Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Guvernul insistă să le confişte maşina celor care depăşesc viteza legală

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Guvernul insistă să le confişte maşina celor care depăşesc viteza legală

    România va avea o Strategie Naţională pentru Siguranţa Rutieră, care a fost amendată de CSM şi de Poliţia Rutieră
    Poliţia Rutieră se opune, CSM a formulat observaţii, Ministerul Transporturilor nu retrage însă proiectul care prevede înfiinţarea ANCA - agenţia care poate confisca maşini şi intra în conturile rău-platnicilor.

    Proiectul Hotărârii de Guvern pentru aprobarea Strategiei Naţionale pentru Siguranţa Rutieră intră în linie dreaptă. Ministerul Transporturilor nu pare impresionat de instituţiile care contestă actul normativ. Printre cele mai stranii prevederi se numără eliminarea instituţiei martorului din procedura contravenţională, testarea alcoolemiei indiferent de motivul pentru care şoferul e oprit de poliţie, confiscarea autoturismului în cazul depăşirii cu 50km/h a vitezei maxime legale. Prin aceeaşi hotărâre, se va naşte ANCA - Agenţia Naţională de Colectare a Amenzilor, care va avea dreptul să îţi intre direct în cont pentru a reţine amenda, să revoce permisul de conducere sau, prin hotărâre judecătorească, să aresteze rău-platnicul la un "centru de arest".

    Ce prevede actul normativ

    Un şofer implicat într-un accident rutier nu îşi va putea dovedi nevinovăţia prin declaraţiile martorilor oculari. De asemenea, un şofer care nu a achitat o amendă rutieră se poate trezi, în cel mai bun caz, cu contul micşorat ca urmare a faptului că amenda i-a fost reţinută direct din contul bancar. În varianta rea, şoferul s-ar putea trezi cu maşina confiscată sau chiar cu puţin arest. De asemenea, toţi şoferii opriţi în trafic la controalele poliţiei rutiere ar putea fi testaţi pentru stabilirea alcoolemiei. Toate acestea nu sunt ipostaze din filme horror ci ar putea deveni reale în România dacă Executivul va adopta o Hotărâre de Guvern privind aprobarea Strategiei Naţionale pentru Siguranţa Rutieră 2009 - 2013. Proiectul acesteia este publicat deja pe pagina de web a Ministerului Transporturilor iar o serie de instituţii şi ministere au fost solicitate să se pronunţe asupra textului prin acordarea sau nu a avizului prevăzut de lege.

    CSM a găsit erori

    Consiliul Superior al Magistraturii(CSM) a formulat o serie de observaţii la Proiectul de Hotărâre de Guvern privind aprobarea Strategiei pentru Siguranţă Rutieră 2009 - 2013. Astfel, CSM susţine că "nu se poate elimina instituţia martorului din procedura contravenţională şi nici obligativitatea efectuării analizei de sânge pentru stabilirea alcoolemiei". De asemenea, avizul favorabil al CSM mai este condiţionat şi de remedierea altor aspecte.

    "Strategia" abordează şi îmbunătăţirea legislaţiei rutiere, enumerând câteva modificări care pot fi avute în vedere. Cele mai aberante dintre aceste modificări sunt: l eliminarea instituţiei martorului din procedura contravenţională, ceea ce înseamnă că un şofer implicat într-un accident rutier nu îşi va putea dovedi nevinovăţia prin declaraţiile martorilor oculari l mutarea responsabilităţii săvârşirii contravenţiei de la şoferul care a condus vehiculul la proprietarul vehiculului, ceea ce înseamnă că, dacă nu este identificat şoferul implicat într-un accident rutier, atunci amenda va fi plătită de proprietarului autoturismului chiar dacă acesta nu se afla la volan l testarea alcoolemiei de către agenţii de poliţie de fiecare dată când aceştia opresc autovehiculele, ceea ce ar însemna că, indiferent de motivul pentru care eşti oprit de poliţie, automat trebuie să sufli în alcoolmetru l eliminarea obligativităţii analizei de sânge, ceea ce înseamnă că stabilirea gradului de alcoolemie se va face doar prin metoda contestată a alcoolmetrului.

    De asemenea, va exista o Agenţie Naţională de Colectare a Amenzilor(ANCA), care se va ocupa de procesarea, administrarea şi colectarea de amenzi. În Strategie se arată că "în cazul amenzilor neplătite până la data scadenţei, ANCA investighează cazul şi determină ca plata amenzii să fie făcută prin emiterea unui ordin de plată direct din contul bancar al plătitorului. În cazul în care această procedură eşuează, ANCA recurge la un executor judecătoresc. Dacă şi acesta eşuează în procedura de colectare, ANCA dispune în continuare de un număr de alte metode de constrângere, cum ar fi în cazul amenzilor de trafic revocarea permisului auto, confiscarea autoturismului sau chiar (printr-un ordin judecătoresc) arestarea plătitorului la un centru de arest pe o perioadă determinată de tribunal pe lângă obligaţia de a-şi achita amenda".

    Berceanu spune că strategia nu-i aparţine, dar merge cu ea mai departe

    Întrebat de Gândul cum comentează proiectul în contextul obiecţiilor CSM, ministrul transporturilor a răspuns: "Proiectul va sta în dezbatere publică atât cât prevede legea, adică 30 de zile de la data postării lui pe site. Problema siguranţei rutiere are o parte de rezolvare în bani, care merge până la 90%, şi altă parte în cheltuirea cu folos a acelor bani", a declarat ministrul Transporturilor, Radu Berceanu. Numai că proiectul e în dezbatere pe site de câteva luni. Direcţia Informare Publică şi Comunicare din cadrul Ministerului Transporturilor susţine că ministerul a promovat strategia dar că aceasta nu-i aparţine: "Propunerea privind proiectul Strategiei Naţionale de Siguranţă Rutieră aparţine Consiliului Interministerial pentru Siguranţa Rutieră. Propunerea a fost promovată de Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii doar pentru că M.T.I. asigură secretariatul Consiliului Interministerial pentru Siguranţa Rutieră. Textul propunerii de Strategie de Siguranţă Rutieră sintetizează discuţiile şi propunerile din Delegaţia Permanentă a Consiliului Interministerial pentru Siguranţa Rutieră". Oficialii ministerului nu au comentat obiecţiile CSM şi nici nu au dat de înţeles că vor modifica sau retrage proiectul.

    Poliţia Rutieră nu este de acord

    "Poliţia Rutieră a fost consultată în acest domeniu dar consultarea a fost în sensul în care ne-au trimis documentul gata făcut. Nu este normal. Poliţia Rutieră răspunde de siguranţa rutieră şi am decis să nu avizăm acest proiect. El trebuie revizuit şi discutat la nivel de experţi. Documentul conţine foarte multe erori. Cele două exemple scoase în evidenţă de CSM sunt doar câteva. Nici noi nu suntem de acord cu eliminarea martorului din procedura contravenţională şi nici cu eliminarea obligativităţii efectuării analizei de sânge pentru stabilirea alcoolemiei", a declarat pentru Gândul comisarul-şef Lucian Diniţă, şeful Poliţiei Rutiere. Exemplele oferite de cei de la Poliţia Rutieră nu se opresc aici. "Ei propun acum să se dea examen din nou pentru redobândirea dreptului de a conduce pentru mai multe categorii de abateri rutiere. O altă propunere este ca, la depăşirea vitezei cu peste 50 km la oră, să fie confiscată maşina contravenientului"


    http://www.gandul.info/news/guvernul...legala-4966645
    Mercedes Benz W124 250 Turbo Diesel
    Mercedes Benz 190E din 1983.-Fosta

  • #2
    Asta nu e o stire...e doar o barfa...despre ce si-ar dori unii.

    Ca sa nu mai spun ca Guvernul actual are orele/zilele numarate...

    E prea mult sa fie deschis topicul la legislatie...la offtopic era mult mai potrivit.

    Comment


    • #3
      Eu as fi deacord, cred ca este bine sa pastram limita de viteza
      MB 180C Sport Coupe W203

      Comment


      • #4
        E total absurd,astea se vor aplica pentru prostimea tari.Sa fii sigur ca un un idiot cu 4 clase si bani multi nu va avea nici o treaba cu asa ceva

        Comment


        • #5
          Nu cred ca se va adopta, desi poate n-ar fi rau...
          Partea cu demonstratul nevinovatiei cu ajutorul martorilor sa dispara e absurda.
          Cred totusi ca toata povestea e praf in ochi, aruncat in mass-media pentru a distrage atentia de la adevaratele probleme ale tarii (criza politica, criza sociala etc...)

          Comment


          • #6
            Cred ca astia cu S AMG.. isi vor limita singuri masinile, ca atunci cand ai o herghelie sanatoasa sub capota ..nu prea te poti abtine.
            `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

            now - bicicleta !

            0744 239 949

            WEB
            http://garajautodiag.blogspot.com

            Comment


            • #7
              Chestia cu confiscarea masinii exista si afara dar in general pentru cei care conduc in stare de ebrietate.La noi chestia cu viteza e aberanta,noi avem zone unde ai indicatoare de 30 km la ora pe portiuni de drum unde poti merge lejer cu 80.In cazul in care porcaria asta va prinde contur cred ca si abuzurile vor fi pe masura. Sa vedeti de acum indicatoare cu viteza maxima 10 km si spagi la politai sa nu ti ia masina.,,Romania the end of choice,,
              Ai grija cum te comporti cu copii tai fiindca ei iti vor alege azilul.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF