Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Aparate radar de ultima generatie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aparate radar de ultima generatie

    Politia Rutiera va fi dotata cu un lot de 2.000 de autovehicule dotare cu aparate radar din ultimele generatii utilizate de politiile din Europa si sunt aproape imposibil de dectat de catre detectoarele radar.
    Sursa:
    Politia Rutiera va fi dotata cu aparate radar de ultima generatie
    http://goo.gl/YDT4L

  • #2
    Si pana al urma vor mai fi detectabile?
    Eu nu prea cred faza cu face doar poze succesive (e prea complicat tehnologic), dar cred in faza cu vor fi mai greu de depistat (avand modul stand-by in care nu emit unde radio, sau le emit la intensitate foarte mica)...
    ...

    Comment


    • #3
      Am citit anuntul din respectivul link, unde se precizeaza ca
      "Aparatele radar sunt fabricate in Marea Britanie, au camere video mai performante, iar pe langa antena radar, poseda şi un dispozitiv GPS care menţioneaza cu exactitate locul unde actiona aparatul."
      De aici nu mai e mult pana ce vor aparea GPS-urile care vor arata in timp real unde se afla masina cu radarul instalat.
      Este doar o chestiune de timp.
      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

      Comment


      • #4
        Retineti acest topic si va promit ca va voi anunta imediat ce vom primi aceasta comanda.

        Mentionez ca lucrez la prodocatorul de MCV-uri iar masinile vor iesi pe poarta fabricii complet echipate.Asta bineinteles, in cazul in care comanda este ferma/reala.

        Totodata pot sa spun ca lucram in acelas loc si cand s-au facut celebrele "RURALE" si erau o veselie la schimbul de noapte cand il apuca pe cateunul damblaua sa perneasca cate o sirena in sectie (hala).

        Repet: Daca va fi asa, vom afla si noi, cei care le facem. Pana acum nu s-a auzit nimic. O astfel de comanda presupune pregatiri si modificari de regimuri pentru noi. Consider ca nu se intrevede acest lucru in viitorul apropiat.
        W203 - 2001

        Comment


        • #5
          @nickbal: aşteptăm cu interes informaţiile de la tine. Cel mai important, zic eu, e să afli dacă detectoarele respective sunt "detectabile" şi dacă emit in altă bandă de frecvenţă decât cea actuală ( K/KA ).
          ...

          Comment


          • #6
            Originally posted by Luxian View Post
            @nickbal: aşteptăm cu interes informaţiile de la tine. Cel mai important, zic eu, e să afli dacă detectoarele respective sunt "detectabile" şi dacă emit in altă bandă de frecvenţă decât cea actuală ( K/KA ).
            Daca se vor pune si alea la noi, nu avem decat sa le incercam... Om trai si om vedea.
            W203 - 2001

            Comment


            • #7
              Colegii de la circulatie au venit sa probeze si sa invete sa exploateze o autospeciala dotata cu toate sistemele, referitor la partea de radar este nasoala treaba radarul este foarte tare nu poate fi detectat deoarece sta tot timpul in stand by fara emisie activa cand ti-a tiuit detectorul esti luat cu 10 secunde inainte, cei mai rau este ca are ca mediu de stocare un hard disc de capacitate considerabila, care se preda la centrul de operatiuni la terminarea schimbului si nu se pot face aranjamente odata ce te-a intregistrat .

              Comment


              • #8
                @ Luxian

                De ce e prea complicat tehnologic ?
                Unless I'm very much mistaken...

                Comment


                • #9
                  Mi se pare complicat de stabilit niste repere clare pentru stabilirea vitezei din poze succesive. Trebuie sa afli distanta parcursa de masina intre doua poze (mai exact intr-un interval de timp);

                  De ce cred asta:
                  1. Pozele o sa fie facute din fata (aproximativ) si nu din lateral, cum ar fi cel mai usor (nu se pune cu radarul pe camp sa se uite la tine cum mergi pe drum).

                  2. Daca ai avea un fundal static si masurat, atunci ai putea pune o masina intr-un tunel cu gradatii de exemplu si atunci ar fi ok, ar fi usor de masurat distanta parcursa de masina comparand 2 poze.

                  Cand masori din fata o masina si mai ales cand fundalul nu este acelasi de fiecare data, e greu sa stabilesti distanta parcursa intre 2 poze. Plus ca nici macar dimensiunea masinii nu o poti lua ca reper de distanta.

                  Si daca totusi ai pune la punct un astfel de sistem, consider ca marja de eroare ar fi foarte mare si nu ar putea fi acceptat in instanta ca proba.

                  Probabil faza cu poze succesive e doar informativa, si "poza" care conteaza ti-o face cu radarul.
                  ...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by pedros69 View Post
                    Colegii de la circulatie ..... esti luat cu 10 secunde inainte, .
                    Ma indoiesc sincer ca ar avea cum sa te ia cu 10 secunde inainte sa piuie. Banuiesc ca se foloseste tot unda radar, ca nu stiu cum ar putea cu poze succesive. Inovatia s-ar putea sa fie in faptul ca acea emisie radar va fi in "standby" si va fi activata la dorinta lui nenea operatorul fapt ce va face detectarea tardiva.
                    Banuiesc ca vor face ca bulgarii, care desi folosesc pistoale radar perfect detectabile in banda K/Ka, acestea emit unda cand doreste militianul si desi ai citit-o cu detectorul nu mai apuci sa franezi/reduci decat maxim 5 Km/h si deci esti victima sigura.

                    O mare vrajeala a fost la inceput cu acel VG2-alert pe care multa lune l-a perceput ca ar face detectorul "invizibil". Defapt acel VG2 este o alta unda (mult mai puternica) pe care Politia o folosea initial sa vada daca se apropie cineva echipat cu un detector de radar. Dupa legalizare detectoarelor, ei nu mai folosesc acest siretlic decat in cazul in care pandesc noaptea si faptul ca tu ai detector te transforma intr-o tinta sigura pentru treaba cu opritul si pornitul radarului cand esti aproape de ei.
                    W203 - 2001

                    Comment


                    • #11
                      Valeu. E rau de tot inseamna. Si asa de abia ne taram. TRag si acum o penalizare de 30 de zile. Or fi la fel ca cele de pe DN1? Treaba cu pozele succesive nu inteleg cum ar functiona. Trebuie sa aiba un reper...altfel cum? Sa fie in functie de GPS? Calculeaza lat si long unde face poza?

                      Nu cred. DIn cate am vazut mai sus GPS e doar pentru localizarea lor interna.
                      Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

                      Comment


                      • #12
                        E vorba de radare care inregistreaza permanent, dar nu emit, cand politistul te vede ca vii tare, apasa un buton si te-a prins, raman 30 de secunde inainte si 30 dupa ce a apasat butonul, restul inregistrarii se sterge automat.

                        Solutia e simpla: se merge regulamentar pana te depaseste cineva care merge tare, si apoi te tii dupa el, cand ii porneste lui radarul in fata, detectorul tau BUN (nu kkturi de Cobra) te anunta, omori frana si scapi. Metoda e verificata ani de zile in Bulgaria

                        Comment


                        • #13
                          Stati linistiti fratilor ca nu exista radar care sa nu fie detectat in timp ce masoara viteza unei masini, singurele care ne "loveau" erau cele cu puls dar de asta au aparut si detectoarele cu "puls detection". Pina si modelul asta are nevoie de trei pulsuri la 1 secunda pentru a masura viteza.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by razvanduta View Post
                            E vorba de radare care inregistreaza permanent, dar nu emit, cand politistul te vede ca vii tare, apasa un buton si te-a prins, raman 30 de secunde inainte si 30 dupa ce a apasat butonul, restul inregistrarii se sterge automat.

                            Solutia e simpla: se merge regulamentar pana te depaseste cineva care merge tare, si apoi te tii dupa el, cand ii porneste lui radarul in fata, detectorul tau BUN (nu kkturi de Cobra) te anunta, omori frana si scapi. Metoda e verificata ani de zile in Bulgaria
                            In prima perte ai repetat cam ce am spus eu.

                            La partea cu solutia data de tine nu te contrazic, doar vreau sa zic ca exista si Cobra de clasa mai buna si ca mai exista si varianta ca tu sa te aflii destul de sus cu vitezometrul si in cele 30 de secunde (ma cam indoiesc ca ar fi 30) sa nu cobori suficient.
                            Mai exista si varianta ca te poti obisnui sa ignori semnalele de mica intensitate detectate de radarul tau "de firma" si pana mai pune el niste liniute la intensitate, te cauti deja la portofel.
                            W203 - 2001

                            Comment


                            • #15
                              Nu ai 30 de secunde, ai mult mai putin ... e recomandat sa mergi legal :P sau cu maxim 49km/h peste viteza legala, ca sa ramai macar cu carnetul

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF