Hai ca e simplu cu taxa ,ce nu pricepeti?Cine a bagat masina pana in 15 decembrie merge pe aia veche.Iar dupa 15 decembrie valoarea e dubla nu triplaa cum a facut-o motociclescu pnl-escu gunoiescu.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Taxa auto - noutati
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
-
Buna, as vrea sa va prezint situatia mea,
-Am luat masina prin Octombrie 2008,
-Inainte de asta a fost al varului meu care a luat-o prin 2006 din Italia, masina a circulat pana la sfarsitul lui noiembrie 2008 cu numerele de Italia,
-In acest interval varul meu a circulat cu o imputernicire legalizata in Italia de la proprietar
-prin 2 decembrie a mers cineva in Italia cu numerele de Italia si cu actele pentru a o radia
-Radierea s-a facut in data de 10 Decembrie 2008.
Actele ce le am asupra masinii sunt
-Cartea masinii(Brief) (Nu apare nici un proprietar roman pe ea)
-Actul de radiere (cu data de 10 decembrie 2008)
-Contract de vanzare-cumparare simplu ,intre mine si ultimul proprietar din cartea masinii,pe o coala tip, completata de mine, nelegalizata(folosit doar pentru a scoate numere rosii)
Numere rosii le am incepand cu data de 16 decembrie 2008
Ce acte m-ar ajuta sa dovedesc ca masina este in tara dinainte de 15 decembrie 2008, si sa platesc taxa veche
Acea imputernicire m-ar ajuta cu ceva
Maine o sa merg la Finante sa vad ce pot rezolva
Sper ca ati inteles in mare ce am vrut sa zic, si daca aveti timp sa raspundeti
Multumesc,W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551
Comment
-
Azi am reusit si am platit taxa auto pt. o masina intrata in tara inainte de 15 dec. 2008. Actele necesare au fost :
-o cerere tip de calcul a taxei de poluare
- copie buletin
- copie CIV
- copie contract vanzare-cumparare original si tradus
- copii dupa briefurile masinii originale si traduse
Deci, nici o declaratie pe proprie raspundere ca masina a intrat in tara inainte de 15 dec. De fapt, asta reiese din data radierii din tara ,,donatoare'', din contractul de vanzare-cumparare si din brieful mare unde sunt notate datele la care au fost eliberate numerele rosii. Taxa se calculeaza la nivelul euro de la 1 oct. 2008, la un curs de 3,7 roni.
Multa bafta !
Comment
-
Am platit azi taxa auto la o masina adusa inainte de 15 dec.Am dat o declaratie notariala si atat.Nu aveam nr.rosii scoase in 2008 pentru ca nu m-a interesat sa-i scot numere decat cand am dus-o la rar.Am platit la cursul de 3,7 lei -euro.A fost nimica toata.Adica 1500lei.A mers relativ repede,vreo 2 ore totul.
Comment
-
Problema mea e urmatoarea; masina mi-a adus-o un prieten (cetatean german)si numerele galbene de Germania au fost luate normal pe numele lui,masina a fost adusa in 20 noiembrie iar aici am facut un contract de vanzare-cumparare intre el si mine. I-am facut programare la RAR in data de 12 decembrie si m-au programat pe 28 ianuarie 2009,mentionez ca nu i-am luat numere rosii de rom. niciodata, deci eu cu ce merg la finante?
Comment
-
Sper ca nici unul dintre voi nu l-a votat pe nenorocitul de BOC
Reprezentantii Guvernului vor sa ii oblige pe romanii care si-au inmatriculat masinile in Bulgaria sa plateasca taxa auto de poluare.
"Masinile inmatriculate in Bulgaria sunt niste harburi, care polueaza. Imi pare rau daca se vor supara pe mine cei care detin masini cu numere bulgaresti, insa cred ca reprezinta 3% din totalul posesorilor auto", a afirmat ministrul Mediului Nicolae Nemirschi, informeaza Libertatea.
Nemirschi nu a precizat insa, daca taxa ar trebui aplicata doar pentru autovehiculele inmatriculate in Bulgaria sau pentru toate masinile care nu au numere romanesti.
Ministrul Mediului a dat exemplul unor tari, precum Austria sau Ungaria, unde posesorii de masini din alte state pot circula contra unei taxe de sapte euro pe saptamana
Comment
-
Originally posted by alc View PostReprezentantii Guvernului vor sa ii oblige pe romanii care si-au inmatriculat masinile in Bulgaria sa plateasca taxa auto de poluare.
"Masinile inmatriculate in Bulgaria sunt niste harburi, care polueaza. Imi pare rau daca se vor supara pe mine cei care detin masini cu numere bulgaresti, insa cred ca reprezinta 3% din totalul posesorilor auto", a afirmat ministrul Mediului Nicolae Nemirschi, informeaza Libertatea.
Nemirschi nu a precizat insa, daca taxa ar trebui aplicata doar pentru autovehiculele inmatriculate in Bulgaria sau pentru toate masinile care nu au numere romanesti.
Ministrul Mediului a dat exemplul unor tari, precum Austria sau Ungaria, unde posesorii de masini din alte state pot circula contra unei taxe de sapte euro pe saptamana
Vedeai`ash faliti pe toti !!!
Comment
-
Cipa, problema este ca acest nenorocit de Boc, ma-sa stie cum a ajuns analfabetul asta profesor de drept constitutional, a avut in toamna trecuta o motiune de cenzura a PDL pentru eliminarea taxei auto.
A promis ca primul lucru pe care il va face dupa ce ajunge la guvern va fi sa scoata taxa auto. A folosit tot felul de argumente pentru a sustine motiunea de cenzura. Nasol este ca pulimea a pus botu'.
Taxa asta a fost inventata de Sulfina Barbu, ca taxa de poluare. Dupa 1 ianuarie 2007, timpitul de Tariceanu a promulgat-o prin lege drept taxa de prima inmatriculare.
Imi vine rau ca nu isi mai aminteste nimeni de lucrurile astea.
Am ajuns sa fim condusi de niste mediocrii sociopati care negociaza in genunchi orice - aderarea la UE, subventii de la UE, bani de la FMI.
Nu am vazut atita lipsa de demnitate ca la acesti nenorociti.
In fiecare zi debiteaza minciuni, numai si numai minciuni.
Comment
-
Originally posted by alc View PostCipa, problema este ca acest nenorocit de Boc, ma-sa stie cum a ajuns analfabetul asta profesor de drept constitutional, a avut in toamna trecuta o motiune de cenzura a PDL pentru eliminarea taxei auto.
A promis ca primul lucru pe care il va face dupa ce ajunge la guvern va fi sa scoata taxa auto. A folosit tot felul de argumente pentru a sustine motiunea de cenzura. Nasol este ca pulimea a pus botu'.
Taxa asta a fost inventata de Sulfina Barbu, ca taxa de poluare. Dupa 1 ianuarie 2007, timpitul de Tariceanu a promulgat-o prin lege drept taxa de prima inmatriculare.
Imi vine rau ca nu isi mai aminteste nimeni de lucrurile astea.
Am ajuns sa fim condusi de niste mediocrii sociopati care negociaza in genunchi orice - aderarea la UE, subventii de la UE, bani de la FMI.
Nu am vazut atita lipsa de demnitate ca la acesti nenorociti.
In fiecare zi debiteaza minciuni, numai si numai minciuni.
Comment
-
Nu este nevoie sa iesim in strada.
Nu se merita, pentru ca iesim pe banii nostrii.
Trebuie sa cautam metode legale de a nu mai plati taxe si impozite.
Si sa-i vad eu pe repetentii de la guvern din ce o sa mai traiasca.
Singurii bani pe care ii toaca sint cei veniti din afaceri private si acestea nu sint incurajate deloc.
Trebuie sa reduca taxele si impozitele in loc sa imprumute bani din afara, asa ar face un guvern cu cap. Sau sa emita obligatiuni - sint garantate de stat - sa le cumpere persoanele fizice, in cazul asta dobina ar incasa-o un cetatean roman. Orice pensionar sau individ ar baga banii in asa ceva decit sa ii tina la banca. Numai ca in acest caz, banii sint foarte transparenti si nu se mai poate lua mita. Tot noi ne fortam sa platim, dar macar ramine o dobinda - peste medie - si in buzunarul nostru.
Pe cind asa, ne imprumutam de peste mari si tari si platim dobinda acolo. Plus mita care si-o baga guvernantii in buzunar.
Foarte inteligent.
Cum se fac drumuri in U.S.
Un stat federal emite obligatiuni pentru a construi un drum. Cine cumpara aceste obligatiuni si de ce avantaje beneficiaza ? Orice persoana fizica care are de platit impozite catre respectivul stat, este scutita de plata acestora, daca cumpara aceste obligatiuni, in limita sumei datorate statului. Simplu ca buna ziua si cu avantaje pentru toata lumea. Statul nu mai face imprumuturi pentru infrastructura, persoana fizica isi diminueaza impozitele foarte mult si mai cistiga si o suma de citeva procente anual. Iar la maturitatea obligatiunii, isi ia banii inapoi de la statul federal, dobinda incasind-o an de an.
Transparent si fara posibilitate de spaga pentru guvernanti.
Chestie simpla, inventata de masonii mult huliti la noi in tara.
Comment
-
Buna ziua , tuturor
Azi am am platit si eu taxa de poluare.
Mb W202,C200,benzina, 100 KW, motor 111.941, fabricatie 10/05/1995, inmatriculat prima data in 10/1995, Euro 2,
-taxa veche 725 euro la cursul 3,74 - 2710 ron, achitat la Trezorerie
Pentru inmatriculare permanenta am avut nevoie de urmatoarele:
-taxa inmatriculare 52 ron (taxe si impozite din cadrul primariei de care apartineti)
-taxa certificat inmatriculare 30 ron (CEC, BCR)
-taxa numere, la rand 45 lei, preferentiale 85 lei (la serviciul inmatriculari)
-dosar pentru inmatriculare (se face la un birou de inmatriculari costa 17 lei)
-polita asigurare RCA minim 6 luni
-declaratie pe propria raspundere la notar public,ca am trimis numerele cu care a intrat masina in tara inapoi in tara de provenienta cost 20 lei (asta daca nu aveti numerele straine propiu zis) (eu le aveam de Italia)W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551
Comment
-
Cum înmatriculezi maşina fără să plăteşti taxa pe poluare
Autor: Robert Stan
Publicat: 1 Iunie 2009
Vizionari: 21182;
Contestata taxă auto poate fi ocolită. Tot mai mulţi români îşi câştigă în instanţă dreptul de a înmatricula vehicule fără a plăti statului sume importante.
Persoanele care vor să evite plata taxei pe poluarea provenită de la autovehicule nu trebuie să apeleze la cea mai radicală soluţie - renunţarea la achiziţie. O cale mai anevoioasă, dar cu succes verificat este în justiţie. Multe instanţe din ţară s-au pronunţat deja în favoarea celor care au dat în judecată instituţiile statului implicate, iar cumpărătorii de autovehicule le-au putut înmatricula fără să plătească taxa.
Gheorghe Piperea, avocat cu o ex pe rienţă de 13 ani şi fondatorul so cietăţii „Piperea şi Asociaţii“, arată că şi noua variantă a taxei este discriminatorie. Prin urmare, poate fi atacată. „Primul lucru care trebuie făcut este să te prezinţi la Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV) fără chitanţa care să ateste plata taxei pe poluare“, recomandă Piperea. Acolo, ţi se refuză înmatricularea, pentru că lipseşte de la dosar chitanţa care atestă plata taxei, şi atunci instituţia poate fi dată în judecată cu o acţiune denumită „în obligaţia de a face“.
Cu răspunsul scris prin care DRPCIV refuză înmatricularea, se merge fie la instanţa de contencios administrativ din cadrul tribunalului, fie la cea de drept comun şi se solicită judecătorului să oblige DRPCIV să înmatriculeze maşina fără plata taxei.
Procedură simplă
În motivarea acţiunii, trebuie men ţionată încălcarea articolului 90 din Tratatul de la Roma, precum şi a articolului 148, alineatul 2 din Constituţia României. Conform avocaţilor, articolul 90 spune că nu poţi stabili pentru mărfurile existente pe teritoriul statului tău un regim fiscal discriminatoriu faţă de mărfurile care vin din spaţiul intracomunitar.
Alineatul 2 din articolul 148 men ţionează că în conflictul dintre o lege internă şi o lege comunitară are putere cea comunitară. „Şi, atenţie, fără să fii nevoit să te adresezi unei instanţe comunitare, ci uneia naţionale“, adaugă Gheorghe Piperea.
Principala pro blemă a acestui de mers este cea a costurilor. Trebuie plătite taxa de timbru şi onorariul avocatului, care variază între 100 şi 500 de euro. După încheierea procesului, cheltuielile de judecată sunt plătite de cel care pierde, în speţă, DRPCIV. Însă, din cauza condiţiilor speciale de executare a instituţiilor publice, recuperarea banilor poate dura foarte mult.
Durata proceselor
În astfel de condiţii, este bine ca înainte de a intenta proces să verificaţi care opţiune este mai costisitoare, plata taxei sau procesul. Trebuie luat în calcul şi timpul în care se poate soluţiona litigiul. „Durata procesului depinde de gradul de încărcare al instanţei respective. În mod normal, poate dura între o lună şi şase luni“, spune Piperea. La asta trebuie adăugat şi un eventual recurs al DRPCIV, însă, fiind vorba de o hotărâre care nu este supusă dreptului de apel, este executorie imediat. Practic, îţi poţi înmatricula maşina imediat după sentinţă.
Nu cunosc niciun caz, şi probabil că sunt sute, în care instanţa să fi respins o astfel de acţiune.
Gheorghe Piperea, fondatorul casei de avocatură Piperea & Asociaţii
Costuri evitate
1.430 euro este suma pe care ar trebui să o plătiţi pentru a înmatricula un Opel Astra fabricat în 2001, cu propulsor alimentat cu benzină, a cărui capacitate cilindrică este de 1.589 cmc şi se înscrie în norma de poluare Euro 3.
2.746 euro ar trebui să plătească statului posesorul unui Volkswagen Touareg V6 cu o vechime de numai un an. Motorul este diesel, Euro 4, de 3,0 litri şi emite 246 g CO2/100 km, iar preţul de achiziţie este de circa 32.000 de euro.
Sub lupa Comisiei Europene
Purtătorul de cuvânt al Comisiei Eu ropene, Maria Assi ma kopou lou, a decla*rat pentru Capital că OUG nr. 7/2009 este încă examinată de spe cia liştii Comisiei, pentru a determina dacă este în totală concordanţă cu tratatul european.
Comisia va informa publicul dacă taxa este sau nu discriminatorie imediat ce va finaliza verificările. În ciuda faptului că modificarea din acest an a taxei nu a însemnat decât o reducere a valorii, CE se mişcă extrem de greu în luarea unei decizii.
Comment
Comment