Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vehicule istorice --- Prevederile legale valabile la 2018.01.03

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vehicule istorice --- Prevederile legale valabile la 2018.01.03

    Deoarece eu personaL m-am lovit de informații (voit) greșite, publicate pe internet, am hotãrât sã public un extras din prevederea legalã care reglementeazã condițiile ce trebuie îndeplinite de un vehicul pentru a fi încadrat în categoria vehiculelor istorice.
    Cred cã sunt mulți iubitori de mașini clasice jnteresați de subiect.

    Ordin din 2005.12.08 nr. 2132 (MTCT) - Actualizat la 2014.10.23 - Omologarea individuala, eliberare CIV, certificarea autenticitatii - Anexa - Conține prevederile legale valabile la 2018.01.03 :


    20. Omologarea ºi eliberarea CIV pentru vehiculele istorice, autovehiculele destinate competiþiilor sportive ºi pentru vehiculele aparþinând misiunilor diplomatice ºi reprezentanþelor organizaþiilor internaþionale acreditate la Bucureºti, precum ºi membrilor acestora se efectueazã în urmãtoarele condiþii:

    20.1. Vehiculul istoric (vehiculul de interes istoric) este vehiculul care îndeplineºte simultan urmãtoarele condiþii:
    - a fost fabricat sau înmatriculat pentru prima datã în urmã cu cel puþin 30 de ani;
    - tipul sãu specific, astfel cum este definit în legislaþia Uniunii Europene sau în legislaþia naþionalã relevantã, dupã caz, nu se mai aflã în fabricaþie;
    - este bine întreþinut ºi menþinut în starea sa iniþialã ºi nu a suferit nicio modificare substanþialã a caracteristicilor tehnice ale componentelor sale principale;
    - deþine un atestat de vehicul istoric, emis de cãtre autoritatea naþionalã a FIVA în România, Retromobil Club România. Retromobil Club România documenteazã criteriile ºi procedura de eliberare a atestatului de vehicul istoric ºi menþine în evidenþa sa informaticã înregistrãri pentru fiecare atestat eliberat.
    Pentru vehiculele care îndeplinesc condiþiile de mai sus ºi care corespund în ceea ce priveºte verificarea stãrii tehnice, având în vedere caracteristicile tehnice de la data primei înmatriculãri a vehiculului (sau anul de fabricaþie al vehiculului, dacã data primei înmatriculãri nu este cunoscutã), RAR elibereazã CIV cu menþiunea «Vehicul istoric». De asemenea, RAR înscrie textul «Vehicul istoric» ºi în CIV deja eliberate pentru vehiculele înmatriculate în România care îndeplinesc condiþiile de mai sus ºi deþin inspecþia tehnicã periodicã valabilã conform legislaþiei în vigoare.

    --------------
    Pct. 20.1, subcap. I3, Cap. I a fost modificat de art. I din ORDINUL nr. 1.445 din 16 octombrie 2014, publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 769 din 23 octombrie 2014.

    20.2. Pentru autovehiculele destinate competiþiilor sportive, RAR elibereazã CIV în baza fiºei de omologare emise de Federaþia Internaþionalã a Automobilului (FIA), în conformitate cu anexa J la Codul sportiv internaþional, ºi dacã vehiculul corespunde în ceea ce priveºte verificarea stãrii tehnice efectuate de cãtre RAR, având în vedere caracteristicile tehnice specifice.

    20.3. Autovehiculele aparþinând misiunilor diplomatice ºi reprezentanþelor organizaþiilor internaþionale acreditate la Bucureºti, precum ºi membrilor acestora sunt exceptate de la respectarea prevederilor privind emisiile poluante impuse prin prezentele reglementãri, omologarea astfel acordatã fiind valabilã numai pentru perioada înmatriculãrii lor în sistem CD/TC.

  • #2
    Este un topic mai vechi pe subiectul acesta.
    Poate ar fi fost bine să postezi acolo... http://www.clubmercedes.ro/cum-sa-it...light=oldtimer
    Astfel s-ar aduna toate informațiile într-un singur loc.
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #3
      Știut acel subiect, dar am considerat cã este mult mai sugestiv titlul meu și informația legala actualã va fi mult mai ușor de gãsit.
      Oricum vã mulțumesc pentru atenționare.

      Comment


      • #4
        Fără sa fiu malițios am următoarea observatie:
        Cred ca este bine sa nu reinventam forumul la fiecare subiect. Topicul celalalt la care făceam referire în primul comentariu a crescut ușor și au contribuit mai mulți colegi pe parcursul timpului.
        Mi se părea mult mai fair-play sa fi trecut aceste informații în acel topic ca pe un update la un topic existent.
        A spune "asta mi se pare mai bun/sugesti/complet" e ca și cum toată "munca" de pe topicul inițial e bun doar pentru recycle-bin.
        Dacă un titlu nu e sugestiv puteți contacta un moderator pe PM și sa rugați modificarea.
        Hai sa păstrăm/respectam regulamentul! De exemplu eu nu "consider" ca acel topic este de aruncat și sa facem unul nou. Cum stabilim care e bun?
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #5
          Originally posted by adidc View Post
          Fãrã sa fiu malițios am urmãtoarea observatie:
          Cred ca este bine sa nu reinventam forumul la fiecare subiect. Topicul celalalt la care fãceam referire în primul comentariu a crescut ușor și au contribuit mai mulți colegi pe parcursul timpului.
          Mi se pãrea mult mai fair-play sa fi trecut aceste informații în acel topic ca pe un update la un topic existent.
          A spune "asta mi se pare mai bun/sugesti/complet" e ca și cum toatã "munca" de pe topicul inițial e bun doar pentru recycle-bin.
          Dacã un titlu nu e sugestiv puteți contacta un moderator pe PM și sa rugați modificarea.
          Hai sa pãstrãm/respectam regulamentul! De exemplu eu nu "consider" ca acel topic este de aruncat și sa facem unul nou. Cum stabilim care e bun?
          Bunã seara,
          Presupun cã vã referiți la acest subiect :

          http://www.clubmercedes.ro/cum-sa-it...ehicul+istoric

          Din ceea ce am vãzut eu, în cadrul acestui subiect se schimbã impresii personale despre ce și cum au fãcut sau ar vrea/ trebui sã facã fiecare pentru a își înmatricula mașinile ca vehicule istorice.
          De asemenea consider cã cele 2 subiecte au fost corect plasate în secțiuni diferie : al meu în secțiunea „Legislație” iar al colegului „NinjaV12” în secțiunea „Discuții generale”.
          Eu am prezentat doar prevederea legalã ca atare. O citești, te informezi și dacã ai nelãmuriri sau vrei sã „chibițezi” pe seama ei o poți face foarte bine în secțiunile „Discuții generale” sau chiar„Off topic”.
          Din punctul meu de vedere un subiect deschis în secțiunea „Legislație” și care reproduce „ad literam” o prevedere legalã ar trebui sã nu mai fie urmat de nicio altã postare pânã când nu a intervenit o modificare legislativã și informația trebuie actualizatã.
          Consider cã orice comentarii, cereri de explicitare sau pareri personale se pot face prin mesageria privata sau prin e-mail astfel încât informația legislativã sã rãmânã cât mai curatã și ușor de abordat.
          Într-adevãr se pot face fel de fel de comentarii, propuneri, se pot exprima acorduri sau dezacorduri fațã de ce scrie în lege, dar asta nu va schimba cu nimic modul de aplicare al acesteia. Trebuie doar luatã ca atare și cãutate soluțiile optime pentru a ne fi fiecãruia cât mai bine în viațã.
          Referitor la ultima întrebare a dvs., având în vedere cele menționate anterior, consider cã sunt utile ambele subiecte și este foarte bine sã existe separat deoarece se completeazã reciproc iar cei care au nevoie doar de informația legislativã o gãsesc doar pe aceasta clarã și concisã iar cei care doresc și pãreri personale despre ce și cum sã facã sau au fãcut alții pot citi celãlalt subiect.
          Vã rog sã nu interpretați rãspunsul meu ca o înclinație spre polemicã.
          Sunt întotdeauna deschis la orice schimb de idei atâta timp cât discuția se poartã în termeni civilizați și respectoși.
          Last edited by DC-MB; 01-16-2018, 22:02 PM.

          Comment


          • #6
            Pe de alta parte, subiectele vor contine informatia disparata si se vor scufunda in anonimat odata cu trecerea timpului/umplerea forumului.
            Apoi cand dai search gasesti nspe subiecte si nu stii cu care sa incepi.

            Comment


            • #7
              Susțin ideea ca acest subiect sa fie unificat, întrucât se vorbește despre înmatricularea unei anume categorii de autovehicule, iar toate informațiile duc in același punct. Orice adăugare, explicație, sfat sau noutate va fi citită de cei interesati, care de altfel vor aborda ultima pagină a subiectului unde găsesc informațiile cele mai recente.
              Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

              Comment


              • #8
                Nu cred ca sunt singurul care activeaza pe diferite forumuri, si din ce am vazut , persoanele care deschid noi topicuri, deja discutate pe forumul respectiv, sunt ''trase de urechi" si atentionate de catre moderator, sa scrie in topicurile respective, iar mesajele mutate in acel topic sau sterse fara nicio explicatie. Propun ca si in forumul nostru sa se faca la fel!
                "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF