Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

DURA LUBE/METABOND,sau ce altceva mai bun?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DURA LUBE/METABOND,sau ce altceva mai bun?

    Vreau sa fac schimbul de ulei la w124 250D,poate ma mai lumineaza parerile voastre cu privire la tratamentul (preventiv) pt motor: Ce ar fi mai indicat,sa ii bag?este pe piata ceva care merita banii?

  • #2
    Eu am bagat Super Dura Lube la al meu W210 220 cdi din 2001 si mari diferente inafara ca a micsorat fumul si e un pic mai silentios motorul nu am vazut! Am vazut ca la masinile mai vechi dura lube face minuni sa zic asa! Am bagat la o Dacia Nova cu motorr de 1.6 cu carburator si acolo s-a imbunatatit simtitor situatia! Demaraj mai puternic, silentios, consum mai mic, porniri mai usoare, cam atat!

    Comment


    • #3
      NIMIC,sau tratament LIQUI MOLY.

      Comment


      • #4
        Eu am bagat in motor "Xeramic" (protectie ceramica si tratament motor) Made in Holand http://www.xeramic.com/ , am presiune de ulei, iar consumul de ulei e de max. 0.5 Litri/1000 km. Nu stiu cum era inainte consumul deoarece cind am cumparat masina imediat am facut schimburile de ulei/filtre si tratamentul cu Xeramic.
        Last edited by orca; 01-04-2008, 20:53 PM.
        .. ________ ..
        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
        (Oo\==/oO)
        ..U...............U.
        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

        Comment


        • #5
          eu am bagat in motor ulei Liqui Moly 10w40 cu tratament in el si am terminat cu el. Pe la 7000 cred ca il schimb, desi va fi inca bun, dar e mai bine sa fie uleiul bun in permanenta. Apropos si la daci 1310 din 84 tot Liqui Moly bagam chiar daca ma costa 1,5 mil schimbul, cu aditiv separat
          Si inca ceva LIQUI MOLY este facut doar pentru cateva tipuri de masini nu pentru toate (Merc, bmw, audi, vw si parca mai erau cateva), dar oricum scrie si pe recipient ca este recomandat mercedes. Are teflon, molibden, si alte dracii dastea care nu le-am retinut.
          RECOMAND LIQUI MOLY CU INCREDERE
          Last edited by paunionutz; 01-05-2008, 18:30 PM.

          Comment


          • #6
            Da,intr-adevar concluzia la care am ajuns este ca : unui motor in stare buna nu ii trebuie decat ulei bun schimbat la timp.

            Dupa ce am pus Super Dura Lube,prea mica a fost schimbarea(nici nu ma asteptam ca fum nu scotea nici inainte iar motorul suna bine,acu parca e putin mai silentios-ori mi se pare mie)
            Ce-i drept la unele masini cu motoare mai uzate diferenta e destul de simtitoare(am probat si eu la o cobra cu ceva ani in urma)

            deci,prin urmare daca aveti o masina cu motor bun,nu aruncati banii pe aditivi de ulei din moment ce utilizati un ulei bun(Castrol,Liqui Moly,Valvoline,Mobil1)ce au in compozitia lor tot ce trebuie

            Comment


            • #7
              Dura-lube este o teapa americana, in USA au pierdut procesele si au fost nevoiti sa plateasca milioane de dolari daune.
              Daca cautai pe google gasiti si hotararea instantei din USA.
              Liqui Molly contine molibden de potasiu si nu teflon.
              Molibden este o substanta care se pune pe teava de tun in scopul de a miscora frecarea cu obuzul.
              Cei de la Castrol si Mobil au zis ca repeta oricand orice test facut de dura lube cu uleiul lor cel mai scump.
              Logic daca avea ceva Dura Lube in plus sau orice alt producator de "viagra pt masini" il cumparau cu totul.

              Comment


              • #8
                aditiv

                am avut ocazia asa vad cateva demonstratii cu Metabond si am ramas foarte impresionat de cat de mult poate sa reduca frecarea .
                steen
                Last edited by doktor4carz; 04-04-2008, 10:04 AM.

                Comment


                • #9
                  La o Dacia 1300 din 1979 dupa ce am schimbat setul motor la vreo 50.000 km cred, am bagat Dura Lube. Mi-a scazut usor consumul la cateva mii de km dupa tratament, motorul functiona mai silentios, pornire mai usoara samd. Eu spun ca mereita, dar motorul sa nu fie foarte uzat, nu poate face minuni.
                  Prostia si Hotia au cucerit Romania.

                  Comment


                  • #10
                    Dura Lubse e destul de controversat. Sunt multe pareri pro si contra. Eu am incercat MetaBond si in afara de disparitia unei batai la rece n'a facut altceva. Dar deja consider ca si-a facut treaba.

                    Poate n-ar strica sa arunci o privire pe http://forum.softpedia.com/index.php...137264&st=1080
                    Aerodynamics are for people who can't build engines.
                    Enzo Ferrari

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by steen View Post
                      am avut ocazia asa vad cateva demonstratii cu Metabond si am ramas foarte impresionat de cat de mult poate sa reduca frecarea .
                      steen
                      Si eu tot pe Metabond merg.

                      Comment


                      • #12
                        La motorul meu, care nu se stie cit peste 370.000 are, am pus Slick, cam asa ii zice, a mai redus din zgomot si parca se simte o usoara revigorare a lui. Cica peste 80.000 de km ar trebui repetata figura. Nu stiu daca o fi bun sau nu, dar pentru 120 de ron am incercat. (oricum banii sint maculatura pentru mine)
                        Marinarul.tk
                        Proud owner of C180/96

                        Comment


                        • #13
                          Ulei bun ma colegi!...
                          W110-2.0 D 1966
                          W115-2.0 D 1971
                          W123-2.4 D 1982

                          Comment


                          • #14
                            Uleiul bun previne folosirea zemurilor magice.

                            Comment


                            • #15
                              Am pus metabond cobranului meu si se simte o diferenta evidenta la accelerare,more power,more energy!
                              MÃREAȚA COBRA

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF