/oO)
                ..U...............U.
                Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                Comment


                • #9
                  ... adica, mai pe romaneshte, motorul cu pistoane rotative, pe care il folosesc japonezii si in ziua de azi.

                  Comment


                  • #10
                    Ca design seamana foarte mult cu DeLorean-ul din filmul "Inapoi in viitor" , mai ales partea din spate...
                    Attached Files
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 500SE Lapis Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • #11
                      Eu am scris despre c 111 si pe site-ul precedent. C 111 IV are si astazi niste recorduri impresionante. Caut detalii si am sa le pun mai tarziu. Ce este de zis despre c 111 in mare, e ca au fost concepute pentru implementarea motoarelor wenkel, dar cum nu au reusit sa adapteze motoarele la ideologia lor, de pe atunci,( nu puteau sa garanteze ca sunt durabile, se impuneau niste restrictii la poluare pe care nu le puteau respecta, consumul era mare etc), s-a renuntat la ele folosindu-se motoarele turbodiesel cu care au spart niste recoarde* de viteza cu respectivul c111 IV. (403 kmh respect 250 mph)
                      A fost expuse la salonul de la Detroit in 1969, iar lumea a fost pur si simplu extaziata de designul ei (C111 I). Multi au zis ca ar fi predecesorul lui Gullwing, si s-au facut liste intregi cu cumparatori ce vroiau sa aiba o asemenea masina. Visele, visurile, toate le-au fost spulberate in momentul cand Mercedes a anuntat ca nu va fi decat prototip.
                      Deja m-am ofticat si am cautat niste detalii
                      A tale of Wankel engines, turbocharged diesels, stunning looks and world records


                      Aici vedeti care si cum!
                      http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

                      Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

                      Comment


                      • #12
                        Ce misto arata motorul ala!
                        Vreau si io

                        Comment


                        • #13
                          Bling-bling!!!
                          Da de asta, ce parere e??? 1982 Mercedes-Benz Nafa, nu s-a materializat da oricum!!!


                          Last edited by pneu; 02-20-2008, 15:42 PM.
                          W110-2.0 D 1966
                          W115-2.0 D 1971
                          W123-2.4 D 1982

                          Comment


                          • #14
                            Stramosul Smart-ului

                            Comment


                            • #15
                              Cam asa!!! Da asta?

                              W110-2.0 D 1966
                              W115-2.0 D 1971
                              W123-2.4 D 1982

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF