Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Istoria Mercedes-Benz Coupe

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Istoria Mercedes-Benz Coupe

    Istoria gamei Coupe a Mercedes-Benz dateaza din 1952 cand a lansat legendarul 300 S Coupe, o masina pentru elitele lumii. A fost urmat de 220 S Coupe ca parte a seriei W 180, care a depasit imaginatia publicului cu caroseria unica Ponton. In 1961 220 SEb Coupe (din seria W 111) a uimit prin stilul alungit al caroseriei.

    In 1981 coupe-urile SEC, modelele C 126 se bazau pe S-Class-ul de atunci si au ramas in linia de productie timp de 10 ani, fiind produse peste 74000 de unitati. In 1992 , Geneva Motor Show a gazduit lansarea modelului successor C140, echipat pentru prima data cu motor in 12 cilindrii, ce dezvolta 394 CP. Predecesorul lui C140, noul CL-Class Coupe, sarbatorit in premiera mondiala in Martie 1999, a stabilit standarde inovative , suspensii ABC (Active Body Control) si faruri bi-xenon. Mercedes Benz a construit peste 178.000 de coupe-uri de lux din 1952.
    Attached Files
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

  • #2
    1952: Coupe-ul Mercedes Benz S300/300SC isi pune amprenta.

    In anii '50 distrugerile razboiului erau inca vizibile in Germania. Majoritatea soselelor si autostrazilor erau distruse, industria auto a fost practic distrusa erau strazile, densitatea traficului in Germania era de 19 masini /1000 locuitori.

    Lansarea modelul S 300 Coupe, de catre Mercedes–Benz, in seria de modele W 188, care a fost prezentat la Paris Motor Show in toamna anului 1951, a fost un gest curajos, masina fiind perceputa ca un simbol al luxului si decadentei, dar simbolizand renasterea industriei auto germane. A intrat in productia de serie in vara anului 1952, presa de specialitate numind-o “car of the world`s elite” (masina elitei mondiale). Compania din Stuttgart si-a demonstrat nu numai experienta si potentialul in contructia de automobile, ci si viitorul orientat spre spiritul anteprenorial.

    Designul deosebit al acestui Coupe a fost cel care a captat atentia. Rafinatul Coupe sport a fost echipat cu motor in 6 cilindrii 110 Kw/150 CP atingand o viteza de 175 Km/h. In 1955, compania a prezentat modelul 300 Sc Coupe, noutatea fiind un motor cu pompa de injectie, iar puterea a fost crescuta pana la 128 Kw/175 CP. 300 S si 300 Sc Coupe au intregit gama de produse a Mercedes-Benz, si in accelasi timp a continuat o traditie inceputa in anii '30, producand masini prestigioase, cu un caracter sportiv pentru cei mai fideli clienti. Din putinele Coupe-uri produse dupa razboi, intre 1952 si 1958 doar 314 de astfel de automobile au fost fabricate. La mare cautare, ele au fost vandute colectionarilor, la cele mai mari preturi, prin licitatie.
    Attached Files
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      1956: Debutul caroseriei "Sindelfingen" (Mercedes Benz 220 S)

      Semnele de redresare ale economieie germane au fost vizibile si in industria auto. Ponderea de automobile la mia de locuitori a ajuns la 40, dublandu-se in mai putin de 4 ani, pana in 1956.

      Cand Mercedes-Benz a prezentat Coupe-ul 220 S, in seria W 180 in 1956, lumea automobilistica l-a numit “Sindelfingen body”, dat fiind faptul ca masina a fost creata la centrul de dezvoltare din Sindelfingen. Cu cele 2 usi, acoperis proeminent, luneta curbata, coupe-ul 220 S si-a aratat inca o data maiestria si eleganta conturului. Cea mai impresionanta caracteristica a fost diviziunea in 3 a banchetei din spate, ceea ce a dus la stabilirea pseudonimului de Mercedes “Pontoon”. Acesta design nou, a constituit totodata o abordare aparte in privinta protectiei pasagerului, sustinerea independenta a caroseriei a permis acesteia, ca in caz de accident sa se defomeze, absorband energia in loc sa o transfere pasagerilor.

      Principala caracteristica a modelelor “Pontoon” din aceasta serie a fost motorul de 100 de cai putere cu care erau echipate si variantele Coupe. La scurt timp insa, puterea motorului a fost marita la 106 cai putere. Clienti doreau mai multa performanta, asa ca, Mercedes le-a oferit incepand cu luna septembrie a anului 1958, motorul pe benzina 220 SE (seria W 128) la un pret de 1900 de marci , acest motor producea 115 cai putere. Ca si Coupe-ul 300 S din 1952, Coupe-urile “Pontoon” W 180 si W128 demonstrau imaginatia designerilor. Inovatiile tehnologice si placerea de a conduce nu au fost exclusiv comune, dar clientii se asteptau la asa ceva. Un total de 2081 de exemplare de 220 S si 220 SE Coupe au fost produse, fiind foarte vanate de colectionari.
      Attached Files
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #4
        1961: Coupe-ul 220 SEb creste in eleganta.

        In 1961 un alt coupe se afla in lumina reflectoarelor la Mercedes-Benz, cand 220 SEb Coupe, din seria W111, a fost prezentat in timpul ceremoniei de deschidere pentru noul muzeu din Stuttgart-Untertürkheim in 24 februarie. Inca o data designerii si-au demonstrat creativitatea si negresitul simt al stilului. Acest elegant si prestigios coupe imbina puterea cu confortul, pentru a forma un ansamblu armonios vizibil din exterior. Autoturismul are un design echilibrat si o geometrie stilistica buna. Mai mult decat atat a fost marit spatiul, pentru a spori confortul in cazul unor calatorii mai lungi.

        Ponderea masinilor raportat la numarul de locuitori, in Germania, s-a dublat din nou din 1956. Acum erau 95 de masini la 1000 de locuitori, cu toate ca suprafata drumurilor nu era cea mai buna. Designeri de la Mercedes au gandit anticipat aceasta problema si 220 SEb Coupe a fost prima masina de serie care avea franele din fata pe disc. Motorul in 6 cilindrii dezvolta 120 cai putere, care era destul pentru a propulsa masina la o viteza medie destul de mare daca era luata la o calatorie mai lunga. 300 SE Coupe din seria W112 din anul 1962 avea urmatoarele caracteristici: cutie automata in 4 trepte, suspensii pneumatice si directie asistata hidraulic in varianta standard. Popularitatea acestor modele a fost reflectata in productia lor: au fost construite de peste 10 ori mai multe W 111 si W 112 Coupe decat precedentul “Pontoon”, numarul coupe-urilor construite a fost de 28.918 unitati.
        Attached Files
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #5
          1981: O noua epoca a Coupe-urilor Mercedes.

          Cand 380 SEC Coupe si 500 SEC Coupe, din seria de modele C126, au fost prezentate in 1981, designerii si inginerii, au ales mai degraba S-Class-ul decat SL- Class ca si baza de dezvoltare pentru Coupe-uri. Din acest fapt a rezultat o usoara crestere a dimensiunilor. Designul noului Coupe a fost de asemenea derivat de la limuzina cu 4 usi, cu contururi elegante si armonioase, ca sa satisfaca asteptariile in continua crestere a cumparatorilor .

          Constructorii de la Mercedes-Benz au indeplinit cererintele clientilor cu noile motoare V8 pentru aceasta generatie de coupe-uri, reusind sa reduca consumul si emisiile de gaze, ca parte a Mercedes-Benz Energy Concept. 380 SEC Coupe avea o putere de 150 Kw/204 CP, in timp ce 500 SEC Coupe avea 170 Kw/231 CP. Cei de la Mercedes au imbinat progresul tehnic, performanta si siguranta controlului masinii cu standardele traditonale de exclusivitate si confort. Noua generatie de coupe-uri a starnit o reactie foarte buna din partea revistelor de specialitate, una dintre ele le prezenta: “Sentimentul spatiului si vizibilitatii sunt mai mult decat excelente, SEC pare sa se coduca singur.”

          Asteptarile celor de la Mercedes fata de vanzarile noului coupe nu au fost atinse in ciuda entuziasmului generat in momentul lansarii. Din seria W 126 au fost produse 74,060 unitati, vanate astazi in special de tinerii colectionari.
          Attached Files
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #6
            1992: Construind pe traditie si success

            In 1992 cei de la Mercedes-Benz au ales Statele Unite pentru noua lansare: debutul mondial al noului SEC Coupe din seria W140 a avut loc in Ianuarie la North American International Auto Show din Detroit, urmat de debutul European dupa doua luni, la Geneva Motor Show.

            Desi Coupe-urile SEC au adoptat aceleasi caracteristici tehnice ca si S-Class Saloon, prezentat in 1991, designul era cu adevarat distinctiv. Mai mult, au ilustrat traditia formei caroseriei si a contructiei Coupe-urilor intru-un mod cu adevarat remarcabil. Linii clare si discrete, indica dinamismul, eleganta, si sportivitatea coupe-ului. Doua variante au fost disponibile la inceput: 500 SEC cu un motor V8 si 600 SEC cu motor V12, generand 235 Kw/320 CP, respectiv 290 Kw/394 CP.

            In 1992 ponderea automobilelor din Germania a ajuns la 502 la 1000 de locuitori, teoretic era posibil sa aseze toata populatia (de aproximativ 80 de milione) pe locurile din fata. In martie 1994, pentru a satisface cererea de coupe-uri de lux, departamentul Mercedes-Benz Coupe a introdus, modelul S 420 (205 Kw/279 CP). Din mai 1995 S 600 a fost primul coupe de la Mercedes echipat cu programul de stabilitate electronica (ESP). Inca odata Mercedes si-a confirmat maiestria in siguranta stabilitatii. Raspunsul pietei a fost categoric, astfel incat 26,022 de unitati din seria C140 au fost produse.
            Attached Files
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #7
              1999: In noul mileniu cu CL-Class.

              Debutul mondial al CL-Class Coupe a fost la Geneva Motor Show in martie 1999, unde inovatia Mercedes-Benz (din seria C215) a fost pentru prima data prezentat publicului. Designul, motorul si computerul de bord demonstrau impresionanta forta inovativa a fabricii din Stuttgart. Cea mai puternica motorizare oferita de cei de la Mercedes-Benz pentru acest extraordinar coupe a fost unul in 12 cilindrii in V, ce dezvolta 270 Kw/367 CP si are un cuplu de 530 Nm. Noul Mercedes Coupe are si alte caracteristici standard pe care nici o alta marca de masini din lume nu a reusit sa le foloseasca, la momentul prezentarii, printre care si sistemul de suspensii Active Body Control (ABC). Alta dotare standard este un pachet de siguranta ce include airbaguri frontale, aibaguri laterale si de tip cortina.

              In toamna anului 2002 motorul V12 al CL 600 a fost imbunatatit prin adaugarea unui compresor biturbo, ceea ce a marit puterea la 368 Kw/500 CP, avand un cuplu maxim de 800 Nm. Acceleratia acestui Coupe de la 0 la 100 Km/h fiind de 4.8 secunde, cu o viteza maxima de 250 Km/h.

              Tot in toamna anului 2002 sistemul Active Body Control (ABC) a fost modificat la toate versiunile: sistemul inbunatatit lua in calcul intreaga masa totala a masinii atunci cand o redistribuia asupra suspensiei. Rezultatul a fost o manevrabilitate la fel de buna indiferent de cat de incarcata era masina. Pe langa alte dotari de siguranta, in acel timp Mercedesurile erau echipate cu senzori amplasati in fata si spatele caroseriei, care detectau gravitatea unui accident, declansand airbagurile din partea soferului si pasagerului in functie de locul si intensitatea impactului. Tot acest sistem activa si pretensionarea centurilor de siguranta.

              Volumul productiei la seria C215 Coupe arata ca Mercedes este pe drumul cel bun pentru continuarea traditiei coupe-urilor, astfel incat 46,800 unitati au fost produse pana in mai 2006.
              Attached Files
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #8
                2007: Cl63/65 amg

                Noul design al Mercedes CL63/65 AMG este unul masiv si puternic accentuat, care fara sa vrea, retine o anumita eleganta a suratelor mai batrane. Aceata versiune a CL-ului, modificata de cei de la AMG, este pe departe cea mai performanta, se potriveste caracteristicilor de nivel inalt al confortului si luxului, oferit bineinteles la un pret destul de piperat.

                Traditia coupe-urilor Mercedes-Benz moderne, simbioza perfectionismului si emotiei, va continua de asemenea pe viitor. Dezvoltarea va continua sa se bazeze pe forta inovativa si pe orientarea spre viitor.
                Attached Files
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #9
                  A meritat să stai nedormit juma' de noapte Excelent istoric ! Superbe maşini ! Dar nu ţi le vând !!! Fac parte din colecţia mea, ha-ha ...
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #10
                    Foarte fain topicul. Dar E-class coupe-urile unde sunt? Trebuie sa le recunoastem si pe dansele, deoarece sunt piese de colectie absolut toate (in stare buna, ma refer). Ai informatii si despre ele? Te ajut eu la traducere, daca ii cazul...
                    Attached Files
                    1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                    1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                    dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF