Pai pe stat nu il intereseaza valoarea de piata a masinii la momentul platii impozitului...
Se porneste de la premisa ca o masina cu capacitate cilindrica mare e o masina scumpa, un obiect de lux samd. Si de ce sa nu o recunoastem, un 420SE nou (de exemplu) a costat o avere pe vremea cand averile nu erau atat de raspandite ca acum. In Germania o familie din clasa medie nu-si cumpara un W126 nou nici in anii '80 si nu-si ia nici astazi un S klasse. In legea impozitului nu scrie ca proprietarul ce datoreaza impozitul a luat masina la 7-a mana si ca masina a costat cat doua sejururi in Grecia. Treaba e simpla, iti permiti platesti, nu iti permiti...renunti si iei altceva.
Am mai deschis un topic pe tema impozitelor si am discutat pe tema inechitatilor acestui impozit auto:
Se porneste de la premisa ca o masina cu capacitate cilindrica mare e o masina scumpa, un obiect de lux samd. Si de ce sa nu o recunoastem, un 420SE nou (de exemplu) a costat o avere pe vremea cand averile nu erau atat de raspandite ca acum. In Germania o familie din clasa medie nu-si cumpara un W126 nou nici in anii '80 si nu-si ia nici astazi un S klasse. In legea impozitului nu scrie ca proprietarul ce datoreaza impozitul a luat masina la 7-a mana si ca masina a costat cat doua sejururi in Grecia. Treaba e simpla, iti permiti platesti, nu iti permiti...renunti si iei altceva.
Am mai deschis un topic pe tema impozitelor si am discutat pe tema inechitatilor acestui impozit auto:
Comment