Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Inlocuire viscocupla cu electroventilator. Pareri, solutii, experiente.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inlocuire viscocupla cu electroventilator. Pareri, solutii, experiente.

    Salutare, colegi!


    Si-a schimbat cineva sistemul de ventilare a radiatorului? Adica sa inlocuiasca viscocupla de pe motor cu un electroventilator pus pe radiator? Sunt multe masini care merg cu acest sistem si au un regim termic constant si mult mai eficient iar in acceleratii nu fac zgomotul acela infernal ca de turbina din cauza viscocuplei rigidizate... Ce presupune montarea electroventilatorului (in afara de montarea lui fizica, bineinteles)?

  • #2
    Am gasit o firma in SUA care produce ventilatoare pentru aceasta conversie.



    In plus, am vazut pareri impartite legate de aceasta miscare. Insa, eu, care merg cu masina in mare parte in Bucuresti, cred ca ar fi mult mai eficient un ventilator electric care se invarte independent de motor in functie de temperatura lichidului de racire, decat un ventilator care la relanti "misca" o cantitate multa mai mica de aer decat ar avea nevoie sistemul de racire.

    Comment


    • #3
      Cand aveam dacia 1310 am vrut sa fac si eu conversia asta. Nu e foarte complicat de realizat si nici nu cred ca poti gresi mare lucru.

      Cel mai complicat cred ca e de pus sistemul care porneste ventilatorul la o anumita temperatura, si daca e cu trepte, sa porneasca la o anumita temperatura - o anumita turatie.

      Eu unul nu vad dezavantajele sistemelor de genu' asta. Singurul argument contra e cel ca daca iti moare motorasul atunci ramai fara racire, dar sunt foarte mici sansele din moment ce toti producarii de masini folosesc asa ceva.
      ...

      Comment


      • #4
        Originally posted by Luxian View Post
        Cand aveam dacia 1310 am vrut sa fac si eu conversia asta. Nu e foarte complicat de realizat si nici nu cred ca poti gresi mare lucru.

        Cel mai complicat cred ca e de pus sistemul care porneste ventilatorul la o anumita temperatura, si daca e cu trepte, sa porneasca la o anumita temperatura - o anumita turatie.

        Eu unul nu vad dezavantajele sistemelor de genu' asta. Singurul argument contra e cel ca daca iti moare motorasul atunci ramai fara racire, dar sunt foarte mici sansele din moment ce toti producarii de masini folosesc asa ceva.

        Pai e sonda de apa care porneste un releu. Si sonda de comanda a auxiliarelor care sunt in fata care pornesc in caz de forta majora (peste 100 de grade). Acum sa vedem ce mai zic si alti colegi. Eu, insa, sunt chitit pe solutia asta. Am o gramada de prieteni cu masini cu motoare transversale (chiar si eu pe Alfa am asa ceva) si lauda avantajele electroventilatorului in traficul bucurestean.

        Comment


        • #5
          Originally posted by andrei_preoteasa View Post
          Pai e sonda de apa care porneste un releu. Si sonda de comanda a auxiliarelor care sunt in fata care pornesc in caz de forta majora (peste 100 de grade). Acum sa vedem ce mai zic si alti colegi. Eu, insa, sunt chitit pe solutia asta. Am o gramada de prieteni cu masini cu motoare transversale (chiar si eu pe Alfa am asa ceva) si lauda avantajele electroventilatorului in traficul bucurestean.
          Un bimetal nou nu ar rezolva elegant problema ? Nu cred ca iesi mai scump decat cu conversia ... Sau crezi ca si fiind nou te-ar putea dezavantaja fata de sistemul electric ? Am cochetat si eu cu ideea, atunci cand am avut probleme cu visko, dar intr-un final un ales un bimetal nou (OEM) si de atunci nu mai am nici un stres ...

          Last edited by Orvo; 05-10-2010, 00:15 AM.

          Comment


          • #6
            M-am gandit si la bimetal (inteleg prin asta sistemul acela care este montat pe motor si se rigidizeaza dupa ce primeste un impuls de la termostat, o chestie cu mod de functionare similar viscocuplei). Insa, avand in vedere ca pe mine ma intereseaza un sistem care sa imi optimizeze regimul termic in traficul bucurestean si in acelasi timp sa ma scape de sunetul de turbina facut de visc/bimetal cand se rigidizeaza. Ce parere aveti de Flex-o-Lite? (din linkul postat mai sus?)

            Comment


            • #7
              Sa-ti zic ce am facut eu!Am belele cu vascul la droaga mea.Bani sa iau unul nou nu am,ca vin actele in curand.A curs lichidul din el,asa ca poa sa aiba motorul si 130 de grade,ca nu-si mai face treaba deloc.La drum intins,e bine,dar in Bucuresti trebuia sa merg cu caldura la maxim sa nu-mi mai incinga motorul.Am facut rost de un electroventilator de la o Lancia cu motor de 1000 cmc,care s-a potrivit perfect in fata radiatorului meu(prins cu niste table si suruburi)L-am cuplat prin intermediul unui releu de 40 A(identic cu cel de la alarma care iti taie electromotorul cand e pusa alarma) la un buton mic undeva sub bord si cand stau in trafic,apas pe buton,pleaca electroventilatorul si nu creste apa mai mult de 90 de grade sub nici o forma!Initial am vrut ca o termocupla sa-mi dea impuls la releu si sa porneasca ventilatorul,dar cum nu am filet in radiator pentru dansa,am renuntat la idee,mai ales ca nu vreau sa fac modificari sistemului original al masinii.Cand o sa-i cumpar vasc nou,o sa demontez electroventilatorul si gata.Elv e montat in fata radiatorului si vascul cel bulit cu elicea lui e tot la locul lui,nu l-am desfiintat!
              W124 E220 din 95

              Comment


              • #8
                Cel mai indicat flexolite e cel din poza lui ORVO..........

                Comment


                • #9
                  Solutie romaneasca si pare ca e si mai silentioasa am facut si eu la motorul 103 desi e spatiu mic am scos vascocuplajul am pus un electroventilator am taiat furtunul care iese apa din radiator si am pus pe el un teu prevazut cu o termocupla ce comanda electroventilatorul si de 5 ani merge fara probleme . Recomand celor care au un electroventilator ieftin si pe masura radiatorului ca sa te apuci de cumparat ....mai bine faci originalul la loc .

                  Daca te pricepi improvizeaza daca nu.....pastreaza originalul!!!

                  Comment


                  • #10
                    Salutare tuturor, si eu am abut problema cu vascocuplajul, cand am cumparat-o inca era sezon rece si nu am simtit asa tare problema. In momentul cand a venit caldura am ajuns cu temperatura la 110, a doua zi am cumparat vascuplaj nou de la AL PADRINO 350 ron, l-am schimbat si indiferent de cat de cald era afara apa nu sare mai sus de 80 de grade, zgomotul nui o prblema insa temperatura la apa este.

                    Comment


                    • #11
                      Am si eu o intrebare. La ce temperatura trebuie sa fie apa cu clima pornita in regim de oras?

                      Comment


                      • #12
                        La 90-100 de grade. In oras este normal sa ajunga la 100 de grade.

                        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF