Mi-ar placea sa cumpar o "Cobra"(model caroserie w123) la care ulterior sa-i adaptez un motor in V8 benzina,preferabil 420 sau 500 dupa un w124 generatie 93-95(sa fie astfel si euro 2).Vreau sa stiu daca acesta dorinta a mea are sanse de a se concretiza or ba,anume cat de greu mi-ar fi sa-i induplec pe cei de la RAR sa imi permita aceasta omologare.Daca nu se poate astfel cu v8-ul,macar un 280 benzina din 94 pe un w123 tot 280 benzina s-ar putea?
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Cat de greu e sa omologhezi un motor?
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
-
Este pe mobile o cobra cu motor V8 de 5000 parca. 8500 de euro cere. e mai simpla varianta asta.:|
Dak nu, cumperi un w123 (de preferat un 280, oricum ceva pe benzina), ii faci ITP - ul, schimbi imediat motorul si doi ani de zile mergi asa. Sansele sa te prinda vreun politist sunt putine. Asta daca ai duce placerea la extrem.D
http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz
Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"
Comment
-
Daca diferenta de putere este sub 80 de cai (intre motoru vechi si cel nou, plus sau minus) atunci se omologheaza destul de simplu. Practic se uita sa fie motoru (si cutia care obligatoriu o schimbi daca nu e acelasi tip de motor) bine prins(e) sa nu pice si sa fie toate treburile functionale.
Daca diferenta de putere intre cele 2 motoare este mai mare de 80 de cai atunci trebuie sa omologhezi masina cu totu - suspensie, frane, tot.
Sau cel putin asa stiu eu ca stau treburile.
Cand n-am ce face am si eu viziuni din astea...cum ar arata 320CDI sub o tabla de w123
Comment
-
Un 280 din 94-95 are 193 cp.Un 280 de pe cobra are mai putin dar macar vreo 130-140 tot are,deci se incadreaza in limita de 80 de cp.Bineinteles ca cei 193 cp nu ar fi destui pt a transforma o cobra in "Kobhracheta" dar o turbina buna ar rezolva si acest aspect.
P.S.Ati fost careva astazi la Mall-Baneasa la Drift&Burn session?Este incredibil ce pot sa faca niste baieti cu niste ursuleti.MÃREAȚA COBRA
Comment
-
Joi am fost la RAR pentru omologare, pentru un 126, fost V8 3,8L (motor m116,204CP), actual 6 in linie 2,6L (motor m103,160CP), initial au zis ca nu se poate (alt tip de motor, numar de cilindri diferit), am insitat stiind ca motorul m103 a fost montat din fabrica pe acest tip de caroserie (260SE,300SE), s-a facut o consultare la RAR Bucuresti si am primit afirmativ, deci se poate...
Din cate am inteles sunt urmatoarele conditii:
-diferenta de putere dintre cele doua motoare sa nu fie mai mare de 40%;
-motorul nou sa fie in gama de motorizari al autoturismului.
Se poate si daca nu se indeplinesc cele doua conditii, dar trebuiesc facute teste dinamice la RAR Bucuresti. Si cred ca e scump... In prima varianta costa 500lei.
Parerea mea: pune ce motor vrei si nu mai fa omologarea, platesti mai putin impozit si ai motor mare.
Totusi, daca 123-ul are discuri de frana simple pe fata, schimba-le cu discuri ventilate...Last edited by ic252; 07-06-2008, 17:44 PM.MB 380SE 2.6
Comment
-
Originally posted by ic252 View PostParerea mea: pune ce motor vrei si nu mai fa omologarea, platesti mai putin impozit si ai motor mare.MÃREAȚA COBRA
Comment
-
In primul rand un motor de 2800 de pe w123 are si 185 de cai. Ca au mai pierit din ei pe parcurs, asta e altceva. Nu merita sa schimbi motorul pentru 8-9 cai in plus.
"Bagabontii" nu prea au cum sa te prinda. Dak faci ITP - ul la motor de 2800 si dupa ii schimbi motorul cu unul de 5000 (sa zicem) sansele sa te prinda sunt aproape nule. Gaborul de la rutiera nu are voie sa se uite sub capota. Pentru asta tre sa te prinda ARR - ul (parca) sau aia de la RaR. Cate masini cu inscriptia RAR ai vazut ca fac verificari pe strada sa verifice motorul si toate astea??? Eu nu am vazut niciuna. Tre sa ai un ghinion prea mare ca sa te agatze aia fix pe tine din milioanele de DACII 1310 rupte-n 14 de atata rugina.
Cu ITP - ul daca ai vreo relatie pe undeva, dai banu si nici nu se mai uita sub capota, totul este sa cunosti.http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz
Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"
Comment
-
Pai cand baietii fac ITP-ul in mod normal iti cer Cartea de Identitate a masinii iar ei verifica iarasi, in mod normal seria masinii si seria motorului. Asta n-ar fi poate un dezastru. Dar acum ITP-ul se face online, adica baietii de la judet vad tot ce misca in materie de ITP in acel judet. Banuiesc ca si la nivel de Bucuresti lucrurile stau la fel. Daca li se pare acestora ca ceva nu e asa cum trebuie blocheaza acea masina pe statia respectiva pana cand un reprezentant de la ei se prezinta si verifica ce e cu masina respectiva. E posibil sa mai mearga facute unele manevre pe la ITP, inca vreun an, doi, dar dupa cum vezi, si in materie de taxe si impozite viitorul e sumbru. Probabil multe se vor schimba si la RAR si nu neaparat in bine pt soferi. Asa ca, decat sa ramai fara acte, sa fii prins ca circuli cu o masina neomologata, sa mai faci doamne fereste vreun accident si sa platesti toata viata, parerea mea ar fi sa te linistest cu astfel de vise, ce-i drept frumoase, dar care uneori depasesc limita legalitatii.
Pt Paradox.
De cel putin doua ori am vazut pana acum masina RAR-ului la intrarea in Buzau facand controale in trafic impreuna cu politia. Eram in drum spre Bucuresti. Nu am fost oprit, insa din mers am vazut ca faceau verificari inclusiv la noxe.Last edited by florineasca; 07-06-2008, 21:27 PM.
Comment
-
Da asa e. RAR-u face verificari la noxe. zilnic au un echipaj sau doua undeva in judet (vorbim de timis aici).
Partea proasta e ca daca te prinde la noxe iti ia si carnetu iti trazneste si amenda.
Politaii de pe strada n-au ce sa-ti faca daca ai alt motor. In talon nu e trecuta seria motorului doar in cartea de identitate a masinii. Si in general pe aia n-o porti la tine. Stiu om care un timp a mers cu alt motor decat era in acte (ce-i dept totusi identic ca model cu motorul original). asta vre-o 6 - 7 ani. si n-a patit nimic.
Dar vezi tu, acum se imput lucrurile, fiecare p#la de politai vrea sa arate ca el e cel mai viteaz. Asa ca sfatu meu e sa stai tu frumos cu motoru care-l ai. Eu personal prefer sa merg linistit cu cobra. Las vitejiile pt cei cu bmw sau logan. Prima categorie o inteleg. Si pe a doua, s-au dat jos din 1300 si acu cred ca au masina.
Comment
-
Originally posted by B.A. View PostDa asa e. RAR-u face verificari la noxe. zilnic au un echipaj sau doua undeva in judet (vorbim de timis aici).
Partea proasta e ca daca te prinde la noxe iti ia si carnetu iti trazneste si amenda.
Totusi,daca riscul ar fi acelasa sa imi ia carnetul si amenda,deja as zice "hai sa trecem la treaba sa punem noul motor".Mie imi e ca sanctiunea pt asa ceva ar fi mult mai grava...
Originally posted by B.A. View PostPolitaii de pe strada n-au ce sa-ti faca daca ai alt motor. In talon nu e trecuta seria motorului doar in cartea de identitate a masinii. Si in general pe aia n-o porti la tine..
Originally posted by B.A. View PostAsa ca sfatu meu e sa stai tu frumos cu motoru care-l ai. Eu personal prefer sa merg linistit cu cobra. Las vitejiile pt cei cu bmw sau logan. Prima categorie o inteleg. Si pe a doua, s-au dat jos din 1300 si acu cred ca au masina.MÃREAȚA COBRA
Comment
-
Daca ar fi sa te descopere cu un motor schimbat, si cu cilindreea mai mare, vei atrage asupra ta trei sanctiuni, una refereitoare la "evaziune fiscala" faptul ca nu platesti impozit aferent cilindreei de pe masina, a doua sanctiune tzine de starea tehnica, siguranta rutiera "modificari tehnice aduse autoturismului", iar a treia sanctiune tzine de faptul ca nu corespund seriile din talon cu cele de pe mashina.
Si in caz de tamponare exista sanse mari sa fie descoperita schimbarea motorului, plus ca asiguratorul cu siguranta va refuza plata daunei, indiferent de culpa.
Cu siguranta exista multi care circula cu astfel de schimbarii, dar fiecare "cum ishi ashterne, asha doarme".
Cat despre partea legala de schimbat si omologat la RAR un alt tip de motor, nu vad de ce sa fie problema, daca indeplinesti conditiile tehnice (hartie de la un service autorizat Mercedes, cum ca: atat motorul cat si restul componentelor sant montate conform specificatiilor fabricantului Mercedes) si legislative (noul tip de motor sa fie cel putin cu aceeasi norma de poluare, in functie de numar de omologare). Intradevar este mai complicat/dificil/scump daca intre noul si vechiul tip de motor exista o diferenta de putere mai mare de 40%.
Cred ca este mai simplu daca la un W210 i-ai face "Face Lift" de W123... ________ ..
o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
(Oo\==/oO)
..U...............U.
Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif
Comment
-
Originally posted by ionutz_ng View PostAsa preferi?Si daca sa presupunem ca ai avea un v8 sub capota tot la fel ai merge?Cum ai reactiona cand ti-ar face flashuri un logan pe la vreo 125km/h sa te dai la o parte ca el are de mers nu de stat pe loc ca tine?
De grabit nu ma grabesc niciunde, si cand am de mers undeva conduc de placerea de a conduce nu din dorinta de a arata ca eu is as(s)-ul soselelor ca nu-s. Sincer abia astept autostrazile sa fie construite, sa fie drumurile judetene mai libere de viteji, atunci sa vezi placere (cunoscatorii stiu de ce).
Stiu ca nu are legatura cu mercedes, este un set de reclame cu care s-au "injunghiat" niste margi de masini intre ele, personal o prefer pe ultima
PS. Chestia asta e atat de off topic....da meritaLast edited by B.A.; 07-07-2008, 12:03 PM.
Comment
-
Am avut o cobra care era benzina 230E la care i-am pus motor 240 D am umblat cu ea 2 ani asa neomologata timp in care ma oprit politia de cel putin 10 ori(2 politai mi-au deschis capota si chiar s-au uitat la seria de la caroserie) ,din toti nici unul nu si-a dat seama ca ala este un motor diesel(cu motorul oprit)
Comment
-
@Orca
Deci,respectand toate regulile,pot pune un motor de v8,euro 2, pe o cobra,tinand cont ca pe acest model(w123) pe care nu a fost pus niciodata vreun v8?
@B.A.Chiar as vrea sa te vad conducand un v8 cu aproape 300 de cai,cum te depaseste un logan si tu continui sa mergi cu 80-90 la ora.Sincer,ai avea toata admiratia si respectul meu!MÃREAȚA COBRA
Comment
Comment