Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Doresc o informatie.

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Doresc o informatie.

    Salut toti membrii acestui forum.Am achizitionat un Mercedes 124 an fabr 03/1992- motor 1996cc serie WDB 124021 1B 739520 din Germania si astazi am fost programat la RAR Suceava.
    In prealabil am cerut certificarea catre Mercedes Romania a omologarii autoturismului si am primit clasificarea ca fiind Euro 1-act doveditor emis de Mercedes Romania-sectia omologari.
    La RAR am primit calificativul NONEURO.Acum doresc din partea membrilor acestui forum daca imi poate spune(sau daca cineva a intampinat acest caz)un sfat sau un ajutor.Nici nu vreau sa ma gandesc la taxa aberanta referitoare la noneuro.
    Va multumesc!

  • #2
    Bad news

    La un moment dat, acum cateva saptamani, eu am dat peste lista de mai jos, care ar reprezenta lista dupa care se ia RAR-ul in cazul W124, mai putin anumite motoare.

    200 E - non euro, sub 09.1992
    200 E - euro 1, cu 16 valve (09/1992-07/1993)
    230 E - non euro , sub 09/1992
    260 E - non euro , sub 09/1992
    280 E - euro 1 ( 09/1992-07/1993)
    E 200 - euro 2 , ala cu 16valve ( 07/1993-08/1995)
    E 280 - euro 2 ( 07/1993-08/1995)

    200 D - non euro , sub 07/1993
    E 200 Diesel - euro 1, 07/1993-08/1995
    250 D - non euro , la fel si turbo , sub 07/1993
    E 250 Diesel - euro 1, la fel si turbo , 07/1993-08/1995

    O veste cat se poate de proasta pentru tine, care esti pe prima linie, si relativ proasta pentru mine, care sunt pe a doua linie, cu 06/1993.
    1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
    1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
    dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

    Comment


    • #3
      In primul rand verifica daca ai catalizator si sonda lambda pe masina.Daca ai, poti trage sperante sa incerci tot la RAR (nu stiu exact detaliile) un test care sa confirme ca se incadreaza la e1.Daca n-ai catalizator si sonda, n-ai nicio sansa.Bafta!
      C 180 sport 1995
      www.pieseauto-buzau.ro

      Comment


      • #4
        Nu esti nici primul...nici ultimul in aceasta situatie.
        Din pacate daca ei ( RAR ) au spus ca e NON EURO atunci situatia e destul de sumbra ...(mai ales ca nu prea merge nici cu putin "ajutor financiar" ).
        Si eu am avut pe W126 din 1991 omologat in Italia EURO 2 ( si exista si EURO 3) dar in Romania nu l-ar fi omologat RAR-ul niciodata asa.Ramanea NONEURO!

        Poti sa faci contestatie, dar nu prea ii vad rostul!

        Oricum, iti urez mult succes!
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 300SE Anthracite Grey Metallic
        W126 500SE Nautical Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • #5
          Specific-masina are catalizator-sonda lambda originale prin constructie nu aftermarket-omologare Mercedes Euro1 dar RAR-ul spune ca este non euro.Sincer se bat cap in cap documentele-cele de la producator si expertiza facuta de RAR.
          Aici e hiba-cum voi reusi sa omologhez acest autoturism dupa norma data de fabricant?

          Comment


          • #6
            Originally posted by grigore View Post
            In primul rand verifica daca ai catalizator si sonda lambda pe masina.
            Din cate stiu eu, doar benzinarele pot avea sonda lambda. Aici vorbim de un diesel.
            Last edited by Diesel; 02-11-2009, 14:10 PM.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Zeus40 View Post
              Specific-masina are catalizator-sonda lambda originale prin constructie nu aftermarket-omologare Mercedes Euro1 dar RAR-ul spune ca este non euro.Sincer se bat cap in cap documentele-cele de la producator si expertiza facuta de RAR.
              Aici e hiba-cum voi reusi sa omologhez acest autoturism dupa norma data de fabricant?

              Parerea mea e ca ar trebui sa mergi inapoi la RAR si sa-i intrebi pe ei de ce a iesit masina NON EURO si apoi sa vezi cum procedezi mai departe.

              Degeaba te zbati intr-o parte si in alta si incerci sa rezolvi ceva ca atunci cand ajungi inapoi la RAR sa-ti zica iar acelasi lucru! ( sper ca intelegi la ce ma refer)

              Un coleg de serviciu a patit la fel cu un "ursulet" sau "pisicuta" ( ori cum s-ar numi bimerul ala ) - prima data a iesit NON EURO, dupa o mica atentie EURO 1 si dupa circa 500 de euro a iesit EURO 2...

              Nu zic ca asta ar fi solutia...zic numai cum a facut el: a mers, a vorbit cu aia de la RAR, iar ei i-au spus cum trebui sa procedeze.
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 300SE Anthracite Grey Metallic
              W126 500SE Nautical Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • #8
                Conform seriei de caroserie motorul este 102.963 87kw benzinar
                C 180 sport 1995
                www.pieseauto-buzau.ro

                Comment


                • #9
                  Imi cer scuze ca nu am precizat tipul de combustibil si seria motorului.Este benzinar.
                  Doresc sa aflu daca cineva a reusit ca convinga in baza documentelor mai sus mentionate sa omologheze acest tip de motor ca fiind Euro1.

                  Comment


                  • #10
                    Nici eu nu am decodificat VIN-ul si doar am banuit ca ar fi un diesel aspirat.

                    Mai sunt cazuri pe forum, de MB benzinare cu G-kat si sonda lambda care au fost declarate 'non euro'.

                    Comment


                    • #11
                      Bideu' nevestii are tot motor 102 si a iesit euro1....

                      Comment


                      • #12
                        Sunt pregatit sa inaintez o petitie catre Rar Bucuresti si as dori sa stiu daca aveti idee cui ma pot adresa la RAR Calea Grivitei, nr. 391A.Tin sa precizez ca pe site-ul lor la rubrica petitii nu pot atasa documentele si consider ca o discutie tete a tete este altceva.Sunt pregatit sa apelez si la justitie in acest caz.Atat timp cat constructorul imi da dovada ferma ca masina este omologata Euro1 ma simt indreptatit in fata acestui "ORGAN" al statului.
                        Daca aveti o sugestie va rog sa ma ajutati!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Zeus40 View Post
                          Sunt pregatit sa inaintez o petitie catre Rar Bucuresti si as dori sa stiu daca aveti idee cui ma pot adresa la RAR Calea Grivitei, nr. 391A.Tin sa precizez ca pe site-ul lor la rubrica petitii nu pot atasa documentele si consider ca o discutie tete a tete este altceva.Sunt pregatit sa apelez si la justitie in acest caz.Atat timp cat constructorul imi da dovada ferma ca masina este omologata Euro1 ma simt indreptatit in fata acestui "ORGAN" al statului.
                          Daca aveti o sugestie va rog sa ma ajutati!
                          Dupa cum am mai spus...sper sa nu duci o lupta cu morile de vant!

                          Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                          W126 500SE Nautical Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • #14
                            Lupta cu morile de vant a luat sfarsit!Am obtinut omologarea dupa multe drumuri pierdute si nervi tociti la maxim.
                            Se poate inchide.

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF