Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

oscilatii turometru

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • oscilatii turometru

    cand am cumparat masina turometru nu functiona. Acum 1 luna m-am decis sa scot ceasurile sa schimb turometru, dar surpriza.......turometru nu avea fire trase. I-am tras eu fire: un plus (de la ceas) si minusul de la bobina. Turometrul indica f bine, dar uneori oscileaza cand este masina la relanti (intre 1000 si 1500). Nu se misca acul f repede, se misca ca si cum s-ar tura masina (motorul mergand "rotund"). Daca apas usor acceleratia revine la normal, dupa care incepe cand are el chef. I-am dat relantiul m mare (la 1100) - a indicat bine 2-3 zile, dupa care iar a inceput. Daca o tin turata din acceleratie la 1200 nu mai oscileaza sau la 1000 rpm nu oscileaza. In rest indica f bine.
    Daca stie cineva???? poate nu l-am legat cum trebuie, sau mai trebuie pus ceva?

  • #2
    Plusul ceasului e continuu. Si trebuie plus contact. Iar masa o ia prin carcasa. Al treilea fir, cel marcat cu TD pe carcasa turometrului, adica ala la care i-ai zis tu minus, se leaga la firul verde cu galben care pleaca din mufa mare si rotunda cu 4 craci a aprinderii electronice. Firul asta se termina intr-o regleta pe contraaripa din partea shoferului. nu il lasa pe masa la bobina, ca la dacie, ca nui dacie. Si il arzi. Fa legaturile ca lumea si zi dupaia ce si cum.

    Comment


    • #3
      aha, am pricepit. Pai e vina mea dok? am intrebat si eu 7-8 electricieni dastia si asa mi-au zis. Dar care 3 lea fir ca sunt doar 2.
      Oricum plus il iau dupa contact si TD il iau dupa firul verde cu galben de pe mufa de la aprindere.

      Comment


      • #4
        Exactamente. Mai laconic nici ca se putea...

        Comment


        • #5
          mercy dok, trebuie sa-ti platesc vreo 2 reparatii pana acum, ca vorba aia nu cheia repara masina, ci creierul. Oricum, aprinderea avea 2 mufe mari cu cate 4 picioruse, dar am luat-o pe incercate si l-am gasit pana la urma, dar plusul l-am lasat la ceas ca mi-a fost lene sa mai desfac ceasurile, de fapt cablul de kilometraj

          PROBLEMA REZOLVATA DE DOK MERCY INCA ODATA

          Comment


          • #6
            Am omis, e dupa 87, are aprindere EZL... Oricum, n-ai de ce.

            Comment


            • #7
              Am și eu o problema dacã ma poate ajuta cineva. Am un e320 clasic 2004 .Dimineața când plec la munca pornesc mașinã motorul e rece, merge frumos dar în mers când ajunge la 1400-1700 turații termometrul fluctueazã în sus și în jos și în același timp și mașina merge în suturi dacã o accelerație mai tare merge fãrã probleme dar când revine la turație mica iarãși începe sa danseze înainte și înapoi dupã ce se încãlzește motorul nu mai face are cineva vreo idee multumesc

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF