Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Informatii acte Italia

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Informatii acte Italia

    Vreau sa cumpar un mercedes cu nr de italia si vreau sa va intreb ce acte trebuie sa-mi dea vanzatorul si ce acte trebuie sa fac cu el pt a intra in proprietatea autoturismului?
    Este suficient completarea simplului formular de contract de vanzare-cumparare?

  • #2
    Prima întrebare...de ce să faci asta...
    Cine îţi plăteşte impozitul şi asigurarea.....cât te costă , presupunând că o păstrezi cu nr. de Italia...Este proprietarul de acord...pentru cât timp...şi cât te costă...
    Ce garanţie ai...
    Second....este maşina în ţară...vrei să o înmatriculezi aici...ce fel de Euro are...mă refer la norma de poluare...cât este taxa....impozitul...asig. R.C.A....
    După cum vezi...sunt multe întrebări....singur va trebui să afli care sunt necesităţile tale.
    Poate ai nevoie de reflecţie...mai bine cumperi o maşină înmatriculată aici....scuteşti ceva bătăi de cap.....
    Şi....Mercedes...e ceva ambiguu....ce fel...ce motorizare....ce reprezintă pentru nevoile tale...

    Comment


    • #3
      Originally posted by mircea13 View Post
      Prima întrebare...de ce să faci asta...
      Cine îţi plăteşte impozitul şi asigurarea.....cât te costă , presupunând că o păstrezi cu nr. de Italia...Este proprietarul de acord...pentru cât timp...şi cât te costă...
      Ce garanţie ai...
      Second....este maşina în ţară...vrei să o înmatriculezi aici...ce fel de Euro are...mă refer la norma de poluare...cât este taxa....impozitul...asig. R.C.A....
      După cum vezi...sunt multe întrebări....singur va trebui să afli care sunt necesităţile tale.
      Poate ai nevoie de reflecţie...mai bine cumperi o maşină înmatriculată aici....scuteşti ceva bătăi de cap.....
      Şi....Mercedes...e ceva ambiguu....ce fel...ce motorizare....ce reprezintă pentru nevoile tale...
      Ca sa fiu mai explicit.Vreau sa cumpar un mercedes w124 cu motor de 2000 cmc ( 16 valve ) 136 cp, cu nr de italia, pe care apoi vreau sa-l inmatriculez aici in Romania.Si intrebam ce acte trebuie sa-mi de-a cel care o vinde (talon, carte, certificat radiere, etc sau cum se numesc ele in italiana), ce nume e legal sa apara in acte si ce acte trebuie sa fac eu cu cel care vinde masina

      Comment


      • #4
        Eu cred ca cel mai bine mergi si intrebi la politie. Sa nu te trezesti, ca nu o poti inmatricula, sau ca e radiata de acolos i o ti pe dreapta

        Comment


        • #5
          Originally posted by bigbull View Post
          talon, carte, certificat radiere
          De astea ai nevoie sigur plus de contractul de vanzare-cumparare (pe numele tau...sau a persoanei care o va inmatricula in RO).

          Daca din anul 2007 cand am fost eu in aceasta situatie s-a schimbat ceva rog pe ceilalti colegi sa ma complecteze!


          P.S.

          Mare atentie la certificatul de radiere...eu am avut probleme din cauza aceasta!
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
          W126 500SE Nautical Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • #6
            Originally posted by dan500se View Post
            De astea ai nevoie sigur plus de contractul de vanzare-cumparare (pe numele tau...sau a persoanei care o va inmatricula in RO).

            Daca din anul 2007 cand am fost eu in aceasta situatie s-a schimbat ceva rog pe ceilalti colegi sa ma complecteze!


            P.S.

            Mare atentie la certificatul de radiere...eu am avut probleme din cauza aceasta!
            Ce probleme ai avut cu certificatul de radiere?Este un document distinct sau doar se scrie pe libreto si certificato di proprieta ( sper ca am scris bine ): radiere pt export?

            Comment


            • #7
              Originally posted by bigbull View Post
              Ce probleme ai avut cu certificatul de radiere?
              Eu am luat masina de la un italian stabilit in Romania si am umblat cu numere de Italia aproape un an de zile pentru ca masina avea toate actele si taxele in regula pentru anul in curs. Proprietarul a fost de acord ca sa-l mai tina inmatriculat pe numele lui pt. ca oricum a platit deja totul in avans.Am facut procura speciala in Italia si astfel am intrat in posesia masinii.

              Problema a fost atunci cand el a plecat inapoi in Italia iar eu a tebuit sa-i dau actele masinii inapoi si sa-mi scot numere provizorii iar el urma sa radieze masina in Italia si sa-mi trimita inapoi actele necesare in vederea inmatricularii in Romania.

              Pana la urma insa, nu stiu din ce motiv,a intarziat sa-mi trimita actele iar eu intre timp am avariat masina destul de serios si astfel inmatricularea definitiva a acesteia a iesit din discutie.

              De aceea am spus sa ai grija ca radierea sa ajunga la tine!
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 300SE Anthracite Grey Metallic
              W126 500SE Nautical Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • #8
                Am si eu o intrebare legata de masinile inmatriculate in Italia. Am vazut in mai multe anunturi de vanzare specificat " numere valabile pana in data de ...".
                Numerele sunt valabile, pana ce se intampla? Sunt numere provizorii?
                Rog pe cineva sa ma lamureasca, pentru ca si eu am gasit o masina inmatriculata in Italia!
                Multumesc

                Comment


                • #9
                  Originally posted by radu cartianu View Post
                  Am si eu o intrebare legata de masinile inmatriculate in Italia. Am vazut in mai multe anunturi de vanzare specificat " numere valabile pana in data de ...".
                  Numerele sunt valabile, pana ce se intampla? Sunt numere provizorii?
                  Rog pe cineva sa ma lamureasca, pentru ca si eu am gasit o masina inmatriculata in Italia!
                  Multumesc
                  Citeste asta de mai jos, scris de mobiles_de:

                  Am citit pe net (si aici in forum) ca multi au nedumeriri cu privire la asigurarea unei masini in germania asa ca va explic pe scurt cum functioneaza si care este *teapa* pe care o iau unii romani (naivi ) Sper sa intelegeti , textul e mai lung asa ca atentie si rabdare la citit

                  1.Ca sa ai asigurare germana TREBUIE sa ai locuinta/rezidenta in germania
                  2.Pretul se socoteste in functie de vechimea carnetului de conducere , nr de accidente (la care ai fost vinovat) si tipul de masina care il asiguri (daca tipul de masina e in statistica lor cu multe accidente atunci e ceva mai scump , daca asiguri o masina deosebita care in statistica de accidente nici nu apare atunci e ceva mai ieftin)
                  3.Aceste 3 criterii se iau in evidenta pt a socoti asigurarea.(un exemplu : carnet de 20 de ani , zero accidente , masina bmw-mercedes 120 CP , se platesc cam 60 euro pe trimestru)
                  4.Daca faci un accident la care esti vinovat se mareste imediat aceasta suma in functie de pagubele facute celorlalti.

                  TRUCUL CU VANZAREA MASINILOR ASIGURATE SI INREGISTRATE IN GERMANIA
                  Vorbesc la persoana intai (desi eu nu sunt hotul ) ca sa se inteleaga mai bine !
                  Eu vand masina care e asigurata pe numele meu pt timp de un an. Toate hartiile ,acte etc sunt ok . X din Romania cumpara masina de la mine , primeste cele 2 acte ale masinii (Brief /Talon) si daca vrea si un act de la asigurare cu valabilitate de un an.Numerele de inmatriculare germane raman pe masina iar el pleaca multumit si cu nasul sus (ca merge cu nr germane) spre romania . Aici trebuie sa adaug ca eu am incasat 500 euro in plus pe masina datorita faptului ca X nu trebuie sa plateasca taxa de prima inmatriculare...mai ales ca masina nu avea euro 4 , si il mai scap si de plata numerelor de granita !!! Pana acum sunt vanzator gigel si corect pt cumparatorul naiv. Dupa doua zile ajunge X cu masina in romania iar eu ma duc la biroul de inmatriculari si scot masina din circulatie !!! :twisted: Normal ca nu am actele originale dar am buletinul german si copii dupa acte...declar ca cel care a cumparat masina nu a scos-o din circulatie (ceea ce se face in mod normal in germania) iar functionarul o scoate din circulatie. In acelasi moment e scoasa si de la asigurare !!! X merge bucuros mai departe cu numere germane pana cand are un accident sau il opreste la vreo granita , control etc ATUNCI AFLA CA MERGE CU NUMERE NEVALABILE SI FARA VREO ASIGURARE . Cat are de platit in caz de accident sau care e amenda asta X va afla :twisted:
                  Sper ca a fost de inteles si nu mai e nevoie de alte explicatii pe tema asta :-)

                  si alt post de marson:

                  ... o alta confuzie pe care romanul naiv o face cand aude "acte valabile pana in 2009", vede numere nemtesti si isi freaca bucuros mainile ca a pacalit "hotul" care ii vinde masina... se refera la valabilitatea inspectiei tehnice TUV... fiind o hartie separata eliberata de catre serviciul tehnic german si pe care X care nu stie germana o ia in considerare ca o arata autoritatilor romane/vama si totul e OK... ei bine nu este asa - in cazul in care masina este radiata ulterior in evidentele germane... hartia albastra/verde TUV nu mai are nici o valoare, nefiind sustinuta de valabilitatea numerelor si a asigurarii.
                  ...faptul ca "hotul" ii da lui X si o imputernicire de a merge cu masina in numele lui pentru o anumita perioada... este singura modalitate legala de a va intoarce cu o actiune in instanta pentru a va acoperi daunele provocate in cazul unor probleme avute cu autoritatile sau in cazul unui accident neacoperit de o asigurare nevalabila.

                  Comment


                  • #10
                    Avizat fiind, adica posesor de MB 200 cu 16 valve, adus din Italia, ia sa va raspund, repejor asa:

                    - nu speriati omul cu titlu gratuit (adica degeaba, stiind doar zvonuri, netraind faptele in sine)
                    - omule, nu te entuziasma si fii foarte calm cand iei decizii pentru cumpararea asta.
                    - numerele valabile pana la data de X inseamna ca omul i-a facut inspectia tehnica periodica (valabila 2 ani), si ca are drept de circulazione pana la respectiva data. Fraza nu se refera la posibilitatea sa te fi mintit (stampila apare in cartea de identitate - TARGA, cu data s.a.m.d. - asa ca verifica treaba asta), si nu pomeneste nimic de asigurarea masinii. In experienta mea, 99%+ din masinile care circula in Romania cu numere de Italia nu au asigurare de nici un fel, ci doar un print pe post de asigurare, care e fals. Inclusiv eu ma aflam in aceeasi situatie, constient sau inconstient. Stati departe de masinile astea in trafic, va spun.
                    - eu zic ca masina are euro 2 daca prima inmatriculare este incepand cu 07/1993, cu cat mai tarziu, cu atat mai bine/sigur. A mea este 06/1993 si a fost scoasa euro 1. Informatia nu am dedus-o din burtometru, ci dintr-o lista a cuiva, verificata cu exemplele pe care le stiam in mod practic.
                    - taxa pentru euro2 este 3x300 EUR, pentru euro1 3x600 EUR (aproximatii)
                    - la mine in Satu Mare puteam sa mi-o inmatriculez definitiv chiar daca ramanea neradiata in Italia. Pe bune. Am radiat-o totusi, la un cost de aproape 200 EUR (tzeapa post-vanzare, de altfel), ca sa fiu scutit de orice fel de probleme care ar putea aparea vreodata. Ma indoiesc ca era cazul, dar noah... asa am facut eu.
                    - pe TARGA asta, dupa radiere, e o stampila mare de genul "ANNULATO", "CANCELLATO", nu mai stiu (pot sa va arat poza documentului, daca va ajuta).
                    - am asteptat aproape o luna sa-mi trimita ala actele inapoi, am crezut ca m-a fu*ut. Palpitatii, nene. Atunci chiar nu mai aveam ce face cu masina!
                    - trebuie musai acest Certificato di Proprieta, un document mai elegant decat o foaie normala, culoare crem, pe care sunt datele italianului (sau al romanului care ti-o vinde, cetatean cu acte in Italia)
                    - contractul de vanzare-cumparare in italiana mi l-au redactat gresit (data mea de nastere), iar cand le-am zis sa mi-l refaca, au "uitat". L-am refacut eu, in varianta romaneasca (!!!), ca doar era roman vanzatorul, si ala l-am dat autoritatilor. Ce era sa fac, sa ma risc?
                    - nu-mi aduc aminte sa fi avut vreun talon, doar acea Targa, plus CDP (certificat de proprietate), contract de v-c, asigurare falsa, si alte cacaturi utile, dar pe care nu mi le-a cerut nimeni, deci in realitate inutile.
                    - cand am cumparat masina, mari prostii am facut. Nu am primit acest CDP, nici nu stiam ce e aia, mi s-a spus ca o sa mai imi trimita un act dupa o saptamana sau doua... cert e ca s-au facut ca ploua, dar dupa vreo luna mi l-au trimis (ma prinsesem si eu intre timp ca imi trebuia acest CDP).
                    - povestea completa a masinii mele adusa din Italia o sa o cititi curand in topicul cu povesti de acest gen.
                    - DMIHNEA probabil o sa raspunda si el cu clarificari.

                    Sper ca (mai) ajuta.
                    1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                    1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                    dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by 200ce_marius View Post
                      Avizat fiind, adica posesor de MB 200 cu 16 valve, adus din Italia, ia sa va raspund, repejor asa:

                      - nu speriati omul cu titlu gratuit (adica degeaba, stiind doar zvonuri, netraind faptele in sine)
                      - omule, nu te entuziasma si fii foarte calm cand iei decizii pentru cumpararea asta.
                      - numerele valabile pana la data de X inseamna ca omul i-a facut inspectia tehnica periodica (valabila 2 ani), si ca are drept de circulazione pana la respectiva data. Fraza nu se refera la posibilitatea sa te fi mintit (stampila apare in cartea de identitate - TARGA, cu data s.a.m.d. - asa ca verifica treaba asta), si nu pomeneste nimic de asigurarea masinii. In experienta mea, 99%+ din masinile care circula in Romania cu numere de Italia nu au asigurare de nici un fel, ci doar un print pe post de asigurare, care e fals. Inclusiv eu ma aflam in aceeasi situatie, constient sau inconstient. Stati departe de masinile astea in trafic, va spun.
                      - eu zic ca masina are euro 2 daca prima inmatriculare este incepand cu 07/1993, cu cat mai tarziu, cu atat mai bine/sigur. A mea este 06/1993 si a fost scoasa euro 1. Informatia nu am dedus-o din burtometru, ci dintr-o lista a cuiva, verificata cu exemplele pe care le stiam in mod practic.
                      - taxa pentru euro2 este 3x300 EUR, pentru euro1 3x600 EUR (aproximatii)
                      - la mine in Satu Mare puteam sa mi-o inmatriculez definitiv chiar daca ramanea neradiata in Italia. Pe bune. Am radiat-o totusi, la un cost de aproape 200 EUR (tzeapa post-vanzare, de altfel), ca sa fiu scutit de orice fel de probleme care ar putea aparea vreodata. Ma indoiesc ca era cazul, dar noah... asa am facut eu.
                      - pe TARGA asta, dupa radiere, e o stampila mare de genul "ANNULATO", "CANCELLATO", nu mai stiu (pot sa va arat poza documentului, daca va ajuta).
                      - am asteptat aproape o luna sa-mi trimita ala actele inapoi, am crezut ca m-a fu*ut. Palpitatii, nene. Atunci chiar nu mai aveam ce face cu masina!
                      - trebuie musai acest Certificato di Proprieta, un document mai elegant decat o foaie normala, culoare crem, pe care sunt datele italianului (sau al romanului care ti-o vinde, cetatean cu acte in Italia)
                      - contractul de vanzare-cumparare in italiana mi l-au redactat gresit (data mea de nastere), iar cand le-am zis sa mi-l refaca, au "uitat". L-am refacut eu, in varianta romaneasca (!!!), ca doar era roman vanzatorul, si ala l-am dat autoritatilor. Ce era sa fac, sa ma risc?
                      - nu-mi aduc aminte sa fi avut vreun talon, doar acea Targa, plus CDP (certificat de proprietate), contract de v-c, asigurare falsa, si alte cacaturi utile, dar pe care nu mi le-a cerut nimeni, deci in realitate inutile.
                      - cand am cumparat masina, mari prostii am facut. Nu am primit acest CDP, nici nu stiam ce e aia, mi s-a spus ca o sa mai imi trimita un act dupa o saptamana sau doua... cert e ca s-au facut ca ploua, dar dupa vreo luna mi l-au trimis (ma prinsesem si eu intre timp ca imi trebuia acest CDP).
                      - povestea completa a masinii mele adusa din Italia o sa o cititi curand in topicul cu povesti de acest gen.
                      - DMIHNEA probabil o sa raspunda si el cu clarificari.

                      Sper ca (mai) ajuta.
                      Am citit pe net cazuri in care unii si-au inmatriculat masinile cu nr de Italia, fara sa aiba radiere; de radiere s-a ocupat politia

                      Comment


                      • #12
                        Dar daca fac o procura cu drept de vindere.Proprietar ramane romanul, care are masina cu nr de Italia, iar pe mine ma imputerniceste sa o conduc, sa pot sa o vand si sa fac alte acte in numele lui referitor la masina.Ca sa fiu sigur ca nu o radiaza, as trece in procura o clauza potrivit careia, pe toata durata contractului de mandat, eu ma oblig sa platesc taxele in Italia, iar el se obliga sa nu o radieze si alta clauza potrivit careia, pe durata contractului de mandat, el se obliga sa nu vanda masina.

                        Ce parere aveti?Ce consecinte negative ar decurge pt mine?

                        Comment


                        • #13
                          Asa am avut eu initial, iar autoritatile n-aveau nimic impotriva in momentul inmatricularii. Insa nu am pus clauze "ca sa fiu sigur ca nu o radiaza".
                          1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                          1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                          dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF