Maybach este unul dintre cei mai renumiti producatori de masini de lux din lume. Poate unul dintre cele mai marcante modele ale sale este 62S. Litera S de la sfarsitul denumirii semnifica faptul ca inginerii Maybach, de la uzina moderna Manufaktur din Sindelfingen, au incorporat in acest bolid facilitatile cerute de cei mai pretentiosi clienti.
Rezultatul obtinut de ei nu trece neremarcat, noi standarde fiind stabilite in ceea ce priveste confortul. Insa nu doar confortul a fost luat in calcul atunci cand noul model 62S a fost conceput. Desi “S” vine de la “special”, in acest caz ar putea foarte bine sa insemne si “sport”. Motorul din dotare este un Mercedes-AMG-V12 de 6000 de cemtimetri cubi, care va dezvolta nu mai putin de 612 cai putere atunci cand soferul va dori sa dezlantuie herghelia printr-o simpla apasare a pedalei de acceleratie. De asemenea, cuplul maxim este de 1000 Nm, limita electronica aplicata motorului. Cuplul de 1000 Nm se va manifesta intr-o plansa mare a turatiilor, intre 2000 si 4000 de RPM.
Modelul este de departe cel mai sportiv al celor de la Maybach, toate datele tehnice impresionand, iar timpul de acceleratie de la 0 – 100 km/h fiind de 5.2 secunde, in timp ce viteza maxima este de asemenea limitata electronic la pragul de 250 km/ora.
Exclusivismul “uzinei” V-12 Mercedes-AMG cu care este echipat modelul 62 S este garantat de placuta inscriptionata cu numele inginerului care l-a montat, prin aceasta fiind respectat principiul “un om, un motor”.
62S este noul model standard Maybach, menit sa fie condus cu sofer personal, fiind o limuzina de lux al carui confort maxim este oferit pentru pasageri. In acesta directie, cel mai important la Maybach 62-S este spatiul foarte mare, creat pentru confort cat mai sporit atunci cand vine vorba de deplasari care necesita mult timp.
Exteriorul proeminent accentueaza linia dinamica si face ca varianta S a masini sa se distinga clar fata de modelul 62. Modificarile exterioare includ o noua curba a partii frontale, cu o noua grila a radiatorului marita. La fel ca modelul 57S, aceasta poate fi achizitiona doar intr-o singura culoare, negru sau argintiu, nefiind folosit aspectul exterior cu doua culori diferite pentru exterior. Mai exista si varianta alba, insa aceasta este optionala, la comanda cumparatorului.
Inzestrat cu o combinatie unica intre lux si sportivitate Maybach 62S stabileste noi standarde in industria automobilelor de lux. De asemenea este continuatoarea traditiei sedanurilor legendare Maybach, care reprezinta elita producatorilor auto germani inca din anii 1920-1930.
Rezultatul obtinut de ei nu trece neremarcat, noi standarde fiind stabilite in ceea ce priveste confortul. Insa nu doar confortul a fost luat in calcul atunci cand noul model 62S a fost conceput. Desi “S” vine de la “special”, in acest caz ar putea foarte bine sa insemne si “sport”. Motorul din dotare este un Mercedes-AMG-V12 de 6000 de cemtimetri cubi, care va dezvolta nu mai putin de 612 cai putere atunci cand soferul va dori sa dezlantuie herghelia printr-o simpla apasare a pedalei de acceleratie. De asemenea, cuplul maxim este de 1000 Nm, limita electronica aplicata motorului. Cuplul de 1000 Nm se va manifesta intr-o plansa mare a turatiilor, intre 2000 si 4000 de RPM.
Modelul este de departe cel mai sportiv al celor de la Maybach, toate datele tehnice impresionand, iar timpul de acceleratie de la 0 – 100 km/h fiind de 5.2 secunde, in timp ce viteza maxima este de asemenea limitata electronic la pragul de 250 km/ora.
Exclusivismul “uzinei” V-12 Mercedes-AMG cu care este echipat modelul 62 S este garantat de placuta inscriptionata cu numele inginerului care l-a montat, prin aceasta fiind respectat principiul “un om, un motor”.
62S este noul model standard Maybach, menit sa fie condus cu sofer personal, fiind o limuzina de lux al carui confort maxim este oferit pentru pasageri. In acesta directie, cel mai important la Maybach 62-S este spatiul foarte mare, creat pentru confort cat mai sporit atunci cand vine vorba de deplasari care necesita mult timp.
Exteriorul proeminent accentueaza linia dinamica si face ca varianta S a masini sa se distinga clar fata de modelul 62. Modificarile exterioare includ o noua curba a partii frontale, cu o noua grila a radiatorului marita. La fel ca modelul 57S, aceasta poate fi achizitiona doar intr-o singura culoare, negru sau argintiu, nefiind folosit aspectul exterior cu doua culori diferite pentru exterior. Mai exista si varianta alba, insa aceasta este optionala, la comanda cumparatorului.
Inzestrat cu o combinatie unica intre lux si sportivitate Maybach 62S stabileste noi standarde in industria automobilelor de lux. De asemenea este continuatoarea traditiei sedanurilor legendare Maybach, care reprezinta elita producatorilor auto germani inca din anii 1920-1930.
Comment