Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Testul de siguranta,doar 2 stelute??

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 5 (0 members and 5 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Testul de siguranta,doar 2 stelute??

    Look:
    Find Euro NCAP latest ratings for recently tested vehicles sorted by publication date, star rating and make with standard equipment or safety pack


    Pana mai ieri eram super incantat de masina asta si vroiam sa o achizitionez.
    Acum nu prea mai sunt.
    A..uitam,Matizul are 3 stelute...

    Voi ce credeti!?

  • #2
    Nu ca as fi stiut prea multe din propria experienta despre acest model,dar aproximativ 8 din 10 oameni imi spuneau cam acelasi lucru:
    Citez: '' Si eu recomand C180,C200 este unul din ultimele Mercedes-uri facute ca la carte. O constructie excelenta si solida. Am un prieten care detine un astfel de model si pot sa spun ca e genul de masina cu personalitate si "bine facuta".

    Comment


    • #3
      How safe is our w202
      This here is an NCAP test using a 1997 W202 --> Frontal Impact takes place at 64 Km/h, 40% of the width of the car striking a deformable barrier. In the side impact, a mobile deformable barrier impacts the driver's door at 50 km/h. In the pole test, the car tested is propelled sideways at...

      Comment


      • #4
        Ce sanse sunt sa fac accident? Sa imi cumpar un Renault cu gandul ca poate intr-o zi o sa am accident si sa ma dau cu capul de pereti in fiecare zi? NU! Prefer un Mercedes vechi cu o stelutza decat un plastic de Renault!

        Comment


        • #5
          Sincer,as fi curios cum se comporta un Matiz ,cand se pupa cu un w202...
          W202 elegance / 1.8 benzina,1993

          Comment


          • #6
            Rezultatele testului NCAP se refera la masini din aceeasi clasa. In general se considera ca masinile cu o masa mai mare sunt mai solide si mai rezistente la impactul cu un alt vehicul cu o masa mai mica.

            Masina din link e totusi din 1997 deci nu se poate face o comparatie a gradului de securitate existent in acele vremuri (cand nici nu exista NCAP), a materialelor de diverse aliaje cu diverse caracteristici cum nu se poata realiza o comparatie mere-pere (matiz-C-classe).

            Daca busesti un C-classe si un matiz cred ca totusi matizu iese mai sifonat. Dar asta e doar parerea mea.

            Toate bune
            Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

            Comment


            • #7
              Originally posted by zsolti1981 View Post
              Sincer,as fi curios cum se comporta un Matiz ,cand se pupa cu un w202...
              Subscriu,si nu cred ca tu esti de acord cu testul asta(mercedes 2 stelute si matiz 3) ca e aberant daca crezi lucrul asta dary2007

              Comment


              • #8
                Ia-o repede amu..ca vine vara si se scumpesc..astea is ca motocicletele
                Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by dary2007 View Post
                  Nu ca as fi stiut prea multe din propria experienta despre acest model,dar aproximativ 8 din 10 oameni imi spuneau cam acelasi lucru:
                  Citez: '' Si eu recomand C180,C200 este unul din ultimele Mercedes-uri facute ca la carte. O constructie excelenta si solida. Am un prieten care detine un astfel de model si pot sa spun ca e genul de masina cu personalitate si "bine facuta".
                  Cred ca se refereau la fiabilitate, nu la protectia in caz de accident. Din film reiese ca se deformeaza cam tare ca sa ia mai mult de 2 stele.

                  Comment


                  • #10
                    Deformarea stalpilor este cea care duce la o depunctare babana.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by crstn_savu View Post
                      Deformarea stalpilor este cea care duce la o depunctare babana.
                      Corect, pentru ca duce la deformarea habitaclului si implicit pasagerii sunt expusi pericolului de accidentare.

                      Comment


                      • #12
                        Am mai vazut pe youtube un crash test la un w210 se facea masina turta,cred ca e ceva la mijloc...

                        Asta este,cica aia care l-au facut sunt un fel de EURONCAP din State



                        Sa fim seriosi ca daca un w210 se comporta asa la impact nici nu cred ca iesea pe piata.
                        God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

                        Comment


                        • #13
                          Eu am avut un mic accident cu W202 meu
                          Am acrosat o Dacia 1310 si un Fiat Punto 2001.

                          Pagube:

                          W202
                          Aripa dreapta fata, indota
                          Far+semnal dreapta spart
                          Bara fata rupta
                          Contra aripa dreapta indoita
                          Fusta sub bara fata indoita

                          Dacia
                          Laterala stanga indoita
                          Ambele usi pe stanga bagate in interior
                          Prag stanga indoit
                          Stalp stanga, central indoit

                          Fiat
                          Partea stanga indoita
                          Ambele usi indoite
                          Stalp central stanga rupt in partea de jos
                          Prag stanga indoit
                          Ambele roti de pe partea dreapta sparte, iar cea din spate rupta din brat, era langa o bordura.

                          Detalii mai multe aici



                          Acuma decideti voi daca W202 este masina slaba sau nu.
                          Eu zic ca NU Categoric.

                          Toate cele bune !
                          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                          Comment


                          • #14
                            Inseamna ca e o mare conspiratie a Euroncap-ului impotriva acestui model de Mercedes.

                            Comment


                            • #15
                              Cu cat se rupe mai tare cu atat mai bine. Ideea e ca materialele sa preia toate tensiunile astfel incat habitaclul si pasagerii sa fie protejati. Ceea ce vedeti in filmulete sunt lucruri normale pentru orice masina cu pretenii de siguranta.

                              Imaginati-va ca toate lucrurile acelea care se stramba intr-un mod oribil s-ar deplasa catre sofer. Ar fi groaznic pentru ocupanti.

                              Si inca odata: testele NCAP/EURONCAP se refera doar la masini de aceeasi clasa.
                              Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF