Am încercat să copiez aici numai textul, te descurci şi aşa, cred. Sper că am putut fi de folos.
CERTIFICAT DE CONFORMITATE
pentru accesoriu autovehicul - ansamblu de tractare cu sferă
Fabricant: BOSAL International Management N.V.
Baza de producţie: B-3560 Lummen-Belgia, Dellestraat 20
Produsul este conform cu directiva 94/20/EK al Parlamentului şi Consiliului Europei şi, din punct de vedere al tehnologiei de fabricaţie utilizate, al calităţii materialului şi al aspectului, produsul este identic cu cel prezentat pentru omologare.
Sarcina verticală: 75 kg Valoare D: 9,81 kN
Cod tip: 013-353 Număr semn certificare: e4 00-0208
Tip autovehicul pe care se poate monta ansamblul: Mercedes W 124 (Lim., Coupé, Cabrio)
Ansamblul a fost montat pe autovehiculul cu nr. de înmatriculare ............................., seria şasiu..........................,marca............. ................., modelul........................................... .........
Înălţimea de cuplare: ................................mm.
Anul de fabricaţie al ansambului de tractare: 2007
Semnătura şi ştampila vânzătorului
Certific că montarea ansamblului corespunde cu cerinţele de securitate a circulaţiei, precum şi cu prevederile referitoare la compatibilitatea cu şasiul şi caroseria autovehiculului.
Data.......................Semnătura şi ştampila service
Aducem la cunoştinţa Stimaţilor Clienţi că, produsele fabricate şi comercializate de noi corespund tuturor cerinţelor legale şi tehnice în vigoare pe teritoriul Ungariei. Spre a certifica cele de mai sus, am eliberat prezentul certificat de conformitate, cu precizarea semnului de certificare. Certificatul este valabil numai dacă este completat corect, semnat şi ştampilat de service. Certificatul are fond alb, cu text negru. Certificatul se poate accepta doar în original. Vă rugăm, păstraţi cu grijă certificatul, deoarece înlocuirea acestuia este posibilă numai la producător, şi după o verificare prealabilă a datelor.
Pentru evitarea neclarităţilor, înainte de montaj a se citi prevederile referitoare la capacitatea de tractare. În alegerea tipului de vehicul tractat (remorcă, rulotă), se vor avea în vedere mai multe aspecte. Acestea pot fi: legale, tehnice, sau prevederi ale fabricantului de autovehicul, respectiv al ansambului de tractare.
1. Prevederi şi restricţii legale sau tehnice:
- ansamblul de tractare cu sferă se poate folosi la tractarea unei mase max. de 3500 kg;
- la vehicul tractat fără sistem de frânare proprie, masa max. tractată se consideră a fi jumătatea masei proprie a vehiculului tractor, plus 68 kg;
- la vehicul tractat cu sistem de frânare prin inerţie (aici nu sunt sigur dacă am tradus bine) această valoare se ia 75% din masa proprie al vehiculului tractor (în cazul autobuzelor 50%), dar max. 3500 kg;
- autorităţile competente pot aduce restricţii de tractare, în urma verificărilor tipurilor de vehicule şi a aspectelor apărute cu această ocazie.
2. Prevederi ale fabricantului de autovehicul:
- Fabricantul de autovehicul poate prevedea restricţii de tractare, luând în considerare împrejurările de exploatare, sau orice alt aspect.
3. Prevederi ale fabricantului de cârlig de remorcare:
- Valoarea D calculată după formula de mai jos, nu poate depăşi sub nicio formă valoarea D figurată pe Certificat.
4. Aşa-numita valoare a sarcinii D (eventual Dwert) al cârligului de remorcare, se poate calcula astfel:
WM . WR
Dwert = g . ------------ unde WM (kg) este masa autovehiculului tractor, iar WR (kg) cea a vehiculului tractat
WM + WR
În funcţie de masa autovehiculului şi de valoarea D dată, se poate calcula sarcina tractabilă:
D . WM
WR = -------------- g = 9,81 m/s2
g . WM + D
După lămurirea tuturor aspectelor, la verificarea tehnică (ITP) se decide asupra valorilor de sarcini tractabile, din care cea cu valoarea mai mică va fi valoarea admisă.
CERTIFICAT DE CONFORMITATE
pentru accesoriu autovehicul - ansamblu de tractare cu sferă
Fabricant: BOSAL International Management N.V.
Baza de producţie: B-3560 Lummen-Belgia, Dellestraat 20
Produsul este conform cu directiva 94/20/EK al Parlamentului şi Consiliului Europei şi, din punct de vedere al tehnologiei de fabricaţie utilizate, al calităţii materialului şi al aspectului, produsul este identic cu cel prezentat pentru omologare.
Sarcina verticală: 75 kg Valoare D: 9,81 kN
Cod tip: 013-353 Număr semn certificare: e4 00-0208
Tip autovehicul pe care se poate monta ansamblul: Mercedes W 124 (Lim., Coupé, Cabrio)
Ansamblul a fost montat pe autovehiculul cu nr. de înmatriculare ............................., seria şasiu..........................,marca............. ................., modelul........................................... .........
Înălţimea de cuplare: ................................mm.
Anul de fabricaţie al ansambului de tractare: 2007
Semnătura şi ştampila vânzătorului
Certific că montarea ansamblului corespunde cu cerinţele de securitate a circulaţiei, precum şi cu prevederile referitoare la compatibilitatea cu şasiul şi caroseria autovehiculului.
Data.......................Semnătura şi ştampila service
Aducem la cunoştinţa Stimaţilor Clienţi că, produsele fabricate şi comercializate de noi corespund tuturor cerinţelor legale şi tehnice în vigoare pe teritoriul Ungariei. Spre a certifica cele de mai sus, am eliberat prezentul certificat de conformitate, cu precizarea semnului de certificare. Certificatul este valabil numai dacă este completat corect, semnat şi ştampilat de service. Certificatul are fond alb, cu text negru. Certificatul se poate accepta doar în original. Vă rugăm, păstraţi cu grijă certificatul, deoarece înlocuirea acestuia este posibilă numai la producător, şi după o verificare prealabilă a datelor.
Pentru evitarea neclarităţilor, înainte de montaj a se citi prevederile referitoare la capacitatea de tractare. În alegerea tipului de vehicul tractat (remorcă, rulotă), se vor avea în vedere mai multe aspecte. Acestea pot fi: legale, tehnice, sau prevederi ale fabricantului de autovehicul, respectiv al ansambului de tractare.
1. Prevederi şi restricţii legale sau tehnice:
- ansamblul de tractare cu sferă se poate folosi la tractarea unei mase max. de 3500 kg;
- la vehicul tractat fără sistem de frânare proprie, masa max. tractată se consideră a fi jumătatea masei proprie a vehiculului tractor, plus 68 kg;
- la vehicul tractat cu sistem de frânare prin inerţie (aici nu sunt sigur dacă am tradus bine) această valoare se ia 75% din masa proprie al vehiculului tractor (în cazul autobuzelor 50%), dar max. 3500 kg;
- autorităţile competente pot aduce restricţii de tractare, în urma verificărilor tipurilor de vehicule şi a aspectelor apărute cu această ocazie.
2. Prevederi ale fabricantului de autovehicul:
- Fabricantul de autovehicul poate prevedea restricţii de tractare, luând în considerare împrejurările de exploatare, sau orice alt aspect.
3. Prevederi ale fabricantului de cârlig de remorcare:
- Valoarea D calculată după formula de mai jos, nu poate depăşi sub nicio formă valoarea D figurată pe Certificat.
4. Aşa-numita valoare a sarcinii D (eventual Dwert) al cârligului de remorcare, se poate calcula astfel:
WM . WR
Dwert = g . ------------ unde WM (kg) este masa autovehiculului tractor, iar WR (kg) cea a vehiculului tractat
WM + WR
În funcţie de masa autovehiculului şi de valoarea D dată, se poate calcula sarcina tractabilă:
D . WM
WR = -------------- g = 9,81 m/s2
g . WM + D
După lămurirea tuturor aspectelor, la verificarea tehnică (ITP) se decide asupra valorilor de sarcini tractabile, din care cea cu valoarea mai mică va fi valoarea admisă.
Comment